Форум водно-моторного Клуба Фрегат

Форум водно-моторного Клуба Фрегат (http://forum.fregat.club/)
-   GELEX (http://forum.fregat.club/gelex/)
-   -   GELEX 440 Light (http://forum.fregat.club/gelex/27518-gelex-440-light.html)

Dozvil 17.02.2021 18:28

GELEX 440 Light
 
У темі 1 долучень
Вітайте - GELEX 440 Light
..................................
Основні технічні характеристики GELEX 440 Light
..................................
Маса – 220 кг
Довжина – 4500 мм
Ширина – 1750 мм
Висота – 780 мм
Висота транця – 508 мм
Максимальна потужність двигуна – 50 к.с.
Рекомендована потужність двигуна – 30 к.с.
Максимальна вага двигуна – 100 кг
Максимальна вантажопідйомність – 450 кг
Кількість пасажирів – 4 чол.
Категорія плавання ЄС – C
Кілюватість на транці – 10 градусів
Кілюватість на міделі – 14 градусів
..................................
Більше інформації та фото додам згодом - перший човен зроблено та відправлено замовнику.

Shel 17.02.2021 19:19

Re: GELEX 440 Light
 
Игорь - а что за материальчик сверху на планшире:smuschenie:?

Влад 17.02.2021 20:37

Re: GELEX 440 Light
 
Пролистал темы о GELEX и нигде не нашел информацию о блоках плавучести. Если пропустил, то ткните носом, пожалуйста.

Dozvil 17.02.2021 21:54

Re: GELEX 440 Light
 
Цитата:

Допис від Shel (Допис 580937)
Игорь - а что за материальчик сверху на планшире:smuschenie:?

Алмазный титан!
Шутка ;) сам только увидел, как красиво блестит. Обычная порошковая краска. Пока без сюрпризов.

Добавлено через 2 минуты
Цитата:

Допис від Влад (Допис 580938)
Пролистал темы о GELEX и нигде не нашел информацию о блоках плавучести. Если пропустил, то ткните носом, пожалуйста.

Не пропустили, блоки плавучести появится вот прям только сейчас - в 440 модели. Изолон будет, если вы спросите, а я уточню )))

Влад 18.02.2021 05:22

Re: GELEX 440 Light
 
Цитата:

Допис від Dozvil (Допис 580941)

... блоки плавучести появится вот прям только сейчас - в 440 модели. Изолон будет, если вы спросите, а я уточню )))

И в 390-м?

Александр 154 18.02.2021 08:24

Re: GELEX 440 Light
 
таки сколько денег такая красота???

Dozvil 18.02.2021 12:13

Re: GELEX 440 Light
 
Цитата:

Допис від Влад (Допис 580945)
И в 390-м?

да, сразу не понял - пропустили эту опцию, в 390 конечно тоже есть блоки плавучести, это мой недосмотр, сразу не указали...

Добавлено через 1 минуту
Цитата:

Допис від Александр 154 (Допис 580947)
таки сколько денег такая красота???

буквально на днях, может завтра, мы закончим спецификацию, все посчитаем и обнародуем цифру. Точно дороже 390-го, но дешевле многих аналогов - пока только так могу обрисовать.

Sakfan 18.02.2021 17:40

Re: GELEX 440 Light
 
Цитата:

Допис від Dozvil (Допис 580957)
... Точно дороже 390-го, но дешевле многих аналогов ...

- если под многими аналогами вы подразумеваете Фурсилы или Сильвербуллиты - это здорово! Если ЮМС, Линдер, Смартлайнер - это немного другое...)) Но в любом случае - ждем фоток с нетерпением!

Dozvil 18.02.2021 17:55

Re: GELEX 440 Light
 
Цитата:

Допис від Sakfan (Допис 580981)
- если под многими аналогами вы подразумеваете Фурсилы или Сильвербуллиты - это здорово! Если ЮМС, Линдер, Смартлайнер - это немного другое...)) Но в любом случае - ждем фоток с нетерпением!

