![]() ![]() |
|
|
|
|
#1 (permalink) |
|
Активный участник
Псевдо: игорь
Звідки Ви: прилуки
Карапь: крим
Дописи: 2.535
Сказал(а) спасибо: 1.649
Поблагодарили 1.442 раз(а) в 441 сообщениях
|
Більше цікавить якому виробнику віддати перевагу.І на скільки безпечно ходити по вдх на відкритому алюмінієвому човні
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||||||||||||||
|
Активный участник
Псевдо: Саня
Звідки Ви: Киев
Карапь: Прогресс 4 в процессе
Дописи: 5.325
Сказал(а) спасибо: 3.743
Поблагодарили 2.717 раз(а) в 834 сообщениях
|
Я вом пораджу обидва човни подивитися вживу і вибрати те що вам більше подобається. Якоїсь великої різниці в безпеці на човні однакової довжини не буде. Тут більше треба оцінювати зручність в користуванні. На фурсілі мені не сподобалося виконання рецесу при 380 транці. Як на мене незручно там з румпелем буде. 508 транець нормально. Як це зроблено в вельботі вже не пам'ятаю. А так обидва човни непогані, дивіться в якому буде зручніше саме вам |
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
| Пользователь сказал cпасибо: |
милка 1970 (19.06.2024)
|
![]() ![]() |
| Тут присутні: 1 (учасників - 0 , гостей - 1) | |
|
|