![]() ![]() |
|
|
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||||||||||||||
|
Активный участник
Псевдо: Ярослав
Звідки Ви: Киев
Карапь: Крым
Дописи: 3.675
Сказал(а) спасибо: 1.409
Поблагодарили 2.857 раз(а) в 1.080 сообщениях
|
Цього разу мєнти ні при чому. Інтеграція у Європу. Звідти, до речі, й нові знаки й розмітка на дороги повиповзали. Движуха серйозна, це не тимчасово. Хто порізав каталізатора має замислитись де його тепер брати, або шукати "лівий" техогляд. Але це не вихід - так було вже з човнами, так було з сертифікатами вакцинації...
__________________
Карантин только оттягивает неизбежное... |
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
| Пользователь сказал cпасибо: |
Евгений (Киев) (10.11.2021)
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Активный участник
Псевдо: Oleksii
Звідки Ви: Kyiv
Карапь: WATERLAND
Дописи: 304
Сказал(а) спасибо: 75
Поблагодарили 291 раз(а) в 107 сообщениях
|
НАсправді це не проблема. БУв у мене Спортрідж, з "надьожним" бензиновим 2.0л. Але, як виявилося - двигун був вже серії "Ню" (((. Це ті, де корейці каталізатор "покращили" задля грети-тумберг (і вони висипалися, з засасуванням продуктів розпаду у циліндри, наслідок - задіри). А оскільки я був одним з перших з "новим надійним 2.0-літровим двигуном" - то і каталізатор у мене розсипався на 76 тисячах пробігу. ЦИфри вже напам*ять не пам*ятаю, але ПРИБЛИЗНО вони були такими - заміна каталізатора на оригінальний коштували приблизно 15000 гривень, а вварювання універсального - мені обійшлося приблизно 3000 грн. Повторю - цифри по пам*яті, це був, здається 2017 рік.... З лямдбою, здається, додатково після вварювання універсального, не возилися, просто скинули помилки. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||||||||||||||
|
Новичок
Псевдо: Игорь
Звідки Ви: Киев
Карапь: Finval 475evo
Дописи: 33
Сказал(а) спасибо: 23
Поблагодарили 25 раз(а) в 9 сообщениях
|
Дволітрові G4KD та G4KN- це вже класика стуків при пробігах 50 - 150 тис км. Заради "Гретти" зменьшили висоту поршнів, забіднили суміш, застосували ЕГР клапан.Результат - покращення норм EUR та.... - задири внаслідок застосування поршнів із укороченими юбками у ВМТ у момент так званої "перекладки поршня"; - задири 4-го циліндру - внаслідок попадання абразивної пилюки від розваленого каталізатора. Узагальнено, що для природи добре - для двигуна зло. Чим ближче до випускного коллектору стоїть каталізатор / каталізатори - тим вища ймовірність, що через клапан ЕГР у камеру згоряння прилетять залишки каталізатора. Особливо при V-подібній компоновці двигуна... Задири на сучасних "екологічних" силумінових двигунах - конструктивна даність. Десь поршні короткі, десь форсунки прямого вприску стоять під кутом до поршнів і при роботі на холостих змивають масло із частини дзеркала циліндрів. Десь застосували "спортивні" , тонкі, поршневі кільця.... Світ котиться шкереберть.... Востаннє редагував stp: 11.11.2021 о 19:09. |
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
![]() ![]() |
| Тут присутні: 1 (учасників - 0 , гостей - 1) | |
|
|