 |
Цитата: |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
в Англії - своїм човном можна. Вааасчє можна руліть без будь-якої бамажки. Якщо його розмір приблизно до 15-ти метрів довжини (можу дещо помилятися з точною цифрою). В "Біллє про Права записано" - "кожен може вийти в море на свій страх і ризик". Головне - мати документи на власність.
Яхтсмени кульку земну обходять - і у них НІХТО і НІ ДЕ за всю кругосвєтку ніяких "прав на воштєніє" жодного разу не питав - ні в марінах, ні кост-гард, ні кастом, ні емігрейшн. Власність, страховка - і всьо.
|
|
 |
|
 |
|
англійські права:

англійський регістр з аналогом нашої суднової книги для маломірок:
https://ukshipregister.service.mcga.gov.uk/
 |
Цитата: |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Неужели тезис о том, что автомобиль на порядки сложнее в управлении, а дороги общего пользования на порядки опаснее хотя-бы ввиду скоростей и расстояний между транспортными средствами, это так спорно?
|
|
 |
|
 |
|
Ви це серйозно?

Водний транспорт на порядок небезпечніший і складніший у керуванні від автомобільного.
У човна немає гальм, миттєво зупинитись неможливо, усі маневри потрібно прораховувати на кілька кроків наперед, потрібно враховувати знос течією та вітром, з втратою швидкості човен втрачає маневреність, а без руху стає взагалі некерованим. Човен неможливо у будь який момент зупинити та вийти з нього. Зіткнення загрожує течією та втратою човна з жертвами. Значну небезпеку становлять погодні умови. На воді можна одночасно зустріти судна з різними розмірами від метрів до сотень, та різною максимальною швидкістю. Все це потрібно враховувати.
А ще можна згадати про можливу заподіяну матеріальну шкоду. Плавзасоби можуть бути у десятки разів дорожчі від автомобілів.
Варто ввести обов'язкове страхування відповідальності на воді.