Будь-яке порівняння з "аналогами" дуже відносне. Все залежить від багатьох факторів: комплектації, втілених технічних рішень, іновацій, застосованих матеріалів, якості виготовлення, гарантій та післяпродажного належного сервісу.

Morgh_Olegovsky 19.02.2021 07:56

Re: GELEX 440 Light
 
Цитата:

Допис від Dozvil (Допис 580982)
Будь-яке порівняння з "аналогами" дуже відносне. Все залежить від багатьох факторів: комплектації, втілених технічних рішень, іновацій, застосованих матеріалів, якості виготовлення, гарантій та післяпродажного належного сервісу.

Порівнюйте подібне з подібним - тоді і відносності буде менше:ok:

Dozvil 19.02.2021 08:06

Re: GELEX 440 Light
 
Цитата:

Допис від Morgh_Olegovsky (Допис 580985)
Порівнюйте подібне з подібним - тоді і відносності буде менше:ok:

Подібне - не аналогічне, погодьтесь.

Dozvil 19.02.2021 15:11

Re: GELEX 440 Light
 
У темі 6 долучень
Ще трохи фото першого прототипу. Він вже на шляху до замовника у Європі.
Наступний прототип будемо тестувати тут, в Україні.
Чекаємо на теплу погоду і та рідку воду!

Slava SL 19.02.2021 15:25

Re: GELEX 440 Light
 
На сколько живучее покрытие на полу?

Dozvil 19.02.2021 15:42

Re: GELEX 440 Light
 
Цитата:

Допис від Slava SL (Допис 581021)
На сколько живучее покрытие на полу?

На цих фото човен обклеєний матеріалом SeaDeck. Він не з дешевих, але досить стійкий - його використовують у будівництві яхт, катерів у всьому світі (погугліть seadek.com).
Все залежить від режиму експлуатації, але якщо за човном ретельно слідкувати, вчасно мити та просушувати палубу, то він прослужить багато років навіть не втративши у візуальному вигляді.

vlad2002 22.02.2021 08:16

Re: GELEX 440 Light
 
Цитата:

Допис від Dozvil (Допис 581020)
Ще трохи фото першого прототипу. Він вже на шляху до замовника у Європі.
Наступний прототип будемо тестувати тут, в Україні.
Чекаємо на теплу погоду і та рідку воду!

Фото 5 "пятка" крепления консоли. Сделайте его без выступов. За него будет цепляться просто все!

Dozvil 22.02.2021 10:38

Re: GELEX 440 Light
 
У темі 1 долучень
Цитата:

Допис від vlad2002 (Допис 581114)
Фото 5 "пятка" крепления консоли. Сделайте его без выступов. За него будет цепляться просто все!

вы об этом? надо обсудить с инженерами. в этом есть смысл :ok:

vlad2002 22.02.2021 11:08

Re: GELEX 440 Light
 
Цитата:

Допис від Dozvil (Допис 581116)
вы об этом? надо обсудить с инженерами. в этом есть смысл :ok:

да. как леска, шнур, так и одежда... подсак, не дай бог, в самый нужный момент:'(

Dozvil 22.02.2021 18:16

Re: GELEX 440 Light
 
Цитата:

Допис від vlad2002 (Допис 581119)
да. как леска, шнур, так и одежда... подсак, не дай бог, в самый нужный момент:'(

обсудили c разработчиками - уберем лишний металл!
спасибо за рацпредложение!

vlad2002 22.02.2021 20:58

Re: GELEX 440 Light
 
Цитата:

Допис від Dozvil (Допис 581144)
спасибо за рацпредложение!

Номер карты отправил в личку:-)):cool2:

Старпом 23.02.2021 10:56

Re: GELEX 440 Light
 
Игорь, не рассматривали вариант носового лючка, что бы закрыть дырку?
Если на нос будет установлена лебедка, проводка будет на виду.

