![]() |
GELEX 440 Light
У темі 1 долучень
Вітайте - GELEX 440 Light
.................................. Основні технічні характеристики GELEX 440 Light .................................. Маса – 220 кг Довжина – 4500 мм Ширина – 1750 мм Висота – 780 мм Висота транця – 508 мм Максимальна потужність двигуна – 50 к.с. Рекомендована потужність двигуна – 30 к.с. Максимальна вага двигуна – 100 кг Максимальна вантажопідйомність – 450 кг Кількість пасажирів – 4 чол. Категорія плавання ЄС – C Кілюватість на транці – 10 градусів Кілюватість на міделі – 14 градусів .................................. Більше інформації та фото додам згодом - перший човен зроблено та відправлено замовнику. |
Re: GELEX 440 Light
Игорь - а что за материальчик сверху на планшире:smuschenie:?
|
Re: GELEX 440 Light
Пролистал темы о GELEX и нигде не нашел информацию о блоках плавучести. Если пропустил, то ткните носом, пожалуйста.
|
Re: GELEX 440 Light
Цитата:
Шутка ;) сам только увидел, как красиво блестит. Обычная порошковая краска. Пока без сюрпризов. Добавлено через 2 минуты Цитата:
|
Re: GELEX 440 Light
Цитата:
|
Re: GELEX 440 Light
таки сколько денег такая красота???
|
Re: GELEX 440 Light
Цитата:
Добавлено через 1 минуту Цитата:
|
Re: GELEX 440 Light
Цитата:
|
Re: GELEX 440 Light
Цитата:
|
Re: GELEX 440 Light
Цитата:
|
Re: GELEX 440 Light
Цитата:
|
Re: GELEX 440 Light
У темі 6 долучень
Ще трохи фото першого прототипу. Він вже на шляху до замовника у Європі.
Наступний прототип будемо тестувати тут, в Україні. Чекаємо на теплу погоду і та рідку воду! |
Re: GELEX 440 Light
На сколько живучее покрытие на полу?
|
Re: GELEX 440 Light
Цитата:
Все залежить від режиму експлуатації, але якщо за човном ретельно слідкувати, вчасно мити та просушувати палубу, то він прослужить багато років навіть не втративши у візуальному вигляді. |
Re: GELEX 440 Light
Цитата:
|
Re: GELEX 440 Light
У темі 1 долучень
Цитата:
|
Re: GELEX 440 Light
Цитата:
|
Re: GELEX 440 Light
Цитата:
спасибо за рацпредложение! |
Re: GELEX 440 Light
Цитата:
|
Re: GELEX 440 Light
Игорь, не рассматривали вариант носового лючка, что бы закрыть дырку?
Если на нос будет установлена лебедка, проводка будет на виду. |
Re: GELEX 440 Light
Цитата:
|
Re: GELEX 440 Light
Сергей Палыч при осмотре 390-й тыкал пальцем в эту дыромаху )
Но там не лючок , наверное, а съёмную крышку на зацепах с фиксатором логичнее поставить. Т.к. доступ нужен не частый , поэтому и на петлях экономия, и доступ будет удобней, чем через открывающийся лючок. |
Re: GELEX 440 Light
Цитата:
включим в план модернизации :super: |
Re: GELEX 440 Light
Цитата:
|
Re: GELEX 440 Light
Цитата:
Добавлено через 29 минут Щойно дали відповідь наші інженери: кришка у носовій частині 390/440 - буде :) |
Re: GELEX 440 Light
Цитата:
|
Re: GELEX 440 Light
Болт - не наш метод! )))
Идеальный Пользователь должен быть не обучен кручению гаек и болтов , и не таскать отвёртку в лодке ))) |
Re: GELEX 440 Light
Цитата:
|
Re: GELEX 440 Light
Цитата:
И раз в 3 - 6 рыбалок его приходится вытаскивать домой на подзарядку. Я себе болтовой лючок на ЮМС переделал на замки так как был на болтах по заводу и было капец как неудобно ... |
Re: GELEX 440 Light
тут все зависит от условий-режима пользования... но я за то чтоб сразу было удобно :neznayu:
|
Re: GELEX 440 Light
У темі 1 долучень
Пропонуємо до вашої уваги розширену інформацію щодо ТТХ, ціни, базових та додаткових опцій човна GELEX 440 Light.
