06.11.2021, 00:07 | #1 (permalink) |
Новичок
Псевдо: Ігор
Звідки Ви: Калуш
Карапь: Ю2
Дописи: 18
Сказал(а) спасибо: 3
Поблагодарили 17 раз(а) в 4 сообщениях
|
южанка
Всім привіт, вирішив поділитись тут своїм проектом, який уже два роки ношу у голові, і помалу втілюю в життя. Можливо, я маю надію!, все вийде, і Ю-2 буде розсікати кубометри води на водоймах України. Або, щось піде не так і корпус прийдеться здати в лом, тому що дороги назад немає. Там його переплавлять у щось потрібне людям і на цьому історія корпусу закінчется.
Ну добре по темі. Є корпус южанки , і WETBIKE, в основі якого лежить мотор сузукі дт60 і водомет з редуктором та вертикальним валом.(фото додам). Wetbike куплений недорого, але ціна виявилась оправданою. Зазори між імпелером та обечайкою виявились в районі 3мм !!! з кожної сторони. Говорив з людиною, яка продала мені це чудо. Він сказав «та ми пропелер трохи зменшили в діаметрі, бо задівало за обечайку, і пробували на воді і він щось не їде». Я зрозумів, що або перепродаж, або реставрація. Імпелер був виготовлений не маловідомою людиною на даному форумі. Обечайка нова з нержавійки. стан двигуна в нормі зважаючи на його вік. компресія по 8.5 в кожному з двох циліндрів. З wetbikом порядок. Поцікавившись вартістю зварювання алюмінію, зрозумів, що треба освоювати даний процес. Я не аргонщик, я тільки учусь. Судити вам. Робота у мене сезонна, останій якраз закінчився. Робота з лодкою почалась… |
3 пользователя(ей) сказали cпасибо: |
06.11.2021, 01:46 | #2 (permalink) |
Активный участник
Псевдо: Владимир
Звідки Ви: Запорожье
Карапь: Крым + Выхорь 40+20
Дописи: 1.682
Сказал(а) спасибо: 277
Поблагодарили 1.298 раз(а) в 483 сообщениях
|
Re: южанка
Боюсь на заклепках в местах сварки будут течи. Был перегрев и может начать текти. Я бы проклепал сразу близ лежащие заклёпки там где варилось. Потом проще.
А так прикольно , посмотрим)) Туда б лошадей 150 впихнуть))
__________________
Фидерные кормушки оптом и в розницу |
06.11.2021, 18:17 | #4 (permalink) |
Клубень
Псевдо: Вадим
Звідки Ви: Київ, база в Кийлові.
Карапь: все після перемоги.
Дописи: 9.874
Сказал(а) спасибо: 3.965
Поблагодарили 6.016 раз(а) в 2.115 сообщениях
|
Re: южанка
..................Цікаві ідеї, мабуть мають право на життя, та не до кінця зрозуміла суть такої переробки, реконструкції, переобладнання Ю-2 ??? Як правило подібні двіжителі встановлюють на плавзасоби в регіонах де доводиться багато ходити по мілякам з твердим дном накшталт гравію, булиг, каміння там водомет є виправданим. Сподіваюсь що вам відомі ТТХ водометних установок і ви розумієте що , як мені здається , на корпусі подібному вашому, водомет котрий використовується (під 60к/с) не створить вам такої ж тяги як звичайний підвісний мотор. Тобто не зрозуміло в чому сенс такого переобладнання ? Хоч взагалі то ідея як можливість зробити щоб незвичайне - досить цікава .
__________________
Слава Україні - смерть ворогам !!! |
Пользователь сказал cпасибо: |
макс1963 (21.11.2021)
|
06.11.2021, 18:25 | #5 (permalink) |
Активный участник
Псевдо: игорь
Звідки Ви: прилуки
Карапь: крим
Дописи: 2.526
Сказал(а) спасибо: 1.647
Поблагодарили 1.440 раз(а) в 440 сообщениях
|
Re: южанка
Мабуть у автора ідеї на першому місці двигун,який куплений за не дорого.Підвісна 60 коштує не дешево.А так людина втілить свої ідеї,і скоротить довгі зимові вечори.
|
06.11.2021, 20:27 | #7 (permalink) |
Новичок
Псевдо: Ігор
Звідки Ви: Калуш
Карапь: Ю2
Дописи: 18
Сказал(а) спасибо: 3
Поблагодарили 17 раз(а) в 4 сообщениях
|
Re: южанка
Ой не нагнітайте, сам не впевнений чи поїде добре. Ви думаєте 60 кс на водометній тязі не вистачить для виходу на гліс і стабільного ходу на швидкості ~ км 45-50 км/год? Чи вам маєте на увазі тягу у плані набору тієї ж швидкості? А на рухонок регіону у мене все співпадає ))) |
Пользователь сказал cпасибо: |
Святовит (07.11.2021)
|
06.11.2021, 23:39 | #8 (permalink) | |||||||||||||||||||||||
Клубень, модератор
Псевдо: Сергей
Звідки Ви: Днепропетровск
Карапь: П-4
Дописи: 11.089
Сказал(а) спасибо: 5.922
Поблагодарили 8.314 раз(а) в 2.740 сообщениях
|
Re: южанка
Ну по сварке как для новичка очень даже неплохо есть мнение что ты прибедняешься.А вот по водомету импеллеру и зазорам возможны вопросы.Я конечно не спец интересовался темой одно время и по памяти этот момент в водометах есть весьма тонкая штука.По вашей информации я так и не очень понял что сделал с импеллером предыдущий хозяин.
