![]() ![]() |
![]() |
#10 (permalink) |
Клубень
Псевдо: Александр
Звідки Ви: Киев
Карапь: Длинномер, Мерк-40.
Дописи: 20.789
Сказал(а) спасибо: 12.613
Поблагодарили 10.443 раз(а) в 3.347 сообщениях
|
![]()
Забув написати, замітив одну цікаву річ.
Маємо: ДБЖ Volt Polska SINUS PRO 2200 E і збірку LiFePo4 220 Ah з BMS JK 200A з активною балансировкою 2A. Після того, як з*являється світло та ДЖБ починає заряджати аккум, помітив, що заряд йде при 13.6-13.7 V та 13-16А, і заряджає аккум до 99%. Інколи буває, що після появи світла, заряд йде при 1-3 А і тоді аккум практично не приймає заряд, за годину може підняти на 1-2% заряд при тому, що залишок аккума 45-55%. Буває, що дозарядить до 70-80% і потім переходить на 1-1.5 А і тільки підтримує аккум. Таке трапляється десь раз на тиждень (при тому, що світло вимикають 2-3 рази на добу). Інколи допомагає перезапуск ДЖБ, тоді він зразу дає 13-16А (може і 20А дати) і аккум довольно швидко заряджається до 99-100%. Хочу запитати: може треба поміняти настройки БМС плати, це допоможе? Чи це пов*язано з самим алгоритмом ДБЖ, який розрахован на AGM аккуми? Чим загрожує моєму LiFePo4 такий режим роботи? Дякую!
__________________
Не грузите меня, я не сухогруз. Я танкер, налейте мне! Ockelbo S20, Mercruiser 5.0L ![]() |
![]() |
![]() |
Тут присутні: 1 (учасників - 0 , гостей - 1) | |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Розділ | Відповідей | Останній допис |
Помощь Дому Ребёнка | Вовчик | Клубные мероприятия | 61 | 09.01.2018 21:06 |
Помощь ,,Дому ребёнка,, 2012 | Голык | Клубные мероприятия | 38 | 27.12.2012 20:50 |
Помощь ,,Дому ребёнка,, 2011 | Вовчик | Клубные мероприятия | 115 | 01.02.2012 00:01 |
Помощь детскому дому 2010 | Fix | Клубные мероприятия | 279 | 30.01.2011 13:36 |