![]() |
Re: Шведский дизельный катер Albin 25 - обсуждение
Цитата:
Який цікавит? |
Re: Шведский дизельный катер Albin 25 - обсуждение
У темі 2 долучень
Поки що хотів дізнатися,наприклад,яка редукція на цьому катері.Та яка залежність від обертів-з якою редукцією. Є ідея незабаром купити якийсь з цих двигунів у комплекті з редуктором.
В мене,наприклад,двигун УЗАМ 412 з редуктором 2:1,гвинт 14,1 Х 12.5. Ходжу 10 км/год,при обертах двигуна 1700...1800.Оберти гвинта 850.Вцілому,все норм,але хотілося б зменшити апетит твигуна з 25...28л/100км,хоча б до 15л. Та й з моїм редуктором оберти гвинта не оптимальні, й перед гвинтом неправильно сконструйоване днище... |
Re: Шведский дизельный катер Albin 25 - обсуждение
Цитата:
|
Re: Шведский дизельный катер Albin 25 - обсуждение
Як підбирають, не розкажу. Сам ніколи таким не займався. Я привожу яхти та катери у робочому стані із встановленими моторами.
Albin 25 буває з різними дизелями. Я привозив з Volvo Penta MD2 (1.91:1), Sole 33 (1.45:1, 2.0:1, 2.6:1) та Albin AD21 (2.04:1) Є статистика з кількох десятків яхт та катерів. На 7.5-8 метрових яхтах стоять 5-10 сильні дизеля, крейсерська швидкість 8 км при розході 0.5 л на 1/3 газу, максимальна швидкість до 12. Редукція 2:1, 3:2, 3:1 На яхтах зі складними гвинтами розхід більший + максималка менша. На катерах стоять 15-30 сильні дизеля, крейсерська 10 км при розході +- 1л на чверть газу, максимальна 15-16 при розході 5-7л. це все для тихої води без вітру, хвиль та сильної течії. |
Часовий пояс GMT +3. Поточний час: 15:57. |
vBulletin 3.8.7 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010