Форум водно-моторного Клуба Фрегат

Форум водно-моторного Клуба Фрегат (http://forum.fregat.club/)
-   Общалка (http://forum.fregat.club/общалка/)
-   -   Открытое обращение от лодочников (http://forum.fregat.club/общалка/7597-открытое-обращение-от-лодочников.html)

vik 25.02.2013 13:42

Открытое обращение от лодочников
 
В связи с участившимися наездами на РОПы разными гос. службами (срезание ворот, отключение от электроэнергии, снос строений) в основном с подачи киевской городской транспортной прокуратуры, нами было принято решение написать открытое обращение: Президенту Украины, Председателю верховного совета, Генеральному прокурору, Председателю службы безопасности, Председателю КГГА с описанием ситуации сложившейся с лодочными стоянками как в Киеве так и в Украине в целом, так же с просьбой вмешаться в ситуацию, рассмотрения возможности ее урегулирования на законодательном уровне, а так же расследовать с нашей точки зрения заинтересованность в деятельности киевской транспортной прокуратуры.
Письмо предложено подписать общественным организациям, действующим в лодочной сфере, а так же организациям ее поддерживающим.

На сегодня письмо подписали:

ГО «Спілка човнярів Київщини»
ГО «Водно-моторний спортивно-фізкультурний клуб «Фенікс»»
ГО «Водно-моторний спортивно-фізкультурний клуб «Видубицький»»
ГО «ВМК «Фрегат»»
ГО «Видибай-захист водойм та берегів»
ВГО Асоціація риболовів України»
ГО «Кияни об’єднуємось»

Ответ не получен:


ГО «Киевский крейсерский яхт-клуб»
ГО « 6 РОП…..»
3 РОП ( звонил директору тоже какое-то ГО – не вызвало интереса.)
ГО "Общество "Ветеран"" (РОП-1)
ВГО "Громада рибалок України"

Все те кого удалось найти…

Открытое Обращение после подписания всеми организациями, которые захотят его подписать будет отправлено по почте адресатам, а так же распространено по СМИ, сайтам и форумам.

Регистрация организаций желающих подписать Обращение будет закончена 28 февраля (ориентировочно), ориентировочно до 4 марта будем собирать подписи представителей организаций.

Просьба всем кто имеет отношение к лодочным организациям, действующим в Украине передать данную информацию и переслать контакт информации на адрес представителя инициатора письма chovnyari@rambler.ru на который будет выслан проект Обращения для ознакомления.
Чем больше организаций его подпишут, тем больше шансов получить какую либо реакцию по нему.

stp 25.02.2013 13:46

Re: Открытое обращение от лодочников
 
Цитата:

Допис від vik (Допис 176309)
Ответ не получен:

ГО «ВМК «Фрегат»»

Несколько раз ответили что "да".
Чего еще не хватает?

vik 25.02.2013 13:51

Re: Открытое обращение от лодочников
 
Тогда прошу прощения, поправил.

Так же очень бы хотелось получить поддержку и других рыболовных\охотничьих общественных организаций.

Fix 25.02.2013 19:28

Re: Открытое обращение от лодочников
 
Витя, а текст обращения можно увидеть? :friends:

SERG_1965 25.02.2013 20:48

Re: Открытое обращение от лодочников
 
С разрешения Виктора выкладываю проект текста обращения:

Президенту України
Януковичу В.Ф.

Голові верховної ради України
Рибаку В.В.

Генеральному прокурору України
Пшонці В.П.

Голові служби безпеки України
Якименко О.Г.

Голові Київської міської державної адміністрації
Попову О.П.

