Форум водно-моторного Клуба Фрегат

Назад   Форум водно-моторного Клуба Фрегат > Все о клубе > Клубная жизнь > Общалка

Общалка Околоклубные мероприятия и общение между собой

Результати опитування: Проект обращения от Игоря Neel
За 34 100,00%
Против 0 0%
Голосували: 34. Ви ще не голосували в цьому опитуванні

Відповідь
 
LinkBack Параметри теми Параметри перегляду
Старий 15.11.2011, 23:52   #1 (permalink)
Кандидат в "клубни"
 
Аватар для macleod
 
Псевдо: Алексей
Звідки Ви: Киев
Карапь: пластик
Дописи: 1.999
Сказал(а) спасибо: 1.089
Поблагодарили 1.212 раз(а) в 305 сообщениях
Типово обсуждение поправок к НК / налог на лодки

ну что, как и обещал - состряпал черновик открытого письма..
давайте обсуждать

сразу предупреждаю юристов:)
- документ содержит ряд юридических неточностей и "притянутостей за уши"
- документ содержит ряд "популизмов"
- документ может не идеально выдержан стилистически
однако,на мой взгляд этот текст поможет привлечь внимание журналистов, живо обсуждать проблему в обществе и тп
не думаю, что мы сможем собрать "майдан" или вывести толпы водномоторников под ВР - не знаю сколько нас, и сколько нас затрагивает закон (свыше 75) + работа и тп
но тут если дойдет дело до войны- надо включать пресс-конференции и тп - и всячески освещать в сми то, с чем мы не согласны

также можно привлечь экологию каким-то боком - ну там травой водоемы меньше зарастают, дорогие плавсредства меньше тонут и тп -
короче давайте мысли и идеи:)

я не оставляю документ в этом виде, и тоже как будут появляться мысли буду дополнять

короче говоря - раз это коллективное обращение- давайте его коллективно редактировать и быть готовыми к запуску, или сразу запускать

если у кого-то будут альтернативные версии подобного письма- тоже считаю нужным их обнародовать и выбрать лучшее

в тесте использовались идеи от форумчан, высказанные в топике, посвященном первой реакции на обнародование законопроекта, за что им спасибо (не вел четко какая мысль от кого, но постараюсь сказать спасибо поименно, перечитав ветку еще раз)

требования - несмотря на то, что теоретически некоторые готовы какую-то мелкую мзду платить, считаю что надо давить на полное недопущение этого законопроекта - во-первых деньги всеравно пойдут не туда куда надо, во-вторых чем больше просишь, тем больше получишь :)

пока вроде все :)
macleod зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
5 пользователя(ей) сказали cпасибо:
Kirill-kvsh (22.11.2011), Sakfan (19.11.2011), Бодя (16.11.2011), БОНДЫК (16.11.2011), Святовит (15.11.2011)
Старий 15.11.2011, 23:53   #2 (permalink)
Кандидат в "клубни"
 
Аватар для macleod
 
Псевдо: Алексей
Звідки Ви: Киев
Карапь: пластик
Дописи: 1.999
Сказал(а) спасибо: 1.089
Поблагодарили 1.212 раз(а) в 305 сообщениях
Типово Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки

Відкритий лист
президенту України/
автору законопроекту



Шановний _______
До Вас звертається громадська організація ______ водномоторників України _____

Через засоби масової інформації, до нашого відома було доведено, що Верховна Рада Украіни планує розглянути законопроект (копія додається) про внесення змін до Податкового Кодекса, а саме доповнити Кодекс Розділом XVIII - Податок на багатство.

Особливу увагу нашої громадської організаціі привернув той факт, що даний проект Закону має велику кількість недоліків, що призведуть до значного погіршення матеріального стану багатьох рядових громадян - власників водної техніки, та не повною мірою враховує інтереси суспільства у даному питанні.

Проектом закону передбачено, у п.341.1 що платниками податку є фізічні особи, які є власниками зазначеного у п. 342.1.1-342.1.6, пункту 342.1 статті 342 майна.

Згідно ст.58 Конституції України,
Стаття 58. Закони та інші нормативно-правові акти не мають
зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або
скасовують відповідальність особи.
Тому, додаткові податки та збори, щодо техніки, яка вже знаходиться у володінні громодян не можуть бути застосовані, тому що даний закон погіршить матеріальний стан людей, що вже володіють даною технікою.

Пункт 342.1.5 даного законопроекту описує як предмет “багатства” судна, зареєстровані у Державному судновому реєстрі України або у Судовій книзі України, оснащені стаціонарним або підвісним двигуном (двигунами) потужністю понад 55 кВт;
Наголошуємо, що така формуліровка не є коректною, так як окрім потужності двигуна, судно, як і будь-який транспортний засіб має багато інших характеристик, які впливають на загальну вартість техніки (рік виробництва, розміри, опції, призначення, матеріал корпусу, стан судна та інші). Саме ринкова вартість техніки та будь-яких товарів або послуг має бути основою для обчислення податкової бази у розумінні “багатства”.

