![]() ![]() |
|
Общалка Околоклубные мероприятия и общение между собой |
Результати опитування: Проект обращения от Игоря Neel | |||
За |
![]() ![]() ![]() ![]() |
34 | 100,00% |
Против |
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Голосували: 34. Ви ще не голосували в цьому опитуванні |
![]() |
|
LinkBack | Параметри теми | Параметри перегляду |
|
![]() |
#1 (permalink) |
Кандидат в "клубни"
Псевдо: Алексей
Звідки Ви: Киев
Карапь: пластик
Дописи: 1.999
Сказал(а) спасибо: 1.089
Поблагодарили 1.212 раз(а) в 305 сообщениях
|
![]()
друзья, с сайта offroadmaster.com
" Вот их телефон: зателефонувавши на інформаційну „гарячу лінію” з питань запровадження податку на багатство 0-800-507-309 (у робочі дні з 9.00 до 18.00, всі дзвінки з України безкоштовні); " можно начинать звонить чем больше обращений, тем лучше! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 (permalink) |
Кандидат в "клубни"
Псевдо: Алексей
Звідки Ви: Киев
Карапь: пластик
Дописи: 1.999
Сказал(а) спасибо: 1.089
Поблагодарили 1.212 раз(а) в 305 сообщениях
|
![]()
кстати с того же сайта мысль - что база кроме "стоимости" должна каждый год пересчитываться - то есть машина/лодка не молодеет, и дешевеет каждый год
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 (permalink) |
Клубень
Псевдо: Игорь
Звідки Ви: Киев
Карапь: Brig
Дописи: 3.876
Сказал(а) спасибо: 2.171
Поблагодарили 5.490 раз(а) в 992 сообщениях
|
![]()
..."Я хочу, чтобы до конца года (этот законопроект был принят Верховной радой), чтобы это уже работало на бюджет Пенсионного фонда в 2012 году", — сказал Тигипко.
Он отметил, что, согласно законодательству, законопроект должен пройти общественное обсуждение в течение месяца. Через три недели вице-премьер планирует вынести его для одобрения на заседание кабинета министров для последующего направления на рассмотрение Рады... т.е. времени не оч много...
__________________
Ше ніколи не було шоб якось не було |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 (permalink) |
Кандидат в "клубни"
Псевдо: Алексей
Звідки Ви: Киев
Карапь: пластик
Дописи: 1.999
Сказал(а) спасибо: 1.089
Поблагодарили 1.212 раз(а) в 305 сообщениях
|
![]() да - я повесил контакты горячей линии, завтра буду звонить призываю всех звонить и регистрировать свои замечания согласно тексту письма которое тут обсуждаем по результатам - отписываться в ветке- чтобы понимать что там происходит ребята с офроадмастера звонили - --- действительно, народ - звоним, не разглагольствуем. на сколько это поможет - будущее покажет. я дозвонился, зарегистрировали и записали всё. надо сказать что вы по поводу: "ЗАКОН УКРАЇНИ Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо запровадження податку на багатство" что вы считаете: "треба оцінювати автомобілі не за объємом двигуна, а за їх реальною ринковою вартісттю" в течении месяца сказали будет письменый ответ по месту жительства. --- Востаннє редагував macleod: 17.11.2011 о 01:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 (permalink) |
Кандидат в "клубни"
Псевдо: Алексей
Звідки Ви: Киев
Карапь: пластик
Дописи: 1.999
Сказал(а) спасибо: 1.089
Поблагодарили 1.212 раз(а) в 305 сообщениях
|
![]()
Міністерство соціальної політики України
В умовах загострення світової економічної ситуації соціальна справедливість вимагає, щоб заможні громадяни платили більше, ніж бідні. 11 листопада Міністерство соціальної політики України розпочинає громадське обговорення проекту Закону про внесення змін до Податкового кодексу України (щодо запровадження податку на багатство). Законопроект підготований для більш ефективної реалізації принципів соціальної справедливості та виконання програми Президента України «Заможне суспільство, конкурентноздатна економіка, ефективна держава». При розробці документу використовувався як світовий досвід, так і напрацювання вітчизняних науковців. Усі зауваження та пропозиції зацікавлені громадяни, громадські організації можуть направляти: - на поштову адресу Міністерства: вул. Еспланадна, 8/10, м. Київ, 01001, з приміткою „Громадське обговорення”; - зателефонувавши на інформаційну „гарячу лінію” з питань запровадження податку на багатство 0-800-507-309 (у робочі дні з 9.00 до 18.00, всі дзвінки з України безкоштовні); - надіславши листа на електронну адресу press@mlsp.gov.ua. Найцікавіші думки будуть оприлюднені на сайті Міністерства соціальної політики. Запрошуємо громадськість активно брати участь у дискусії. |
![]() |
![]() |
Пользователь сказал cпасибо: |
igor67 (17.11.2011)
|
![]() |
#6 (permalink) |
Кандидат в "клубни"
Псевдо: Алексей
Звідки Ви: Киев
Карапь: пластик
Дописи: 1.999
Сказал(а) спасибо: 1.089
Поблагодарили 1.212 раз(а) в 305 сообщениях
|
![]()
вот еще для комментов
та на Сергей Тигипко | Facebook у розділі «Надішли свої пропозиції». источник http://silnaukraina.com/news/show/id/2330 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 (permalink) |
Клубень
Псевдо: Игорь
Звідки Ви: Киев
Карапь: Brig
Дописи: 3.876
Сказал(а) спасибо: 2.171
Поблагодарили 5.490 раз(а) в 992 сообщениях
|
![]()
Вот - чуток подкорректировал...
