![]() ![]() |
|
|
#18 (permalink) | |||||||||||||||||||||||
|
Активный участник
Псевдо: Sergey
Звідки Ви: Kiev
Карапь: Всяческие, работа такая
Дописи: 1.076
Сказал(а) спасибо: 497
Поблагодарили 1.404 раз(а) в 391 сообщениях
|
Ну нарешті я зрозумів вашу наполегливість! ) Це нахил лопасті. Не кут атаки. Кут атаки (attack angle) дещо інше. Він жорстко пов'язаний з кроком (pitch) гвинта. Саме тому я кажу, що це одне й те ж саме. Хоча в суворо фізичному сенсі це різні речі. Є ще третій чинник в цій компанії - швидкість потоку. На різних радіусах вона різна, тому змінюють крок, щоб тримати кут атаки більш-менш однаковим по всій лопасті, ну і так далі... |
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
| Тут присутні: 1 (учасників - 0 , гостей - 1) | |
|
|
Схожі теми
|
||||
| Тема | Автор | Розділ | Відповідей | Останній допис |
| Все о винтах. | Святовит | Винты | 48 | 22.01.2016 19:01 |
| Информация о винтах | stp | Винты | 1 | 27.06.2015 03:55 |
| Рассуждения об автомобилях | A | Флудилка | 63 | 06.04.2015 09:06 |
| Рассуждения о регистрации ВМК от Леонтича | Леонтич | Флудилка | 54 | 27.12.2012 13:41 |