![]() ![]() |
![]() |
#21 (permalink) | |||||||||||||||||||||||
Активный участник
Псевдо: Андрей
Звідки Ви: Киев
Карапь: Бриг
Дописи: 167
Сказал(а) спасибо: 106
Поблагодарили 49 раз(а) в 27 сообщениях
|
![]()
Не факт що воно працює тільки на ліферній збірці(без свинця). Треба розбиратися. Варінт 1 - буферний свинець. Варіант 2 - мені самому дуже цікаво як це реалізовано)) Потрібна електрична схема, там по суті роль буфера буде виконувати суперконденсатор, чи знову таки свинець. Якщо щось більш цікаве реалізовано, то буду дуже вдячний якщо хтось пришле. |
|||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
Пользователь сказал cпасибо: |
MAZYA888 (29.08.2025)
|
![]() |
#22 (permalink) | |||||||||||||||||||||||
Клубень, модератор
Псевдо: Александр
Звідки Ви: Киев
Карапь: в подписи
Дописи: 19.429
Сказал(а) спасибо: 3.125
Поблагодарили 17.603 раз(а) в 6.209 сообщениях
|
![]()
Если регулятор напряжения работает как положено то все будет в порядке. Автомобильный отрабатывает. Что там с лодочным - не знаю...
__________________
RIB Adventure Vesta V-450 Mini Lux, Yamaha 60 4T |
|||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 (permalink) | |||||||||||||||||||||||
Активный участник
Псевдо: Petrovich
Звідки Ви: берег р.Десна, Жавинка, Чернігів
Карапь: КРИМ
Дописи: 5.731
Сказал(а) спасибо: 3.158
Поблагодарили 3.202 раз(а) в 1.231 сообщениях
|
![]()
Доброго. У Вас стоїть дві банки одна на 12 друга на 24 чи дві по 12 Як підключено 24? Є приблуда яка відключає зарядку при повних банках. Тобто відключає мотор від нагрузки (батареї) і все працює від банок. При разрядці знову піключає двигун. Востаннє редагував P_Petrovich: 01.09.2025 о 12:28. |
|||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 (permalink) |
Активный участник
Псевдо: Александр
Звідки Ви: Вишневе
Карапь: КРЫМ М, Южанка, FINVAL-475 CASTOMIZED
Дописи: 1.614
Сказал(а) спасибо: 538
Поблагодарили 1.833 раз(а) в 447 сообщениях
|
![]() Бажаю здоров"я. У мене 2 по 12 В, один стартовий, один сервісний. Інший, на 24 В окремо живить електроякір. ВСЕ. Сервісний же і стартовий, ЧЕРЕЗ масу, можна підключти два одночасно, або окремо. Але, сервісниц через масу можна підключити на стартовий, якщо раптом сів акумулятор. А так, то масА ЗАВЖДИ В ПОЛОЖЕННІ 1 - СТАРТОВИЙ. І тут вийшло так, що я клему ПЛЮС на старт НЕ ПІДКЛЮЧИВ, підключений був лише СЕРВІСНИЙ, і я через нього заводив мотор і живив усе в човні. а ПЛЮСОВА клема просто була відключена від стартового акумулятора. от тому, можливо, і був той скачок, тому що зарядка через альтернатор йде спочатку на стартовий, а потім на сервісний. Так як плюсова клема була відключена, то можливо там щось із тією зарядкою і сталося, що був той скачок, тому що СТАРТОВИЙ не брав зарядку, і, МОЖЛИВО, альтернатор не перемикав зарядку на сервісний тому, що що не бачив його реальну напргу. ОТ ТАКІ ТО СПРАВИ - Я ВЖЕ ТІЛЬКИ ЗАРАЗ ЗРОРЗУМІВ ЩО І ЯК. ПОСПІШАННЯ!!!! ОТ І ВСЕ. АЛЕ, кажуть, що на сервісі все вірно підключили і той скачок всерівно є. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 (permalink) |
Клубень, модератор
Псевдо: Володимир
Звідки Ви: Україна
Карапь: Параплан-Skywalk Chili 2
Дописи: 19.698
Сказал(а) спасибо: 9.567
Поблагодарили 7.182 раз(а) в 3.170 сообщениях
|
![]()
Доброго.Думається що,якщо на стартовому клема була знята,а зарядку дало саме на стартовий акум,то даже при реле регуляторі,може вискочити перенапруга. Бо по факту мот робив на генераторі,або шла перегрузка на генератор.І мізки глушили мот.Щоб не погоріла проводка,ну і датчики,таке інше.На істину не претендую.Знаю що при знятій клемі основного акума.Зазвичай реле регулятор,особливо на великх обертах, при знятій клемі довго не живе. НЕ знаю може при нинішніх технологіях. Але думка шо десь в цій схемі нема емкості, для заряда.Тому вискакує,перенапруга. Як міг висловив думку.
