 |
Цитата: |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Hyuindai Elantra 2017 - 2018 США, кто что скажет?
|
|
 |
|
 |
|
ТУт ключове слово - США, а не "хюндай". Не бачив жодного норм зробленого бітка з США. Всі їх парять далі, мало хто залишає собі для довготривалої експлуатації. Нюансів там - мульйон (ну, наприклад, стояла вона там з битим склом 1-2 роки на вулиці... салон перетягнули, а єлектрика-електроніка відсирівша - лишається)
Добавлено через 1 час 39 минут
 |
Цитата: |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Тоже из салона, только в 2006...
Крылья передние лет 5 как начали...
Про оцинкованный кузов и не знал. Значит такое качество... У рено такого не встречал, корозия может появиться после ДТП и маляров...
|
|
 |
|
 |
|
ЗАраз це норм. Автомобілі проектують, як вироби РІВНОМІРНОГО зносу. Якщо "ваш" двигун "запрограмовано" (ще на етапі проектування) на 150 тищ і 5 років безпроблемної експлуатації (а зараз, з урахування досвіду, та сучасних цифрових методів проектування зроби це - ЛЬОХКО), коробка - теж на 150к та 5 років, то напаркуа автовиробнику витрачати гроші на кузов, який буде жити 15-20 років? Він же буде дороже конкурентів! Це перший і головний принцип у виробництві авто.
Другий принцип. ПЕРШИЙ власник - отримує ВСЕ. Доля ДРУГОГО власника авто - автовиробника не хвилює. Васчє. ПЕрший власник скористався гарантією і через 3 роки продав авто (і відніс виробнику новий пресс грошенят). Звідси - і коробки ДСГ7 (ресурс - 100), і двигуни ТФСІ (ресурс - 100-150), і екологічні дешеві автоемалі для фарбування кузова. А на додачу ще вимоги грєти-тумбєрг - шведської сц.кухи-аутістки, яка на яхті (нащару!) пішла в омерику ... шоб вчити ьам (!) дорослих дядь як їм треба жити далі. І кричала мені, що я "вкрав у неї дитинство", причому - прямо з України, у неї в Швеції... Це третій принцип сучасного автовиробництва, ико-логічний такскать... грєтовский...
Повбивавби цих сц.кух найнятих...
Виходячи з вищенаведеного - випливає ОСНОВНИЙ принцип відбору авто на ВТОРИННОМУ ринку. А саме - особистості (технічної грамотності) попереднього автовласника. Тому що продовження ресурсу авто (на срок більший за 100-150-200 тищ км) - це заслуга виключно адекватної і грамотної експлуатації його ПЕРШИМ власником.
Тобто - виключаємо "геморойні" моделі (ДСГ7, варіатори та ін), і - спілкуємось з власникам. Особисто. Не з перекупом. В ідеалі - Ви його повинні знати власника до моменту продажу авто. Але то в ідеалі....(((
Кактотак...))