![]() ![]() |
![]() |
#11 (permalink) | |||||||||||||||||||||||
Активный участник
Псевдо: Oleksii
Звідки Ви: Kyiv
Карапь: WATERLAND
Дописи: 304
Сказал(а) спасибо: 75
Поблагодарили 291 раз(а) в 107 сообщениях
|
![]()
ТУт ключове слово - США, а не "хюндай". Не бачив жодного норм зробленого бітка з США. Всі їх парять далі, мало хто залишає собі для довготривалої експлуатації. Нюансів там - мульйон (ну, наприклад, стояла вона там з битим склом 1-2 роки на вулиці... салон перетягнули, а єлектрика-електроніка відсирівша - лишається) Добавлено через 1 час 39 минут ЗАраз це норм. Автомобілі проектують, як вироби РІВНОМІРНОГО зносу. Якщо "ваш" двигун "запрограмовано" (ще на етапі проектування) на 150 тищ і 5 років безпроблемної експлуатації (а зараз, з урахування досвіду, та сучасних цифрових методів проектування зроби це - ЛЬОХКО), коробка - теж на 150к та 5 років, то напаркуа автовиробнику витрачати гроші на кузов, який буде жити 15-20 років? Він же буде дороже конкурентів! Це перший і головний принцип у виробництві авто. Другий принцип. ПЕРШИЙ власник - отримує ВСЕ. Доля ДРУГОГО власника авто - автовиробника не хвилює. Васчє. ПЕрший власник скористався гарантією і через 3 роки продав авто (і відніс виробнику новий пресс грошенят). Звідси - і коробки ДСГ7 (ресурс - 100), і двигуни ТФСІ (ресурс - 100-150), і екологічні дешеві автоемалі для фарбування кузова. А на додачу ще вимоги грєти-тумбєрг - шведської сц.кухи-аутістки, яка на яхті (нащару!) пішла в омерику ... шоб вчити ьам (!) дорослих дядь як їм треба жити далі. І кричала мені, що я "вкрав у неї дитинство", причому - прямо з України, у неї в Швеції... Це третій принцип сучасного автовиробництва, ико-логічний такскать... грєтовский... Повбивавби цих сц.кух найнятих... Виходячи з вищенаведеного - випливає ОСНОВНИЙ принцип відбору авто на ВТОРИННОМУ ринку. А саме - особистості (технічної грамотності) попереднього автовласника. Тому що продовження ресурсу авто (на срок більший за 100-150-200 тищ км) - це заслуга виключно адекватної і грамотної експлуатації його ПЕРШИМ власником. Тобто - виключаємо "геморойні" моделі (ДСГ7, варіатори та ін), і - спілкуємось з власникам. Особисто. Не з перекупом. В ідеалі - Ви його повинні знати власника до моменту продажу авто. Але то в ідеалі....((( Кактотак...)) Востаннє редагував Oleksii: 18.12.2021 о 09:10. |
|||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
Тут присутні: 1 (учасників - 0 , гостей - 1) | |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Розділ | Відповідей | Останній допис |
Кто и КАК свою машину в драбадан..... | Гена | Флудилка | 76 | 31.03.2013 21:45 |
Хочу в Астрахань | Slava SL | Рыбалка | 8 | 02.04.2011 22:37 |
Новогодний подарок себе любимому. | Святовит | Путешествия зарубеж | 5 | 21.12.2010 17:54 |
ХОЧУ ТАКОЙ | dimon | Флудилка | 20 | 21.03.2010 19:16 |