ЗВЕРНЕННЯ
Звертаємось до Вас від іменні чисельної громади човнярів України та Київщини зокрема. Цей відкритий лист спрямований на привернення Вашої уваги до критичної ситуації яка склалася у човнярський галузі в державі.
У 60-х роках минулого століття в Україні та Києві, зокрема, зародився масовий водно-моторний рух. Цей рух почав активно розвиватися та об'єднав в собі різні верстви населення. У його рамках виникло і культивувалося поняття здорового способу життя, заснованого на туризмі і відпочинку на воді. Для забезпечення цього руху місцевими радами було відведено у постійне користування прибережні території для організації та облаштування соціальних баз-стоянок маломірного флоту, тобто човнів і катерів. Кількість власників і прихильників водно-моторної техніки постійно зростала. Катери і човни передавалися від покоління до покоління, від батька до сина. Наприкінці 80-х років водно-моторний рух, тільки у Києві, налічував вже більше 20 000 членів і був наймасовішим на теренах СРСР. Прийшов час і Україна стала незалежною державою. Водно-моторний рух, як і всі напрямки дозвілля і спорту, що не приносять прибуток, прийшов у занепад. Скориставшись нестабільною ситуацією в країні, нечисті на руки політики-бізнесмени почали масовані дії по знищенню баз-стоянок маломірного флоту з подальшим землевідведенням, за тіньовими схемами, під забудову або перепродаж. Починаючи з 2000 року спільними зусиллями, небайдужі власники водно-моторної техніки, без допомоги міської влади, почали відродження водно-моторного руху. Але ці ініціативи не тільки не були підтримані, але й почали стикатися з перешкодами з боку тих, хто зобов'язаний захищати і підтримувати їх. Точніше сказати, ці перешкоди цілеспрямовано створювалися і створюються з метою знищення інфраструктури водно-моторного руху за для захоплення коштовних прибережних територій та подальшої реалізації їх за тіньовими схемами. Станом на початок 2013 року, тільки у Києві, з 11 соціальних баз-стоянок маломірного флоту залишилося 4, а з 20 000 власників водно-моторної техніки, лише 8 000. Це результат безцеремонної грабіжницької політики місцевої влади, спрямованої на ліквідацію здорового способу життя українців. Так протягом останніх років з боку адміністрації міста, руками виконавчої влади, а саме органами прокуратури, управлінням з благоустрою міста та багатьма іншими структурами, здійснюється тиск на соціальні бази-стоянки маломірного флоту. Органами прокуратури різних рівнів роздається безліч доручень, до різного роду контролюючих органів, щодо проведення тотальних перевірок соціальних баз-стоянок. Від так розпочався процес фізичного знищення цих стоянок, у більшості із них було відключене електропостачання, демонтовані огорожі та господарські споруди. Також масово подаються позови до суду про примусове звільнення прибережних ділянок від баз-стоянок. Підставою до таких дій є факт незаконного, з точки зору міської адміністрації, перебування на відведених у постійне користування, ще за радянських часів, територіях соціальних баз-стоянок маломірного флоту. Також створені не сприятливі умови на законодавчому рівні, а саме рішення Київської міської ради «Про врегулювання процедури передачі в користування земельними ділянками в м. Києві» від 15.07.2004 № 457/1867, яке не дає можливості легалізації на раніше відведених територіях та яким передбачено відведення землі та укладання договорів про право користування, тільки за наявності на ній об'єктів капітального будівництва. Звертаємо Вашу увагу на те, що більшість соціальних бази-стоянки маломірного флоту, з радянських часів і по теперішній час, на своїх територіях не мали об’єктів капітальних будівель, так як розташовані в природно-захисних смугах і є зоною відпочинку і проведення дозвілля.
Не краща ситуація і в регіонах України. На Херсонщині, Одещині, Миколаївщині, Дніпропетровщині та у інших регіонах де є великі водойми із занадто коштовними прибережними землями. Місцева влада провадить методичну політику знищення інфраструктури човнярської водно-моторної галузі, а в деяких регіонах вже домоглася своїх цілей. Багато баз-стоянок, з відповідною інфраструктурою, вже безповоротно знищенні.
Всі ці дії знаходяться за рамками законів, адже Конституція України, Земельний кодекс і ряд нормативних документів, зобов'язані в першу чергу забезпечувати захист інтересів, як приватних осіб, так і об'єднань громадян.
