Re: Глохне мотор YAMAHA F130
Бажаю здоровя друзі. Я зараз в ЗСУ, не можу вчасно відповісти.
Я думаю теж, що проблема в БМС платах, або некоректній його роботі. Так, багато хто ставить такі акумулятори і їздять без проблем.
Віддав акумулятори на перевірку тому, хто їх робив. Чекаю на результат.
Тобто, на скільки я зрозумів, коли акумулятор заряджається повністю, БМС його відключає від зарядки і в цей момент може бути той самий скачок напруги?
Вся проводка зроблена толково, на скільки я розумію. Я САМ НЕ ЕЛЕКТРИК.
А в альтернаторі може бути причина? Він спочатку заряджає стартовий акумулятор, а потім вже сервісний. І, якщо і той і той повністю заряджені, то їх плати БМС відключають акумулятори і може бути той самий скачок?
Але, на сервісному постійно два ехолоти ввімкнені і музика. Не думаю, що його мотор на всі 100% зарядить і буде підтримувати аж поки плата не вимкне надходження заряду.
Якщо так, то як тоді всі інші катаються і без проблем? Може бути причина в проводці, там КЗ наприклад десь?
Чи може є у когось знайомі, які щось порадять по збірці цих акумуляторів?
Хоча, той хто мені робив, він для наших спортсменів робив такі акумулятори і все працює.
Думаю, що просто якась бракована деталь в акумуляторі попалась і на цьому все закінчиться.
І ще питання. А якщо плюсову клему наприклад відключити від стартерного акумулятора, і завести на сервісному акумуляторі, як себе поведе мотор? Так як клема не підключена до ПЛЮСа, може бути скачок?
|