 |
Цитата: |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Цього разу мєнти ні при чому. Інтеграція у Європу. Звідти, до речі, й нові знаки й розмітка на дороги повиповзали. Движуха серйозна, це не тимчасово. Хто порізав каталізатора має замислитись де його тепер брати, або шукати "лівий" техогляд.
|
|
 |
|
 |
|
НАсправді це не проблема. БУв у мене Спортрідж, з "надьожним" бензиновим 2.0л. Але, як виявилося - двигун був вже серії "Ню" (((. Це ті, де корейці каталізатор "покращили" задля грети-тумберг (і вони висипалися, з засасуванням продуктів розпаду у циліндри, наслідок - задіри). А оскільки я був одним з перших з "новим надійним 2.0-літровим двигуном" - то і каталізатор у мене розсипався на 76 тисячах пробігу. ЦИфри вже напам*ять не пам*ятаю, але ПРИБЛИЗНО вони були такими - заміна каталізатора на оригінальний коштували приблизно 15000 гривень, а вварювання універсального - мені обійшлося приблизно 3000 грн. Повторю - цифри по пам*яті, це був, здається 2017 рік.... З лямдбою, здається, додатково після вварювання універсального, не возилися, просто скинули помилки.