![]() ![]() |
|
![]() |
#1 (permalink) | |||||||||||||||||||||||
Активный участник
Псевдо: Sergey
Звідки Ви: Kiev
Карапь: Всяческие, работа такая
Дописи: 1.076
Сказал(а) спасибо: 497
Поблагодарили 1.404 раз(а) в 391 сообщениях
|
![]()
Які ще зусилля? Таке ж бла-бла, як і з кометами по Дніпру. Самий піар. Далі тільки цитати, короткий зміст статті: "У такій ситуації мені важливо було не пропіаритися... ![]() Я, відомий аграрій, поділюся своїми думками... І, як аграрій, відразу перепрошую... я підтримую такі заходи я почав аналізувати ситуацію Я повинен був для себе визначитися я знайшов і уклав контракти я не зупинився і пішов далі І тут я, аграрій, подумав я підключив своїх ми достатньо потужна аграрна компанія ми дійсно можемо говорю я, я вже зіштовхнувся з ситуацією Я готовий виділяти значні фінансові кошти я категорично проти Я переконаний, що мій Я допомагаю адресно і безпосередньо Я, як підприємець, розумію Мені потрібно сіяти, вирощувати і зберігати Я повністю і з усією серйозністю розумію я, як керівник компанії, не можу Я не кажу я неодноразово чув я, як аграрій, суднобудівник і промисловець Я допомагав, допомагаю і буду допомагати..." Але все ж таки є й зусилля. І не марні! Саме завдяки цьому мудню закон про внутрішній водний транспорт так і не було прийнято попереднім парламентом. Саме завдяки йому ми досі маємо, як дебільні папуаси реєструвати тазіки з моторчиком 2к.с. та проходити обов'язкове ТО на надуваси тощо. Подякуйте "мужику", нехай продовжує. |
|||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
Тут присутні: 1 (учасників - 0 , гостей - 1) | |
|
|