Перед усім, ми звертаємось до Президента України, Януковича Віктора Федоровича та Голови Верховної ради України, Рибака Володимира Васильовича. Від імені сотень тисяч Українців просимо Вас негайно втрутитись у катастрофічну ситуацію та захистити Конституційні права і свободи громадян. Запобігти остаточному руйнуванню та знищенню цілої галузі народного господарства. Просимо Вас вжити невідкладних заходів адміністративного та законодавчого характеру за для збереження залишків і відновлення човнярської водно-моторної інфраструктури в державі.
Крім того хочемо привернути особливу увагу Генерального прокурора України, Пшонки Віктора Павловича та Голови Служби Безпеки України, Якименка Олександра Григоровича, до діяльності органів прокуратури. Останнім часом органи прокуратури, зокрема Прокуратура міста Києва та Дніпровська екологічна прокуратура, влаштували справжню «травлю» соціальних баз-стоянок Києва. Через незчисленні засоби прокурорського реагування, на кожній зі стоянок лише за 2012 рік відбулося більше 20 перевірок контролюючих та правоохоронних органів. При цьому прокуратуру цікавили всі аспекти господарської діяльності стоянок, від правовстановлюючих документів на землю до санітарних умов праці колективу. До того ж, прокуратура вимагала від службовців контролюючих органів вживати радикальних заходів та накладати штрафні санкції на посадових осіб баз-стоянок за не існуючи порушення. В результаті такої бурхливої діяльності органів прокуратури, соціальні стоянки міста Києва, які існують більше 40 років і обслуговують понад 20 000 соціально не захищених та не заможних киян, опинилися на межі зникнення. На підставі приписів та подань прокуратури на стоянках масово демонтуються огорожі та господарські споруди, відмикається електрика та водопостачання. В таких діях органів прокуратури вбачається замовний характер та відверта корупційна складова. Адже зі слів рядових співробітників прокуратури вони розуміють всю складність ситуації і навіть співчувають, але змушені виконувати накази вищого керівництва. З не офіційних джерел нам стало відомо що, в даному випадку, метою органів прокуратури є не контроль за додержанням законності, а звільнення ласих прибережних ділянок в мальовничих районах Києва на замовлення приватних структур.
Виходячи з вищевикладеного просимо Вас втрутитись в критичну ситуацію та вжити заходів для запобігання та припинення проявів корупції серед органів прокуратури. Також просимо дати належну оцінку діяльності вищезазначених органів прокуратури.
Також звертаємось до Київського міського Голови, Попова Олександра Павловича. Ми хочемо наголосити що, основним винуватцем критичної ситуації яка склалася навколо човнярської водно-моторної інфраструктури, є міська влада. За весь час незалежності нашої держави, очільники міста жодним чином не переймалися проблемами багато чисельної громади човнярів Києва. Питання розвитку інфраструктури взагалі ігнорувалося. Бази-стоянки човнів, які залишилися ще з часів СРСР, самотужки намагалися виживати і розвиватися. Але нажаль дії корумпованої міської влади призводять до їх знищення. Жодна зі стоянок, попри численні звернення, не одержала оренду земельних ділянок на яких розташована. Гірше того, за сприяння міської влади, цільове призначення цих ділянок було не законно змінено з природозахисних та рекреаційних зон у зони громадської та житлової забудови. Та не зважаючи на те, що на цих ділянка функціонують бази-стоянки, вони булі роздані комерційним структурам для будівництва бізнес-нерухомості. Протягом останніх років, міські чиновники чимдуж намагаються знищити ці стоянки і звільнити землі для нових власників, аби відпрацювати мільйонні хабарі. Куратором цієї «програми знищення» є заступник міського голови, п. Голубченко А.К. В той же час, сотні офіційних звернень простих киян та громадських організацій до міської влади, або цілком ігноруються, або одержують недолугі відписки.
В котре закликаємо Вас звернути увагу на те, що десятки тисяч киян вкрай обурені такими діями міської влади. Корумповані можновладці відбирають у пенсіонерів и не заможних киян можливість користуватися своїми старенькими човнами та чи не єдиний доступний спосіб відпочинку на природі. Кількість прихильників човнярського водно-моторного руху в Києві складає близько 30 000 городян. Подальше ігнорування міською владою, цих проблем, викличе соціальний вибух та масові акції громадської не покори з не прогнозованими наслідками.

