 |
Цитата: |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Не буває "афігєнной германії" і "офіса в гановері" ))), є конкретний виробник. Або він паковщик. Вони теж є різні. Можете назвати, я скажу - дійсно виробляють, чи пакують, ставлять на конвейєр чи - ні (сертифікат ISO16949).
Також скажу - фірма Тойота теж НЕ ВИРОБЛЯЄ болти ГБЦ, вони теж беруть якісь "чужі". І Фольксваген. І Опель. І Пеугеот. Всі вони просто складальні виробництва. І так не тільки з болтами ГБЦ )))
|
|
 |
|
 |
|
Тойота може і не виробляє. Але, можна купити комплект у Тойоти, безпосередньо із Японії. Термін доставки х.з., ціна наче вони з оріхалка зроблені. Але там буде гарантовна якість. У мене дуже старе авто, 95-го року. Що можу знайти на заміну (на диво, тілько що покоцане було, кузовні елементи) - з розборок. Навіть пластик, ті ж кліпси - що не загубились, "рідні" до сих пір, без проблем туди-сюди можна накладки знімати-ставити. Китайські кліпси одноразові
То таке. Тачка бігає, скажена табуретка

. По такій же схемі брали японського уазіка. Доводиться вкладатись, щоб привестим до ладу. І деякі вузли шукаю на розборках. Канібалимо Лєксуси, 470GX основний донор, але є ще 150 Прадо, Хайлюкс та ще щось... І часто деталі вироблені х.з. де. Не важливо. Якщо стоїть номер по комплектовці Тойоти (не аналог), а ще краще маркування "Тойота" (Лєксус, Денсо) - це можна ставити. Та ж олія у дизель. Мені таке розказували... Тойота не займається маслом, замовляє де-інде. Але воно відповідає стандартам і працює. Перевірив

А коли людина рекламує якийсь Титан, потім сіда у свою машину і їде з димовою завісою...