 |
Цитата: |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
..................Цікаві ідеї, мабуть мають право на життя, та не до кінця зрозуміла суть такої переробки, реконструкції, переобладнання Ю-2 ??? Як правило подібні двіжителі встановлюють на плавзасоби в регіонах де доводиться багато ходити по мілякам з твердим дном накшталт гравію, булиг, каміння там водомет є виправданим. Сподіваюсь що вам відомі ТТХ водометних установок і ви розумієте що , як мені здається , на корпусі подібному вашому, водомет котрий використовується (під 60к/с) не створить вам такої ж тяги як звичайний підвісний мотор. Тобто не зрозуміло в чому сенс такого переобладнання ? Хоч взагалі то ідея як можливість зробити щоб незвичайне - досить цікава .
|
|
 |
|
 |
|
Ой не нагнітайте, сам не впевнений чи поїде добре.
Ви думаєте 60 кс на водометній тязі не вистачить для виходу на гліс і стабільного ходу на швидкості ~ км 45-50 км/год?
Чи вам маєте на увазі тягу у плані набору тієї ж швидкості?
А на рухонок регіону у мене все співпадає )))