![]() ![]() |
![]() |
#1 (permalink) |
Новичок
Псевдо: Dima
Звідки Ви: Україна
Карапь: Прогресс 2
Дописи: 2
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
|
![]()
Бажаю здоров’я шановні , роблю собі прогресс2 зіткнувся з такою ситуацією , гідрошайби ( по одній с кожної сторони) або редани ( по два з кожної сторони ) а також поєднання гідрошайба яка переходить в продольний редан , дуже багато перечитав вже пабліків ну і вирішив ще сам написати пост , дякую всім хто відпишеться буду вдячний якщо можно з фото , всім гарного дня й мирного неба
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 (permalink) | |||||||||||||||||||||||
Активный участник
Псевдо: Саня
Звідки Ви: Киев
Карапь: Прогресс 4 в процессе
Дописи: 5.307
Сказал(а) спасибо: 3.739
Поблагодарили 2.706 раз(а) в 826 сообщениях
|
![]()
У вас стільки ідей що зробити. А ви не пробували розібратися що і для чого робиться? Навіщо ставлять гідрошайби, навіщо редани? Як буде працювати "гідрошайба яка переходить в продольний редан " ? Судячи з питання, не пробували. Тепер по темі питання. Уважно дивимося на днище та скули прогреса. Скули відігнуті вниз!!! Це важливо. Тому що обводи прогреса вкупі з відігнутою вниз скулою, дають єффект тоннелю, який звужується до корми. Можете поміряти відстані від киля до скули на транці, та в зоні лобового скла, щоб переконатися. Така форма дає єффект підвищення тиску в кормі, для кращого виходу на гліс. Але їз збільшенням швидкості ми отримуємо прилипання носу до води, тому що чим більша швидкість,тим сильніше вспливає корма. І гідрошайби робилися якраз для того щоб нівелювати цей єффект тоннелю. Вони відбивають частину потоку вниз,тим самим піднімаючи ніс, и знижуючи тиск в кормі. Я також знаходив варіанти,люди розгибали скули, до рівня як на прогрес 4, або зовсім їх зрізали, і ставили кутник на стик. Це теж прибирало проблему прилипання носу. Всі плюси і мінуси прогресу в цій формі скули. Сподіваюся тепер вам трохи зрозуміло. |
|||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 (permalink) |
Активный участник
Псевдо: Саня
Звідки Ви: Киев
Карапь: Прогресс 4 в процессе
Дописи: 5.307
Сказал(а) спасибо: 3.739
Поблагодарили 2.706 раз(а) в 826 сообщениях
|
![]()
Тепер по продольним реданам. Якщо ви уважно подивитеся на цю схему, ви побачите що суть редану,відсікти воду і пустити повітря в простір за реданом. Як кажуть підвоздушити дніще. Тому що сила тертя об повітря менше ніж об воду. На малокильоватих корпусах, таких як прогрес, редани не працюють так як треба. І горизонтальні площадки додають підйомну силу в кормі, для кращого виходу на гліс. А навіщо в прогресі корму піднімати? Вона й так піднімаеться більше ніж потрібно.
Десь так. Робіть гідрошайби по обкатаній схемі, і не видумуйте. Востаннє редагував Pasic: 15.05.2025 о 16:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 (permalink) |
Новичок
Псевдо: Dima
Звідки Ви: Україна
Карапь: Прогресс 2
Дописи: 2
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
|
![]() Дуже дякую вам, сам також вирішив що гідрошацби краще |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
Тут присутні: 1 (учасників - 0 , гостей - 1) | |
|
|