![]() ![]() |
![]() |
#18 (permalink) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Активный участник
Псевдо: Sergey
Звідки Ви: Kiev
Карапь: Всяческие, работа такая
Дописи: 1.076
Сказал(а) спасибо: 497
Поблагодарили 1.404 раз(а) в 391 сообщениях
|
![]()
Так. Формально підстав нема. Хто читає ті таблички? Хто з операторів НП розуміється на тонкощах роботи пос-терміналів? Хто знає як вони з ними зпрацюють в тому чи іншому випадку? Більшість людей не розуміється на еквайригу (і не повинно). Отже маємо купу скарг в ті ж самі банки. А скільки не поскаржились, а просто засунули картку подалі? Це не достатній привід банку дивитись на два кроки вперед? Я ж не дарма спочатку зазначив про наслідки. А наслідки такі, що й так низький рівень довіри до карткових розрахунків внаслідок такої вакханалії швидко уб'є такі розрахунки взагалі. Ласкаво просимо назад до печери. Я ось про це. Ну і попередити звісно. Добавлено через 8 минут
Саме воно. Вже не кажучи про те, що за звичайних цивілізованих умов така оплата кредитними коштами взагалі не викликає ніяких комісій, ба більше, грейс період дає можливість повернути кошти банку без відсотків. А в нашій печері трохи не так. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
Тут присутні: 1 (учасників - 0 , гостей - 1) | |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Розділ | Відповідей | Останній допис |
Развод приват 24 | dimas1976 | Флудилка | 4 | 14.03.2023 14:24 |