![]() |
обсуждение поправок к НК / налог на лодки
ну что, как и обещал - состряпал черновик открытого письма..
давайте обсуждать сразу предупреждаю юристов:) - документ содержит ряд юридических неточностей и "притянутостей за уши" - документ содержит ряд "популизмов" - документ может не идеально выдержан стилистически однако,на мой взгляд этот текст поможет привлечь внимание журналистов, живо обсуждать проблему в обществе и тп не думаю, что мы сможем собрать "майдан" или вывести толпы водномоторников под ВР - не знаю сколько нас, и сколько нас затрагивает закон (свыше 75) + работа и тп но тут если дойдет дело до войны- надо включать пресс-конференции и тп - и всячески освещать в сми то, с чем мы не согласны также можно привлечь экологию каким-то боком - ну там травой водоемы меньше зарастают, дорогие плавсредства меньше тонут и тп - короче давайте мысли и идеи:) я не оставляю документ в этом виде, и тоже как будут появляться мысли буду дополнять короче говоря - раз это коллективное обращение- давайте его коллективно редактировать и быть готовыми к запуску, или сразу запускать если у кого-то будут альтернативные версии подобного письма- тоже считаю нужным их обнародовать и выбрать лучшее в тесте использовались идеи от форумчан, высказанные в топике, посвященном первой реакции на обнародование законопроекта, за что им спасибо (не вел четко какая мысль от кого, но постараюсь сказать спасибо поименно, перечитав ветку еще раз) требования - несмотря на то, что теоретически некоторые готовы какую-то мелкую мзду платить, считаю что надо давить на полное недопущение этого законопроекта - во-первых деньги всеравно пойдут не туда куда надо, во-вторых чем больше просишь, тем больше получишь :) пока вроде все :) |
Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки
Відкритий лист
президенту України/ автору законопроекту Шановний _______ До Вас звертається громадська організація ______ водномоторників України _____ Через засоби масової інформації, до нашого відома було доведено, що Верховна Рада Украіни планує розглянути законопроект (копія додається) про внесення змін до Податкового Кодекса, а саме доповнити Кодекс Розділом XVIII - Податок на багатство. Особливу увагу нашої громадської організаціі привернув той факт, що даний проект Закону має велику кількість недоліків, що призведуть до значного погіршення матеріального стану багатьох рядових громадян - власників водної техніки, та не повною мірою враховує інтереси суспільства у даному питанні. Проектом закону передбачено, у п.341.1 що платниками податку є фізічні особи, які є власниками зазначеного у п. 342.1.1-342.1.6, пункту 342.1 статті 342 майна. Згідно ст.58 Конституції України, Стаття 58. Закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи. Тому, додаткові податки та збори, щодо техніки, яка вже знаходиться у володінні громодян не можуть бути застосовані, тому що даний закон погіршить матеріальний стан людей, що вже володіють даною технікою. Пункт 342.1.5 даного законопроекту описує як предмет “багатства” судна, зареєстровані у Державному судновому реєстрі України або у Судовій книзі України, оснащені стаціонарним або підвісним двигуном (двигунами) потужністю понад 55 кВт; Наголошуємо, що така формуліровка не є коректною, так як окрім потужності двигуна, судно, як і будь-який транспортний засіб має багато інших характеристик, які впливають на загальну вартість техніки (рік виробництва, розміри, опції, призначення, матеріал корпусу, стан судна та інші). Саме ринкова вартість техніки та будь-яких товарів або послуг має бути основою для обчислення податкової бази у розумінні “багатства”. Володіння водною технікою, як з мотором, так і без - це конституційне право громадян, що випливає із статті 13, Конституції України Стаття 13. Земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об'єктами права власності Українського народу. Від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією. Кожний громадянин має право користуватися природними об'єктами права власності народу відповідно до закону. Громадянин України має право користуватися водними та іншими природними ресурами України, причому спосіб користування не обмежено. Згідно ст.22 Конституції України, права і свободи громадянина не можуть бути скасовані. Стаття 22. Права і свободи людини і громадянина, закріплені цією Конституцією, не є вичерпними. Конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані. При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод. Але саме введення додаткового податку на водну техніку значно обмежить можливість користування водними ресурсами для громадян України, та значно звузить гарантовані Конституцією права та свободи громадян. Виходячі із тексту законопроекту, об”єктами оподаткування є суда з потужністю мотору вище 55 кВт. Звертаємо вашу увагу, що переважна більшість сучасних суден, має потужність значно вище зазначеной у законопроекті, але ця потужність не є предметом розкоші. Це маломірні суда, що використовуються для аматорскої рибалки, сімейного відпочинку, активних видів водного спорту (водні