Володіння водною технікою, як з мотором, так і без - це конституційне право громадян, що випливає із статті 13, Конституції України
Стаття 13. Земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші
природні ресурси, які знаходяться в межах території України,
природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської)
економічної зони є об'єктами права власності Українського народу.
Від імені Українського народу права власника здійснюють органи
державної влади та органи місцевого самоврядування в межах,
визначених цією Конституцією.
Кожний громадянин має право користуватися природними
об'єктами права власності народу відповідно до закону.
Громадянин України має право користуватися водними та іншими природними ресурами України, причому спосіб користування не обмежено.

Згідно ст.22 Конституції України, права і свободи громадянина не можуть бути скасовані.
Стаття 22. Права і свободи людини і громадянина, закріплені
цією Конституцією, не є вичерпними.
Конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути
скасовані.
При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних
законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і
свобод.

Але саме введення додаткового податку на водну техніку значно обмежить можливість користування водними ресурсами для громадян України, та значно звузить гарантовані Конституцією права та свободи громадян.

Виходячі із тексту законопроекту, об”єктами оподаткування є суда з потужністю мотору вище 55 кВт.
Звертаємо вашу увагу, що переважна більшість сучасних суден, має потужність значно вище зазначеной у законопроекті, але ця потужність не є предметом розкоші.
Це маломірні суда, що використовуються для аматорскої рибалки, сімейного відпочинку, активних видів водного спорту (водні лижі, вейкбордінг та інші) та маюсь відповідну пасажиромісткість та потужність для безпечного використання у рекреаційних цілях пересічними громадянами згідно свїх конституційних прав закріплених у ст.13, 21 Конституциї України.

Безумовно, можна вважати предметом розкоші маломірні суда та великі моторні та парусні яхти, які мають значно більшу ніж середня ринкова вартість аналогічних за розміром та потужністю двигуна судів, але в законопроекті суб”єктами оподаткування визнано всі без виключення маломірні суда з мотором.

Згідно п. 344.1.4 що запропоновано внести у Податковий Кодекс - ставка податку запропоновано на рівні 20 відсотків розміру мінімальної заробітної плати за 1 кВт потужності двигуна (двигунів)
Запропонована ставка є невмотивовано великою для будь-якого судна.
Середня потужність сучасного мотору для маломірного судна становить 100-300 к.с. (74-220 кВт)
Виходячи із законопроекту, щорічний платіж у такому разі буде становити (станом на листопад 2011)
Мінімальна заробітна плата - 985 грн, 20% = 197 грн
Тобто платіж буде складати від 14 578 грн до 43 340 грн
Така сума щорічно є невиправданою, та у багатьох випадках буде складати від 100% до 10% вартості самого судна, що приведе до неможливості уплати податку та неможливості законного використання свого майна громадянами.
А це також порушує ст.41 Конституції України на право безперешкодного використання власного майна.

Також слід наголосити, що при значно більшій вартості автомобілів люкс-класу, вартість аналогічного податку буде на порядок меньшою - наприклад для автомобіля з об”ємом двигуна 4л це буде складать 7880 грн
Причому, багато автомобілів преміум-сегменту, що коштують набагато більше водномоторних засобів середнього класу мають двигун значної потужності, але меньший за 4000 кубічних сантиметрів.

Також наголошуємо, що водномоторні транспортні засоби потребують значної кількості палива, у порівнянні із аналогічними автомобілями, а у вартість палива вже включено додаткові податки. Таким чином, власники водномоторних транспортних засобів сплачують значну кількість податку шляхом використання значної кількості палива.

Виходячи із зазначеного вище, введення додаткових податків щодо фізичниї осіб - власників водної техніки, є порушенням ст.13, 21, 22, 58 Конституції України.

Звертаючись до Вас, як до Гаранта Конституції, просимо від імені всіх власників водномоторних транспортних засобів не допустити введення даних правок до Податкового Кодексу, тому що:
1. Це погіршує стан громадян, що є недопустимо згідно ст.58 Конституції України
2. Значне підвищення вартості володіння водномоторними засобами зробить неможливим для багатьох пересічних громадян їх використання з метою відпочинку, пропаганди активного способу життя, водного спорту , що приведе до значного погіршення загального стану здоров”я нації, та особливо дітей та підлітків.
3. Призведе до зниження обсягу продажу водномоторних засобів вітчізняного виробництва всіх типів, що в свою чергу приведе до значних втрат в економіці, втраті робочих місць, приведе до зниження наукового потенціала України, та погіршить імідж України на міжнародній арені.

Україна є морською державою, з величезним об”ємом внутрішніх водойм, тому водні транспортні засоби не є признаком багатства, а є необхідним атрибутом громадян, які проживають близько водойм.