Щиро сподіваємось, що наше звернення буде почуте та викличе відповідну реакцію

Врегулювання питання на загальнодержавному та місцевому рівні, загальнодержавний контроль

student 25.02.2013 22:03

Re: Открытое обращение от лодочников
 
SERG_1965, Все хорошо, но есть одно НО!!!
отсутствие в письме еще получателей в виде 1. Мининистерства доходов и сборов- Мы все явлляемся законными платильщиками налогов как тех осмотра так таможенных сборов при ввозе наших игрушек (с чего пополняеться бюджет), 2.МВД- Мы же должны им помогать ( пионерский отряд), 3. Погран служба- тоже много инфы получает, 4. Мин экологии- и тоже оно к нам относится. СЧИТАЮ ОНИ ДОЛЖНЫ ЗНАТЬ О БРАТЬЯХ МЕНЬШИХ

Fix 25.02.2013 22:09

Re: Открытое обращение от лодочников
 
Написано, вроде, не плохо! :ok:
Но, к кому мы обращаемся? К тем, кто это всё и затеял! >:o
Но, попытаться надо! Стучитесь и вам откроют! :ok::friends:

student 25.02.2013 22:20

Re: Открытое обращение от лодочников
 
Саша, классики рекомендовали писать во все инстанции даже в психушку. У меня есть опыт, у мамы в подьезде один человек шарашил самогон для бомжей, и эти люди такое в пораднеке исполняли терпение лопнуло когда понажовщину устроили, малой у мамы был, а участковому и району похрен. Написал текст о том что государство налогов не дополучает и отправил от района до президента с уведомлением по всем инстанциям. Видел бы какие чины приезжали, теперь в польезде ичистота и порядок. ПРОСТО подбейте статистику- это же просто сколько лодочное братство на Тех осмотр и на обновление техники платит

Walentin 25.02.2013 22:35

Re: Открытое обращение от лодочников
 
Много буков, они так много читать не умеют, они так много только цифры считают, суки! А написано очень содержательно!
Присоединяюсь!!!

SERG_1965 25.02.2013 22:45

Re: Открытое обращение от лодочников
 
Товарищи - это проект. Пишите свои пожелания, но и поймите правильно - времени на это в обрез - чем быстрее это обращение уйдет, тем будет лучше!

vik 25.02.2013 23:13

Re: Открытое обращение от лодочников
 
У темі 1 долучень
Не хотел выкладывать недоделанный текст (с подписями) но когда требуют товарисчи куда уж денешься:-) вот окончательный вариант: В письме указаны те кто готовы его подписать или те кому это предложено. Предложено тем кого нашли, вообще готовы принять любую поддержку если кто захочет. Сразу чтобы вопрос закрыть координатор я и контакт мой в конце, если кто против готов уступить без возражений и споров...
ПС
Кроме указанных организаций письмо поддержали охотники. Ожидаем еще подписантов....

Просьба всех кто может помочь распространению письма по СМИ поучаствовать в этом.

Писали всем тем кто эти вопросы решает, в первую очередь хотелось бы усмирить транспортную прокуратуру. Ну или поднять цену ее услуг:-)) .... Так же подвигнуть наших законодателей на законотворчество, ибо как вы себя не тешьте, а снятием\постановкой забора отключением\подключением света вопроса не решить, а решать его нужно на законодательном уровне...

Fixxers 25.02.2013 23:19

Re: Открытое обращение от лодочников
 
Я думаю надо вписать количество обращений и их зарегистрированные входящие номера писем и отписки от КМДА. если есть письма про "проведення заходів щодо ..." надо приложить копии как бы в додатке. ну не знаю что добавить.

vik 25.02.2013 23:34

Re: Открытое обращение от лодочников
 
Письмо имеет форму открытого обращения, мы осознанно не писали туда суды, юридические нюансы и тп. Мы описали проблему которая в принципе является государственной и не ограничивается Киевом. Мы не законотворцы, а выход из ситуации нужно искать на законодательном уровне по этому все эти нюансы неуместны и как не прискорбно в части случаев гос органы по своему правы, они действуют согласно сегодняшним законам...