лижі, вейкбордінг та інші) та маюсь відповідну пасажиромісткість та потужність для безпечного використання у рекреаційних цілях пересічними громадянами згідно свїх конституційних прав закріплених у ст.13, 21 Конституциї України. Безумовно, можна вважати предметом розкоші маломірні суда та великі моторні та парусні яхти, які мають значно більшу ніж середня ринкова вартість аналогічних за розміром та потужністю двигуна судів, але в законопроекті суб”єктами оподаткування визнано всі без виключення маломірні суда з мотором. Згідно п. 344.1.4 що запропоновано внести у Податковий Кодекс - ставка податку запропоновано на рівні 20 відсотків розміру мінімальної заробітної плати за 1 кВт потужності двигуна (двигунів) Запропонована ставка є невмотивовано великою для будь-якого судна. Середня потужність сучасного мотору для маломірного судна становить 100-300 к.с. (74-220 кВт) Виходячи із законопроекту, щорічний платіж у такому разі буде становити (станом на листопад 2011) Мінімальна заробітна плата - 985 грн, 20% = 197 грн Тобто платіж буде складати від 14 578 грн до 43 340 грн Така сума щорічно є невиправданою, та у багатьох випадках буде складати від 100% до 10% вартості самого судна, що приведе до неможливості уплати податку та неможливості законного використання свого майна громадянами. А це також порушує ст.41 Конституції України на право безперешкодного використання власного майна. Також слід наголосити, що при значно більшій вартості автомобілів люкс-класу, вартість аналогічного податку буде на порядок меньшою - наприклад для автомобіля з об”ємом двигуна 4л це буде складать 7880 грн Причому, багато автомобілів преміум-сегменту, що коштують набагато більше водномоторних засобів середнього класу мають двигун значної потужності, але меньший за 4000 кубічних сантиметрів. Також наголошуємо, що водномоторні транспортні засоби потребують значної кількості палива, у порівнянні із аналогічними автомобілями, а у вартість палива вже включено додаткові податки. Таким чином, власники водномоторних транспортних засобів сплачують значну кількість податку шляхом використання значної кількості палива. Виходячи із зазначеного вище, введення додаткових податків щодо фізичниї осіб - власників водної техніки, є порушенням ст.13, 21, 22, 58 Конституції України. Звертаючись до Вас, як до Гаранта Конституції, просимо від імені всіх власників водномоторних транспортних засобів не допустити введення даних правок до Податкового Кодексу, тому що: 1. Це погіршує стан громадян, що є недопустимо згідно ст.58 Конституції України 2. Значне підвищення вартості володіння водномоторними засобами зробить неможливим для багатьох пересічних громадян їх використання з метою відпочинку, пропаганди активного способу життя, водного спорту , що приведе до значного погіршення загального стану здоров”я нації, та особливо дітей та підлітків. 3. Призведе до зниження обсягу продажу водномоторних засобів вітчізняного виробництва всіх типів, що в свою чергу приведе до значних втрат в економіці, втраті робочих місць, приведе до зниження наукового потенціала України, та погіршить імідж України на міжнародній арені. Україна є морською державою, з величезним об”ємом внутрішніх водойм, тому водні транспортні засоби не є признаком багатства, а є необхідним атрибутом громадян, які проживають близько водойм. З повагою |
Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки
........................Нуц, что же, идея, как мне кажется, вполне своевременная. Теперь только осталось состряпать это самое "эпистолярное произведение" и дальше, как говориться "большому кораблю - соответствующее плавание".:za:.
|
Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки
Можно еще добавить:
- упоминание о том, что транспортный сбор включен в стоимость горючего, и соответственно, уже платится владельцами маломерных судов при их эксплуатации - пассаж о том, что собираемость этого налога будет незначительной, но зато вызовет резко негативное отношение к реформам со стороны огромного количества владельцев маломерных судов, рыбаков, спортсменов, увлекающихся водными видами спорта, негативно скажется на целой отрасли - отечественном судостроении |
Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки
Цитата:
После того как включили "транспортный сбор" в стоимость топлива - водно-моторники стали дважды облагаться налогом. |
Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки
Цитата:
Если "средняя" - то хотя бы напишите "50-115", остальное явно "высшая" категория, а лучше вообще умолчать про мощность - первая же проверка покажет, что 90% плавсредств и до 50 не дотягивают. Лучше добавьте что-нибудь про яхты и заодно - про классификацию суден согласно их предназначению (рыбацкие, туристические, семейные, спортивные, комфортабельные и т.д.), ибо если человек имеет гоночную самодельную лодку - то с чего бы с него драть налог на предметы роскоши? Гоночно-спортивная - одно, а комфортабельная - другое. |
Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки
Толково получилось по смыслу, особенно ссылки на статьи Конституции.