|
![]() |
![]() |
Пользователь сказал cпасибо: |
MAZYA888 (02.09.2025)
|
![]() |
#26 (permalink) | |||||||||||||||||||||||
Клубень, модератор
Псевдо: Александр
Звідки Ви: Киев
Карапь: в подписи
Дописи: 19.429
Сказал(а) спасибо: 3.125
Поблагодарили 17.603 раз(а) в 6.209 сообщениях
|
![]()
Відключення стартового ні на що не впливає!!!! Альтернатор тут також ні до чого!!!!
__________________
RIB Adventure Vesta V-450 Mini Lux, Yamaha 60 4T |
|||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
Пользователь сказал cпасибо: |
MAZYA888 (02.09.2025)
|
![]() |
#27 (permalink) |
Активный участник
Псевдо: Александр
Звідки Ви: Вишневе
Карапь: КРЫМ М, Южанка, FINVAL-475 CASTOMIZED
Дописи: 1.614
Сказал(а) спасибо: 538
Поблагодарили 1.833 раз(а) в 447 сообщениях
|
![]()
Ну вже як буду знову на воді, спробую із звичайними акумуляторами - чи буде все добре. Якщо так, тоді просто на старт поставлю свинець та й по тому.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 (permalink) | |||||||||||||||||||||||
Активный участник
Псевдо: Александр
Звідки Ви: Вишневе
Карапь: КРЫМ М, Южанка, FINVAL-475 CASTOMIZED
Дописи: 1.614
Сказал(а) спасибо: 538
Поблагодарили 1.833 раз(а) в 447 сообщениях
|
![]()
Бажаю всім здоров'я. Був на воді. Тестував човен. ![]() Все працює справно, мотор не глохне і на абсолютно всіх режимах працює справно. ![]() НІЧОГО ПО ЧОВНУ НЕ РОБИВ ВЗАГАЛІ. Просто приєднав клему + на стартовому АКБ і все!!! ![]() Тому, сам собі створив блін проблему. Кажу як є, сам лохонувся!!!! ![]() ![]() ![]() Ну, може і це комусь допоможе, може буде десь схожа ситуація. ![]() Всім гарного дня. ![]() Можна тему закривати. |
|||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
Тут присутні: 1 (учасників - 0 , гостей - 1) | |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Розділ | Відповідей | Останній допис |
Приборы на мотор Yamaha | iamyardem | Оснащение лодок | 0 | 17.06.2021 19:08 |
Продам мотор YAMAHA F8 | Паяльник | Двигатели лодочные и привода | 1 | 14.05.2018 19:47 |
Продам мотор Yamaha 15 2t. | biocon | Архив | 1 | 13.05.2017 12:43 |
Мотор Yamaha F25 DMH 2015 | motor_kiev | Архив | 2 | 27.10.2016 21:04 |
Продаю мотор Yamaha 30 | maestro82 | Архив | 9 | 12.03.2013 13:21 |