Dozvil 23.02.2021 11:01

Re: GELEX 440 Light
 
Цитата:

Допис від Старпом (Допис 581174)
Игорь, не рассматривали вариант носового лючка, что бы закрыть дырку?
Если на нос будет установлена лебедка, проводка будет на виду.

це питання обговорювалось. ми можемо зробити цю частину закритою, з дверцятами. технологічно не складно.

Niyazovitsh 23.02.2021 11:13

Re: GELEX 440 Light
 
Сергей Палыч при осмотре 390-й тыкал пальцем в эту дыромаху )
Но там не лючок , наверное, а съёмную крышку на зацепах с фиксатором логичнее поставить.
Т.к. доступ нужен не частый , поэтому и на петлях экономия, и доступ будет удобней, чем через открывающийся лючок.

Dozvil 23.02.2021 11:53

Re: GELEX 440 Light
 
Цитата:

Допис від Niyazovitsh (Допис 581177)
Сергей Палыч при осмотре 390-й тыкал пальцем в эту дыромаху )
Но там не лючок , наверное, а съёмную крышку на зацепах с фиксатором логичнее поставить.
Т.к. доступ нужен не частый , поэтому и на петлях экономия, и доступ будет удобней, чем через открывающийся лючок.

ну как то так, да. съёмная крышка просится туда :ok:
включим в план модернизации :super:

Lomakin 23.02.2021 14:07

Re: GELEX 440 Light
 
Цитата:

Допис від Dozvil (Допис 581184)
ну как то так, да. съёмная крышка просится туда :ok:
включим в план модернизации :super:

Игорь, можно две полосы из нержавейки(ставили линейки) и мелкие неодимовые магниты. Просто, надежно и невозможно сломать.

Dozvil 23.02.2021 14:39

Re: GELEX 440 Light
 
Цитата:

Допис від Lomakin (Допис 581205)
Игорь, можно две полосы из нержавейки(ставили линейки) и мелкие неодимовые магниты. Просто, надежно и невозможно сломать.

классная идея :cool2:

Добавлено через 29 минут
Щойно дали відповідь наші інженери: кришка у носовій частині 390/440 - буде :)

Старпом 23.02.2021 15:47

Re: GELEX 440 Light
 
Цитата:

Допис від Niyazovitsh (Допис 581177)
Сергей Палыч при осмотре 390-й тыкал пальцем в эту дыромаху )
Но там не лючок , наверное, а съёмную крышку на зацепах с фиксатором логичнее поставить.
Т.к. доступ нужен не частый , поэтому и на петлях экономия, и доступ будет удобней, чем через открывающийся лючок.

Согласен. Это больше ревизионный лючок. Он может на болтах быть.

Niyazovitsh 23.02.2021 15:49

Re: GELEX 440 Light
 
Болт - не наш метод! )))
Идеальный Пользователь должен быть не обучен кручению гаек и болтов , и не таскать отвёртку в лодке )))

Dozvil 24.02.2021 13:49

Re: GELEX 440 Light
 
Цитата:

Допис від Niyazovitsh (Допис 581217)
Болт - не наш метод! )))
Идеальный Пользователь должен быть не обучен кручению гаек и болтов , и не таскать отвёртку в лодке )))

Але ж багато є у нас аматорів, які люблять свої власні "болтики" на свої човни прикручувати ))) тут потрібен розумний компроміс між тим що дає виробник серійного продукту в базі, і що потім користувач може сам собі натюнінгувати. Хорошим рішенням є модульність і ми в цьому напрямку працюємо 8-)

qa_Dmitriy 24.02.2021 14:32

Re: GELEX 440 Light
 
Цитата:

Допис від Старпом (Допис 581215)
Согласен. Это больше ревизионный лючок. Он может на болтах быть.

У меня в том ревизионном лючке лежит лиферный аккумулятор от моторгайда.