З повагою
macleod зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
35 пользователя(ей) сказали cпасибо:
@lexandr (16.11.2011), Deniz76 (16.11.2011), dimon (17.11.2011), evgen-silver (17.11.2011), Fix (16.11.2011), Francuz (17.11.2011), MERLIN (16.11.2011), morgan (18.11.2011), Neel (16.11.2011), Novell (16.11.2011), oleglena (29.11.2011), oleh (16.11.2011), peps (16.11.2011), promokan (17.11.2011), P_Petrovich (18.11.2011), RINO (16.11.2011), Ruslan (16.11.2011), sema (16.11.2011), Shara (25.11.2011), stp (16.11.2011), tarantas (16.11.2011), VIKOV (24.11.2011), yya-Юра (17.11.2011), Zahar77 (21.11.2011), Андрейкин (17.11.2011), Бодя (16.11.2011), БОНДЫК (16.11.2011), Голык (16.11.2011), Доцент Киев (17.11.2011), Игорь ims (08.12.2011), Старпом (16.12.2011), Тарас (16.11.2011), ТорбаСаня (16.11.2011), Чехардон (16.11.2011), Чиз (18.11.2011)
Старий 15.11.2011, 23:56   #3 (permalink)
Клубень
 
Аватар для Святовит
 
Псевдо: Вадим
Звідки Ви: Київ, база в Кийлові.
Карапь: все після перемоги.
Дописи: 9.887
Сказал(а) спасибо: 3.976
Поблагодарили 6.033 раз(а) в 2.118 сообщениях
Типово Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки

........................Нуц, что же, идея, как мне кажется, вполне своевременная. Теперь только осталось состряпать это самое "эпистолярное произведение" и дальше, как говориться "большому кораблю - соответствующее плавание"..
__________________
Слава Україні - смерть ворогам !!!
Святовит зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 16.11.2011, 03:18   #4 (permalink)
Клубень
 
Аватар для Neel
 
Псевдо: Игорь
Звідки Ви: Киев
Карапь: Brig
Дописи: 3.876
Сказал(а) спасибо: 2.171
Поблагодарили 5.490 раз(а) в 992 сообщениях
Типово Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки

Можно еще добавить:
- упоминание о том, что транспортный сбор включен в стоимость горючего, и соответственно, уже платится владельцами маломерных судов при их эксплуатации
- пассаж о том, что собираемость этого налога будет незначительной, но зато вызовет резко негативное отношение к реформам со стороны огромного количества владельцев маломерных судов, рыбаков, спортсменов, увлекающихся водными видами спорта, негативно скажется на целой отрасли - отечественном судостроении
__________________
Ше ніколи не було шоб якось не було
Neel зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 16.11.2011, 06:36   #5 (permalink)
stp
Клубень, модератор
 
Аватар для stp
 
Псевдо: Александр
Звідки Ви: Киев
Карапь: в подписи
Дописи: 19.418
Сказал(а) спасибо: 3.122
Поблагодарили 17.581 раз(а) в 6.203 сообщениях
Типово Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки

Цитата:
Допис від Neel Переглянути допис
- упоминание о том, что транспортный сбор включен в стоимость горючего, и соответственно, уже платится владельцами маломерных судов при их эксплуатации

Можно чуть не так.
После того как включили "транспортный сбор" в стоимость топлива - водно-моторники стали дважды облагаться налогом.
__________________
RIB Adventure Vesta V-450 Mini Lux, Yamaha 60 4T
stp зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Пользователь сказал cпасибо:
Novell (16.11.2011)
Старий 16.11.2011, 08:13   #6 (permalink)
Клубень
 
Аватар для sema
 
Псевдо: Сергей
Звідки Ви: Забуянье
Карапь: Длинномер, П2
Дописи: 7.953
Сказал(а) спасибо: 3.709
Поблагодарили 5.402 раз(а) в 1.609 сообщениях
Типово Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки

Цитата:
Середня потужність сучасного мотору для маломірного судна становить 100-300 к.с. (74-220 кВт)

Ну зачем же так откровенно передергивать?
Если "средняя" - то хотя бы напишите "50-115", остальное явно "высшая" категория, а лучше вообще умолчать про мощность - первая же проверка покажет, что 90% плавсредств и до 50 не дотягивают. Лучше добавьте что-нибудь про яхты и заодно - про классификацию суден согласно их предназначению (рыбацкие, туристические, семейные, спортивные, комфортабельные и т.д.), ибо если человек имеет гоночную самодельную лодку - то с чего бы с него драть налог на предметы роскоши? Гоночно-спортивная - одно, а комфортабельная - другое.
__________________
Не ждите лучших времён и мест - лучшее время может быть только одно. Оно называется - «сейчас». А лучшее место — "здесь".
sema зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Пользователь сказал cпасибо:
P_Petrovich (18.11.2011)
Старий 16.11.2011, 08:51   #7 (permalink)
Клубень
 
