Перегляд одного допису
Старий 26.08.2025, 17:03   #7 (permalink)
MAZYA888
Активный участник
 
Аватар для MAZYA888
 
Псевдо: Александр
Звідки Ви: Вишневе
Карапь: КРЫМ М, Южанка, FINVAL-475 CASTOMIZED
Дописи: 1.613
Сказал(а) спасибо: 538
Поблагодарили 1.830 раз(а) в 446 сообщениях
Типово Re: Глохне мотор YAMAHA F130

Бажаю здоровя друзі. Я зараз в ЗСУ, не можу вчасно відповісти.

Я думаю теж, що проблема в БМС платах, або некоректній його роботі. Так, багато хто ставить такі акумулятори і їздять без проблем.
Віддав акумулятори на перевірку тому, хто їх робив. Чекаю на результат.

Тобто, на скільки я зрозумів, коли акумулятор заряджається повністю, БМС його відключає від зарядки і в цей момент може бути той самий скачок напруги?

Вся проводка зроблена толково, на скільки я розумію. Я САМ НЕ ЕЛЕКТРИК.

А в альтернаторі може бути причина? Він спочатку заряджає стартовий акумулятор, а потім вже сервісний. І, якщо і той і той повністю заряджені, то їх плати БМС відключають акумулятори і може бути той самий скачок?

Але, на сервісному постійно два ехолоти ввімкнені і музика. Не думаю, що його мотор на всі 100% зарядить і буде підтримувати аж поки плата не вимкне надходження заряду.

Якщо так, то як тоді всі інші катаються і без проблем? Може бути причина в проводці, там КЗ наприклад десь?
Чи може є у когось знайомі, які щось порадять по збірці цих акумуляторів?
Хоча, той хто мені робив, він для наших спортсменів робив такі акумулятори і все працює.

Думаю, що просто якась бракована деталь в акумуляторі попалась і на цьому все закінчиться.

І ще питання. А якщо плюсову клему наприклад відключити від стартерного акумулятора, і завести на сервісному акумуляторі, як себе поведе мотор? Так як клема не підключена до ПЛЮСа, може бути скачок?
MAZYA888 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням