Форум водно-моторного Клуба Фрегат

Форум водно-моторного Клуба Фрегат (http://forum.fregat.club/)
-   Подвесные импортные брендовые (http://forum.fregat.club/подвесные-импортные-брендовые/)
-   -   Глохне мотор YAMAHA F130 (http://forum.fregat.club/подвесные-импортные-брендовые/28392-глохне-мотор-yamaha-f130.html)

Andryhin 28.08.2025 15:40

Re: Глохне мотор YAMAHA F130
 
Цитата:

Допис від MAZYA888 (Допис 595160)
А як тоді у інших все працює?


Не факт що воно працює тільки на ліферній збірці(без свинця). Треба розбиратися.

Варінт 1 - буферний свинець.
Варіант 2 - мені самому дуже цікаво як це реалізовано))
Потрібна електрична схема, там по суті роль буфера буде виконувати суперконденсатор, чи знову таки свинець. Якщо щось більш цікаве реалізовано, то буду дуже вдячний якщо хтось пришле.

stp 28.08.2025 20:17

Re: Глохне мотор YAMAHA F130
 
Цитата:

Допис від Andryhin (Допис 595159)
Вопрос только один. Кто возьмет на себя роль буфера когда бмс закроет лифер(лиферы)?

Если регулятор напряжения работает как положено то все будет в порядке.
Автомобильный отрабатывает.
Что там с лодочным - не знаю...

P_Petrovich 01.09.2025 12:12

Re: Глохне мотор YAMAHA F130
 
Цитата:

Допис від MAZYA888 (Допис 595145)
24В окремо живить тільки електроякір

Доброго. У Вас стоїть дві банки одна на 12 друга на 24 чи дві по 12
Як підключено 24?
Є приблуда яка відключає зарядку при повних банках. Тобто відключає мотор від нагрузки (батареї) і все працює від
банок. При разрядці знову піключає двигун.

MAZYA888 01.09.2025 12:41

Re: Глохне мотор YAMAHA F130
 
Цитата:

Допис від P_Petrovich (Допис 595165)
Доброго. У Вас стоїть дві банки одна на 12 друга на 24 чи дві по 12
Як підключено 24?
Є приблуда яка відключає зарядку при повних банках. Тобто відключає мотор від нагрузки (батареї) і все працює від
банок. При разрядці знову піключає двигун.

Бажаю здоров"я.
У мене 2 по 12 В, один стартовий, один сервісний. Інший, на 24 В окремо живить електроякір. ВСЕ.

Сервісний же і стартовий, ЧЕРЕЗ масу, можна підключти два одночасно, або окремо. Але, сервісниц через масу можна підключити на стартовий, якщо раптом сів акумулятор. А так, то масА ЗАВЖДИ В ПОЛОЖЕННІ 1 - СТАРТОВИЙ.

І тут вийшло так, що я клему ПЛЮС на старт НЕ ПІДКЛЮЧИВ, підключений був лише СЕРВІСНИЙ, і я через нього заводив мотор і живив усе в човні. а ПЛЮСОВА клема просто була відключена від стартового акумулятора. от тому, можливо, і був той скачок, тому що зарядка через альтернатор йде спочатку на стартовий, а потім на сервісний. Так як плюсова клема була відключена, то можливо там щось із тією зарядкою і сталося, що був той скачок, тому що СТАРТОВИЙ не брав зарядку, і, МОЖЛИВО, альтернатор не перемикав зарядку на сервісний тому, що що не бачив його реальну напргу.

ОТ ТАКІ ТО СПРАВИ - Я ВЖЕ ТІЛЬКИ ЗАРАЗ ЗРОРЗУМІВ ЩО І ЯК.

ПОСПІШАННЯ!!!! ОТ І ВСЕ.
АЛЕ, кажуть, що на сервісі все вірно підключили і той скачок всерівно є.

Вовчик 01.09.2025 20:34

Відповідь: Глохне мотор YAMAHA F130
 
Доброго.Думається що,якщо на стартовому клема була знята,а зарядку дало саме на стартовий акум,то даже при реле регуляторі,може вискочити перенапруга. Бо по факту мот робив на генераторі,або шла перегрузка на генератор.І мізки глушили мот.Щоб не погоріла проводка,ну і датчики,таке інше.На істину не претендую.Знаю що при знятій клемі основного акума.Зазвичай реле регулятор,особливо на великх обертах, при знятій клемі довго не живе. НЕ знаю може при нинішніх технологіях. Але думка шо десь в цій схемі нема емкості, для заряда.Тому вискакує,перенапруга. Як міг висловив думку.

stp 02.09.2025 02:28

Re: Глохне мотор YAMAHA F130
 
Цитата:

Допис від MAZYA888 (Допис 595166)
І тут вийшло так, що я клему ПЛЮС на старт НЕ ПІДКЛЮЧИВ, підключений був лише СЕРВІСНИЙ, і я через нього заводив мотор і живив усе в човні. а ПЛЮСОВА клема просто була відключена від стартового акумулятора. от тому, можливо, і був той скачок, тому що зарядка через альтернатор йде спочатку на стартовий, а потім на сервісний.

Відключення стартового ні на що не впливає!!!!
Альтернатор тут також ні до чого!!!!

MAZYA888 02.09.2025 09:52

Re: Глохне мотор YAMAHA F130
 
Ну вже як буду знову на воді, спробую із звичайними акумуляторами - чи буде все добре. Якщо так, тоді просто на старт поставлю свинець та й по тому.

MAZYA888 02.09.2025 14:58

Re: Глохне мотор YAMAHA F130
 
Цитата:

Допис від stp (Допис 595168)
Відключення стартового ні на що не впливає!!!!

На сервісі сказали, якщо від"єднана хоч однеа клема, мотор глохне.

MAZYA888 24.09.2025 12:05

Re: Глохне мотор YAMAHA F130
 
Цитата:

Допис від MAZYA888 (Допис 595166)
І тут вийшло так, що я клему ПЛЮС на старт НЕ ПІДКЛЮЧИВ, підключений був лише СЕРВІСНИЙ, і я через нього заводив мотор і живив усе в човні. а ПЛЮСОВА клема просто була відключена від стартового акумулятора. от тому, можливо, і був той скачок, тому що зарядка через альтернатор йде спочатку на стартовий, а потім на сервісний. Так як плюсова клема була відключена, то можливо там щось із тією зарядкою і сталося, що був той скачок, тому що СТАРТОВИЙ не брав зарядку, і, МОЖЛИВО, альтернатор не перемикав зарядку на сервісний тому, що що не бачив його реальну напргу.

Бажаю всім здоров'я. Був на воді. Тестував човен. :smuschenie:
Все працює справно, мотор не глохне і на абсолютно всіх режимах працює справно.:cool2:


НІЧОГО ПО ЧОВНУ НЕ РОБИВ ВЗАГАЛІ. Просто приєднав клему + на стартовому АКБ і все!!!%OD

Тому, сам собі створив блін проблему. Кажу як є, сам лохонувся!!!!:-]:nytik::nizia:
Ну, може і це комусь допоможе, може буде десь схожа ситуація.:*-)%*

Всім гарного дня. :*-)%*

Можна тему закривати.


Часовий пояс GMT +3. Поточний час: 11:16.

vBulletin 3.8.7 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010


Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0