И раз в 3 - 6 рыбалок его приходится вытаскивать домой на подзарядку. Я себе болтовой лючок на ЮМС переделал на замки так как был на болтах по заводу и было капец как неудобно ...

Dozvil 24.02.2021 14:41

Re: GELEX 440 Light
 
тут все зависит от условий-режима пользования... но я за то чтоб сразу было удобно :neznayu:

Dozvil 02.03.2021 14:35

Re: GELEX 440 Light
 
У темі 1 долучень
Пропонуємо до вашої уваги розширену інформацію щодо ТТХ, ціни, базових та додаткових опцій човна GELEX 440 Light.
…………..
GELEX 440 Light – універсальний чотиримісний човен завдовжки 4.4 метра та вагою 220 кг. Ці човни випускаються в модифікаціях з румпельним та дистанційним керуванням (виносна консоль, стаціонарна центральна або бічна консоль – як опція). Максимальна потужність підвісного мотора для цієї моделі складає 40 к.с., рекомендована – 30 к.с.

Основні технічні характеристики GELEX 440 Light:
Довжина – 4,5 м
Ширина – 1,75 м
Висота – 0,78 м
Висота транця – 0,508 м
Кілюватість на транці – 10 градусів
Кілюватість на міделі – 14 градусів
Вага порожнем – 220 кг
Максимальна вага двигуна – 100 кг
Максимальна вантажопідйомність – 450 кг
Кількість осіб на борту – 4

До базової комплектації, за роздрібною ціною ХХХ (повідомимо у приватні повідомлення кожному хто зацікавиться), включено:
• повністю пофарбований сірою порошковою поліефірною фарбою корпус, RAL 7011. Можливе фарбування в чорний колір або сірий металік (опція);
• спеціальний додатковий захист алюмінієвих поверхонь від корозії: безхроматна титанова пасивація за системою ENVIROX (унікальна технологія, яку на заводі використовують вже кілька років для виробництва човнів ТМ GALA);
• корпус з рецессом, матеріал корпусу – сплав AlMg 4,5 Mn (5083) з товщиною бортів 2.5 мм, днища 3 мм;
• потужний планшир коробчастого типу з двостороннім Т-пазом для монтажу привального бруса ззовні та додаткового обладнання всередині човна;
• два алюмінієвих сидіння з фіксацією, з можливістю регулювання по всій довжині кокпіта. Ці ж сидіння можуть бути використані як додаткові модулі для збільшення площі носової та кормової платформи;
• сумка під одне з сидінь для зберігання аксесуарів та комплект розбірних весел (можуть зберігатись у цій сумці);
• внутрішня алюмінієва накладка на транець;
• зовнішня пластикова накладка на транець;
• просторий самовідливний кокпіт;
• вісім рундуків для зберігання речей та аксесуарів (в тому числі відсік для кітви з канатом у носовій частині). Один з рундуків (довший, з лівого борту) можна використовувати для зберігання спінінгів.
• дренажна система та чотири поліамідних швартувальних кнаги;
• чотири бортові ручки у внутрішньому Т-пазу;
• два місця для монтажу датчиків ехолота на транці;
• два цинкових анода (додатковий захист корпусу від корозії);
• підготовка під електричний пакет (кабель канали);
• блоки плавучості згідно з ISO 6185.

Для замовлення вже доступні човни GELEX 440 Light, внутрішню поверхню яких ми оздоблюємо матеріалом Sea Deck (опція). В найближчій перспективі ми запропонуємо в базовій комплектації цього човна рифлену поверхню палуби, яка буде мінімально перешкоджати ковзанню. Нанесення малюнку рифа відбувається методом штампування за унікальною технологією розробленою на заводі – ще триває тестування та апробація перших зразків.

