Форум водно-моторного Клуба Фрегат

Форум водно-моторного Клуба Фрегат (http://forum.fregat.club/)
-   Южанка-2 (http://forum.fregat.club/южанка-2/)
-   -   южанка (http://forum.fregat.club/южанка-2/27936-южанка.html)

Chipsel 05.11.2021 23:07

южанка
 
Всім привіт, вирішив поділитись тут своїм проектом, який уже два роки ношу у голові, і помалу втілюю в життя. Можливо, я маю надію!, все вийде, і Ю-2 буде розсікати кубометри води на водоймах України. Або, щось піде не так і корпус прийдеться здати в лом, тому що дороги назад немає. Там його переплавлять у щось потрібне людям і на цьому історія корпусу закінчется.
Ну добре по темі.
Є корпус южанки , і WETBIKE, в основі якого лежить мотор сузукі дт60 і водомет з редуктором та вертикальним валом.(фото додам).
https://i.ibb.co/RYLz7Jd/images.jpg https://i.ibb.co/W0ykwJM/suzuki-wet-...e-1024x683.jpg https://i.ibb.co/jTQts1K/image.jpg

Wetbike куплений недорого, але ціна виявилась оправданою. Зазори між імпелером та обечайкою виявились в районі 3мм !!! з кожної сторони. Говорив з людиною, яка продала мені це чудо. Він сказав «та ми пропелер трохи зменшили в діаметрі, бо задівало за обечайку, і пробували на воді і він щось не їде». Я зрозумів, що або перепродаж, або реставрація. Імпелер був виготовлений не маловідомою людиною на даному форумі. Обечайка нова з нержавійки. стан двигуна в нормі зважаючи на його вік. компресія по 8.5 в кожному з двох циліндрів.
З wetbikом порядок.
Поцікавившись вартістю зварювання алюмінію, зрозумів, що треба освоювати даний процес. Я не аргонщик, я тільки учусь. Судити вам. Робота у мене сезонна, останій якраз закінчився.
Робота з лодкою почалась…
https://i.ibb.co/VH10Nbm/20190316085332-0253.jpg
https://i.ibb.co/0tySFCW/20190316085342-0254.jpg
https://i.ibb.co/W2nzrg1/20190316085401-0255.jpg
https://i.ibb.co/sF7T2Jk/20190316085600-0258.jpg

Владимир гризли 06.11.2021 00:46

Re: южанка
 
Боюсь на заклепках в местах сварки будут течи. Был перегрев и может начать текти. Я бы проклепал сразу близ лежащие заклёпки там где варилось. Потом проще.
А так прикольно , посмотрим))
Туда б лошадей 150 впихнуть))

Chipsel 06.11.2021 07:10

Re: южанка
 
З заклепками проблем немає - переклепаю. А от з кінськими силами проблема, є тільки 60.

Святовит 06.11.2021 17:17

Re: южанка
 
..................Цікаві ідеї, мабуть мають право на життя, та не до кінця зрозуміла суть такої переробки, реконструкції, переобладнання Ю-2 ??? Як правило подібні двіжителі встановлюють на плавзасоби в регіонах де доводиться багато ходити по мілякам з твердим дном накшталт гравію, булиг, каміння там водомет є виправданим. Сподіваюсь що вам відомі ТТХ водометних установок і ви розумієте що , як мені здається , на корпусі подібному вашому, водомет котрий використовується (під 60к/с) не створить вам такої ж тяги як звичайний підвісний мотор. Тобто не зрозуміло в чому сенс такого переобладнання ? Хоч взагалі то ідея як можливість зробити щоб незвичайне - досить цікава :super:.

милка 1970 06.11.2021 17:25

Re: южанка
 
Мабуть у автора ідеї на першому місці двигун,який куплений за не дорого.Підвісна 60 коштує не дешево.А так людина втілить свої ідеї,і скоротить довгі зимові вечори.

metalworker 06.11.2021 18:57

Re: южанка
 
Цитата:

Допис від Святовит (Допис 589098)
не створить вам такої ж тяги як звичайний підвісний мотор

Я думаю что даже превысит. Особенно в стартовом режиме. По максимальной скорости проигрыш может быть и будет но старт с максимальной нагрузкой будет вне конкуренции.

Chipsel 06.11.2021 19:27

Re: южанка
 
Цитата:

Допис від Святовит (Допис 589098)
..................Цікаві ідеї, мабуть мають право на життя, та не до кінця зрозуміла суть такої переробки, реконструкції, переобладнання Ю-2 ??? Як правило подібні двіжителі встановлюють на плавзасоби в регіонах де доводиться багато ходити по мілякам з твердим дном накшталт гравію, булиг, каміння там водомет є виправданим. Сподіваюсь що вам відомі ТТХ водометних установок і ви розумієте що , як мені здається , на корпусі подібному вашому, водомет котрий використовується (під 60к/с) не створить вам такої ж тяги як звичайний підвісний мотор. Тобто не зрозуміло в чому сенс такого переобладнання ? Хоч взагалі то ідея як можливість зробити щоб незвичайне - досить цікава :super:.