Аватар для MERLIN
 
Псевдо: Віктор
Звідки Ви: КИЇВ
Карапь: Merlin-2 Mercury 60 EFI(в минулому)
Дописи: 23.752
Сказал(а) спасибо: 16.439
Поблагодарили 14.075 раз(а) в 3.727 сообщениях
Типово Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки

Толково получилось по смыслу, особенно ссылки на статьи Конституции.
Из замечаний- в тексте необходимо заменить некоторые слова
Моторы- на двигуни
Суда- на судна
В общем, после утверждения текста необходимо , чтобы просмотрел текст человек,который "досконало володіє мовою".
__________________
Люблю рыбалку и уху!!!
Merlin-2 Mercury 60 EFI
MERLIN зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 16.11.2011, 10:40   #8 (permalink)
Кандидат в "клубни"
 
Аватар для macleod
 
Псевдо: Алексей
Звідки Ви: Киев
Карапь: пластик
Дописи: 1.999
Сказал(а) спасибо: 1.089
Поблагодарили 1.212 раз(а) в 305 сообщениях
Типово Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки

Цитата:
Допис від stp Переглянути допис
Можно чуть не так.
После того как включили "транспортный сбор" в стоимость топлива - водно-моторники стали дважды облагаться налогом.

да, это тоже надо добавить
macleod зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 16.11.2011, 10:38   #9 (permalink)
Кандидат в "клубни"
 
Аватар для macleod
 
Псевдо: Алексей
Звідки Ви: Киев
Карапь: пластик
Дописи: 1.999
Сказал(а) спасибо: 1.089
Поблагодарили 1.212 раз(а) в 305 сообщениях
Типово Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки

Цитата:
Допис від Neel Переглянути допис
Можно еще добавить:
- упоминание о том, что транспортный сбор включен в стоимость горючего, и соответственно, уже платится владельцами маломерных судов при их эксплуатации
- пассаж о том, что собираемость этого налога будет незначительной, но зато вызовет резко негативное отношение к реформам со стороны огромного количества владельцев маломерных судов, рыбаков, спортсменов, увлекающихся водными видами спорта, негативно скажется на целой отрасли - отечественном судостроении

по топливу там есть, надо выделить более четко по смыслу...
и насчет электората тоже верно- добавим
macleod зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 17.11.2011, 00:54   #10 (permalink)
Кандидат в "клубни"
 
Аватар для macleod
 
Псевдо: Алексей
Звідки Ви: Киев
Карапь: пластик
Дописи: 1.999
Сказал(а) спасибо: 1.089
Поблагодарили 1.212 раз(а) в 305 сообщениях
Типово Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки- вариант2

Відкритий лист
президенту України/
автору законопроекту



Шановний _______
До Вас звертається громадська організація ______ водномоторників України _____
Наша оргпнізація об”єднує велику кількисть людей по всій Україні, які є власниками різноманітних лодок та катерів, які мають особливе ставлення до навколишнього середовища, екологичного стану водойм на прилеглих територій.
ВМК Фрегат є засновником багатьох суспільно-важливих подій та акцій, спрямованих на популяризацію здорового способу життя, дбайливого ставлення до довкілля, виховання молоді. Серед таких акцій можна зазначити такі як Видкритий чемпіонат Кієва з водномоторного спорту, Проведення видновлення рибних запасів Дніпра на багатьох його ділянках, Прибирання території пляжів та островів та інші.

Наша оргаеізація має активну громадянську позицію, та активно слідкує за новинами у законодавстві України, особливо за тими, що стосуються водномоторної тематики.

Через засоби масової інформації, до нашого відома було доведено, що Верховна Рада Украіни планує розглянути законопроект (копія додається) про внесення змін до Податкового Кодекса, а саме доповнити Кодекс Розділом XVIII - Податок на багатство.

Особливу увагу нашої громадської організаціі привернув той факт, що даний проект Закону має велику кількість недоліків, що призведуть до значного погіршення матеріального стану багатьох рядових громадян - власників водної техніки, та не повною мірою враховує інтереси суспільства у даному питанні.

Проектом закону передбачено, у п.341.1 що платниками податку є фізічні особи, які є власниками зазначеного у п. 342.1.1-342.1.6, пункту 342.1 статті 342 майна.

Згідно ст.58 Конституції України,
Стаття 58. Закони та інші нормативно-правові акти не мають
зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або
скасовують відповідальність особи.
Тому, додаткові податки та збори, щодо техніки, яка вже знаходиться у володінні громодян не можуть бути застосовані, тому що даний закон погіршить матеріальний стан людей, що вже володіють даною технікою.

Пункт 342.1.5 даного законопроекту описує як предмет “багатства” судна, зареєстровані у Державному судновому реєстрі України або у Судовій книзі України, оснащені стаціонарним або підвісним двигуном (двигунами) потужністю понад 55 кВт;
Наголошуємо, що така формуліровка не є коректною, так як окрім потужності двигуна, судно, як і будь-який транспортний засіб має багато інших характеристик, які впливають на загальну вартість техніки (рік виробництва, розміри, опції, призначення, матеріал корпусу, стан судна та інші). Саме ринкова вартість техніки та будь-яких товарів або послуг має бути основою для обчислення податкової бази у розумінні “багатства”.

