![]() |
Глохне мотор YAMAHA F130
Бажаю здоровя колеги. Така біда. :sos::sos
Був у відпустці, вирішив виїхати на рибалку. Завів мотор, поїхав...... а далі він почав глохнути.>:-> Заводиться, все працює справно, хвилини 1-2 працює і глохне. :'( На холостих, чи на повному ходу ....., без різниці, глохне і все.%-} Човен стояв рік. Ну, думали бензин, насос, засмітилося щось і т.д.... Розібрали насос - ТАМ ВСЕ ЧУДОВО. Мотор пройшов всього 65 м/г. :giveheart: Нічого не лишалося, як везти його на сервіс Yamaha, і на сервісі таки ЗНАЙШЛИ ПРОБЛЕМУ. Справа в тому, що в мережі човна, НЕ МОТОРА, А ЧОВНА, є скачок напруги до 20В і мотор глушить система захисту, щоб ЕБУ не перегорів. І ЩЕ ОДНЕ. Я в човен поставив ВСІ LiFPO4 акумулятори. M:-) Коли на сервісі поставили звичайний акумулятор В ОБХІД ПІДКЛЮЧЕННЯ ДО БОРТОВОЇ МЕРЕЖІ ЧОВНА, мотор працює і не відключає його система захисту.:smuschenie: ТЕПЕР ЗАПИТАННЯ::friends: чи може бути причиною скачка напруги в системі живлення човна саме LiFPO4 акумулятори? Чи може в них плата БМС вийшла із ладу? Чи взагалі ці акумулятори можуть бути причиною? В човні є ще Альнернатор. Може бути в ньому причина? Сервісний і стартовий акумулятори через масу розводяться. Було ще таке, що вимикались одразу то один то два одразу ехолоти%-}%OD, хоча вони працюють від сервісного акумулятора, який їх ОКРЕМО живить. :-(=-O Також є LiFPO4 акумулятори на 24 В для електроякоря. Може хтось що підкаже куди дивитися? Розумію, що, МАБУТЬ, можна поставити звичайний акумулятор на стартовий і, МОЖЛИВО, забути про проблему, але хотілося б розібратися в чому справа. Всі ставлять LiFPO4 акумулятори і катаються без питань. ХТО ЩО ПОРАДИТЬ ЧИ ПІДКАЖЕТЕ:friends:? Все додаткове обладнання і акумулятори ставив на FINVALi.:super: Сподіваюсь, наче всі деталі розписав, що стоїть в катері, щоб можна було зрозуміти причину, що саме дає той скачок напруги. Скачок напруги тимчасовий у якийсь певний час виникає і все.:neznayu: Хоча в бортовій мережі вольтметр показує звичайну напругу 12-13,5 В. Цей скачок може зловити тільки ОСЦИЛОГРАФ,%OD ну так мені сказали на сервісі. Буду вдячний за допомогу.:sos::*-)%* |
Re: Глохне мотор YAMAHA F130
Если аккумулятор выдает 13В он НИКАК не может неожиданно выдать 20.
Во всяком случае я не представляю как такое физически возможно. И еще. БМС работает только при зарядке аккумулятора, т.е. она точно ни при чем. Думаю что для диагностирования вашей проблемы необходимо смотреть на принципиальную схему катера. Предположу что где-то пробивает более высокое напряжение в эту цепь. В любом случае можно сделать две проверки. 1. Возьмите свой аккум и подключите его к мотору в обход проводки катера. Так как сделали в сервисном центре. Таким образом вы проверите в аккуме ли причина. 2. Отключите все аккумы которые не в цепи питания двигателя. Проверите в этом ли проблема. |
Re: Глохне мотор YAMAHA F130
Саша привет. У меня есть один вопрос, по подключению ферумника в качестве стартерного. Бмс при полном заряде АКБ, отключает его от зарядки .Если я правильно понимаю. И не получается ли что в момент когда АКБ заряжен, бмс его отключила, мы получаем эффект снятой клеммы на АКБ при заведённом двигателе. Генератор у нас в этот момент работает и на зарядку акума, и тут акум резко вышел из чата. И мы получаем скачок напряжения. Подключённый свинцовый АКБ он в какой то мере является стабилизатором, сглаживает скачки напряжения. У меня был опыт, снял клемму на работающем моторе и газонул. Сгорело все что было включено. Правда это Жигули были. Может в этом причина?
Мотор работает, даёт ток на зарядку АКБ, АКБ зарядилась, бмс её отключает от зарядки. И мы получаем скачок напряжения. Или я что то неправильно понимаю? Я просто уже не раз спрашиваю у тех кто ставит ферумник на стартерную цепь. - А что произойдет когда АКБ полностью зарядится, и бмс отключит её от сети. -Вы мозги в в моторе не спалите? Ответ один. -Все так делают, у всех работает. |
Re: Глохне мотор YAMAHA F130
Цитата:
пізнавально Цитата:
|
Re: Глохне мотор YAMAHA F130
Цитата:
От себя добавлю только одно. Я ставил такой аккум на свой мультиван. Проблем с напряжением в сети автомобиля не было. Может правда регулятор напряжения у машины умнее, не знаю. |
Re: Глохне мотор YAMAHA F130
Цитата:
|
Re: Глохне мотор YAMAHA F130
Бажаю здоровя друзі. Я зараз в ЗСУ, не можу вчасно відповісти.