Из замечаний- в тексте необходимо заменить некоторые слова Моторы- на двигуни Суда- на судна В общем, после утверждения текста необходимо , чтобы просмотрел текст человек,который "досконало володіє мовою". |
Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки
Цитата:
и насчет электората тоже верно- добавим |
Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки
Цитата:
|
Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки
Цитата:
|
Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки
Много русизмов.
Пытался прямо текст править и выложить, не получается. В самом начале, надо указать, что организация объединяет большое колличество простых людей имеющих лодки с моторами, которым небезразлично состояние окружающей среды, водоемов, принимает активное участие в общественной жизни нашего государства. Перечислить "ре(ы)галии": Оранизация -- чемпион открытого чемпионата г. Киева по водно-моторному спорту, организатор и участник акций по зарыблению Днепра, очистке берегов водоемов (типа организованной и проведенной ПР:-))) и т.п. Чтобы там знали "кто к ним пришол".:tank::tank::tank::tank::tank::tank: Организация следит за законодательством, обсудила Законопроэкт и возмущена:непрофффесионализмом и лукавством авторов. Полность перекручена суть и смысл закона в части налогообложения владельцев лодок и моторов к ним. Вместо налога на роскошные и дорогие лодки предлагаеться экологический налог на лошадиные силы всех подряд в т.ч. и старых, неэксплуатирующихся, не прошедших техосмотр, нерабочих мотров. Вместо прямого указания на цены лодок и моторов или указания относительных цифр сумм в минимальных необлагаемых зарплатах, которые должны считаться роскошными или необоснованно дорогими, указана только мощность в л.с. Одновременно видите ли тут же формула вычисления налога использует понятия мин.необ. зар. и 20% от нее и 55 квт. Почему такая "приязка к воздуху"? Почему нет прямого указания к примеру лодка и мотор ценой в 1000 мзп -- РОСКОШ. В нашей стране, где в бедности (как в Африке) живут 90% населения, а 10% населения живут как в княжесте Монако, в законе на роскош доложны быть учтены указанный огромный разрыв в доходах и исключена возможность усиления налогвого пресса на граждан которые "бедняки с лодками" до того как такие налоги будут проверены на "богачаж". Украина производит лодки и моторы к ним, экспортирует и импортирует. Есть общедоступные данные на понятия: роскошная или очень дорогая лодка и обычная, стандартная лодка и мотор к ней. Есть парусники которые вообще без моторов. Развитие индустрии отдыха граждан Украины в пределах Украины на воде -- это важная государственная задача, которая пока решается самими гражданами за свой счет без помощи государства. Так вот в благодарность за это, этих граждан предлагается "ободрать как липку" лукавым, антигосударственный прекрученным налогом на роскош. Это явная провокация и подрыв авторитета гасударства и его руководителей. Сталкивание простых людей к постоянному конфликту с властями, дестабилизация общественной жизни. Ребенку понятно, что никакого экономического эфекта от подобных законов -- быть не может никогда. За такие антигосударственные. антинародные, позорные, безграмотные законпроэкты их авторов необходимо привлекать к уголовной ответственности, лишать дипломов специалистов, выдавать лопаты и отрправлять укреплять берег Днепра. Такая несправедливость не оставила равнодушными членов нашей организации. Запланированы обращения в международные организации для поддержки и защиты. Будут выявлены и привлечены к ответу истинные авторы указанного законопроэкта. Будут проведены акции и мероприятия для недопущения протаскивания антинародного экологического закона об налогообложении простых граждан с лодками и моторами к ним только по лошадиным силам, под видом налога на роскошь. Наша организация не допустит издевательств антигосударстенных деятелей над простыми гражданами Украины, у которых есть лодка и мотор. На нашей стороне правда. Требуем немедленного вмешательства и защиты от подобных провокаций. Приложение: фото роскошных лодок (с ценами производителя) на водоемах Украины. п.с. Немного пафосно и со слюнями, прошу прощения, но может мысли как-то чем-то помогут в создании транспорентного документа. |
Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки
Dalnomershik, спасибо, отлично добавил - именно то, чего не хватало в такого рода документе - у самого уже энтузиазма вчера не хватило :)
вечером добью свою редакцию и украинизирую твои мысли |
Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки
Друзья, тема в клубном разделе, закрытом для не клубней и кандидатов...