__________________
34-й богатырь... |
|||||||||||||||||||||||
07.11.2021, 00:56 | #9 (permalink) |
Новичок
Псевдо: Ігор
Звідки Ви: Калуш
Карапь: Ю2
Дописи: 18
Сказал(а) спасибо: 3
Поблагодарили 17 раз(а) в 4 сообщениях
|
Re: южанка
Та немає чим прибіднятись, фото не передають якості. Є місця де естетично красиво і рівно, а є і такі що показувати не хочеться. З досвіду зварки аргонно-дуговою у мене п'ятий балон по рахунку. Моя суб'єктивна думка, що 60% успіху при даному типі зварювання вміти налаштувати апарат, при чому якщо для нерж, чи для титану параметрів і змінних небагато, то для алюмінію все трохи складніше, через оксидну плівку і вимог до чистоти заготовки.
Старий імпелер був зменшений у діаметрі на 6мм, і не підлягав реставрації. Був виготовлений новий з нержавійки, і установлений з мінімальними зазорами відносно обечайки. |
07.11.2021, 21:45 | #10 (permalink) | |||||||||||||||||||||||
Клубень
Псевдо: Вадим
Звідки Ви: Київ, база в Кийлові.
Карапь: все після перемоги.
Дописи: 9.874
Сказал(а) спасибо: 3.965
Поблагодарили 6.016 раз(а) в 2.115 сообщениях
|
Re: южанка
......................Не хочу встрявати в довгі суперечки через неможливість приділяти багато часу цим суперечкам та доказам чиєїсть правоти, мабуть ви більше знаєте про водомети, принцип їх роботи, імпелери та зазори, враховуєте облаштування водовідвідного тунелю для норм. роботи і ще багато нюансів на які треба зважати. Ні про яку стартову швидкість на корпусі човна Ю-2 (з водометом та 60к/с) і подальшому ефективному використанні такого комплекту, я навіть не берусь говорити і тим більше радити людині. Розглядаю цю тему лише як певну можливість чимось зайняти себе та в зимове міжсезоння якось поексперементувати в надії отримати непередбачуваний результат, що може якимось чином здивувати та наростити "крила" для подальших звершень.
__________________
Слава Україні - смерть ворогам !!! Востаннє редагував Святовит: 07.11.2021 о 21:48. |
|||||||||||||||||||||||
2 пользователя(ей) сказали cпасибо: |
AlexGrom (18.11.2021),
Евгений (Киев) (08.11.2021)
|
08.11.2021, 17:31 | #13 (permalink) |
Клубень
Псевдо: Влад
Звідки Ви: Киев
Карапь: МКМочка
Дописи: 7.309
Сказал(а) спасибо: 4.885
Поблагодарили 7.373 раз(а) в 1.486 сообщениях
|
Re: южанка
|
18.11.2021, 11:43 | #15 (permalink) |
Новичок
Псевдо: Ігор
Звідки Ви: Калуш
Карапь: Ю2
Дописи: 18
Сказал(а) спасибо: 3
Поблагодарили 17 раз(а) в 4 сообщениях
|
Re: южанка
Декілька нових фото. По швидкому зроблено рульове управління з троса ручного тормозу, без заднього ходу, ще один тросик на карбюратор, і готово. Залишився тахометр , щоб розуміти обороти двигуна і можна на воду
Востаннє редагував Chipsel: 18.11.2021 о 11:50. |
8 пользователя(ей) сказали cпасибо: |
Denis_gl (19.11.2021),
exceptional (18.11.2021),
metalworker (18.11.2021),
Sergii79 (18.11.2021),
vlad2002 (21.11.2021),
БАКЕНН (21.11.2021),
БОНДЫК (21.11.2021),
Евгений (Киев) (21.11.2021)
|
21.11.2021, 00:42 | #16 (permalink) |
Новичок
Псевдо: Ігор
Звідки Ви: Калуш
Карапь: Ю2
Дописи: 18
Сказал(а) спасибо: 3
Поблагодарили 17 раз(а) в 4 сообщениях
|
Re: южанка
Тест на воді проведений. Висновки неоднозначні, максимальна швидкість 36 км/год, думав буде більше.
https://youtu.be/aCMf1EDqaIM |
Тут присутні: 1 (учасників - 0 , гостей - 1) | |
|
|
Схожі теми | ||||
Тема | Автор | Розділ | Відповідей | Останній допис |
Южанка 2 | mi-ha83 | Лодки (плавсредства) | 3 | 27.07.2020 12:01 |
Южанка 2 | alex5699 | Лодки (плавсредства) | 4 | 13.04.2018 11:01 |
Южанка 2 | Dimenty | Лодки (плавсредства) | 0 | 07.07.2017 15:09 |
Южанка 2. | Карапуз | Архив | 0 | 03.03.2016 16:56 |
южанка | андрей пав | Архив | 0 | 12.01.2014 21:46 |