А по поводу много текста, так если оно пройдет через СМИ деваться им будет некуда, прочитают и отреагируют.

Fixxers 25.02.2013 23:38

Re: Открытое обращение от лодочников
 
Стоп стоп стоп! А енто что? или я не так понял??
Жодна зі стоянок, попри численні звернення, не одержала оренду земельних ділянок на яких розташована. Гірше того, за сприяння міської влади, цільове призначення цих ділянок було не законно змінено з природозахисних та рекреаційних зон у зони громадської та житлової забудови. Та не зважаючи на те, що на цих ділянка функціонують бази-стоянки, вони булі роздані комерційним структурам для будівництва бізнес-нерухомості. Протягом останніх років, міські чиновники чимдуж намагаються знищити ці стоянки і звільнити землі для нових власників, аби відпрацювати мільйонні хабарі. Куратором цієї «програми знищення» є заступник міського голови, п. Голубченко А.К. В той же час, сотні офіційних звернень простих киян та громадських організацій до міської влади, або цілком ігноруються, або одержують недолугі відписки.

vik 25.02.2013 23:40

Re: Открытое обращение от лодочников
 
Это не правленный образец, читать последнее если вопрос в грамматике. Если вопрос в аренде то так оно и есть. Нсли вопрос в Голубченко, то спросите у тех кто был у него на собрании и вопрос явно стоял об передаче прав на территории от собственников имущественных комплексов (тк оренді ни у кого нету это единственный зацеп РОПов) к КП Плесо. Последствия этого предсказать очень просто.

Fixxers 25.02.2013 23:47

Re: Открытое обращение от лодочников
 
Тогда не правильно понял. Извините!:-)

student 25.02.2013 23:47

Re: Открытое обращение от лодочников
 
Витя, Я конечно извеняюсь не хочу навязывать но в адресаты можно было добаыить мвд и налоговую, а в письме считаю необходимо добавить что все являються налогоплатильщиками. :smuschenie:

Andrey 09 25.02.2013 23:54

Re: Открытое обращение от лодочников
 
Извините я с телефона смотрю и при скачивании файл битый получается. Но есть несколько вопросов. Кто в подписи? В смысле адресат обращения кто? Ну и вопрос точнее небольшая критика - написано отлично но это ниочем... Следовательно ответа не будет потому как не понятно по какому конкретно вопросу обращение. В письме читается - капец все плохо водомоторников притесняют. Ну скажут - бывает переходный период и т.д. Обращение должно быть конкретным: вот по такому адресу такая проблема! А это письмо хорошо для прессы и общественного мнения! Имхо конечно... И честно говоря хочется чтобы я ошибался в этом вопросе...

vik 25.02.2013 23:54

Re: Открытое обращение от лодочников
 
А вы предлагайте что считаете нужным, много голов всегда лучше, дельные вещи внесем, по поводу кому еще нужно обсудить но на самом деле не сильно важно кому, важно как. Если будет фон в СМИ и тех хватит, а если пройдет по тихому так кого не вноси..... . А если есче под это акцию чел от 500 провести так вообще считайте что результат гарантирован.

Основная задача не решить проблему а высветить ее, показать что за ней стоят 10000000000.... , а решать ее должны они и факты эти им уже не одним письмом отписывались, я могу выложить вам предыдущие письма, конкретные, о которых ни кто не слышал, по почте ушли... задача послать максимально "Відкрите звернення" наши + выборы в Киеве и как не печально нестабильность в стране или боязнь власти недовольства большого количества граждан.

Andrey 09 26.02.2013 01:36

Re: Открытое обращение от лодочников
 
Основная задача не решить проблему а высветить ее
Ну а эта часть меня вообще удивляет. Вы наверное оговорились?


Часовий пояс GMT +3. Поточний час: 09:11.

vBulletin 3.8.7 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010


Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0