23.02.2021, 12:13 | #22 (permalink) |
Активный участник
Псевдо: Дмитрий
Звідки Ви: Днепр
Карапь: Серенькие лодочки с серенькими моторчиками)
Дописи: 5.179
Сказал(а) спасибо: 3.990
Поблагодарили 2.385 раз(а) в 796 сообщениях
|
Re: GELEX 440 Light
Сергей Палыч при осмотре 390-й тыкал пальцем в эту дыромаху )
Но там не лючок , наверное, а съёмную крышку на зацепах с фиксатором логичнее поставить. Т.к. доступ нужен не частый , поэтому и на петлях экономия, и доступ будет удобней, чем через открывающийся лючок. Востаннє редагував Niyazovitsh: 23.02.2021 о 12:16. |
23.02.2021, 12:53 | #23 (permalink) |
Активный участник
Псевдо: Ігор
Звідки Ви: Дніпро
Карапь: Fish-n-GO каяк
Дописи: 241
Сказал(а) спасибо: 120
Поблагодарили 308 раз(а) в 87 сообщениях
|
Re: GELEX 440 Light
ну как то так, да. съёмная крышка просится туда включим в план модернизации |
23.02.2021, 15:07 | #24 (permalink) |
Активный участник
Псевдо: Andrey
Звідки Ви: Киев
Карапь: в планах
Дописи: 516
Сказал(а) спасибо: 206
Поблагодарили 349 раз(а) в 146 сообщениях
|
Re: GELEX 440 Light
|
2 пользователя(ей) сказали cпасибо: |
Dozvil (23.02.2021),
Niyazovitsh (23.02.2021)
|
23.02.2021, 15:39 | #25 (permalink) |
Активный участник
Псевдо: Ігор
Звідки Ви: Дніпро
Карапь: Fish-n-GO каяк
Дописи: 241
Сказал(а) спасибо: 120
Поблагодарили 308 раз(а) в 87 сообщениях
|
Re: GELEX 440 Light
|
Пользователь сказал cпасибо: |
Niyazovitsh (23.02.2021)
|
23.02.2021, 16:47 | #26 (permalink) | |||||||||||||||||||||||
Активный участник
Псевдо: Евгений
Звідки Ви: Харьков
Карапь: Cobra 1600 + Evinrude E60DPL / Sun Tracker Mega Hut 36+ Evinrude E200DSL
Дописи: 1.847
Сказал(а) спасибо: 789
Поблагодарили 2.585 раз(а) в 595 сообщениях
|
Re: GELEX 440 Light
Согласен. Это больше ревизионный лючок. Он может на болтах быть.
__________________
Cobra 1600 + Evinrude E60DPL / Sun Tracker Mega Hut 36+ Evinrude E200DSL |
|||||||||||||||||||||||
23.02.2021, 16:49 | #27 (permalink) |
Активный участник
Псевдо: Дмитрий
Звідки Ви: Днепр
Карапь: Серенькие лодочки с серенькими моторчиками)
Дописи: 5.179
Сказал(а) спасибо: 3.990
Поблагодарили 2.385 раз(а) в 796 сообщениях
|
Re: GELEX 440 Light
Болт - не наш метод! )))
Идеальный Пользователь должен быть не обучен кручению гаек и болтов , и не таскать отвёртку в лодке ))) |
24.02.2021, 14:49 | #28 (permalink) | |||||||||||||||||||||||
Активный участник
Псевдо: Ігор
Звідки Ви: Дніпро
Карапь: Fish-n-GO каяк
Дописи: 241
Сказал(а) спасибо: 120
Поблагодарили 308 раз(а) в 87 сообщениях
|
Re: GELEX 440 Light
Але ж багато є у нас аматорів, які люблять свої власні "болтики" на свої човни прикручувати ))) тут потрібен розумний компроміс між тим що дає виробник серійного продукту в базі, і що потім користувач може сам собі натюнінгувати. Хорошим рішенням є модульність і ми в цьому напрямку працюємо |
|||||||||||||||||||||||
Пользователь сказал cпасибо: |
Shkiper (01.03.2021)
|
24.02.2021, 15:32 | #29 (permalink) | |||||||||||||||||||||||
Активный участник
Псевдо: Дмитрий
Звідки Ви: Черкассы
Карапь: Tracker 175 TXW Merc 90
Дописи: 122
Сказал(а) спасибо: 41
Поблагодарили 78 раз(а) в 34 сообщениях
|
Re: GELEX 440 Light
У меня в том ревизионном лючке лежит лиферный аккумулятор от моторгайда. И раз в 3 - 6 рыбалок его приходится вытаскивать домой на подзарядку. Я себе болтовой лючок на ЮМС переделал на замки так как был на болтах по заводу и было капец как неудобно ... Востаннє редагував qa_Dmitriy: 25.02.2021 о 02:37. |
|||||||||||||||||||||||
2 пользователя(ей) сказали cпасибо: |
Dozvil (24.02.2021),
Niyazovitsh (24.02.2021)
|
24.02.2021, 15:41 | #30 (permalink) |
Активный участник
Псевдо: Ігор
Звідки Ви: Дніпро
Карапь: Fish-n-GO каяк
Дописи: 241
Сказал(а) спасибо: 120
Поблагодарили 308 раз(а) в 87 сообщениях
|
Re: GELEX 440 Light
тут все зависит от условий-режима пользования... но я за то чтоб сразу было удобно
|
Пользователь сказал cпасибо: |
qa_Dmitriy (24.02.2021)
|
02.03.2021, 15:35 | #31 (permalink) |
Активный участник
Псевдо: Ігор
Звідки Ви: Дніпро
Карапь: Fish-n-GO каяк
Дописи: 241
Сказал(а) спасибо: 120
Поблагодарили 308 раз(а) в 87 сообщениях
|
Re: GELEX 440 Light
Пропонуємо до вашої уваги розширену інформацію щодо ТТХ, ціни, базових та додаткових опцій човна GELEX 440 Light.