выложил сюда специально , так как письмо от клуба вроде планируется....... но может стоит ее перенести в открытый раздел? некоторые форумчане хотят ознакомиться , и думаю что это имеет смысл? что скажет правление? ps: правда некоторые это только один Денис :) отправил ему текст в личку.. |
Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки
в открытом лучше выложить уже готовый текст
|
Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки
Цитата:
|
Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки
Цитата:
|
Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки
ок, понятно что "стоит объединяться"
надо сегодня решить вопрос 1. кто ответственный за "объединение" 2. как технически это сделать (обзвон, личный визит и тп) |
Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки
вот ссылку на баркасе стянул
http://mlsp.kmu.gov.ua/document/135311/Proekt_ZU.doc это типа первоисточник предлагают "обсуждать на форуме кабмина" сам еще не смотрел чего там |
Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки
Цитата:
и кстатье можно упомянуть что много лодок с стационарными, автомобильными и тракторными моторами.... |
Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки
Цитата:
Від професора української мови та літератури до викладача! :happy::happy::happy: |
Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки
друзья, с сайта offroadmaster.com
" Вот их телефон: зателефонувавши на інформаційну „гарячу лінію” з питань запровадження податку на багатство 0-800-507-309 (у робочі дні з 9.00 до 18.00, всі дзвінки з України безкоштовні); " можно начинать звонить чем больше обращений, тем лучше! |
Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки
кстати с того же сайта мысль - что база кроме "стоимости" должна каждый год пересчитываться - то есть машина/лодка не молодеет, и дешевеет каждый год
|
Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки
..."Я хочу, чтобы до конца года (этот законопроект был принят Верховной радой), чтобы это уже работало на бюджет Пенсионного фонда в 2012 году", — сказал Тигипко.
Он отметил, что, согласно законодательству, законопроект должен пройти общественное обсуждение в течение месяца. Через три недели вице-премьер планирует вынести его для одобрения на заседание кабинета министров для последующего направления на рассмотрение Рады... т.е. времени не оч много... |
Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки- вариант2
Відкритий лист
президенту України/ автору законопроекту Шановний _______ До Вас звертається громадська організація ______ водномоторників України _____ Наша оргпнізація об”єднує велику кількисть людей по всій Україні, які є власниками різноманітних лодок та катерів, які мають особливе ставлення до навколишнього середовища, екологичного стану водойм на прилеглих територій. ВМК Фрегат є засновником багатьох суспільно-важливих подій та акцій, спрямованих на популяризацію здорового способу життя, дбайливого ставлення до довкілля, виховання молоді. Серед таких акцій можна зазначити такі як Видкритий чемпіонат Кієва з водномоторного спорту, Проведення видновлення рибних запасів Дніпра на багатьох його ділянках, Прибирання території пляжів та островів та інші. Наша оргаеізація має активну громадянську позицію, та активно слідкує за новинами у законодавстві України, особливо за тими, що стосуються водномоторної тематики. Через засоби масової інформації, до нашого відома було доведено, що Верховна Рада Украіни планує розглянути законопроект (копія додається) про внесення змін до Податкового Кодекса, а саме доповнити Кодекс Розділом XVIII - Податок на багатство. Особливу увагу нашої громадської організаціі привернув той факт, що даний проект Закону має велику кількість недоліків, що призведуть до значного погіршення матеріального стану багатьох рядових громадян - власників водної техніки, та не повною мірою враховує інтереси суспільства у даному питанні. Проектом закону передбачено, у п.341.1 що платниками податку є фізічні особи, які є власниками зазначеного у п. 342.1.1-342.1.6, пункту 342.1 статті 342 майна. Згідно ст.58 Конституції України, Стаття 58. Закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи. Тому, додаткові податки та збори, щодо техніки, яка вже знаходиться у володінні громодян не можуть бути застосовані, тому що даний закон погіршить матеріальний стан людей, що вже володіють даною технікою. Пункт 342.1.5 даного законопроекту описує як предмет “багатства” судна, зареєстровані у Державному судновому реєстрі України або у Судовій книзі України, оснащені стаціонарним або підвісним двигуном (двигунами) потужністю понад 55 кВт; Наголошуємо, що така формуліровка не є коректною, так як окрім потужності двигуна, судно, як і будь-який транспортний засіб має багато інших характеристик, які впливають на загальну вартість техніки (рік виробництва, розміри, опції, призначення, матеріал корпусу, стан судна та інші). Саме ринкова вартість техніки та будь-яких товарів або послуг має бути основою для обчислення податкової бази у розумінні “багатства”. Фактично, це екологічний податок з потужності