![]() ![]() |
|
![]() |
#3 (permalink) |
Активный участник
Псевдо: Дима
Звідки Ви: Киев
Карапь: Резинка + 3 л\с, Длинномер+60 л\с
Дописи: 7.881
Сказал(а) спасибо: 5.785
Поблагодарили 8.885 раз(а) в 3.315 сообщениях
|
![]()
В Регистре сегодня рассказывали про это затопление........ Капитан сдавал назад(достаточно резво
![]() ![]()
__________________
ну шо когда революция? еще скоро или обождать? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 (permalink) |
Клубень
Псевдо: Валерий
Звідки Ви: Киев
Карапь: Сухопутный. Был Бриг Фалкон 450, suzuki 60
Дописи: 4.827
Сказал(а) спасибо: 2.622
Поблагодарили 2.981 раз(а) в 1.096 сообщениях
|
![]()
Дослідження: коли корабель тоне, джентельменів на борту немає
Багато жінок і дітей вижили під час загибелі «Титаніка». Тоді наказ про першочерговий порятунок жінок і дітей було виконано - капітан погрожував стріляти. Але це - виняток. Кожен сам за себе, а не жінки і діти в першу чергу – так можна описати поведінку людей, коли корабель тоне. Як засвідчило дослідження, що вивчало ситуацію 18 корабельних катастроф, жінки за таких умов мають менше шансів на виживання, ніж чоловіки. У дітей взагалі найгірша перспектива. Результати дослідження розвіюють і ще один поширений стереотип, що капітан і команда останніми залишають корабель, що тоне. Реальність дещо інша – члени команди виживають значно частіше, ніж пасажири. Мікаель Еліндер та Оскар Ериксон з університету Uppsala дослідили дані загалом 18 корабельних катастроф за період 1852 до 2011 року, де загинули 15 тисяч людей з 30 країн. Висновок експертів однозначний – жінки у морських катастрофах мають гірші шанси на виживання, ніж чоловіки. Лише 17,8% жінок вижили, натомість чоловіків – 34,5%. Віра в чоловіче лицарство на морі посилилася насамперед після катастрофи «Титаніка».Під час тієї катастрофи загинуло втричі більше чоловіків, ніж жінок. Деяких чоловіків, котрі відмовлялися виконувати наказ капітана про першочерговий порятунок жінок і дітей, мало бути розстріляно. Чи була ктастрофа «Титаніка» 1912 року винятком з правил, досі майже не досліджувалося. Лише, коли затонув наступний корабель – Lusitania 1915 року, почалося дослідження впливу статі на шанси вижити. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 (permalink) | |||||||||||||||||||||||
Активный участник
Псевдо: виталий
Звідки Ви: киев,
Карапь: крым+merkury40elpto
Дописи: 4.036
Сказал(а) спасибо: 758
Поблагодарили 2.170 раз(а) в 1.082 сообщениях
|
![]()
В тот же день, в одних плавках просидел в городской прокуратуре до 01.00 часов.
__________________
100 грамм хорошо, а 200 мало... |
|||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 (permalink) | |||||||||||||||||||||||
Клубень
Псевдо: Влад
Звідки Ви: Киев
Карапь: Нудувной матрас
Дописи: 735
Сказал(а) спасибо: 265
Поблагодарили 385 раз(а) в 149 сообщениях
|
![]()
А шо вы хотели? По горячим следам работали господа в синих кителях.
__________________
|
|||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 (permalink) |
Правление, модератор
Псевдо: Виталий
Звідки Ви: Херсон
Карапь: Классик+Х90
Дописи: 10.196
Сказал(а) спасибо: 5.716
Поблагодарили 6.951 раз(а) в 2.129 сообщениях
|
![]()
В Херсоне в одном из затонов Днепра утонул водолаз, нанятый ХСЗ
Это кум моего хорошего знакомого утонул. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
Тут присутні: 1 (учасників - 0 , гостей - 1) | |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Розділ | Відповідей | Останній допис |
Безопастность на воде. | dimon | Флудилка | 6 | 14.08.2011 17:18 |
Нужна ли радиосвязь на воде? | stp | Навигация и связь | 29 | 28.04.2011 17:36 |
Спасательные средства на воде. | Andrey55 | Архив | 38 | 20.04.2011 10:23 |
Заправка на воде! | Fix | Подскажите плиз... | 6 | 03.09.2010 14:06 |
Дача на воде. | dimon | Архив | 12 | 02.05.2010 10:07 |