GELEX 390 Light
У темі 11 долучень
GELEX 390 Light – універсальний човен завдовжки 3.9 метра. Човни цієї моделі випускаються в модифікаціях з румпельним і дистанційним керуванням (виносна консоль – додаткова опція, яка надає більшого комфорту в управлінні). Човен має не тільки унікальний дизайн, але й хороші швидкісні характеристики, остійність, невелику вагу, швидкий вихід на глісер, маневреність і керованість. Такі човни будуть цікаві для любителів водних прогулянок, риболовлі та полювання.
Корпус човна – алюмінієвий, з рецессом. Матеріал корпусу AlMg 4,5 Mn (5083) з товщиною борту і днища 2,5 мм. Також ми подбали про спеціальний захист алюмінієвих поверхонь від корозії – корпус човна оброблено безхроматною титановою пасивацією за системою ENVIROX, що не має аналогів в Україні. У базовій комплектації човен повністю пофарбовано сірою порошковою поліефірною фарбою (RAL7011). Опціонально можливе фарбування в чорний колір або сірий металік. Поверхня палуби рифлена, нанесена методом штампування, що мінімально перешкоджає ковзанню. Для більшого комфорту пропонуються додаткові опції: обклеювання внутрішніх поверхонь кокпіта та рундуків матеріалами SeaDeck, морським вінілом або ковроліном. Примітна особливість човна – потужний планшир, коробчатого типу з двостороннім Т-пазом для монтажу додаткового обладнання і привального бруса. Згідно ISO 6185 човен GELEX 390 Light оснащений блоками плавучості, які забезпечують непотоплюваність судна. https://www.facebook.com/gelexglobal...83515623434838 |
re: GELEX 390 Light
Цитата:
|
re: GELEX 390 Light
Под мотор с длинной ногой их делают?
|
re: GELEX 390 Light
Цитата:
Добавлено через 7 минут Надаємо інформацію щодо базової та додаткової комплектації GELEX 390 Light. Нагадаємо, що старт продажу в Україні човнів бренду GELEX - заплановано на весну 2021 року (можливо розпочнемо приймати замовлення вже у лютому). Базова комплектація човна: • корпус з алюмінієвого сплаву AlMg 4,5 Mn (5083) з товщиною борта/днища 2,5 мм • човен повністю пофарбовано сірою (RAL7011) порошковою поліефірною фарбою (опціонально можливе фарбування в чорний колір або сірий металік) • додатковий спеціальний захист алюмінієвих поверхонь від корозії - безхроматна титанова пассивація за системою ENVIROX • поверхня палуби рифлена (малюнок нанесено методом штампування, що мінімально перешкоджає ковзанню) • два алюмінієвих сидіння з фіксацією (регульовані по всій довжині кокпіта), а також сумка під одне з сидінь (для зберігання весел або речей) • дві транцевих накладки (внутрішня алюмінієва і зовнішня пластикова) • п'ять рундуків для зберігання речей та аксесуарів (в тому числі якірний відсік) • дренажна система (зливна пробка, пелюстковий клапан) • чотири поліамідних швартувальних кнехта і чотири внутрішні бортові ручки • кочети та універсальні замки Borika Fasten на планширі • монтажний майданчик під датчик ехолота • два цинкових анода (додатковий захист корпусу від корозії) • підготовка під електричний комплект (кабель канали) Також, GELEX 390 Light може бути додатково оснащений: • транспортувальним і ходовим тентом, • комплектом рейлінгів на планшир • додатковими м'якими накладками на сидіння (з сумками), • рульовим управлінням (виносна консоль) і механічною рульової системою (рульове колесо, редуктор, трос). Додатковою опцією є електричний комплект: блок управління (клавіші перемикання, розетка 12В, комплект запобіжників), навігаційні вогні, ходовий вогонь, вимикач маси, акумуляторний піддон, автоматична водовідливні помпа. Крім цього, можна додатково замовити пакет Stainless Steel: заміну пластикових замків, швартовочних кнехтів і петель, – на нержавіючі. Ми подбали і про любителів риболовлі – для них пропонується додатковий пакет Fishing. За бажанням замовника можна встановити два тримачі вудилищ на внутрішньому борту і чотири кишені для дріб'язку на бортових рундуках. Також, в рамках цього пакету, виробником пропонуються до установки системи Borika Fasten: додаткові спінінготримачі та універсальні бічні замки на планшир, майданчик під установку ехолота, утримувач якоря з автоматичним стопором. |
re: GELEX 390 Light
У темі 6 долучень
Еще фото GELEX 390 с консолью и электропакет.
Место установки лебедки. |
re: GELEX 390 Light
У темі 1 долучень
Цитата:
вот все ТТХ |
re: GELEX 390 Light
Скажіть, будь ласка, а чи є передбачене місце для бензобаку? Я знайшов фото, де бак в носовому рундуці - якщо це не запасна каністра, як протягувати бензопроводний шланг і якої він повинен бути довжини?