мотора, причому без розподілу на нові, старі, мотори та лодки, без пільг для продукції вітчизняного виробництва, а не з роскоші. Ми вважаємо, що подібний податок, має бути прив”язаний до фактичної ринкової вартості майна на момент сплати, та виражати його у гривні, з прив”язкою до кількості мінімальних зарплат - наприклад лодка вартістю більше 1000 мінімальних зарплат є предметом багатства, та підлягає оподаткуванню, незалежно від наявності/ відсутності мотора (моторів) та їх потужності. Україна є як імпортером, так і виробником та експортером катерів та лодок. Тому у державі є об”єктивні дані про вартість звичайних лодок, катерів та яхт, так і про вартість дійсно розкішних катерів та яхт імпортного виробництва, які коштують сотні тисяч доларів. Безумовно, можна вважати предметом розкоші маломірні суда та великі моторні та парусні яхти, які мають значно більшу ніж середня ринкова вартість аналогічних за розміром та потужністю двигуна судів, але в законопроекті суб”єктами оподаткування визнано всі без виключення маломірні суда з мотором. Розвиток індустрії відпочинку на воді - це важлива державна задача для такої держави як Україна. Але така задача на даний час вирішується особисто громадянами за власний рахунок. Даний законопроект не приведе до значного надходження до бюджету, але викликає велике незадоволення народу, тому що є несправедливим та непрофесийним. Більш того, слід враховувати, що зазвичай водна техніка використовується для відпочинку не тільки власниками та членами їх сімей, а також великою кількістю друзів власників та членами їх сімей - тому додатковий тиск на власників водної техніки викликає невдоволення значно більшої кількості населення, ніж можна уявляти базуючись тільки на кількості лодок, катерів та яхт. Володіння водною технікою, як з мотором, так і без - це конституційне право громадян, що випливає із статті 13, Конституції України Стаття 13. Земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об'єктами права власності Українського народу. Від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією. Кожний громадянин має право користуватися природними об'єктами права власності народу відповідно до закону. Громадянин України має право користуватися водними та іншими природними ресурами України, причому спосіб користування не обмежено. Згідно ст.22 Конституції України, права і свободи громадянина не можуть бути скасовані. Стаття 22. Права і свободи людини і громадянина, закріплені цією Конституцією, не є вичерпними. Конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані. При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод. Але саме введення додаткового податку на водну техніку значно обмежить можливість користування водними ресурсами для громадян України, та значно звузить гарантовані Конституцією права та свободи громадян. Виходячі із тексту законопроекту, об”єктами оподаткування є суда з потужністю мотору вище 55 кВт. Звертаємо вашу увагу, що переважна більшість сучасних суден, має потужність значно вище зазначеной у законопроекті, але ця потужність не є предметом розкоші. Це маломірні суда, що використовуються для аматорскої рибалки, сімейного відпочинку, активних видів водного спорту (водні лижі, вейкбордінг та інші) та маюсь відповідну пасажиромісткість та потужність для безпечного використання у рекреаційних цілях пересічними громадянами згідно свїх конституційних прав закріплених у ст.13, 21 Конституциї України. Згідно п. 344.1.4 що запропоновано внести у Податковий Кодекс - ставка податку запропоновано на рівні 20 відсотків розміру мінімальної заробітної плати за 1 кВт потужності двигуна (двигунів) Запропонована ставка є невмотивовано великою для будь-якого судна. Середня потужність сучасного мотору для маломірного судна становить значно більшу ніж 55 кВт, а саме до 220 кВт та вище. Виходячи із законопроекту, щорічний платіж у такому разі буде становити (станом на листопад 2011) Мінімальна заробітна плата - 985 грн, 20% = 197 грн Тобто платіж буде складати від 14 578 грн до 43 340 грн та вище на рік Така сума щорічно є невиправданою, та у багатьох випадках буде складати від 100% до 10% вартості самого судна, що приведе до неможливості уплати податку та неможливості законного використання свого майна громадянами. А це також порушує ст.41 Конституції України на право безперешкодного використання власного майна. Також слід наголосити, що при значно більшій вартості автомобілів люкс-класу, вартість аналогічного податку буде на порядок меньшою - наприклад для автомобіля з об”ємом двигуна 4л це буде складать 7880 грн Причому, існує багато автомобілів преміум-сегменту, що коштують набагато більше водномоторних засобів середнього класу мають двигун значної потужності, але меньший за 4000 кубічних сантиметрів. Але автомобільний податок теж некоректно прив”язано до технічних характеристик, а не до фактичної ринкової вартості об”єкту оподаткування. Також важливо зауважити, що водномоторні транспортні засоби потребують значної кількості палива, у порівнянні із аналогічними автомобілями, а у вартість палива вже включено додаткові