Тема: Silver Bullet 395
Перегляд одного допису
Старий 05.03.2021, 09:23   #69 (permalink)
Sakfan
Активный участник
 
Аватар для Sakfan
 
Псевдо: Александр
Звідки Ви: Киев
Карапь: нет пока
Дописи: 477
Сказал(а) спасибо: 95
Поблагодарили 230 раз(а) в 81 сообщениях
Типово Re: Silver Bullet 395

Трошки про свої враження і думки після ходових іспитів 395-го. Одразу застерігаю, що дилетант і висновки можуть бути помилковими. А коли чую змістовні аргументи стосовно своєї неправоти - відчуваю лише вдячність!
Але - до вражень! Як я зрозумів, щось не заладилося з ямахівською 25-ю і першим почав тестування буліт з мерківською 4-т 30-ю. Я б охарактеризував це як швидко і мокро. Мені не сподобалося. На вулиці біля нуля, вітер, а ти такий весь забризканий. А тепер мої дилетантські думки. Таке бризкоутворення зумовлено обводами носової частини. Збоку ці обводи (чи кут) нагадує передок у Южанка-1 ( та, що з боковими булями). Чудова форма для врізання в дрібну річкову хвилю та для зручного виходу на берег. Але при великий швидкості скулові бризковідбійники починають нагадувати пароутворюючи форсунки - такий водяний туман піднімається від них. На мою думку, для використання 395-го з потужніми двигунами 30+ показаний виносний транець. Це дозволило б змінити діферент при гліссуванні та, можливо, зняти проблему. Що при цьому можливо ще б вилізло (або не вилізло) - показали б лише натурні іспити. А поки - те, що маємо. Достатньо висока швидкість та чудова і прогнозоване керованність ( а це ще й безпека) на фоні водяного туману з бризг. Некомфортно це.
Після такого початку, коли почали вішати двотактну ямахівську п´ятнаху, особливої надії на диво вже не було. Але воно сталося! Лодка просто розкрилася. Одразу вразила швидкість вигоду на гліс. Здається, що, навіть, швидше ніж під 30-ю. А може і не здається. Сам вихід проходить якось в один момент: раз! і ти вже гліссі. Далі вже прогнозована добра керованість і - диво - таке поважаєме в водномоторних кругах гліссування на попці. Передні дві третини в декількох сантиметрах над поверхнею води, форштевень м´яко розрізає все, що піднімається над цією поверхнею, бризковідмійники, як і задумано конструкторами, це відсікають і аккуратно (це - важливо) направляють назад, до низу. І ніяких бризг! Чимость мені цей ход нагадав ход любимої мною Ю-1, але по штильовій гладі передсвітанкової Десни. А тут: хвилі до 15-20 см та вітер з поривами десь до 6м/с. А головне - двигун 15 к.с. І одна думка: чому не взяв свою 10-ку? Склалося враження, що і під «нереєстровими» 9.9 лодка буде комфортною та достатньо жвавою. І це теж дуже дивно, бо після відвідування виробництва, побачивши всі ті силові набори та вварені рундуки, в мене закралася думка про оптимальні 40 к.с. для неї. А тут під 15-ю таке видовище!
Задля справедливості, слід зазначити, що лодка яка тестувалася під 15-ю не була в повній комплектації, на відміну від тої, що ходила під 30-ю. Не було ковраліна та кришок передньої фішплатформи. Тому для себе особисто, я б замовляв по-перше з укороченною передньою платформою, а по-друге - з стандартними, не з підвищеними на 10см бортами, як у тих, що були на іспитах. А купа аераторів та бассбот-стайл рундуків - нехай залишаються фішкою Фінвалів. Бо не варто намагатися обійняти все одразу. І якщо вийшли такі вдалі обводи під малопотужні двигуни - то й упиратися варто в зменшення ваги і розвиток сильних сторін. Але це лиш мої думки непрофессіонала.
Залишився інтерес побачити цю лодку як я вже казав, під 4т 9,9 та дуже цікаво як вона поведе себе під 20 к.с. (а також під ямахівською 25-ю).
Sakfan зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
14 пользователя(ей) сказали cпасибо:
AlexGrom (05.03.2021), alex__k (06.03.2021), Dozvil (10.03.2021), Krivbass (10.03.2021), Niyazovitsh (05.03.2021), P_Petrovich (05.03.2021), sheff777 (06.03.2021), Shel (05.03.2021), Tank6661 (05.03.2021), tarantas (05.03.2021), vlad2002 (11.03.2021), Авиатор (06.03.2021), Саныч 30 (10.03.2021), Старпом (05.03.2021)