І, одразу ще питання: якщо лодка вже якийсь час проходить іспити у декількох власників, чи можна вже десь побачити відео лодки на ходу? |
re: GELEX 390 Light
Цитата:
В носовом рундуке предусмотрено место под дополнительный бак. Есть видео польского дилера на ютюбе. Не могу ссылку вставить. Мотор 10 л.с. с одним и двумя людьми. Наберите в поисковике ютюба Gelex 390 Light |
re: GELEX 390 Light
10-ки маловато для такой килеватости) Но ход даже на малой скорости ровный, а не как у гадящего кота) |
re: GELEX 390 Light
Мені практично нема що додати - вже все показали і розповіли :)
Пізніше ми зробимо ще кілька оглядів, фото і відео - з різними комплектаціями. І з води також - нехай тільки погода дозволить =-O |
re: GELEX 390 Light
Боявся, що відішлете саме до цього єдиного 30-секундного роліка. Мені, на відміну від Niyazovitsh, цього недостатньо, щоб скласти уяву про поведінку лодки на воді. В різних режимах, в різних умовах. Але одне чітко вивів за роки в цій темі (як аматор) - якщо лодка дійсно має вдалі обводи і добре себе проявляє на воді - виробник (і не тільки) просто завалює ютуб цією бескоштовною і ефективною рекламою. Можливо Гелекс і чудова лодка, але відсутність різних відео цієї лодки на ходу - насторожує. Хоча, треба признати, поляки постаралися показати лодочку - більш-менш зрозуміти можна...
|
re: GELEX 390 Light
Цитата:
Але повірте нам, якщо ми кажемо, що човен на воді себе прекрасно почуває - то так воно і є. Все ж таки 25 років суднобудуванням займаємось... |
re: GELEX 390 Light
Цитата:
Добавлено через 59 минут Цитата:
|
re: GELEX 390 Light
Цитата:
|
re: GELEX 390 Light
О стоимости ни слова))
|
re: GELEX 390 Light
Цитата:
|
re: GELEX 390 Light
Цитата:
|
re: GELEX 390 Light
По результатам посещения и осмотра лодки вживую малость покритикую:smuschenie:.
1.Киль форштевня - днищевые листы свариваются на вырезанной из толстого (5-7мм) листа полосе. Понимаю - первые образцы не успели изготовить спецпрофиль и т.д. 2.Стык горизонтального листа бокового рундука и бортового листа.Конструктивно выполняется через приваренный внутри рундука профиль который прихватками соединяется с бортовым листом. В итоге между кромкой листа рундука и бортом есть зазор куда будет собираться грязь в процессе эксплуатации.В случае окраски эмалью это решалось бы нанесением герметика.В варианте порошковой покраски - тоже есть ряд вариантов советовать не буду:smuschenie:. 3.Система передвижных лавок- банок.Хорошая идея и конструкция но как всегда у производителя надувасов - экономия на ширине банки.Понимаю - стандартный импортный профиль возможно шире не бывает.:neznayu:Сколько у меня было их - везде лавки менял . |
re: GELEX 390 Light
ЭЛЕКТРОПАКЕТ:
1. Клавиши переключения 2. Розетка 12В (прикуриватель) 3. Комплект предохранителей 4. Навигационные огни 5. Белый стояночный огонь 6. Выключатель массы 7. Поддон аккумуляторный 8. Водоотливная помпа автоматическая https://d.radikal.ru/d24/2101/82/8a0f4312cb88.jpg https://a.radikal.ru/a30/2101/d1/03592589f829.jpg https://b.radikal.ru/b38/2101/bc/29ca0e367346.jpg https://b.radikal.ru/b09/2101/b7/03155ef4a57d.jpg https://d.radikal.ru/d12/2101/47/0df1ca141d00.jpg https://d.radikal.ru/d24/2101/af/033ba9d7dd32.jpg FISHING ПАКЕТ: 1. Держатели удилищ на внутреннем борту - 4шт. 2. Карман для мелочи на бортовых рундуках - 4шт. 3. Спиннингодержатель Borika Fasten - 2 шт. 4. Универсальные боковые замки на планширь Borika Fasten - 2шт. 5. Площадка под эхолот Borika Fasten - 1шт. 6. Держатель якоря с автоматическим стопором Borika Fasten - 1шт. https://b.radikal.ru/b23/2101/45/995572192648.jpg https://d.radikal.ru/d35/2101/26/ecae3e96a54e.jpg https://c.radikal.ru/c08/2101/80/b8f21155f764.jpg https://c.radikal.ru/c04/2101/79/ffc07e2e1f07.jpg https://d.radikal.ru/d35/2101/e3/79fe9be425e6.jpg https://a.radikal.ru/a30/2101/cc/a1fd4e98cf31.jpg Задавали вопрос по ценам - даю спецификацию в долларе, что бы не привязывать курсы. https://a.radikal.ru/a09/2101/1b/eb8b2d0a1377.jpg |
re: GELEX 390 Light
ЦЕНА 3225 У.Е И ПОЛНЫЙ КОМПЛЕКТ!!!!!
