![]() ![]()  | 
	
| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#1 (permalink) | |||||||||||||||||||||||
| 
            
			 Активный участник 
			
			
			
			Псевдо: Oleksii 
				Звідки Ви: Kyiv 
				Карапь: WATERLAND 
				
				
					Дописи: 304
				 
				 
	Сказал(а) спасибо: 75 
	
		
			
				Поблагодарили 291 раз(а) в 107 сообщениях
			
		
	 
				
				
				
	 | 
	
	
	
		
		
			
			
 ТУт ключове слово - США, а не "хюндай". Не бачив жодного норм зробленого бітка з США. Всі їх парять далі, мало хто залишає собі для довготривалої експлуатації. Нюансів там - мульйон (ну, наприклад, стояла вона там з битим склом 1-2 роки на вулиці... салон перетягнули, а єлектрика-електроніка відсирівша - лишається) Добавлено через 1 час 39 минут ЗАраз це норм. Автомобілі проектують, як вироби РІВНОМІРНОГО зносу. Якщо "ваш" двигун "запрограмовано" (ще на етапі проектування) на 150 тищ і 5 років безпроблемної експлуатації (а зараз, з урахування досвіду, та сучасних цифрових методів проектування зроби це - ЛЬОХКО), коробка - теж на 150к та 5 років, то напаркуа автовиробнику витрачати гроші на кузов, який буде жити 15-20 років? Він же буде дороже конкурентів! Це перший і головний принцип у виробництві авто. Другий принцип. ПЕРШИЙ власник - отримує ВСЕ. Доля ДРУГОГО власника авто - автовиробника не хвилює. Васчє. ПЕрший власник скористався гарантією і через 3 роки продав авто (і відніс виробнику новий пресс грошенят). Звідси - і коробки ДСГ7 (ресурс - 100), і двигуни ТФСІ (ресурс - 100-150), і екологічні дешеві автоемалі для фарбування кузова. А на додачу ще вимоги грєти-тумбєрг - шведської сц.кухи-аутістки, яка на яхті (нащару!) пішла в омерику ... шоб вчити ьам (!) дорослих дядь як їм треба жити далі. І кричала мені, що я "вкрав у неї дитинство", причому - прямо з України, у неї в Швеції... Це третій принцип сучасного автовиробництва, ико-логічний такскать... грєтовский... Повбивавби цих сц.кух найнятих... Виходячи з вищенаведеного - випливає ОСНОВНИЙ принцип відбору авто на ВТОРИННОМУ ринку. А саме - особистості (технічної грамотності) попереднього автовласника. Тому що продовження ресурсу авто (на срок більший за 100-150-200 тищ км) - це заслуга виключно адекватної і грамотної експлуатації його ПЕРШИМ власником. Тобто - виключаємо "геморойні" моделі (ДСГ7, варіатори та ін), і - спілкуємось з власникам. Особисто. Не з перекупом. В ідеалі - Ви його повинні знати власника до моменту продажу авто. Але то в ідеалі....((( Кактотак...)) Востаннє редагував Oleksii: 18.12.2021 о 10:10.  | 
|||||||||||||||||||||||
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]() ![]()  | 
	
	
| Тут присутні: 1 (учасників - 0 , гостей - 1) | |
		
  | 
	
		 | 
			 
			Схожі теми
		 | 
	||||
| Тема | Автор | Розділ | Відповідей | Останній допис | 
| Кто и КАК свою машину в драбадан..... | Гена | Флудилка | 76 | 31.03.2013 22:45 | 
| Хочу в Астрахань | Slava SL | Рыбалка | 8 | 02.04.2011 23:37 | 
| Новогодний подарок себе любимому. | Святовит | Путешествия зарубеж | 5 | 21.12.2010 18:54 | 
| ХОЧУ ТАКОЙ | dimon | Флудилка | 20 | 21.03.2010 20:16 |