податки (акциз). Таким чином, власники водномоторних транспортних засобів сплачують значну кількість податку шляхом використання палива. Крім того, власники водномоторної техніки володіють автомобілями, під час користування якими вже сплачується податок у ціні палива, тому експлуатуючи катер - податок сплачується двічи. Виходячи із зазначеного вище, введення додаткових податків щодо фізичниї осіб - власників водної техніки, є порушенням ст.13, 21, 22, 58 Конституції України. Звертаючись до Вас, як до Гаранта Конституції, просимо від імені всіх власників водномоторних транспортних засобів не допустити введення даних правок до Податкового Кодексу, тому що: 1. Це погіршує стан громадян, що є недопустимо згідно ст.58 Конституції України 2. Значне та невмотивоване підвищення вартості володіння водномоторними засобами зробить неможливим для багатьох пересічних громадян їх використання з метою відпочинку, пропаганди активного способу життя, водного спорту , що приведе до значного погіршення загального стану здоров”я нації, та особливо дітей та підлітків. 3. Призведе до зниження обсягу продажу водномоторних засобів вітчізняного виробництва всіх типів, що в свою чергу приведе до значних втрат в економіці, втраті робочих місць, приведе до зниження наукового потенціала України, та погіршить імідж України на міжнародній арені. 4. Не приведе до значного надходження до бюджету, але викликає велике незадоволення народу, підвищіть соціальну напруженість в суспільстві, знеможливить для багатьох людей повноцінний відпочинок на воді таким чином знижуючі загальні показники здоров”я нації Україна є морською державою, з величезним об”ємом внутрішніх водойм, тому водні транспортні засоби не є признаком багатства, а є необхідним атрибутом громадян, які проживають близько водойм. Цей закон є несправедливим щодо величезної кількості громадян, тому вимагаємо йогго не розглядати за запобігти його прийняттю. Щодо самих предметов розкоші та багатства - пропонуємо вважати такими тількі транспорт преміум брендів, антикваріат, коштовності високої вартості, коштовні годинники та інші товари, які дійсно є предметами розкоші. Звичайні лодки, катери, автомобілі світових брендів що не належать брендів люкс-класу не можуть вважатися предметами розкоші, тому не повинні обкладатися таким податком. З повагою -------------- прошу носителей языка высказаться по корректности написания и вычитать текст также явно будет что-то что свежий взгляд предложит поправить, поменять местами и тп критикуйте:) |
Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки
Цитата:
призываю всех звонить и регистрировать свои замечания согласно тексту письма которое тут обсуждаем по результатам - отписываться в ветке- чтобы понимать что там происходит ребята с офроадмастера звонили - --- действительно, народ - звоним, не разглагольствуем. на сколько это поможет - будущее покажет. я дозвонился, зарегистрировали и записали всё. надо сказать что вы по поводу: "ЗАКОН УКРАЇНИ Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо запровадження податку на багатство" что вы считаете: "треба оцінювати автомобілі не за объємом двигуна, а за їх реальною ринковою вартісттю" в течении месяца сказали будет письменый ответ по месту жительства. --- |
Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки
Цитата:
Кто займется? Каков механизм? Явно есть какие-то контакты у старых "членов профсоюза" - ребята, кто подключит к нашей инициативе дружественные организации??? |
Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки
Міністерство соціальної політики України
В умовах загострення світової економічної ситуації соціальна справедливість вимагає, щоб заможні громадяни платили більше, ніж бідні. 11 листопада Міністерство соціальної політики України розпочинає громадське обговорення проекту Закону про внесення змін до Податкового кодексу України (щодо запровадження податку на багатство). Законопроект підготований для більш ефективної реалізації принципів соціальної справедливості та виконання програми Президента України «Заможне суспільство, конкурентноздатна економіка, ефективна держава». При розробці документу використовувався як світовий досвід, так і напрацювання вітчизняних науковців. Усі зауваження та пропозиції зацікавлені громадяни, громадські організації можуть направляти: - на поштову адресу Міністерства: вул. Еспланадна, 8/10, м. Київ, 01001, з приміткою „Громадське обговорення”; - зателефонувавши на інформаційну „гарячу лінію” з питань запровадження податку на багатство 0-800-507-309 (у робочі дні з 9.00 до 18.00, всі дзвінки з України безкоштовні); - надіславши листа на електронну адресу press@mlsp.gov.ua. Найцікавіші думки будуть оприлюднені на сайті Міністерства соціальної політики. Запрошуємо громадськість активно брати участь у дискусії. |
Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки
вот еще для комментов
та на Сергей Тигипко | Facebook у розділі «Надішли свої пропозиції». источник http://silnaukraina.com/news/show/id/2330 |
Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки
Вот - чуток подкорректировал...
