![]() |
южанка
Всім привіт, вирішив поділитись тут своїм проектом, який уже два роки ношу у голові, і помалу втілюю в життя. Можливо, я маю надію!, все вийде, і Ю-2 буде розсікати кубометри води на водоймах України. Або, щось піде не так і корпус прийдеться здати в лом, тому що дороги назад немає. Там його переплавлять у щось потрібне людям і на цьому історія корпусу закінчется.
Ну добре по темі. Є корпус южанки , і WETBIKE, в основі якого лежить мотор сузукі дт60 і водомет з редуктором та вертикальним валом.(фото додам). https://i.ibb.co/RYLz7Jd/images.jpg https://i.ibb.co/W0ykwJM/suzuki-wet-...e-1024x683.jpg https://i.ibb.co/jTQts1K/image.jpg Wetbike куплений недорого, але ціна виявилась оправданою. Зазори між імпелером та обечайкою виявились в районі 3мм !!! з кожної сторони. Говорив з людиною, яка продала мені це чудо. Він сказав «та ми пропелер трохи зменшили в діаметрі, бо задівало за обечайку, і пробували на воді і він щось не їде». Я зрозумів, що або перепродаж, або реставрація. Імпелер був виготовлений не маловідомою людиною на даному форумі. Обечайка нова з нержавійки. стан двигуна в нормі зважаючи на його вік. компресія по 8.5 в кожному з двох циліндрів. З wetbikом порядок. Поцікавившись вартістю зварювання алюмінію, зрозумів, що треба освоювати даний процес. Я не аргонщик, я тільки учусь. Судити вам. Робота у мене сезонна, останій якраз закінчився. Робота з лодкою почалась… https://i.ibb.co/VH10Nbm/20190316085332-0253.jpg https://i.ibb.co/0tySFCW/20190316085342-0254.jpg https://i.ibb.co/W2nzrg1/20190316085401-0255.jpg https://i.ibb.co/sF7T2Jk/20190316085600-0258.jpg |
Re: южанка
Боюсь на заклепках в местах сварки будут течи. Был перегрев и может начать текти. Я бы проклепал сразу близ лежащие заклёпки там где варилось. Потом проще.
А так прикольно , посмотрим)) Туда б лошадей 150 впихнуть)) |
Re: южанка
З заклепками проблем немає - переклепаю. А от з кінськими силами проблема, є тільки 60.
|
Re: южанка
..................Цікаві ідеї, мабуть мають право на життя, та не до кінця зрозуміла суть такої переробки, реконструкції, переобладнання Ю-2 ??? Як правило подібні двіжителі встановлюють на плавзасоби в регіонах де доводиться багато ходити по мілякам з твердим дном накшталт гравію, булиг, каміння там водомет є виправданим. Сподіваюсь що вам відомі ТТХ водометних установок і ви розумієте що , як мені здається , на корпусі подібному вашому, водомет котрий використовується (під 60к/с) не створить вам такої ж тяги як звичайний підвісний мотор. Тобто не зрозуміло в чому сенс такого переобладнання ? Хоч взагалі то ідея як можливість зробити щоб незвичайне - досить цікава :super:.
|
Re: южанка
Мабуть у автора ідеї на першому місці двигун,який куплений за не дорого.Підвісна 60 коштує не дешево.А так людина втілить свої ідеї,і скоротить довгі зимові вечори.
|
Re: южанка
Цитата:
|
Re: южанка
Цитата:
Ви думаєте 60 кс на водометній тязі не вистачить для виходу на гліс і стабільного ходу на швидкості ~ км 45-50 км/год? Чи вам маєте на увазі тягу у плані набору тієї ж швидкості? А на рухонок регіону у мене все співпадає ))) |
Re: южанка
Цитата:
|
Re: южанка
Та немає чим прибіднятись, фото не передають якості. Є місця де естетично красиво і рівно, а є і такі що показувати не хочеться. З досвіду зварки аргонно-дуговою у мене п'ятий балон по рахунку. Моя суб'єктивна думка, що 60% успіху при даному типі зварювання вміти налаштувати апарат, при чому якщо для нерж, чи для титану параметрів і змінних небагато, то для алюмінію все трохи складніше, через оксидну плівку і вимог до чистоти заготовки.
Старий імпелер був зменшений у діаметрі на 6мм, і не підлягав реставрації. Був виготовлений новий з нержавійки, і установлений з мінімальними зазорами відносно обечайки. |
Re: южанка
Цитата:
......................Не хочу встрявати в довгі суперечки через неможливість приділяти багато часу цим суперечкам та доказам чиєїсть правоти, мабуть ви більше знаєте про водомети, принцип їх роботи, імпелери та зазори, враховуєте облаштування водовідвідного тунелю для норм. роботи і ще багато нюансів на які треба зважати. Ні про яку стартову швидкість на корпусі човна Ю-2 (з водометом та 60к/с) і подальшому ефективному використанні такого комплекту, я навіть не берусь говорити і тим більше радити людині. Розглядаю цю тему лише як певну можливість чимось зайняти себе та в зимове міжсезоння якось поексперементувати в надії отримати непередбачуваний результат, що може якимось чином здивувати та наростити "крила" для подальших звершень. |
Re: южанка
Водомёт на клепаном корпусе - зло.
|
Re: южанка
Амур клепанный.
|
Re: южанка
Цитата:
Корпус АМГ, рассчитанный на 30 л.с. Как после установки стационара, подтянуть заклёпки на днище? |
Re: южанка
Цитата:
|
Re: южанка
Декілька нових фото. По швидкому зроблено рульове управління з троса ручного тормозу, без заднього ходу, ще один тросик на карбюратор, і готово. Залишився тахометр , щоб розуміти обороти двигуна і можна на воду
https://i.ibb.co/YjzXVhp/IMG-20211117-170839.jpg https://i.ibb.co/hf9YXqy/IMG-20211117-170854.jpg https://i.ibb.co/ph7fHVk/IMG-20211117-174914.jpg |
Re: южанка
Тест на воді проведений. Висновки неоднозначні, максимальна швидкість 36 км/год, думав буде більше.
https://youtu.be/aCMf1EDqaIM |
Часовий пояс GMT +3. Поточний час: 08:02. |
vBulletin 3.8.7 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010