Додатково GELEX 440 Light може бути оснащений: транспортувальним та ходовим тентами, м'якими накладками на пересувні сидіння, дистанційним стерновим управлінням (виносна консоль) і механічною стерновою системою (штурвал, редуктор, трос). У румпельній модифікації човна є можливість встановлення двох поворотних сидінь у кокпіті.
Додатковою опцією є електричний пакет: блок управління (клавіші перемикання, розетка 12В, комплект запобіжників), навігаційні вогні, ходовий вогонь, вимикач маси, піддон для акумулятора, автоматична водовідливна помпа. Крім цього, можна додатково замовити пакет Stainless Steel – швартувальні кнаги, замки і петлі з нержавіючої сталі. Для рибалок пропонується додатковий Fishing пакет: два додаткові відкриті тримачі вудилищ на внутрішньому борту і чотири кишені для риболовних аксесуарів на бортових рундуках. Також, в рамках цього пакету, ми пропонуємо додаткові тримачі для вудок, універсальні бічні замки на планшир, площадку на планширі для установки ехолота і утримувач кітви з автоматичним стопором.

Та головною особливістю цього човна є модульність, як власне і всього модельного ряду GELEX Light. Човен можна буде зібрати як конструктор – згідно своїх потреб та уявлень про необхідний комфорт та зручність. Ви можете замовити базову комплектацію і згодом, за необхідністю, докупити та власноруч встановити необхідні блоки, а саме:
• можна встановити повноцінну стаціонарну центральну або бічну консоль з окремим поворотним сидінням;
• на кормі човна, в одноконсольній модифікації, можна встановити мобільний диван-трансформер, який збільшить кормову платформу, а під під його сидінням буде місце для зберігання речей (або ж додаткових акумуляторів чи каністри з пальним );
• є можливість опціонального встановлення стаціонарного бензобаку на 40л.;
• в носовій частині човна передбачено встановлення додаткового приставного мобільного рундука. Він може бути або звичайним рундуком для зберігання речей, або холодильником, або ж навіть аератором (за умови замовлення деяких інших додаткових опцій, як то система зливу / мобільний душ).

Модельний ряд GELEX Light буде збільшуватися. В планах на цю весну – презентація наступної моделі у розмірі п’ять метрів. Вона, крім базового румпельного варіанту та виносної консолі, також матиме двоконсольне компонування з повним заскленням та інші цікаві рішення.

Стежте за нашими сторінками у соціальних мережах та підписуйтесь на розсилку новин офіційного сайту https://gelexglobal.com!
#gelexglobal #gelex #gelexboats

qa_Dmitriy 02.03.2021 15:21

Re: GELEX 440 Light
 
А как будет выглядеть боковая консоль в лодке ? Она другая или таже центральная но смещенная в право?

Shel 02.03.2021 19:16

Re: GELEX 440 Light
 
Цитата:

ТТХ, ціни, базових
Старый я стал зрение не то - среднее слово не вижу:neznayu:...

sonor@ua.fm 02.03.2021 21:10

Re: GELEX 440 Light
 
Цитата:

Допис від Dozvil (Допис 581608)
повідомимо у приватні повідомлення кожному хто зацікавиться)

Напишите цену базовой модели, зачем эти "шифры" с личными сообщениями и т.д. ??
Доп плюшки оговариваются отдельно при заказе, но покупатель должен знать от какой цены стартует лодка. :*-)%*

Niyazovitsh 02.03.2021 22:27

Re: GELEX 440 Light
 
Цитата:

Допис від Dozvil (Допис 581608)
Максимальна потужність підвісного мотора для цієї моделі складає 40 к.с., рекомендована – 30 к.с.

:nytik: , почему мах мощность ограничили 40 лс?
Для корпуса таких размерений , имхо, 50 лс - "самый дефке огурец" :za:
Так как:

1) не все будут катать в облегчённой версии, где ессно и 40-ки вполне хватает, а с 50-ю ,
правильно сделанный корпус в таких размерах, уходит за 60 и стремится дальше,
что маленькой гражданской лодке как бы не особо нужно, но иногда приятно )
.... Консоли/табуретки/мотогайд/аккумы, запас бенза/пара любителей барбекю и пива/лагерное оборудование ...
и ... ранее красиво ходивший под 40-й корпус превращается под той же 40-й в уныло прущую баржу ... (

2) Плюшки и прочие водные веселухи ... запас мощности на старте просто необходим

3) Всё равно столкнётесь с тем, что покупатели будут просить 50лс (и им хочется при этом не слететь с гарантии) ...
у многих , кто задумывается о новом корпусе, на старых совколодках стоят живые и исправные 50 ки,
которые нет смысла менять на что то, а можно просто переставить на новый корпус.