Відкритий лист президенту України... Шановний Вікторе Федоровичу! Звертаємося до Вас як до гаранта конституційних прав та свобод громадян України, в рамках всенародного обговорення законопроекту «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо запровадження податку на багатство», текст якого розміщено на інтернет-сторінці Міністерства соціальної політики України. Відзначаючи важливе соціальне значення цього Закону для українського суспільства, вважаємо необхідним звернути Вашу увагу на неприпустимість прийняття законопроекту в запропонованій редакції. Окремі норми законопроекту, які передбачають оподаткування власників моторних суден, розроблені без урахування діючих міжнародних та вітчизняних правових норм та реальної ситуації в Україні в сфері річкового та прибережного морського судноплавства. Проектом закону (Ст. 342.1.5) передбачено віднесення до об’єктів оподаткування суден, зареєстрованих у Державному судновому реєстрі України або у Судовій книзі України, оснащених стаціонарним або підвісним двигуном (двигунами) потужністю понад 55 кВт. Згідно Ст. 344.1.4 законопроекту, ставка щорічного податку пропонується на рівні 20 відсотків розміру мінімальної заробітної плати за 1 кВт потужності двигуна. Запропонована ставка є невмотивовано великою для будь-якого судна. Для сучасного маломірного судна, яке відповідно до українського законодавства може безпечно експлуатуватись на внутрішніх річках та водоймах, включаючи водосховища, а також в прибережних морських водах, звичайна потужність двигуна становить від 45 до 220 кВт. Виходячи із законопроекту, щорічний платіж при розмірі мінімальної заробітної плати близько 1000 грн. буде становити від 15 до 50 тисяч гривень на рік. Така велика сума щорічного податку є абсолютно невиправданою, та у багатьох випадках буде складати від 20 до 100% вартості самого судна, що зробить такий податок безглуздим та нежиттєздатним. При цьому, законопроектом передбачено, при значно більшій вартості автомобілів люкс-класу, розмір аналогічного податку значно меншим: для автомобіля з об’ємом двигуна 4 літри розмір податку буде становити близько 8 тис. грн. на рік. Законопроект містить принципову помилку: віднесення судна до об’єкта оподаткування, як атрибуту багатства на підставі потужності його двигуна є абсолютно некоректним, оскільки потужність двигуна маломірного судна не є його визначальною характеристикою. Загальноприйнятною нормою у міжнародному праві, а також в українському законодавстві є визначення в якості основної характеристики судна його довжини та водотоннажності. Конструкція маломірних суден передбачає можливість заміни двигунів, що спричинює неможливість використання потужності двигуна судна в якості його основної характеристики. Нерідкою практикою для маломірних суден, рибальських човнів та катерів також є використання декількох двигунів різного типу та потужності, електричних двигунів, вітрильної оснастки. Окрім того, неприпустимим є ігнорування експлуатаційного терміну та віку суден при визначенні їх в якості об’єктів оподаткування. Обкладання податком на багатство суден, які знаходяться в експлуатації тривалий час, більше 10-20 років, мають потужні двигуни, проте дуже незначну ринкову ціну, є соціально несправедливим та необґрунтованим. Власники таких човнів зовсім не є багатими людьми, вони не мають змоги і не повинні платити такий податок. В умовах України найбільш коректною та соціально справедливою, обгрунтованою законодавчою нормою буде включення суден до бази оподаткування податком на багатство відповідно до їх ринкової вартості, з урахуванням року виробництва. Податок на багатство мають платити власники дійсно розкішних катерів та яхт імпортного виробництва, які коштують сотні тисяч доларів, тобто судна вартістю понад 1000 розмірів мінімальних зарплат, незалежно від наявності чи відсутності двигуна (двигунів) та їх потужності. Відповідно до Конституції України, земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об'єктами права власності Українського народу. Кожний громадянин України має право користуватися водними та іншими природними ресурами України, причому спосіб користування не обмежено. Проте введення податку на принципах, що пропонуються в законопроекті, буде не податком на багатство, а насправді податком на водний відпочинок, і отже стане тягарем для широких верств рибалок, любителів водномоторного спорту та сімейного відпочинку на воді, для яких моторний човен є не атрибутом багатства, а звичайним транспортним засобом. Це значно обмежить