………….. GELEX 440 Light – універсальний чотиримісний човен завдовжки 4.4 метра та вагою 220 кг. Ці човни випускаються в модифікаціях з румпельним та дистанційним керуванням (виносна консоль, стаціонарна центральна або бічна консоль – як опція). Максимальна потужність підвісного мотора для цієї моделі складає 40 к.с., рекомендована – 30 к.с. Основні технічні характеристики GELEX 440 Light: Довжина – 4,5 м Ширина – 1,75 м Висота – 0,78 м Висота транця – 0,508 м Кілюватість на транці – 10 градусів Кілюватість на міделі – 14 градусів Вага порожнем – 220 кг Максимальна вага двигуна – 100 кг Максимальна вантажопідйомність – 450 кг Кількість осіб на борту – 4 До базової комплектації, за роздрібною ціною ХХХ (повідомимо у приватні повідомлення кожному хто зацікавиться), включено: • повністю пофарбований сірою порошковою поліефірною фарбою корпус, RAL 7011. Можливе фарбування в чорний колір або сірий металік (опція); • спеціальний додатковий захист алюмінієвих поверхонь від корозії: безхроматна титанова пасивація за системою ENVIROX (унікальна технологія, яку на заводі використовують вже кілька років для виробництва човнів ТМ GALA); • корпус з рецессом, матеріал корпусу – сплав AlMg 4,5 Mn (5083) з товщиною бортів 2.5 мм, днища 3 мм; • потужний планшир коробчастого типу з двостороннім Т-пазом для монтажу привального бруса ззовні та додаткового обладнання всередині човна; • два алюмінієвих сидіння з фіксацією, з можливістю регулювання по всій довжині кокпіта. Ці ж сидіння можуть бути використані як додаткові модулі для збільшення площі носової та кормової платформи; • сумка під одне з сидінь для зберігання аксесуарів та комплект розбірних весел (можуть зберігатись у цій сумці); • внутрішня алюмінієва накладка на транець; • зовнішня пластикова накладка на транець; • просторий самовідливний кокпіт; • вісім рундуків для зберігання речей та аксесуарів (в тому числі відсік для кітви з канатом у носовій частині). Один з рундуків (довший, з лівого борту) можна використовувати для зберігання спінінгів. • дренажна система та чотири поліамідних швартувальних кнаги; • чотири бортові ручки у внутрішньому Т-пазу; • два місця для монтажу датчиків ехолота на транці; • два цинкових анода (додатковий захист корпусу від корозії); • підготовка під електричний пакет (кабель канали); • блоки плавучості згідно з ISO 6185. Для замовлення вже доступні човни GELEX 440 Light, внутрішню поверхню яких ми оздоблюємо матеріалом Sea Deck (опція). В найближчій перспективі ми запропонуємо в базовій комплектації цього човна рифлену поверхню палуби, яка буде мінімально перешкоджати ковзанню. Нанесення малюнку рифа відбувається методом штампування за унікальною технологією розробленою на заводі – ще триває тестування та апробація перших зразків. Додатково GELEX 440 Light може бути оснащений: транспортувальним та ходовим тентами, м'якими накладками на пересувні сидіння, дистанційним стерновим управлінням (виносна консоль) і механічною стерновою системою (штурвал, редуктор, трос). У румпельній модифікації човна є можливість встановлення двох поворотних сидінь у кокпіті. Додатковою опцією є електричний пакет: блок управління (клавіші перемикання, розетка 12В, комплект запобіжників), навігаційні вогні, ходовий вогонь, вимикач маси, піддон для акумулятора, автоматична водовідливна помпа. Крім цього, можна додатково замовити пакет Stainless Steel – швартувальні кнаги, замки і петлі з нержавіючої сталі. Для рибалок пропонується додатковий Fishing пакет: два додаткові відкриті тримачі вудилищ на внутрішньому борту і чотири кишені для риболовних аксесуарів на бортових рундуках. Також, в рамках цього пакету, ми пропонуємо додаткові тримачі для вудок, універсальні бічні замки на планшир, площадку на планширі для установки ехолота і утримувач кітви з автоматичним стопором. Та головною особливістю цього човна є модульність, як власне і всього модельного ряду GELEX Light. Човен можна буде зібрати як конструктор – згідно своїх потреб та