Фактично, це екологічний податок з потужності мотора, причому без розподілу на нові, старі, мотори та лодки, без пільг для продукції вітчизняного виробництва, а не з роскоші.
Ми вважаємо, що подібний податок, має бути прив”язаний до фактичної ринкової вартості майна на момент сплати, та виражати його у гривні, з прив”язкою до кількості мінімальних зарплат - наприклад лодка вартістю більше 1000 мінімальних зарплат є предметом багатства, та підлягає оподаткуванню, незалежно від наявності/ відсутності мотора (моторів) та їх потужності.

Україна є як імпортером, так і виробником та експортером катерів та лодок. Тому у державі є об”єктивні дані про вартість звичайних лодок, катерів та яхт, так і про вартість дійсно розкішних катерів та яхт імпортного виробництва, які коштують сотні тисяч доларів.

Безумовно, можна вважати предметом розкоші маломірні суда та великі моторні та парусні яхти, які мають значно більшу ніж середня ринкова вартість аналогічних за розміром та потужністю двигуна судів, але в законопроекті суб”єктами оподаткування визнано всі без виключення маломірні суда з мотором.

Розвиток індустрії відпочинку на воді - це важлива державна задача для такої держави як Україна. Але така задача на даний час вирішується особисто громадянами за власний рахунок. Даний законопроект не приведе до значного надходження до бюджету, але викликає велике незадоволення народу, тому що є несправедливим та непрофесийним.
Більш того, слід враховувати, що зазвичай водна техніка використовується для відпочинку не тільки власниками та членами їх сімей, а також великою кількістю друзів власників та членами їх сімей - тому додатковий тиск на власників водної техніки викликає невдоволення значно більшої кількості населення, ніж можна уявляти базуючись тільки на кількості лодок, катерів та яхт.

Володіння водною технікою, як з мотором, так і без - це конституційне право громадян, що випливає із статті 13, Конституції України
Стаття 13. Земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші
природні ресурси, які знаходяться в межах території України,
природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської)
економічної зони є об'єктами права власності Українського народу.
Від імені Українського народу права власника здійснюють органи
державної влади та органи місцевого самоврядування в межах,
визначених цією Конституцією.
Кожний громадянин має право користуватися природними
об'єктами права власності народу відповідно до закону.
Громадянин України має право користуватися водними та іншими природними ресурами України, причому спосіб користування не обмежено.

Згідно ст.22 Конституції України, права і свободи громадянина не можуть бути скасовані.
Стаття 22. Права і свободи людини і громадянина, закріплені
цією Конституцією, не є вичерпними.
Конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути
скасовані.
При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних
законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і
свобод.

Але саме введення додаткового податку на водну техніку значно обмежить можливість користування водними ресурсами для громадян України, та значно звузить гарантовані Конституцією права та свободи громадян.

Виходячі із тексту законопроекту, об”єктами оподаткування є суда з потужністю мотору вище 55 кВт.
Звертаємо вашу увагу, що переважна більшість сучасних суден, має потужність значно вище зазначеной у законопроекті, але ця потужність не є предметом розкоші.
Це маломірні суда, що використовуються для аматорскої рибалки, сімейного відпочинку, активних видів водного спорту (водні лижі, вейкбордінг та інші) та маюсь відповідну пасажиромісткість та потужність для безпечного використання у рекреаційних цілях пересічними громадянами згідно свїх конституційних прав закріплених у ст.13, 21 Конституциї України.

Згідно п. 344.1.4 що запропоновано внести у Податковий Кодекс - ставка податку запропоновано на рівні 20 відсотків розміру мінімальної заробітної плати за 1 кВт потужності двигуна (двигунів)
Запропонована ставка є невмотивовано великою для будь-якого судна.
Середня потужність сучасного мотору для маломірного судна становить значно більшу ніж 55 кВт, а саме до 220 кВт та вище.
Виходячи із законопроекту, щорічний платіж у такому разі буде становити (станом на листопад 2011)
Мінімальна заробітна плата - 985 грн, 20% = 197 грн
Тобто платіж буде складати від 14 578 грн до 43 340 грн та вище на рік
Така сума щорічно є невиправданою, та у багатьох випадках буде складати від 100% до 10% вартості самого судна, що приведе до неможливості уплати податку та неможливості законного використання свого майна громадянами.
А це також порушує ст.41 Конституції України на право безперешкодного використання власного майна.