………….. GELEX 440 Light – універсальний чотиримісний човен завдовжки 4.4 метра та вагою 220 кг. Ці човни випускаються в модифікаціях з румпельним та дистанційним керуванням (виносна консоль, стаціонарна центральна або бічна консоль – як опція). Максимальна потужність підвісного мотора для цієї моделі складає 40 к.с., рекомендована – 30 к.с. Основні технічні характеристики GELEX 440 Light: Довжина – 4,5 м Ширина – 1,75 м Висота – 0,78 м Висота транця – 0,508 м Кілюватість на транці – 10 градусів Кілюватість на міделі – 14 градусів Вага порожнем – 220 кг Максимальна вага двигуна – 100 кг Максимальна вантажопідйомність – 450 кг Кількість осіб на борту – 4 До базової комплектації, за роздрібною ціною ХХХ (повідомимо у приватні повідомлення кожному хто зацікавиться), включено: • повністю пофарбований сірою порошковою поліефірною фарбою корпус, RAL 7011. Можливе фарбування в чорний колір або сірий металік (опція); • спеціальний додатковий захист алюмінієвих поверхонь від корозії: безхроматна титанова пасивація за системою ENVIROX (унікальна технологія, яку на заводі використовують вже кілька років для виробництва човнів ТМ GALA); • корпус з рецессом, матеріал корпусу – сплав AlMg 4,5 Mn (5083) з товщиною бортів 2.5 мм, днища 3 мм; • потужний планшир коробчастого типу з двостороннім Т-пазом для монтажу привального бруса ззовні та додаткового обладнання всередині човна; • два алюмінієвих сидіння з фіксацією, з можливістю регулювання по всій довжині кокпіта. Ці ж сидіння можуть бути використані як додаткові модулі для збільшення площі носової та кормової платформи; • сумка під одне з сидінь для зберігання аксесуарів та комплект розбірних весел (можуть зберігатись у цій сумці); • внутрішня алюмінієва накладка на транець; • зовнішня пластикова накладка на транець; • просторий самовідливний кокпіт; • вісім рундуків для зберігання речей та аксесуарів (в тому числі відсік для кітви з канатом у носовій частині). Один з рундуків (довший, з лівого борту) можна використовувати для зберігання спінінгів. • дренажна система та чотири поліамідних швартувальних кнаги; • чотири бортові ручки у внутрішньому Т-пазу; • два місця для монтажу датчиків ехолота на транці; • два цинкових анода (додатковий захист корпусу від корозії); • підготовка під електричний пакет (кабель канали); • блоки плавучості згідно з ISO 6185. Для замовлення вже доступні човни GELEX 440 Light, внутрішню поверхню яких ми оздоблюємо матеріалом Sea Deck (опція). В найближчій перспективі ми запропонуємо в базовій комплектації цього човна рифлену поверхню палуби, яка буде мінімально перешкоджати ковзанню. Нанесення малюнку рифа відбувається методом штампування за унікальною технологією розробленою на заводі – ще триває тестування та апробація перших зразків. Додатково GELEX 440 Light може бути оснащений: транспортувальним та ходовим тентами, м'якими накладками на пересувні сидіння, дистанційним стерновим управлінням (виносна консоль) і механічною стерновою системою (штурвал, редуктор, трос). У румпельній модифікації човна є можливість встановлення двох поворотних сидінь у кокпіті. Додатковою опцією є електричний пакет: блок управління (клавіші перемикання, розетка 12В, комплект запобіжників), навігаційні вогні, ходовий вогонь, вимикач маси, піддон для акумулятора, автоматична водовідливна помпа. Крім цього, можна додатково замовити пакет Stainless Steel – швартувальні кнаги, замки і петлі з нержавіючої сталі. Для рибалок пропонується додатковий Fishing пакет: два додаткові відкриті тримачі вудилищ на внутрішньому борту і чотири кишені для риболовних аксесуарів на бортових рундуках. Також, в рамках цього пакету, ми пропонуємо додаткові тримачі для вудок, універсальні бічні замки на планшир, площадку на планширі для установки ехолота і утримувач кітви з автоматичним стопором. Та головною особливістю цього човна є модульність, як власне і всього модельного