ВРОДЕ КАК И НИЧЕГО.... НУ КАК ОБЫЧНО,СПРОС ПОРОЖДАЕТ ЦЕНУ.К ЛЕТУ ЦЕНУ ПОДЫМУТ)))))) |
re: GELEX 390 Light
Цитата:
|
re: GELEX 390 Light
Я ЧТО НЕ ТАК ПОНЯЛ????В СПЕЦИФИКАЦИИ НАПИСАНО.....ИТОГО -3225 С КОНСОЛЬЮ В ПРИДАЧУ
|
re: GELEX 390 Light
Цитата:
|
re: GELEX 390 Light
У темі 1 долучень
...
|
re: GELEX 390 Light
Цитата:
Добавлено через 2 минуты 5125+ДВИГЛО ПОСВЕЖЕЕ+ПОСТАВИТЬ НА УЧЕТ+ТЕНТЫ ШМЕНТЫ....=МОЙ НАВИГАТОР С СУЗОЙ 115 |
re: GELEX 390 Light
Румпельный вариант:
Лодка Тент Электропакет Две мягких накладки на лавки Фишинг пакет 4068 долл. Это +840 долл. допов к базовой цене Консольный вариант: Лодка Тент Электропакет Две мягких накладки на лавки Фишинг пакет Консоль Рулевое управление 4607 долл. Это 1382 долл допов к базовой цене |
re: GELEX 390 Light
ТАК.....ИЛИ Я ТУПОЙ ИЛИ ТУТ ДВА ПРОИЗВОДИТЕЛЯ С РАЗНЫМИ ЦЕНАМИ???
В ПРЕДЕДУЩЕМ ПОСТЕ ВЫСТАВЛЕННА СПЕЦИФИКАЦИЯ С ЦЕНОЙ ИТОГО 3225. У МЕНЯ ВОЗНИКЛО ВАУУУУУУУ.УЖЕ БЕЖАЛ К КУМУ ЗАНИМАТЬ БАБКИ.)))))) ПОТОМ ОКОЗАЛОСЬ ЧТО Я НЕ ПРАВИЛЬНО УВИДЕЛ И ЦЕНА СТАЛА 5125. ТЕПЕРЬ 4607. ВОПРОС.????ТАК ЧТО ЯВЛЯЕТСЯ ПОЛНАЯ КОМПЛЕКТАЦИЯ ????(БЕЗ ТЕНТОВ ,НО С ЭЛ.И КОНСОЛЬЮ) Добавлено через 2 минуты ААААААААААААААА,ОКОЗАЛОСЬ Я ТУПОЙ!!!! ВСЕ УВИДЕЛ. |
re: GELEX 390 Light
Цитата:
Остальное, что нужно конкретно каждому, суммируется. Это спецификация заказа. Ниже приведен перечень того, что входит в базовую комплектацию. Могу выслать экселовскую табличку для удобства. |
re: GELEX 390 Light
Цитата:
- лодку окрашенную порошком снаружи и внутри:super: - 2 алюминиевых банки(узковаты:smuschenie:) без мягких накладок и одна из них будет ещё и с сумкой. -2 противокоррозионных анода:happy: - ну и бонусом какая то приблуда от Борики:neznayu:.. |
re: GELEX 390 Light
Цитата:
|
re: GELEX 390 Light
Цитата:
|
re: GELEX 390 Light
Цитата:
|
re: GELEX 390 Light
Цитата:
|
re: GELEX 390 Light
Впечатления (субъективные) о том что удалось рассмотреть-пощупать на производстве (фото здесь:http://forum.fregat.club/579903-post52.html ):
Днище из алюминия 2,5 реданировано, реданы выдавленные, технологичное решение. Набор без излишеств, простой и функциональный, в корме никаких диких тяжелых конструкций) стрингера приварены к днищу вдоль реданирования, соединены балками и закладными площадками для поворотных кресел, вдоль бортов короба под рундуки и блоки плавучести. Пока металл на наборе и коробах 2,5мм дальнейшем планируют где можно заменить на 2,0 мм (облегчение, удешевление). Отдельное, очень приятное впечатление, оставило решение с несущим планширем из профиля, который изготавливают специально для лодок GELEX: кроме элемента жесткости корпуса это изнутри Т-паз крепления всяких рыболовные и отдыхательных приблуд от «борики», а снаружи место для крепления привального бруса. В корпусе нет ни одной фанерной детали и ни единого куска грёбаного «квинтета». Рифление на поверхностях будет фирменное, станок для нанесения уже стоИт, высоту рифления подбирают, визуализацию нам показали: выглядит очень симпатично, но насчёт практичности такого решения при крашеных поверхностях … надо щупать/ходить). В блоках плавучести нет тяжелой пены (которую хрен выковыряешь, если потом понадобится протянуть нестандартную коммуникацию, ремонт борта или днища). Производитель использует в БП изолон , и то … считает, что тяжелый ) нам показали решение на порядок легче, но сказали, что наш потребитель к нему не готов ))) (но мне понравилось, попробую найти себе немного такого материала в лодки для БП) После сварочных работ корпус уходит в камеру пассивации, потом на окраску . И вот, наконец то, нас привели в цех, в котором