Перегляд одного допису
Старий 10.08.2017, 13:13   #22 (permalink)
Dobermann
Активный участник
 
Аватар для Dobermann
 
Псевдо: Александр
Звідки Ви: Вышгород
Карапь: Anaconda RIB, T-550 Racing boat
Дописи: 389
Сказал(а) спасибо: 149
Поблагодарили 553 раз(а) в 148 сообщениях
Типово Re: Катер Стриж

Цитата:
Допис від Влад Вихрёв Переглянути допис
Ну, буду благодарен если эти причины будут озвучены Бо такое впечатление что с ПЛМ будет дешевле

Основна причина - особливості гідродинаміки цього корпусу: постійно буде прорив повітря до гвинта; друга причина - вектор тяги буде не на місці, неправильно направлений: одним із наслідків буде надмірне всплиття корми; третя причина - недостатній діаметр гвинта у підвісних моторів середньої потужності, як наслідок - недостатній упор гвинта. Ну і, боюсь, з підвісним двигуном катер буде рискати на курсі.

Якщо акваторія по глибинам дозволяє, то ідеальним варіантом буде залишити валову лінію, просто її відремонтувати. Потрібен буде лише сучасний двигун з системами, та реверс-редуктор. Під рідний гвинт підібрати редукцію та оберти двигуна.
Dobermann зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Пользователь сказал cпасибо:
SERG_1965 (10.08.2017)