Re: "Конец света" на Киевских РОПах
Вот еще немного информации.
Зустріч заступника голови КМДА Голубченка А.К. з директорами баз-стоянок маломірного флоту та представниками човнярської громадськості
16 жовтня 2012 року відбулася зустріч Заступника голови Київської міської державної адміністрації Голубченко Анатолія Костянтиновича з керівництвом баз-стоянок маломірного флоту, представниками човнярської громадськості та представниками контролюючих органів.
Присутні на зустрічі:
Клімов Сергій Трохимович - Начальник Київського міжрегіонального відділу Укрморрічінспекції
Зозуля Віктор Миколайович - голова правління ГО "Спілка човнярів Київщини"
Дядюк Олександр Анатолійович - Заступник голови з юридичних питань ГО "Спілка човнярів Київщини"
Вальченко Віктор Михайлович – Голова правління ГО «Видибай захист водойм» (РВП-1)
Рачек Ольга Миколаївна – Заступник голови ГО «Видибай захист водойм»
Стріла Володимир Олегович - ГО ВМ СФК "Видубицький" (РВП-1)
Ананьєв Петро Прокопович - Товариство "Ветеран" (РВП-1)
Пакшин Артем Святославович – Директор ТОВ «СЛВ-П» (РВП-4)
Фарін Анатолій Федорович - Директор ТОВ «Лагуна» (РВП-6)
Майстерчук Сергій Леонідович – Директор ТОВ «РВП-5»
Походій Павло Іванович – Генеральний директор КП «Плесо»
Також на зустрічі був присутній представник Головного управління земельних ресурсів КМДА Юрій Дзема.
Як пояснив Заступник голови КМДА Голубченко А. К. основним питанням зустрічі є виконання постанови прокуратури, яка зобов’язує КМДА створити та забезпечити діяльність штрафних майданчиків для маломірного (малого) флоту в Києві.
Але розмова по суті питання тривала не більше 10 хвилин. Далі почалася «обробка» представників стоянок на предмет земельних ділянок і акваторій на яких розміщені ці стоянки. Зі слів самого пана Голубченка, жодна зі стоянок, представники яких запрошувались на зустріч, через супротив бюрократії та корупції, ніколи не отримає земельні ділянки і акваторії у користування.
Також всім пояснили що існує лише один варіант подальшого існування стоянок (РВП). Це добровільна відмова власників стоянок від намагань отримати землі у користування на користь КП «Плесо». В той же час, представникам стоянок була дана «слізна» обіцянка що коли КП «Плесо» отримає ці землі у користування то, відразу зі всіма стоянками будуть підписані договори оренди на земельні ділянки, до того ж по дуже низьких цінах. В іншому випадку проти власників стоянок будуть порушуватись кримінальні справи за фактом самозахоплення землі, а стоянки закриті і розігнані у примусовому порядку. На роздуми було дано тиждень, а потім «машина владного рекету» почне свою роботу.
Слід зауважити що, на зустріч запрошувались представники лише масових (соціальних) стоянок якими користуються прості пенсіонери і не заможні кияни, а на землі VIP-стоянок ніхто не зазіхає бо за це можуть і «голову відкрутити».
Ось і виходить що човнярів загнали в глухий кут, а ті хто мають захищати інтереси киян так і мріють щоб кияни «повиздихали» і можна буде спокійно дерибанити золоту Київську землю надалі.
Що далі…? Нас виженуть з власних домівок?
Артем Пакшин
Громадська організація
ВМ СФК "Фенікс"
|