Я думаю теж, що проблема в БМС платах, або некоректній його роботі. Так, багато хто ставить такі акумулятори і їздять без проблем. Віддав акумулятори на перевірку тому, хто їх робив. Чекаю на результат. Тобто, на скільки я зрозумів, коли акумулятор заряджається повністю, БМС його відключає від зарядки і в цей момент може бути той самий скачок напруги? Вся проводка зроблена толково, на скільки я розумію. Я САМ НЕ ЕЛЕКТРИК. А в альтернаторі може бути причина? Він спочатку заряджає стартовий акумулятор, а потім вже сервісний. І, якщо і той і той повністю заряджені, то їх плати БМС відключають акумулятори і може бути той самий скачок? Але, на сервісному постійно два ехолоти ввімкнені і музика. Не думаю, що його мотор на всі 100% зарядить і буде підтримувати аж поки плата не вимкне надходження заряду. Якщо так, то як тоді всі інші катаються і без проблем? Може бути причина в проводці, там КЗ наприклад десь? Чи може є у когось знайомі, які щось порадять по збірці цих акумуляторів? Хоча, той хто мені робив, він для наших спортсменів робив такі акумулятори і все працює. Думаю, що просто якась бракована деталь в акумуляторі попалась і на цьому все закінчиться. І ще питання. А якщо плюсову клему наприклад відключити від стартерного акумулятора, і завести на сервісному акумуляторі, як себе поведе мотор? Так як клема не підключена до ПЛЮСа, може бути скачок? |
Re: Глохне мотор YAMAHA F130
Приветствую. Ситуация интересная я с подобным не сталкивался. Но на мой взгляд ( могу ошибаться) bms тут не может влиять. Задам вопрос в нашем профильном чате попрошу помощи коллег по цеху.
|
Re: Глохне мотор YAMAHA F130
Цитата:
Бо іншої причини скачку напруги до 20В не бачу, так як мережа вся на 12В в човні. 24В окремо живить тільки електроякір. Ну ще альтернатор може бути причиною, хоч я сумніваюсь.:neznayu::smuschenie: |
Re: Глохне мотор YAMAHA F130
Провели мы небольшой консилиум мнения разделились. Как вариант возможно при отключении BMS при полной зарядке аккумулятора возникновение этого скачка напряжения. В принципе для понимания можно попробовать прокатиться с несколько разряженным литиевым стартерным и посмотреть что будет.
|
Re: Глохне мотор YAMAHA F130
Цитата:
|
Re: Глохне мотор YAMAHA F130
Ограничить напругу от генератора или катушки света до 14 вольт
|
Re: Глохне мотор YAMAHA F130
Цитата:
По идее регулятор напряжения должен справляться. Может не успевает? Или не качественный. Потому и сервис отморозился, им же по гарантии придется менять. |
Re: Глохне мотор YAMAHA F130
Цитата:
А як може не якісна бмс не відключати? Тоді вся напруга йде на ліферні комірки і вони киплять. Це неправильно. Так, повинен бути буфер. Добавлено через 5 минут Цитата:
Добавлено через 7 минут Цитата:
Yamaha f130 видає 35А/год. Звісно - дивлячись на яких обертах і який аккум встановлено, то для прикладу аккум на 100 А/г вона зарядить за 3 години +/- (пальцем в небо). Як її генератор "зупинити"? Як вона зрозуміє що потрібно зменшити потужність зарядки. І знову ж таки, коли ліфер повний, то йому хоч 13В на вході, хоч 14.2В він відрубає себе(аккум). Ну і ліфер не потрібно заряджати при температурі нижче 0. Як це вірішити? Добавлено через 12 минут Цитата:
Якщо альтернатор є і є свинець, то він(альтернатор) повинен не вимикати свинець після того як всі ліфери заряджені. Тоді все ок |
Re: Глохне мотор YAMAHA F130
Цитата:
Добавлено через 2 минуты Цитата:
|
Re: Глохне мотор YAMAHA F130
Цитата:
|
Re: Глохне мотор YAMAHA F130
Зачем ходить по звеньям цепи если тут их всего три: гена-регулятор-аккум
Гена свою работу выполняет,бмс аккума отрабатывает . |
Re: Глохне мотор YAMAHA F130
Цитата:
Якби ж я був на місці постійно, то давно б вже перевірив, а так, тільки коли буду в Києві вже перевірю все |
Re: Глохне мотор YAMAHA F130
Цитата:
Все остальное у него в лодке работает корректно. |
Re: Глохне мотор YAMAHA F130
Цитата:
|
Часовий пояс GMT +3. Поточний час: 05:43. |
vBulletin 3.8.7 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010