уявлень про необхідний комфорт та зручність. Ви можете замовити базову комплектацію і згодом, за необхідністю, докупити та власноруч встановити необхідні блоки, а саме: • можна встановити повноцінну стаціонарну центральну або бічну консоль з окремим поворотним сидінням; • на кормі човна, в одноконсольній модифікації, можна встановити мобільний диван-трансформер, який збільшить кормову платформу, а під під його сидінням буде місце для зберігання речей (або ж додаткових акумуляторів чи каністри з пальним ); • є можливість опціонального встановлення стаціонарного бензобаку на 40л.; • в носовій частині човна передбачено встановлення додаткового приставного мобільного рундука. Він може бути або звичайним рундуком для зберігання речей, або холодильником, або ж навіть аератором (за умови замовлення деяких інших додаткових опцій, як то система зливу / мобільний душ). Модельний ряд GELEX Light буде збільшуватися. В планах на цю весну – презентація наступної моделі у розмірі п’ять метрів. Вона, крім базового румпельного варіанту та виносної консолі, також матиме двоконсольне компонування з повним заскленням та інші цікаві рішення. Стежте за нашими сторінками у соціальних мережах та підписуйтесь на розсилку новин офіційного сайту https://gelexglobal.com! #gelexglobal #gelex #gelexboats |
Re: GELEX 440 Light
А как будет выглядеть боковая консоль в лодке ? Она другая или таже центральная но смещенная в право?
|
Re: GELEX 440 Light
Цитата:
|
Re: GELEX 440 Light
Цитата:
Доп плюшки оговариваются отдельно при заказе, но покупатель должен знать от какой цены стартует лодка. :*-)%* |
Re: GELEX 440 Light
Цитата:
Для корпуса таких размерений , имхо, 50 лс - "самый дефке огурец" :za: Так как: 1) не все будут катать в облегчённой версии, где ессно и 40-ки вполне хватает, а с 50-ю , правильно сделанный корпус в таких размерах, уходит за 60 и стремится дальше, что маленькой гражданской лодке как бы не особо нужно, но иногда приятно ) .... Консоли/табуретки/мотогайд/аккумы, запас бенза/пара любителей барбекю и пива/лагерное оборудование ... и ... ранее красиво ходивший под 40-й корпус превращается под той же 40-й в уныло прущую баржу ... ( 2) Плюшки и прочие водные веселухи ... запас мощности на старте просто необходим 3) Всё равно столкнётесь с тем, что покупатели будут просить 50лс (и им хочется при этом не слететь с гарантии) ... у многих , кто задумывается о новом корпусе, на старых совколодках стоят живые и исправные 50 ки, которые нет смысла менять на что то, а можно просто переставить на новый корпус. По моему, ограничением в 40лс вы очень сужаете воронку привлечения клиентов, что не есть гут для продаж. |
Re: GELEX 440 Light
У темі 2 долучень
на фото не силовой наконечник а недоразумение .гофра тонкое пвх,от повреждения кабеля не спасет как для красоты тоже не ахти,есть металл в оболочке и он не дорогой.
|
Re: GELEX 440 Light
Цитата:
Добавлено через 4 минуты Цитата:
но об этом мы сообщим уже после всех запланированных испытаний на воде. Добавлено через 1 минуту Цитата:
пройдите по ссылке на релиз нашей оф.фейсбук странички - там все есть https://www.facebook.com/gelexglobal...44797753973291 |
Re: GELEX 440 Light
И я бы подумал о возможности заказа с низким транцем.
Не каждому нужна будет лодка под 40-50. Кого-то устроит и 20-30. В этом сегменте проще купить / продать мотор с короткой ногой. Как ваше мнение? По полтинику я задал вопрос еще на заводе, так ка это более востребованный мотор. Но Игорь прав. Вначале нужно протестировать. Потом принимать решение. Безопасность превыше всего. Цена базы: 4404 долл. |
Re: GELEX 440 Light
Цитата:
|
Re: GELEX 440 Light
Цитата:
Цена базы, на мой взгляд, весьма привлекательная. Лодка выглядит отлично, мне нравится. На пол годик бы раньше .... ) и , возможно, не стал бы возится с пластиком ) НО ... допуск в 50 лс всё равно бы клянчил :-P ))) |
Часовий пояс GMT +3. Поточний час: 20:01. |
vBulletin 3.8.7 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010