Перегляд одного допису
Старий 27.04.2019, 08:59   #30 (permalink)
Sergey_Kiev
Активный участник
 
Аватар для Sergey_Kiev
 
Псевдо: Sergey
Звідки Ви: Kiev
Карапь: Всяческие, работа такая
Дописи: 1.076
Сказал(а) спасибо: 497
Поблагодарили 1.404 раз(а) в 391 сообщениях
Типово Re: Зміни законодавства у водномоторній сфері

Цитата:
Допис від friggy Переглянути допис
Sergey_KievВот это покращення! То есть на всяких лыжах, вейкбордах, плюшках и другом подобном только в каких-то местах, которые непонятно кто и главное непонятно когда отведет?

Так. Це Стаття 45. п.1 "Організація розваг на воді та спортивних заходів."
Що не так? Розваги з потужною технікою мають бути безпечними.
При цьому там для забезпечення цієї ж безпеки є ще п.3 "Плавання інших суден, крім водних мотоциклі та суден, які буксирують засоби для розваг на воді, в місцях, відведених для проведення розваг на воді, в установлений для цього час забороняється"
Що не так? Як людина, що має 9 річний досвід продажів гідриків, та особистого глісування на власній дупі на 100км/год, скажу, що розділ виписаний дуже корректно.

Цитата:
Допис від friggy Переглянути допис
Касательно регистрации - для совсем маленьких да, облегчение, в остальном вроде как все по прежнему?

4,5м маленькі? Це всі наприклад спортивні вітрильні, в першу чергу саморобні, судна. 8кВт чи майже 11к.с. з правильним редуктором та гвинтом для тих же "сєльодок" більше ніж достатньо. Крім того маємо на умі 15к.с. типу "дефорсовані", з наліпкою "9,9". А це всі надуваси до 4м з фактично п'ятнашкою.
Для човнів з потужнішими двигунами тільки реєстрація. Один раз. Тобто, відсутність маразматичного ТО це для вас "по-прєжнєму"?
Sergey_Kiev зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
3 пользователя(ей) сказали cпасибо:
Kostass (29.04.2019), в1961 (27.04.2019), Ярослав JK (27.04.2019)