![]() ![]() |
![]() |
#10 (permalink) |
Клубень
Псевдо: Рами
Звідки Ви: Киев
Карапь: Пока на собаках)))
Дописи: 9.224
Сказал(а) спасибо: 5.212
Поблагодарили 3.574 раз(а) в 1.268 сообщениях
|
![]()
Вот еще немного информации.
Зустріч заступника голови КМДА Голубченка А.К. з директорами баз-стоянок маломірного флоту та представниками човнярської громадськості 16 жовтня 2012 року відбулася зустріч Заступника голови Київської міської державної адміністрації Голубченко Анатолія Костянтиновича з керівництвом баз-стоянок маломірного флоту, представниками човнярської громадськості та представниками контролюючих органів. Присутні на зустрічі: Клімов Сергій Трохимович - Начальник Київського міжрегіонального відділу Укрморрічінспекції Зозуля Віктор Миколайович - голова правління ГО "Спілка човнярів Київщини" Дядюк Олександр Анатолійович - Заступник голови з юридичних питань ГО "Спілка човнярів Київщини" Вальченко Віктор Михайлович – Голова правління ГО «Видибай захист водойм» (РВП-1) Рачек Ольга Миколаївна – Заступник голови ГО «Видибай захист водойм» Стріла Володимир Олегович - ГО ВМ СФК "Видубицький" (РВП-1) Ананьєв Петро Прокопович - Товариство "Ветеран" (РВП-1) Пакшин Артем Святославович – Директор ТОВ «СЛВ-П» (РВП-4) Фарін Анатолій Федорович - Директор ТОВ «Лагуна» (РВП-6) Майстерчук Сергій Леонідович – Директор ТОВ «РВП-5» Походій Павло Іванович – Генеральний директор КП «Плесо» Також на зустрічі був присутній представник Головного управління земельних ресурсів КМДА Юрій Дзема. Як пояснив Заступник голови КМДА Голубченко А. К. основним питанням зустрічі є виконання постанови прокуратури, яка зобов’язує КМДА створити та забезпечити діяльність штрафних майданчиків для маломірного (малого) флоту в Києві. Але розмова по суті питання тривала не більше 10 хвилин. Далі почалася «обробка» представників стоянок на предмет земельних ділянок і акваторій на яких розміщені ці стоянки. Зі слів самого пана Голубченка, жодна зі стоянок, представники яких запрошувались на зустріч, через супротив бюрократії та корупції, ніколи не отримає земельні ділянки і акваторії у користування. Також всім пояснили що існує лише один варіант подальшого існування стоянок (РВП). Це добровільна відмова власників стоянок від намагань отримати землі у користування на користь КП «Плесо». В той же час, представникам стоянок була дана «слізна» обіцянка що коли КП «Плесо» отримає ці землі у користування то, відразу зі всіма стоянками будуть підписані договори оренди на земельні ділянки, до того ж по дуже низьких цінах. В іншому випадку проти власників стоянок будуть порушуватись кримінальні справи за фактом самозахоплення землі, а стоянки закриті і розігнані у примусовому порядку. На роздуми було дано тиждень, а потім «машина владного рекету» почне свою роботу. Слід зауважити що, на зустріч запрошувались представники лише масових (соціальних) стоянок якими користуються прості пенсіонери і не заможні кияни, а на землі VIP-стоянок ніхто не зазіхає бо за це можуть і «голову відкрутити». Ось і виходить що човнярів загнали в глухий кут, а ті хто мають захищати інтереси киян так і мріють щоб кияни «повиздихали» і можна буде спокійно дерибанити золоту Київську землю надалі. Що далі…? Нас виженуть з власних домівок? Артем Пакшин Громадська організація ВМ СФК "Фенікс" |
![]() |
![]() |
Пользователь сказал cпасибо: |
Dima3370 (28.02.2013)
|
Тут присутні: 1 (учасників - 0 , гостей - 1) | |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Розділ | Відповідей | Останній допис |
5м4 каюта-продолжение,а может и конец. | меркурий | Казанка (2-5) | 37 | 15.02.2012 18:36 |