ряду GELEX Light. Човен можна буде зібрати як конструктор – згідно своїх потреб та уявлень про необхідний комфорт та зручність. Ви можете замовити базову комплектацію і згодом, за необхідністю, докупити та власноруч встановити необхідні блоки, а саме: • можна встановити повноцінну стаціонарну центральну або бічну консоль з окремим поворотним сидінням; • на кормі човна, в одноконсольній модифікації, можна встановити мобільний диван-трансформер, який збільшить кормову платформу, а під під його сидінням буде місце для зберігання речей (або ж додаткових акумуляторів чи каністри з пальним ); • є можливість опціонального встановлення стаціонарного бензобаку на 40л.; • в носовій частині човна передбачено встановлення додаткового приставного мобільного рундука. Він може бути або звичайним рундуком для зберігання речей, або холодильником, або ж навіть аератором (за умови замовлення деяких інших додаткових опцій, як то система зливу / мобільний душ). Модельний ряд GELEX Light буде збільшуватися. В планах на цю весну – презентація наступної моделі у розмірі п’ять метрів. Вона, крім базового румпельного варіанту та виносної консолі, також матиме двоконсольне компонування з повним заскленням та інші цікаві рішення. Стежте за нашими сторінками у соціальних мережах та підписуйтесь на розсилку новин офіційного сайту https://gelexglobal.com! #gelexglobal #gelex #gelexboats |
4 пользователя(ей) сказали cпасибо: |
02.03.2021, 16:21 | #32 (permalink) |
Активный участник
Псевдо: Дмитрий
Звідки Ви: Черкассы
Карапь: Tracker 175 TXW Merc 90
Дописи: 122
Сказал(а) спасибо: 41
Поблагодарили 78 раз(а) в 34 сообщениях
|
Re: GELEX 440 Light
А как будет выглядеть боковая консоль в лодке ? Она другая или таже центральная но смещенная в право?
|
02.03.2021, 20:16 | #33 (permalink) | |||||||||||||||||||
Клубень, модератор
Псевдо: Сергей
Звідки Ви: Днепропетровск
Карапь: П-4
Дописи: 11.089
Сказал(а) спасибо: 5.922
Поблагодарили 8.314 раз(а) в 2.740 сообщениях
|
Re: GELEX 440 Light
Старый я стал зрение не то - среднее слово не вижу...
__________________
34-й богатырь... |
|||||||||||||||||||
02.03.2021, 23:27 | #35 (permalink) | |||||||||||||||||||||||
Активный участник
Псевдо: Дмитрий
Звідки Ви: Днепр
Карапь: Серенькие лодочки с серенькими моторчиками)
Дописи: 5.179
Сказал(а) спасибо: 3.990
Поблагодарили 2.385 раз(а) в 796 сообщениях
|
Re: GELEX 440 Light
, почему мах мощность ограничили 40 лс? Для корпуса таких размерений , имхо, 50 лс - "самый дефке огурец" Так как: 1) не все будут катать в облегчённой версии, где ессно и 40-ки вполне хватает, а с 50-ю , правильно сделанный корпус в таких размерах, уходит за 60 и стремится дальше, что маленькой гражданской лодке как бы не особо нужно, но иногда приятно ) .... Консоли/табуретки/мотогайд/аккумы, запас бенза/пара любителей барбекю и пива/лагерное оборудование ... и ... ранее красиво ходивший под 40-й корпус превращается под той же 40-й в уныло прущую баржу ... ( 2) Плюшки и прочие водные веселухи ... запас мощности на старте просто необходим 3) Всё равно столкнётесь с тем, что покупатели будут просить 50лс (и им хочется при этом не слететь с гарантии) ... у многих , кто задумывается о новом корпусе, на старых совколодках стоят живые и исправные 50 ки, которые нет смысла менять на что то, а можно просто переставить на новый корпус. По моему, ограничением в 40лс вы очень сужаете воронку привлечения клиентов, что не есть гут для продаж. Востаннє редагував Niyazovitsh: 02.03.2021 о 23:30. |
|||||||||||||||||||||||
03.03.2021, 10:32 | #36 (permalink) |
Активный участник
Псевдо: Саша
Звідки Ви: Киев
Карапь: длинномер + надувас
Дописи: 1.409
Сказал(а) спасибо: 346
Поблагодарили 1.253 раз(а) в 478 сообщениях
|
Re: GELEX 440 Light
на фото не силовой наконечник а недоразумение .гофра тонкое пвх,от повреждения кабеля не спасет как для красоты тоже не ахти,есть металл в оболочке и он не дорогой.
|
Пользователь сказал cпасибо: |
AlexGrom (31.03.2021)
|
03.03.2021, 11:24 | #37 (permalink) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Активный участник
Псевдо: Ігор
Звідки Ви: Дніпро
Карапь: Fish-n-GO каяк
Дописи: 241
Сказал(а) спасибо: 120
Поблагодарили 308 раз(а) в 87 сообщениях
|
Re: GELEX 440 Light
как центральная, но смещенная вправо. Добавлено через 4 минуты
изначально под 50 максимально и планировалось. но об этом мы сообщим уже после всех запланированных испытаний на воде. Добавлено через 1 минуту
в этом разделе запрещено о ценах ((( пройдите по ссылке на релиз нашей оф.фейсбук странички - там все есть https://www.facebook.com/gelexglobal...44797753973291 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 пользователя(ей) сказали cпасибо: |
03.03.2021, 11:35 | #38 (permalink) |
Активный участник
Псевдо: Евгений
Звідки Ви: Харьков
Карапь: Cobra 1600 + Evinrude E60DPL / Sun Tracker Mega Hut 36+ Evinrude E200DSL
Дописи: 1.847
Сказал(а) спасибо: 789
Поблагодарили 2.585 раз(а) в 595 сообщениях
|
Re: GELEX 440 Light
И я бы подумал о возможности заказа с низким транцем.
Не каждому нужна будет лодка под 40-50. Кого-то устроит и 20-30. В этом сегменте проще купить / продать мотор с короткой ногой. Как ваше мнение? По полтинику я задал вопрос еще на заводе, так ка это более востребованный мотор. Но Игорь прав. Вначале нужно протестировать. Потом принимать решение. Безопасность превыше всего. Цена базы: 4404 долл.
__________________
Cobra 1600 + Evinrude E60DPL / Sun Tracker Mega Hut 36+ Evinrude E200DSL |
2 пользователя(ей) сказали cпасибо: |
Niyazovitsh (03.03.2021),
КТМОВ-- (03.03.2021)
|
03.03.2021, 12:00 | #39 (permalink) | |||||||||||||||||||||||
Активный участник
Псевдо: Ігор
Звідки Ви: Дніпро
Карапь: Fish-n-GO каяк
Дописи: 241
Сказал(а) спасибо: 120
Поблагодарили 308 раз(а) в 87 сообщениях
|
Re: GELEX 440 Light
как обычно: будет много запросов от пользователей - будем делать транец под короткую ногу, как вариант |
|||||||||||||||||||||||
Пользователь сказал cпасибо: |
Niyazovitsh (03.03.2021)
|
03.03.2021, 12:31 | #40 (permalink) | |||||||||||||||||||||||
Активный участник
Псевдо: Дмитрий
Звідки Ви: Днепр
Карапь: Серенькие лодочки с серенькими моторчиками)
Дописи: 5.179
Сказал(а) спасибо: 3.990
Поблагодарили 2.385 раз(а) в 796 сообщениях
|
Re: GELEX 440 Light
Про безопасность юзера, конечно , согласен: серьёзному производителю об этом нужно думать в первую голову. Цена базы, на мой взгляд, весьма привлекательная. Лодка выглядит отлично, мне нравится. На пол годик бы раньше .... ) и , возможно, не стал бы возится с пластиком ) НО ... допуск в 50 лс всё равно бы клянчил ))) |
|||||||||||||||||||||||
Тут присутні: 3 (учасників - 0 , гостей - 3) | |
|
|
Схожі теми | ||||
Тема | Автор | Розділ | Відповідей | Останній допис |
Лодки Gelex.Общие вопросы к производителю. | ANRI-72 | GELEX | 162 | 22.02.2022 16:16 |
GELEX 390 Light | Dozvil | GELEX | 124 | 24.12.2021 15:04 |
HID xenon light продам | Gonivo | Архив | 15 | 26.10.2013 02:35 |