комплектовались для отправки законченные и окрашенные корпуса. Ну что сказать … я увидел лодку, на которой не стыдно припарковаться рядом с именитыми катерами: эстетически лодка выглядит просто отлично. Оклейка SEADEC удовольствие недешевое, но с ней лодка смотрится ещё респектабельней. Что мне ещё не понравилось (выше Shel озвучил замечания, повторять не буду): - рундуки левого борта: их два раздельно, если бы был один сплошной, то в него можно было бы положить двухчастный спиннинг (складное удилище) или ружьё; - поскольку рундуки не сухие (вода попадёт, при ливне) хорошо бы иметь в них под слив воды и конденсата, и вентиляцию (решетка вентиляции есть только в носовом рундуке); - место расположения ходовых огней (есть риск что на них наступят); Ну и положительные впечатления: в базе получаем красивую, уже окрашенную лодку, с функциональным планширем, с привальником, с площадками под эхолоты, с закладными под апгрейд и подготовкой для протяжки электропакета и прочего полезного + шалабушки в виде лавок, сумки, вёсел и прочих мелочей, которые всё равно пришлось бы докупать. Нам показали рабочее видео с ходом лодки, ну что сказать … думаю весенние тесты под разными моторами (и хорошо бы в разной комплектации) добавят положительных впечатлений о лодке и её конструкторах). Ждём весны и тестов) |
re: GELEX 390 Light
Хочу уточнити все ж таки все, що входить у базову комплектацію човна.
............................................ Базова комплектація човна: • корпус з алюмінієвого сплаву AlMg 4,5 Mn (5083) з товщиною борта/днища 2,5 мм • човен повністю пофарбовано сірою (RAL7011) порошковою поліефірною фарбою (опціонально можливе фарбування в чорний колір або сірий металік) • додатковий спеціальний захист алюмінієвих поверхонь від корозії - безхроматна титанова пассивація за системою ENVIROX • поверхня палуби рифлена (малюнок нанесено методом штампування, що мінімально перешкоджає ковзанню) • два алюмінієвих сидіння з фіксацією (регульовані по всій довжині кокпіта), а також сумка під одне з сидінь (для зберігання весел або речей) • дві транцевих накладки (внутрішня алюмінієва і зовнішня пластикова) • п'ять рундуків для зберігання речей та аксесуарів (в тому числі якірний відсік) • дренажна система (зливна пробка, пелюстковий клапан) • чотири поліамідних швартувальних кнехта і чотири внутрішні бортові ручки • кочети та універсальні замки Borika Fasten на планширі • монтажний майданчик під датчик ехолота • два цинкових анода (додатковий захист корпусу від корозії) • підготовка під електричний комплект (кабель канали) |
Re: GELEX 390 Light
У темі 5 долучень
Gelex 390 Light з Fishing пакетом.
За бажанням замовника можна встановити два тримачі вудилищ на внутрішньому борту і чотири кишені для дріб'язку на бортових рундуках. Також, в рамках цього пакету, виробником пропонуються до установки системи Borika Fasten:
#gelexglobal #gelexboats #gelex390light |
Re: GELEX 390 Light
Ходовые огни и сиденья ... цветовая гамма слегонца диссонирует, кмк :smuschenie:
|
Re: GELEX 390 Light
Цитата:
|
Re: GELEX 390 Light
Черный (тёмно-серого в живую не встречал), без хрома, я так думаю :buba: )
Но пусть дизайнеры зп отрабатывают ) |
Re: GELEX 390 Light
Дизайн звісно в першому вагончику, але ще ж і знайти відповідник потрібного аксесуара за адекватною ціною, і замовити його з вчасною логістикою... Не все так просто в серійному виробництві ;) Це не зібрати прототип в гаражі і виробляти поштучно...
|
Часовий пояс GMT +3. Поточний час: 22:24. |
vBulletin 3.8.7 ; Copyright © 2000-2024 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010