По моему, ограничением в 40лс вы очень сужаете воронку привлечения клиентов, что не есть гут для продаж.

Петров Саша 03.03.2021 09:32

Re: GELEX 440 Light
 
У темі 2 долучень
на фото не силовой наконечник а недоразумение .гофра тонкое пвх,от повреждения кабеля не спасет как для красоты тоже не ахти,есть металл в оболочке и он не дорогой.

Dozvil 03.03.2021 10:24

Re: GELEX 440 Light
 
Цитата:

Допис від qa_Dmitriy (Допис 581610)
А как будет выглядеть боковая консоль в лодке ? Она другая или таже центральная но смещенная в право?

как центральная, но смещенная вправо.

Добавлено через 4 минуты
Цитата:

Допис від Niyazovitsh (Допис 581636)
:nytik: , почему мах мощность ограничили 40 лс? Для корпуса таких размерений , имхо, 50 лс - "самый дефке огурец" :za:

изначально под 50 максимально и планировалось.
но об этом мы сообщим уже после всех запланированных испытаний на воде.

Добавлено через 1 минуту
Цитата:

Допис від sonor@ua.fm (Допис 581631)
Напишите цену базовой модели, зачем эти "шифры" с личными сообщениями и т.д. ??
Доп плюшки оговариваются отдельно при заказе, но покупатель должен знать от какой цены стартует лодка. :*-)%*

в этом разделе запрещено о ценах (((
пройдите по ссылке на релиз нашей оф.фейсбук странички - там все есть
https://www.facebook.com/gelexglobal...44797753973291

Старпом 03.03.2021 10:35

Re: GELEX 440 Light
 
И я бы подумал о возможности заказа с низким транцем.
Не каждому нужна будет лодка под 40-50. Кого-то устроит и 20-30.
В этом сегменте проще купить / продать мотор с короткой ногой.
Как ваше мнение?

По полтинику я задал вопрос еще на заводе, так ка это более востребованный мотор. Но Игорь прав. Вначале нужно протестировать. Потом принимать решение. Безопасность превыше всего.

Цена базы: 4404 долл.

Dozvil 03.03.2021 11:00

Re: GELEX 440 Light
 
Цитата:

Допис від Старпом (Допис 581652)
И я бы подумал о возможности заказа с низким транцем.
Не каждому нужна будет лодка под 40-50. Кого-то устроит и 20-30.
В этом сегменте проще купить / продать мотор с короткой ногой.
Как ваше мнение?

как обычно: будет много запросов от пользователей - будем делать транец под короткую ногу, как вариант :ok:

Niyazovitsh 03.03.2021 11:31

Re: GELEX 440 Light
 
Цитата:

Допис від Старпом (Допис 581652)

По полтинику я задал вопрос еще на заводе, так ка это более востребованный мотор. Но Игорь прав. Вначале нужно протестировать. Потом принимать решение. Безопасность превыше всего.

Цена базы: 4404 долл.

Про безопасность юзера, конечно , согласен: серьёзному производителю об этом нужно думать в первую голову.

Цена базы, на мой взгляд, весьма привлекательная.
Лодка выглядит отлично, мне нравится.

На пол годик бы раньше .... ) и , возможно, не стал бы возится с пластиком )
НО ... допуск в 50 лс всё равно бы клянчил :-P )))


Часовий пояс GMT +3. Поточний час: 20:01.

vBulletin 3.8.7 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010


Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0