Перегляд одного допису
Старий 17.08.2015, 15:21   #9 (permalink)
sasha6333
Активный участник
 
Аватар для sasha6333
 
Псевдо: Олександр
Звідки Ви: Хмельницький
Карапь: Bayliner 185 3.0 . Bayliner VR5 4.5. BRP RXP215.BRP RXP300.
Дописи: 4.315
Сказал(а) спасибо: 2.992
Поблагодарили 3.614 раз(а) в 890 сообщениях
Типово Re: прошу допомоги suzuki df140

по керуванню знову ж якщо порівнювати між ним то умс450 просто велосипед.білайнер керуеться важче при швартуванні особливо.відстань від дачі до дачі на ни двох проходжу з різницею в хв сім на користь білайнер і сама головна особливість на умс450 я доходжу весь мокрий думаю всетаки виною тому важке двигло.з особистих спостережень білайнер бризги кидає на швидкості лише на рівні двигуна на умс починає кидати майже з переду.але по своій суті дві різних катера. для мене по всьому. на умс сідаю без задоволення.це моя особиста думка на моіх спостереженнях.про якість напевно не варто порівнювати .в минулому році розвалилилсь сидіння в умс розібрав перешив перетягнув виявилось просто фанерка була в основі яка розмокла (навіть не водостійка0

Добавлено через 1 минуту
пробував його на виключену і включену передачу на включену чуть важче

Добавлено через 2 минуты
стосовно дефмера .гвинта знімав одразу як тільки витягнув на беріг.це було також моім першим припущенням.але вал і далі крутився

Добавлено через 1 час 33 минуты
Цитата:
Допис від Larik Переглянути допис
Троекратное превышение мощности?
И как идёт? Когда стоит на месте, корма сильно заглубляется?

якщо цікаво є відео виходу на глісер пустого можу виставити тоді оціните як він стоіть і яка осадка в нього.бо він мені дістався як придане тому особливо в ньому не розбирався . знаю що це макс потужність яку можна було поставити на цей катерок
sasha6333 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням