 |
Цитата: |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Згоден. Але такого "перевіреного СТО" - майже ні у кого немає. Чому? Тому, що ці "фарбувально-бляхАрські" СТО - це окремий вид бізнесу. Це не ті СТО, де міняють масло, кульові шарніри, амортизатори і т.д. - тобто все те, з чим має справу середньостатистичний автовласник. Це окремі, спеціалізовані СТО, з якими більшість власників авто - не стикається ніколи. І тут знову треба пропустити через себе3-4 битки, поки знайдеш адекватних.... все, як і зі "звичайним" СТО, як з сімейним лікарем, і т.д.
Я (наприклад) в КИєві таких СТО - не знаю. Хоча деяке відношення до цього бізнесу маю... Ризикувати тут - не хочеться (особливо, якщо гроші у людини "майже останні"). Купляти за 5000 км авто по фоткє в тирнеті - теж лотерея (причому - покупка - це ж тільки ПЕРШИЙ її етап. "Дальшє - большє" (с)_)...
ПО факту - багатєнно людьов на бітках їздить, хваляться що "у міня все норм", а потім - бац, і чомусь битка продають. І тут виявляється саме цікаве....(((
|
|
 |
|
 |
|
Не обов'язково брати такого битка, щоб на стапель вішати. Багато варіантів чисто косметичних, типу міняеш бампер, фару, крило та пластмаски і їдеш далі. По фото доречі багато чого можно зрозуміти що купляєш. Єдине з чим можно встряти - з агрегатами (двигун, кпп і т.д.) Але треба ж розуміти, що це не машина з автосалону, тому ціна відповідна. Як на мене, то ліпше машина з США, з повною історією, ніж з європи конструктор лєго зі змотаним пробігом і в Польші зліплений з двох частин.