можливість користування водними ресурсами для громадян України, та звузить гарантовані Конституцією права та свободи громадян. Звертаючись до Вас, як до Гаранта Конституції, просимо від імені всіх власників водномоторних суден врахувати наші пропозиції та не допустити появи нового непрацюючого податку «на водний відпочинок», який реально буде приносити мізерні надходження до бюджету, проте викличе масове невдоволення широких верств населення. Україна є морською державою, з величезним об’ємом внутрішніх водойм, потужним потенціалом суднобудівної промисловості, невичерпними можливостями розвитку туризму, рибальства, водних видів спорту, річкової та морської інфраструктури, закладів охорони здоров’я та літнього відпочинку дорослих і дітей. Розвиток водної сфери залежить від того, якою буде державна регуляторна, і в першу чергу, податкова політика – заборонною чи стимулюючою. З повагою |
Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки
я бы еще добавил про вітчизнягих виробників, які виробляют звичайні якісні човни та катери з потужними двигунами для безпечної експлуатації але вони мають невисоку вартість та не є розкішью
также я бы откорректировал "оподаткування податком на багатство відповідно до їх ринкової вартості, з урахуванням року виробництва, країни виробництва та виробника (бренду) " а так вроде отлично получилось - лаконично ну и от кого с регалиями тоже надо оставить кстати - я тут калькулятором поигрался... http://forum.fregat.kiev.ua/78069-post138.html может еще цифр добавить? |
Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки
Только тянуть с отправкой письма не надо. Надо его Отдать в бумажном виде....и вывесить в электронном(Где можно)
|
Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки
При упоминании Конституции обязательно указывать номер статьи. Не лишним будет упомянуть о двойном налогообложении водного транспорта(бензин и налог на двигатель и длину лодки) Предлагается третий налог>:->
PS И в обращении исправьте- Президент с большой буквы. |
Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки
Вот здесь не много другая инфа С владельцев Лексусов будут взимать налог на роскошь - Закон - Авто - bigmir)net
|
Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки
Так надо отправлять и Президенту и тигипко и........
|
Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки
Цитата:
А вот тут - "з урахуванням ... країни виробництва та виробника (бренду)" - не согласен, нельзя такую норму предлагать - налоги не могут дискриминировать конкретную страну или компанию... Далее - наверное, поскольку письмо будет от имени клуба - нужно участие кого-то из правления клуба - нужно утвердить текст, может быть, действительно, предложить его для совместного подписания другим ОО ... ну и далее ... как его отдавать в администрацию президента, или где-то печатать... :neznayu: |
Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки
Цитата:
А печатать....так на той-же странице в Фейсбуке у тигипка....да и где удобно. Это позиция ОО,Клуба,Форума....и ВСЕХ людей не безразличных к таким вопросам. |
Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки
Цитата:
И налог тоже приличный платим. |
Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки
Я предлагаю
1. Поставить на голосование проект от Игоря Neel как самый удачный и лаконичный 2. Если большинство проголосовавших поддержит отправку этого проекта - печатаем и заказным письмом по указанному адресу от имени клуба Можно еще подписей живых собрать, но думаю не обязательно 3. На мейл отправить от имени клуба тот же текст 4. На странице Тигипко комментировать беря за основу больше цифр из первого или второго варианта... 5. Всетаки старожилам форума/клуба связаться если есть контакты с другими клубами и/или журналами. Если контактов нет- поставить себе такую задачу Физическое выполнения всех пунктов - или вызываются добровольцы или как? (особенно п.1 - напечатать / отправить заказным письмом и п 5 - как и с кем контактировать) - кто займется? Модераторы - как сделать голосовалку??? И срок - до скажем понедельника. В понедельник в 12-00 окончили голосовать и поехали? Комментируйте:) |
Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки
Голосуем до Понедельника.
|
Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки
сделал 2 вещи
1. отправил мейл на адрес министерства 2. откомментил на фейсбуке присоединяйтесь! |
| Часовий пояс GMT +3. Поточний час: 08:52. |
vBulletin 3.8.7 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010