![]() ![]() |
|
Стальные корабли советской постройки Эксплуатация, ремонт, переоборудование |
|
LinkBack | Параметри теми | Параметри перегляду |
![]() |
#11 (permalink) | |||||||||||||||||||||||
Активный участник
Псевдо: Sergey
Звідки Ви: Kiev
Карапь: Всяческие, работа такая
Дописи: 1.076
Сказал(а) спасибо: 497
Поблагодарили 1.404 раз(а) в 391 сообщениях
|
![]()
Ви сплутали вантажні та пасажирські перевезення. Вантажні водою завжди самі дешевші. Тому "герой" адмінресурсом в Раді і на місцях тримає свою фактичну монополію на Дніпрі. Тому 4 роки не проходить конкурентний закон про ВВШ через Раду. Тому маєте всі дебільні вимоги щодо реєстрацій та ТО на гандони з 2к.с. Продовжувати? ![]() А пасажирські перевезення водою завжди дорожчі і повільніші, ніж берегом на маршрутці. В греціях-в'єтнамах-голандіях нема маршруток між островами, і скоріше ніж поромом. Невже так складно це зрозуміти і більше не дрочити на совок? Востаннє редагував stp: 02.08.2019 о 11:45. Причина: убрал политику |
|||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
15 пользователя(ей) сказали cпасибо: |
A_Hill (02.08.2019),
Garda__ (02.08.2019),
logist (02.08.2019),
Morgh_Olegovsky (02.08.2019),
Muller (11.08.2019),
Niyazovitsh (02.08.2019),
Oldmen (02.08.2019),
SashaDark (05.08.2019),
silver36 (03.08.2019),
Авиатор (03.08.2019),
БОНДЫК (02.08.2019),
ВинБот (02.08.2019),
Гена (02.08.2019),
Сергей Вишня (02.08.2019),
Юрій_ (09.08.2019)
|
Тут присутні: 1 (учасників - 0 , гостей - 1) | |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Розділ | Відповідей | Останній допис |
ПРАВИЛА классификации и постройки малых судов | dberegovoy | Законодательство | 13 | 08.08.2013 14:46 |
Новые правила для маломерных судов в Украине | dimon | Новости | 6 | 21.07.2012 18:09 |
Украине ужесточают требования по эксплуатации судов | dimon | Новости | 3 | 05.08.2011 12:27 |