Ой не нагнітайте, сам не впевнений чи поїде добре.
Ви думаєте 60 кс на водометній тязі не вистачить для виходу на гліс і стабільного ходу на швидкості ~ км 45-50 км/год?
Чи вам маєте на увазі тягу у плані набору тієї ж швидкості?
А на рухонок регіону у мене все співпадає )))

Shel 06.11.2021 22:39

Re: южанка
 
Цитата:

Допис від Chipsel (Допис 589103)
Ой не нагнітайте, сам не впевнений чи поїде добре.
Ви думаєте 60 кс на водометній тязі не вистачить для виходу на гліс і стабільного ходу на швидкості ~ км 45-50 км/год?
Чи вам маєте на увазі тягу у плані набору тієї ж швидкості?
А на рухонок регіону у мене все співпадає )))

Ну по сварке как для новичка очень даже неплохо есть мнение что ты прибедняешься.А вот по водомету импеллеру и зазорам возможны вопросы.Я конечно не спец интересовался темой одно время и по памяти этот момент в водометах есть весьма тонкая штука.По вашей информации я так и не очень понял что сделал с импеллером предыдущий хозяин.

Chipsel 06.11.2021 23:56

Re: южанка
 
Та немає чим прибіднятись, фото не передають якості. Є місця де естетично красиво і рівно, а є і такі що показувати не хочеться. З досвіду зварки аргонно-дуговою у мене п'ятий балон по рахунку. Моя суб'єктивна думка, що 60% успіху при даному типі зварювання вміти налаштувати апарат, при чому якщо для нерж, чи для титану параметрів і змінних небагато, то для алюмінію все трохи складніше, через оксидну плівку і вимог до чистоти заготовки.

Старий імпелер був зменшений у діаметрі на 6мм, і не підлягав реставрації. Був виготовлений новий з нержавійки, і установлений з мінімальними зазорами відносно обечайки.

Святовит 07.11.2021 20:45

Re: южанка
 
Цитата:

Допис від metalworker (Допис 589100)
Я думаю что даже превысит. Особенно в стартовом режиме. По максимальной скорости проигрыш может быть и будет но старт с максимальной нагрузкой будет вне конкуренции.




......................Не хочу встрявати в довгі суперечки через неможливість приділяти багато часу цим суперечкам та доказам чиєїсть правоти, мабуть ви більше знаєте про водомети, принцип їх роботи, імпелери та зазори, враховуєте облаштування водовідвідного тунелю для норм. роботи і ще багато нюансів на які треба зважати. Ні про яку стартову швидкість на корпусі човна Ю-2 (з водометом та 60к/с) і подальшому ефективному використанні такого комплекту, я навіть не берусь говорити і тим більше радити людині. Розглядаю цю тему лише як певну можливість чимось зайняти себе та в зимове міжсезоння якось поексперементувати в надії отримати непередбачуваний результат, що може якимось чином здивувати та наростити "крила" для подальших звершень.

Влад 08.11.2021 07:31

Re: южанка
 
Водомёт на клепаном корпусе - зло.

neo160889 08.11.2021 16:09

Re: южанка
 
Амур клепанный.

Влад 08.11.2021 16:31

Re: южанка
 
Цитата:

Допис від neo160889 (Допис 589185)
Амур клепанный.

Я имел ввиду Ю-2.
Корпус АМГ, рассчитанный на 30 л.с.

Как после установки стационара, подтянуть заклёпки на днище?

neo160889 09.11.2021 10:42

Re: южанка
 
Цитата:

Допис від Влад (Допис 589186)
Я имел ввиду Ю-2.
Корпус АМГ, рассчитанный на 30 л.с.

Как после установки стационара, подтянуть заклёпки на днище?

на этот корпус ставят даже амуровский водомет, просто преварительно усиливают корму. Видео полно в гугле.

Chipsel 18.11.2021 10:43

Re: южанка
 
Декілька нових фото. По швидкому зроблено рульове управління з троса ручного тормозу, без заднього ходу, ще один тросик на карбюратор, і готово. Залишився тахометр , щоб розуміти обороти двигуна і можна на воду


https://i.ibb.co/YjzXVhp/IMG-20211117-170839.jpg
https://i.ibb.co/hf9YXqy/IMG-20211117-170854.jpg
https://i.ibb.co/ph7fHVk/IMG-20211117-174914.jpg

Chipsel 20.11.2021 23:42

Re: южанка
 
Тест на воді проведений. Висновки неоднозначні, максимальна швидкість 36 км/год, думав буде більше.
https://youtu.be/aCMf1EDqaIM


Часовий пояс GMT +3. Поточний час: 08:02.

vBulletin 3.8.7 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010


Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0