Також слід наголосити, що при значно більшій вартості автомобілів люкс-класу, вартість аналогічного податку буде на порядок меньшою - наприклад для автомобіля з об”ємом двигуна 4л це буде складать 7880 грн
Причому, існує багато автомобілів преміум-сегменту, що коштують набагато більше водномоторних засобів середнього класу мають двигун значної потужності, але меньший за 4000 кубічних сантиметрів.
Але автомобільний податок теж некоректно прив”язано до технічних характеристик, а не до фактичної ринкової вартості об”єкту оподаткування.

Також важливо зауважити, що водномоторні транспортні засоби потребують значної кількості палива, у порівнянні із аналогічними автомобілями, а у вартість палива вже включено додаткові податки (акциз). Таким чином, власники водномоторних транспортних засобів сплачують значну кількість податку шляхом використання палива.
Крім того, власники водномоторної техніки володіють автомобілями, під час користування якими вже сплачується податок у ціні палива, тому експлуатуючи катер - податок сплачується двічи.

Виходячи із зазначеного вище, введення додаткових податків щодо фізичниї осіб - власників водної техніки, є порушенням ст.13, 21, 22, 58 Конституції України.

Звертаючись до Вас, як до Гаранта Конституції, просимо від імені всіх власників водномоторних транспортних засобів не допустити введення даних правок до Податкового Кодексу, тому що:
1. Це погіршує стан громадян, що є недопустимо згідно ст.58 Конституції України
2. Значне та невмотивоване підвищення вартості володіння водномоторними засобами зробить неможливим для багатьох пересічних громадян їх використання з метою відпочинку, пропаганди активного способу життя, водного спорту , що приведе до значного погіршення загального стану здоров”я нації, та особливо дітей та підлітків.
3. Призведе до зниження обсягу продажу водномоторних засобів вітчізняного виробництва всіх типів, що в свою чергу приведе до значних втрат в економіці, втраті робочих місць, приведе до зниження наукового потенціала України, та погіршить імідж України на міжнародній арені.
4. Не приведе до значного надходження до бюджету, але викликає велике незадоволення народу, підвищіть соціальну напруженість в суспільстві, знеможливить для багатьох людей повноцінний відпочинок на воді таким чином знижуючі загальні показники здоров”я нації

Україна є морською державою, з величезним об”ємом внутрішніх водойм, тому водні транспортні засоби не є признаком багатства, а є необхідним атрибутом громадян, які проживають близько водойм.

Цей закон є несправедливим щодо величезної кількості громадян, тому вимагаємо йогго не розглядати за запобігти його прийняттю.

Щодо самих предметов розкоші та багатства - пропонуємо вважати такими тількі транспорт преміум брендів, антикваріат, коштовності високої вартості, коштовні годинники та інші товари, які дійсно є предметами розкоші.
Звичайні лодки, катери, автомобілі світових брендів що не належать брендів люкс-класу не можуть вважатися предметами розкоші, тому не повинні обкладатися таким податком.

З повагою
--------------

прошу носителей языка высказаться по корректности написания и вычитать текст

также явно будет что-то что свежий взгляд предложит поправить, поменять местами и тп

критикуйте:)

Востаннє редагував macleod: 17.11.2011 о 01:00.
macleod зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
2 пользователя(ей) сказали cпасибо:
Dalnomershchik (17.11.2011), igor67 (17.11.2011)
Старий 24.11.2011, 22:21   #11 (permalink)
Активный участник
 
Аватар для Денис
 
Псевдо: Денис
Звідки Ви: Одесса 13 ст. фонтана
Карапь: катер Regal LSR 1800 продан
Дописи: 874
Сказал(а) спасибо: 186
Поблагодарили 317 раз(а) в 148 сообщениях
Типово Re: АБУЕТЬ.........Законопроект

Что-то тема плавно утихает А я вот сижу втыкаю последнюю редакцию проекта закона на сайте министерства. Вот на мой взгляд ключевые для нас пункты.
341.1. Платниками податку є фізичні особи
342.1.5. судна (яхти та інші плавучі засоби для дозвілля або спорту, зазначені у товарній позиції 8903 згідно з УКТ ЗЕД), зареєстровані у Державному судновому реєстрі України або у Судновій книзі України, оснащені стаціонарним або підвісним двигуном (двигунами) потужністю понад 75 кВт;
344.1.4. суден – 20 відсотків розміру мінімальної заробітної плати за 1 кВт потужності двигуна (двигунів).
344.4.1. для нових транспортних засобів і суден та транспортних засобів і суден, які використовувалися до 5 років, - з коефіцієнтом 1,0;
344.4.2. для транспортних засобів і суден, які використовувалися від 5 до 10 років, - з коефіцієнтом 0,8;
344.4.3. для транспортних засобів і суден, які використовувалися від 10 до 15 років, - з коефіцієнтом 0,5;
344.4.4. для транспортних засобів і суден, які використовувалися понад 15 років, - з коефіцієнтом 0,2.
Хотелось-бы услышать комментарии юристов.
На беглый взгляд очевидны такие вещи - платят только физлица (т.е. зарегил на юрлицо и не платишь), только если катер зарегистрирован в Регистре (соотв. не зарегил не платишь), мощность увеличили до 75 кВт или 101 лс, ввели поправочные коэффициенты по возрасту (у Фикса самая большая скидка!". Кто спец расшифруйте содержание кода 8903 УКТ ЗЕД и почему вошел спорт? Опять не ясно платить по полной или с превышения 75 кВт?
Еще следует отметить что базовые стоимости ювелирки и антиквариата пересчитали с евро в проценты от минималки.
__________________
живу у моря мечтаю о яхте
Денис зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 24.11.2011, 22:29   #12 (permalink)
Активный участник
 