Відкритий лист президенту України... Шановний Вікторе Федоровичу! Звертаємося до Вас як до гаранта конституційних прав та свобод громадян України, в рамках всенародного обговорення законопроекту «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо запровадження податку на багатство», текст якого розміщено на інтернет-сторінці Міністерства соціальної політики України. Відзначаючи важливе соціальне значення цього Закону для українського суспільства, вважаємо необхідним звернути Вашу увагу на неприпустимість прийняття законопроекту в запропонованій редакції. Окремі норми законопроекту, які передбачають оподаткування власників моторних суден, розроблені без урахування діючих міжнародних та вітчизняних правових норм та реальної ситуації в Україні в сфері річкового та прибережного морського судноплавства. Проектом закону (Ст. 342.1.5) передбачено віднесення до об’єктів оподаткування суден, зареєстрованих у Державному судновому реєстрі України або у Судовій книзі України, оснащених стаціонарним або підвісним двигуном (двигунами) потужністю понад 55 кВт. Згідно Ст. 344.1.4 законопроекту, ставка щорічного податку пропонується на рівні 20 відсотків розміру мінімальної заробітної плати за 1 кВт потужності двигуна. Запропонована ставка є невмотивовано великою для будь-якого судна. Для сучасного маломірного судна, яке відповідно до українського законодавства може безпечно експлуатуватись на внутрішніх річках та водоймах, включаючи водосховища, а також в прибережних морських водах, звичайна потужність двигуна становить від 45 до 220 кВт. Виходячи із законопроекту, щорічний платіж при розмірі мінімальної заробітної плати близько 1000 грн. буде становити від 15 до 50 тисяч гривень на рік. Така велика сума щорічного податку є абсолютно невиправданою, та у багатьох випадках буде складати від 20 до 100% вартості самого судна, що зробить такий податок безглуздим та нежиттєздатним. При цьому, законопроектом передбачено, при значно більшій вартості автомобілів люкс-класу, розмір аналогічного податку значно меншим: для автомобіля з об’ємом двигуна 4 літри розмір податку буде становити близько 8 тис. грн. на рік. Законопроект містить принципову помилку: віднесення судна до об’єкта оподаткування, як атрибуту багатства на підставі потужності його двигуна є абсолютно некоректним, оскільки потужність двигуна маломірного судна не є його визначальною характеристикою. Загальноприйнятною нормою у міжнародному праві, а також в українському законодавстві є визначення в якості основної характеристики судна його довжини та водотоннажності. Конструкція маломірних суден передбачає можливість заміни двигунів, що спричинює неможливість використання потужності двигуна судна в якості його основної характеристики. Нерідкою практикою для маломірних суден, рибальських човнів та катерів також є використання декількох двигунів різного типу та потужності, електричних двигунів, вітрильної оснастки. Окрім того, неприпустимим є ігнорування експлуатаційного терміну та віку суден при визначенні їх в якості об’єктів оподаткування. Обкладання податком на багатство суден, які знаходяться в експлуатації тривалий час, більше 10-20 років, мають потужні двигуни, проте дуже незначну ринкову ціну, є соціально несправедливим та необґрунтованим. Власники таких човнів зовсім не є багатими людьми, вони не мають змоги і не повинні платити такий податок. В умовах України найбільш коректною та соціально справедливою, обгрунтованою законодавчою нормою буде включення суден до бази оподаткування податком на багатство відповідно до їх ринкової вартості, з урахуванням року виробництва. Податок на багатство мають платити власники дійсно розкішних катерів та яхт імпортного виробництва, які коштують сотні тисяч доларів, тобто судна вартістю понад 1000 розмірів мінімальних зарплат, незалежно від наявності чи відсутності двигуна (двигунів) та їх потужності. Відповідно до Конституції України, земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об'єктами права власності Українського народу. Кожний громадянин України має право користуватися водними та іншими природними ресурами України, причому спосіб користування не обмежено. Проте введення податку на принципах, що пропонуються в законопроекті, буде не податком на багатство, а насправді податком на водний відпочинок, і отже стане тягарем для широких верств рибалок, любителів водномоторного спорту та сімейного відпочинку на воді, для яких моторний човен є не атрибутом багатства, а звичайним транспортним засобом. Це значно обмежить можливість користування водними ресурсами для громадян України, та звузить гарантовані Конституцією права та свободи громадян. Звертаючись до Вас, як до Гаранта Конституції, просимо від імені всіх власників водномоторних суден врахувати наші пропозиції та не допустити появи нового непрацюючого податку «на водний відпочинок», який реально буде приносити мізерні надходження до бюджету, проте викличе масове невдоволення широких верств населення. Україна є морською державою, з величезним об’ємом внутрішніх водойм, потужним потенціалом суднобудівної промисловості, невичерпними можливостями розвитку туризму, рибальства, водних видів спорту, річкової та морської інфраструктури, закладів охорони здоров’я та літнього відпочинку дорослих і дітей. Розвиток водної сфери залежить від того, якою буде державна регуляторна, і в першу чергу, податкова політика – заборонною чи стимулюючою. З повагою
