Форум водно-моторного Клуба Фрегат

Назад   Форум водно-моторного Клуба Фрегат > Водномоторная тематика > Клуб любителей мотолодок > Прогресс

Відповідь
 
LinkBack Параметри теми Параметри перегляду
Старий 13.05.2025, 16:26   #1 (permalink)
Новичок
 
Псевдо: Dima
Звідки Ви: Україна
Карапь: Прогресс 2
Дописи: 2
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
Типово Гідрошайби чи редани прогресс 2

Бажаю здоров’я шановні , роблю собі прогресс2 зіткнувся з такою ситуацією , гідрошайби ( по одній с кожної сторони) або редани ( по два з кожної сторони ) а також поєднання гідрошайба яка переходить в продольний редан , дуже багато перечитав вже пабліків ну і вирішив ще сам написати пост , дякую всім хто відпишеться буду вдячний якщо можно з фото , всім гарного дня й мирного неба
Dimanua зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 15.05.2025, 15:44   #2 (permalink)
Активный участник
 
Аватар для Pasic
 
Псевдо: Саня
Звідки Ви: Киев
Карапь: Прогресс 4 в процессе
Дописи: 5.307
Сказал(а) спасибо: 3.739
Поблагодарили 2.706 раз(а) в 826 сообщениях
Типово Re: Гідрошайби чи редани прогресс 2

Цитата:
Допис від Dimanua Переглянути допис
гідрошайби ( по одній с кожної сторони) або редани ( по два з кожної сторони ) а також поєднання гідрошайба яка переходить в продольний редан ,

У вас стільки ідей що зробити. А ви не пробували розібратися що і для чого робиться? Навіщо ставлять гідрошайби, навіщо редани? Як буде працювати "гідрошайба яка переходить в продольний редан " ? Судячи з питання, не пробували.

Тепер по темі питання.
Уважно дивимося на днище та скули прогреса. Скули відігнуті вниз!!! Це важливо. Тому що обводи прогреса вкупі з відігнутою вниз скулою, дають єффект тоннелю, який звужується до корми. Можете поміряти відстані від киля до скули на транці, та в зоні лобового скла, щоб переконатися. Така форма дає єффект підвищення тиску в кормі, для кращого виходу на гліс. Але їз збільшенням швидкості ми отримуємо прилипання носу до води, тому що чим більша швидкість,тим сильніше вспливає корма.
І гідрошайби робилися якраз для того щоб нівелювати цей єффект тоннелю. Вони відбивають частину потоку вниз,тим самим піднімаючи ніс, и знижуючи тиск в кормі. Я також знаходив варіанти,люди розгибали скули, до рівня як на прогрес 4, або зовсім їх зрізали, і ставили кутник на стик. Це теж прибирало проблему прилипання носу. Всі плюси і мінуси прогресу в цій формі скули. Сподіваюся тепер вам трохи зрозуміло.
Pasic зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 15.05.2025, 15:56   #3 (permalink)
Активный участник
 
Аватар для Pasic
 
Псевдо: Саня
Звідки Ви: Киев
Карапь: Прогресс 4 в процессе
Дописи: 5.307
Сказал(а) спасибо: 3.739
Поблагодарили 2.706 раз(а) в 826 сообщениях
Типово Re: Гідрошайби чи редани прогресс 2

Тепер по продольним реданам. Якщо ви уважно подивитеся на цю схему, ви побачите що суть редану,відсікти воду і пустити повітря в простір за реданом. Як кажуть підвоздушити дніще. Тому що сила тертя об повітря менше ніж об воду. На малокильоватих корпусах, таких як прогрес, редани не працюють так як треба. І горизонтальні площадки додають підйомну силу в кормі, для кращого виходу на гліс. А навіщо в прогресі корму піднімати? Вона й так піднімаеться більше ніж потрібно.
Десь так. Робіть гідрошайби по обкатаній схемі, і не видумуйте.
Долучені зображення
Тип файлу: jpg imageboat-257.jpg (30,9 КБ, 12 переглядів)

Востаннє редагував Pasic: 15.05.2025 о 16:09.
Pasic зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий Вчора, 12:38   #4 (permalink)
Новичок
 
Псевдо: Dima
Звідки Ви: Україна
Карапь: Прогресс 2
Дописи: 2
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
Типово Відповідь: Re: Гідрошайби чи редани прогресс 2

Цитата:
Допис від Pasic Переглянути допис
У вас стільки ідей що зробити. А ви не пробували розібратися що і для чого робиться? Навіщо ставлять гідрошайби, навіщо редани? Як буде працювати "гідрошайба яка переходить в продольний редан " ? Судячи з питання, не пробували.

Тепер по темі питання.
Уважно дивимося на днище та скули прогреса. Скули відігнуті вниз!!! Це важливо. Тому що обводи прогреса вкупі з відігнутою вниз скулою, дають єффект тоннелю, який звужується до корми. Можете поміряти відстані від киля до скули на транці, та в зоні лобового скла, щоб переконатися. Така форма дає єффект підвищення тиску в кормі, для кращого виходу на гліс. Але їз збільшенням швидкості ми отримуємо прилипання носу до води, тому що чим більша швидкість,тим сильніше вспливає корма.
І гідрошайби робилися якраз для того щоб нівелювати цей єффект тоннелю. Вони відбивають частину потоку вниз,тим самим піднімаючи ніс, и знижуючи тиск в кормі. Я також знаходив варіанти,люди розгибали скули, до рівня як на прогрес 4, або зовсім їх зрізали, і ставили кутник на стик. Це теж прибирало проблему прилипання носу. Всі плюси і мінуси прогресу в цій формі скули. Сподіваюся тепер вам трохи зрозуміло.

Дуже дякую вам, сам також вирішив що гідрошацби краще
Dimanua зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
ВідповідьПереход на главную страницу


Тут присутні: 1 (учасників - 0 , гостей - 1)
 

Ваші права у розділі
Ви не можете створювати теми
Ви не можете писати дописи
Ви не можете долучати файли
Ви не можете редагувати дописи

BB-код є Увімк.
Усмішки Увімк.
[IMG] код Увімк.
HTML код Вимк.
Trackbacks are Увімк.
Pingbacks are Увімк.
Refbacks are Увімк.



Часовий пояс GMT +3. Поточний час: 00:28.


vBulletin 3.8.7 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010

Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0