Аватар для Andrey55
 
Псевдо: Андрей
Звідки Ви: Киев, РОП-4
Карапь: Москва-2 + Mercury 100 EFI
Дописи: 4.821
Сказал(а) спасибо: 312
Поблагодарили 620 раз(а) в 340 сообщениях
Типово Re: АБУЕТЬ.........Законопроект

Цитата:
Допис від Денис Переглянути допис
...мощность увеличили до 75 кВт или 101 лс,.....

Так это шо, я опять стал бедным!?
__________________
Москва-2 + Mercury 100 EFI, Пока мы едины - мы непобедимы!!!
Andrey55 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 24.11.2011, 22:31   #13 (permalink)
Fix
Клубень
 
Аватар для Fix
 
Псевдо: Александр
Звідки Ви: Киев
Карапь: Длинномер, Мерк-40.
Дописи: 20.793
Сказал(а) спасибо: 12.615
Поблагодарили 10.451 раз(а) в 3.349 сообщениях
Типово Re: АБУЕТЬ.........Законопроект

Цитата:
Допис від Денис Переглянути допис
у Фикса самая большая скидка!.

И на том спасибо!
__________________
Не грузите меня, я не сухогруз.
Я танкер, налейте мне!

Ockelbo S20, Mercruiser 5.0L
Fix зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 11.03.2012, 22:50   #14 (permalink)
Кандидат в "клубни"
 
Аватар для macleod
 
Псевдо: Алексей
Звідки Ви: Киев
Карапь: пластик
Дописи: 1.999
Сказал(а) спасибо: 1.089
Поблагодарили 1.212 раз(а) в 305 сообщениях
Типово Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки

Янукович: Ахметов, Пинчук и Жеваго поддерживают законопроект о налоге на роскошь

Дело пахнет керосином.. Надеюсь что это пиар перед выборами..
Хотя от этих всего можно ожидать..

Письмо отправленное как поживает? Ответ какой-то приходил?
Может стоит поинтересоваться у адресатов? Заказным же всегда отправляли
__________________
Cobra2150
macleod зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 13.03.2012, 10:23   #15 (permalink)
Активный участник
 
Аватар для dimon
 
Псевдо: Дима
Звідки Ви: Киев
Карапь: Резинка + 3 л\с, Длинномер+60 л\с
Дописи: 7.879
Сказал(а) спасибо: 5.785
Поблагодарили 8.884 раз(а) в 3.314 сообщениях
Типово Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки

Вот так
Мініатюри долучень
Щоб збільшити малюнок, клацніть по ньому
Назва:  1.jpg
Переглядів: 330
Розмір:  79,9 КБ
ID:	20794  
__________________
ну шо когда революция? еще скоро или обождать?
dimon зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 15.03.2012, 23:51   #16 (permalink)
Клубень
 
Аватар для Neel
 
Псевдо: Игорь
Звідки Ви: Киев
Карапь: Brig
Дописи: 3.876
Сказал(а) спасибо: 2.171
Поблагодарили 5.490 раз(а) в 992 сообщениях
Типово Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки

ДОРУЧЕННЯ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ
Щодо забезпечення послідовного впровадження державної соціальної політики щодо підвищення стандартів життя

З метою забезпечення послідовного впровадження державної соціальної політики щодо підвищення стандартів життя:
М.АЗАРОВУ

...

5. Ужити заходів для посилення соціальної справедливості у сфері оподаткування, зокрема забезпечити підготовку і внесення в установленому порядку на розгляд Верховної Ради України проекту Закону України про внесення змін до Податкового кодексу України щодо запровадження податку на багатство.

Термін – 20 квітня 2012 року
...

