![]() |
Глохне мотор YAMAHA F130
Бажаю здоровя колеги. Така біда. :sos::sos
Був у відпустці, вирішив виїхати на рибалку. Завів мотор, поїхав...... а далі він почав глохнути.>:-> Заводиться, все працює справно, хвилини 1-2 працює і глохне. :'( На холостих, чи на повному ходу ....., без різниці, глохне і все.%-} Човен стояв рік. Ну, думали бензин, насос, засмітилося щось і т.д.... Розібрали насос - ТАМ ВСЕ ЧУДОВО. Мотор пройшов всього 65 м/г. :giveheart: Нічого не лишалося, як везти його на сервіс Yamaha, і на сервісі таки ЗНАЙШЛИ ПРОБЛЕМУ. Справа в тому, що в мережі човна, НЕ МОТОРА, А ЧОВНА, є скачок напруги до 20В і мотор глушить система захисту, щоб ЕБУ не перегорів. І ЩЕ ОДНЕ. Я в човен поставив ВСІ LiFPO4 акумулятори. M:-) Коли на сервісі поставили звичайний акумулятор В ОБХІД ПІДКЛЮЧЕННЯ ДО БОРТОВОЇ МЕРЕЖІ ЧОВНА, мотор працює і не відключає його система захисту.:smuschenie: ТЕПЕР ЗАПИТАННЯ::friends: чи може бути причиною скачка напруги в системі живлення човна саме LiFPO4 акумулятори? Чи може в них плата БМС вийшла із ладу? Чи взагалі ці акумулятори можуть бути причиною? В човні є ще Альнернатор. Може бути в ньому причина? Сервісний і стартовий акумулятори через масу розводяться. Було ще таке, що вимикались одразу то один то два одразу ехолоти%-}%OD, хоча вони працюють від сервісного акумулятора, який їх ОКРЕМО живить. :-(=-O Також є LiFPO4 акумулятори на 24 В для електроякоря. Може хтось що підкаже куди дивитися? Розумію, що, МАБУТЬ, можна поставити звичайний акумулятор на стартовий і, МОЖЛИВО, забути про проблему, але хотілося б розібратися в чому справа. Всі ставлять LiFPO4 акумулятори і катаються без питань. ХТО ЩО ПОРАДИТЬ ЧИ ПІДКАЖЕТЕ:friends:? Все додаткове обладнання і акумулятори ставив на FINVALi.:super: Сподіваюсь, наче всі деталі розписав, що стоїть в катері, щоб можна було зрозуміти причину, що саме дає той скачок напруги. Скачок напруги тимчасовий у якийсь певний час виникає і все.:neznayu: Хоча в бортовій мережі вольтметр показує звичайну напругу 12-13,5 В. Цей скачок може зловити тільки ОСЦИЛОГРАФ,%OD ну так мені сказали на сервісі. Буду вдячний за допомогу.:sos::*-)%* |
Re: Глохне мотор YAMAHA F130
Если аккумулятор выдает 13В он НИКАК не может неожиданно выдать 20.
Во всяком случае я не представляю как такое физически возможно. И еще. БМС работает только при зарядке аккумулятора, т.е. она точно ни при чем. Думаю что для диагностирования вашей проблемы необходимо смотреть на принципиальную схему катера. Предположу что где-то пробивает более высокое напряжение в эту цепь. В любом случае можно сделать две проверки. 1. Возьмите свой аккум и подключите его к мотору в обход проводки катера. Так как сделали в сервисном центре. Таким образом вы проверите в аккуме ли причина. 2. Отключите все аккумы которые не в цепи питания двигателя. Проверите в этом ли проблема. |
Re: Глохне мотор YAMAHA F130
Саша привет. У меня есть один вопрос, по подключению ферумника в качестве стартерного. Бмс при полном заряде АКБ, отключает его от зарядки .Если я правильно понимаю. И не получается ли что в момент когда АКБ заряжен, бмс его отключила, мы получаем эффект снятой клеммы на АКБ при заведённом двигателе. Генератор у нас в этот момент работает и на зарядку акума, и тут акум резко вышел из чата. И мы получаем скачок напряжения. Подключённый свинцовый АКБ он в какой то мере является стабилизатором, сглаживает скачки напряжения. У меня был опыт, снял клемму на работающем моторе и газонул. Сгорело все что было включено. Правда это Жигули были. Может в этом причина?
Мотор работает, даёт ток на зарядку АКБ, АКБ зарядилась, бмс её отключает от зарядки. И мы получаем скачок напряжения. Или я что то неправильно понимаю? Я просто уже не раз спрашиваю у тех кто ставит ферумник на стартерную цепь. - А что произойдет когда АКБ полностью зарядится, и бмс отключит её от сети. -Вы мозги в в моторе не спалите? Ответ один. -Все так делают, у всех работает. |
Re: Глохне мотор YAMAHA F130
Цитата:
пізнавально Цитата:
|
Часовий пояс GMT +3. Поточний час: 14:06. |
vBulletin 3.8.7 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010