__________________
Ше ніколи не було шоб якось не було |
![]() |
![]() |
3 пользователя(ей) сказали cпасибо: |
![]() |
#8 (permalink) |
Кандидат в "клубни"
Псевдо: Алексей
Звідки Ви: Киев
Карапь: пластик
Дописи: 1.999
Сказал(а) спасибо: 1.089
Поблагодарили 1.212 раз(а) в 305 сообщениях
|
![]()
я бы еще добавил про вітчизнягих виробників, які виробляют звичайні якісні човни та катери з потужними двигунами для безпечної експлуатації але вони мають невисоку вартість та не є розкішью
также я бы откорректировал "оподаткування податком на багатство відповідно до їх ринкової вартості, з урахуванням року виробництва, країни виробництва та виробника (бренду) " а так вроде отлично получилось - лаконично ну и от кого с регалиями тоже надо оставить кстати - я тут калькулятором поигрался... http://forum.fregat.kiev.ua/78069-post138.html может еще цифр добавить? Востаннє редагував macleod: 17.11.2011 о 06:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 (permalink) |
Активный участник
Псевдо: Дима
Звідки Ви: Киев
Карапь: Резинка + 3 л\с, Длинномер+60 л\с
Дописи: 7.880
Сказал(а) спасибо: 5.785
Поблагодарили 8.884 раз(а) в 3.314 сообщениях
|
![]()
Только тянуть с отправкой письма не надо. Надо его Отдать в бумажном виде....и вывесить в электронном(Где можно)
__________________
ну шо когда революция? еще скоро или обождать? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 (permalink) |
Клубень
Псевдо: Віктор
Звідки Ви: КИЇВ
Карапь: Merlin-2 Mercury 60 EFI(в минулому)
Дописи: 23.753
Сказал(а) спасибо: 16.440
Поблагодарили 14.075 раз(а) в 3.727 сообщениях
|
![]()
При упоминании Конституции обязательно указывать номер статьи. Не лишним будет упомянуть о двойном налогообложении водного транспорта(бензин и налог на двигатель и длину лодки) Предлагается третий налог
![]() PS И в обращении исправьте- Президент с большой буквы.
__________________
Люблю рыбалку и уху!!! Merlin-2 Mercury 60 EFI |
![]() |
![]() |
Пользователь сказал cпасибо: |
Neel (17.11.2011)
|
![]() |
#11 (permalink) | |||||||||||||||||||||||
Клубень
Псевдо: Игорь
Звідки Ви: Киев
Карапь: Brig
Дописи: 3.876
Сказал(а) спасибо: 2.171
Поблагодарили 5.490 раз(а) в 992 сообщениях
|
![]()
Все правильно пишешь, только я бы не перегружал письмо - и так уже того что написано - более чем достаточно. Кстати, витчизняни товаровиробники могли бы и сами написать письмо президенту или еще куда-нибудь - этот налог лупит по ним как обухом по голове. А вот тут - "з урахуванням ... країни виробництва та виробника (бренду)" - не согласен, нельзя такую норму предлагать - налоги не могут дискриминировать конкретную страну или компанию... Далее - наверное, поскольку письмо будет от имени клуба - нужно участие кого-то из правления клуба - нужно утвердить текст, может быть, действительно, предложить его для совместного подписания другим ОО ... ну и далее ... как его отдавать в администрацию президента, или где-то печатать... ![]()
__________________
Ше ніколи не було шоб якось не було |
|||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 (permalink) | |||||||||||||||||||||||
Активный участник
Псевдо: Дима
Звідки Ви: Киев
Карапь: Резинка + 3 л\с, Длинномер+60 л\с
Дописи: 7.880
Сказал(а) спасибо: 5.785
Поблагодарили 8.884 раз(а) в 3.314 сообщениях
|
![]()
Вариантов много....отправить почтой с уведомлением. Отвезти лично(в канцелярию) А печатать....так на той-же странице в Фейсбуке у тигипка....да и где удобно. Это позиция ОО,Клуба,Форума....и ВСЕХ людей не безразличных к таким вопросам.
__________________
ну шо когда революция? еще скоро или обождать? |
|||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
Тут присутні: 1 (учасників - 0 , гостей - 1) | |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Розділ | Відповідей | Останній допис |
Переносной генератор . Обсуждение. | Бекас | Электрика | 47 | 21.11.2011 18:42 |
Обсуждение Yamaha | Рыжий | Подвесные импортные брендовые | 54 | 07.10.2011 12:34 |
Обсуждение | Вареник | Символика и атрибутика | 20 | 15.02.2011 17:12 |
Обсуждение габаритных огней. | Anton | Мой опыт | 5 | 14.01.2011 23:08 |