Президент України Віктор ЯНУКОВИЧ

15 березня 2012 року
__________________
Ше ніколи не було шоб якось не було
Neel зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Пользователь сказал cпасибо:
macleod (16.03.2012)
Старий 16.03.2012, 07:08   #17 (permalink)
Активный участник
 
Аватар для dimon
 
Псевдо: Дима
Звідки Ви: Киев
Карапь: Резинка + 3 л\с, Длинномер+60 л\с
Дописи: 7.879
Сказал(а) спасибо: 5.785
Поблагодарили 8.884 раз(а) в 3.314 сообщениях
Типово Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки

А я предлагаю написать и отправить ещё одну серию Писем...ВСЕМ кто может повлиять на НЕ ПРИНЯТИЕ этого закона в ЭТОМ виде!!!!!
__________________
ну шо когда революция? еще скоро или обождать?
dimon зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
3 пользователя(ей) сказали cпасибо:
Dalnomershchik (16.03.2012), igor67 (17.03.2012), macleod (16.03.2012)
Старий 16.03.2012, 09:07   #18 (permalink)
Кандидат в "клубни"
 
Аватар для macleod
 
Псевдо: Алексей
Звідки Ви: Киев
Карапь: пластик
Дописи: 1.999
Сказал(а) спасибо: 1.089
Поблагодарили 1.212 раз(а) в 305 сообщениях
Типово Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки

боюсь что опыт показал - письма им до одного места.
думаю что тут нужен общественный резонанс - пресса чтобы обратила внимание на абсурдность норм по лодкам - это просто в контексте закона НЕводномоторник не поймет. тем более, что на визуалках рисуют мегаяхты - и даже мысли ни у кого не возникает подумать что это коснется кучи народу, а не "олигархов на мегаяхтах и самолетах"
но - тут снова нужно обращение от ОО Фрегат в СМИ
хотя бы просто позвонить - сказать что тут мега-косяк , хотят обидеть средний и бедный класс и тп... показать что катер в сравнении с авто будет стоить в 5 раз больше ну и тп
- проблема не видна
а когда начнутся терки на людях - хоть как-то придется "слугам народа" отбрехаться - результат тогда возможен
говорили что среди нас есть журналисты. КТО? ГДЕ?
если нет- кто от Фрегата может обратиться к СМИ?
__________________
Cobra2150
macleod зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
4 пользователя(ей) сказали cпасибо:
Dalnomershchik (16.03.2012), dberegovoy (17.03.2012), dimon (16.03.2012), Fix (17.03.2012)
Старий 16.03.2012, 19:41   #19 (permalink)
Кандидат в "клубни"
 
Псевдо: Владимир
Звідки Ви: г.Киев
Карапь: Москва - 2 я 85 2т
Дописи: 1.158
Сказал(а) спасибо: 413
Поблагодарили 640 раз(а) в 267 сообщениях
Типово Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки

Надо хоть, что-то делать. Можно уже существующие и отправленные тексты писем, подкоректироватаь, по датам и по моментам касающимся явно не роскошных лодок и моторов.

Про моторы, их вообще нелогично таким налогом облагать только по их мощности, для такого нужен отдельный закон или подход в дифиринцировании по технологичности, по экологичности, по объему и их цене и по производителю. Есть же индикативные цены на моторы и др. моменты.
Похоже моторсич не хочет делать мощные лодочные ст/моторы или перелепить свой жужиковский на ПЛМ.
Dalnomershchik зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Пользователь сказал cпасибо:
igor67 (17.03.2012)
Старий 16.03.2012, 23:14   #20 (permalink)
Кандидат в "клубни"
 
Аватар для macleod
 
Псевдо: Алексей
Звідки Ви: Киев
Карапь: пластик
Дописи: 1.999
Сказал(а) спасибо: 1.089
Поблагодарили 1.212 раз(а) в 305 сообщениях
Типово Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки

Надо надо надо - говорим блин много и нихрена не делаем.. С понедельника попробую какое-то СМИ наугад дернуть - типа предложить осветить проблему. Пока мысль только о Корреспондент.нет
можно телеканал какой-то... тупо позвонить и спросить а как обратить внимание на проблему..
просто как обычно ни у кого нет времени :( (пока не клюнет)

Добавлено через 10 минут
Отписался на корреспондент.. Надеюсь что что-то ответят
__________________
Cobra2150
macleod зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
3 пользователя(ей) сказали cпасибо:
dberegovoy (17.03.2012), igor67 (17.03.2012), vlad2002 (02.04.2012)
ВідповідьПереход на главную страницу


Тут присутні: 1 (учасників - 0 , гостей - 1)
 

Ваші права у розділі
Ви не можете створювати теми
Ви не можете писати дописи
Ви не можете долучати файли
Ви не можете редагувати дописи

BB-код є Увімк.
Усмішки Увімк.
[IMG] код Увімк.
HTML код Вимк.
Trackbacks are Увімк.
Pingbacks are Увімк.
Refbacks are Увімк.


Схожі теми
Тема Автор Розділ Відповідей Останній допис
Переносной генератор . Обсуждение. Бекас Электрика 47 21.11.2011 18:42
Обсуждение Yamaha Рыжий Подвесные импортные брендовые 54 07.10.2011 12:34
Обсуждение Вареник Символика и атрибутика 20 15.02.2011 17:12
Обсуждение габаритных огней. Anton Мой опыт 5 14.01.2011 23:08


Часовий пояс GMT +3. Поточний час: 02:45.


vBulletin 3.8.7 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010

Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0