![]() ![]() |
|
|||||||
| Регистрация, техосмотр, права и т.д. Все что связано с регистрацией плавсредств и документами на право управления |
![]() |
|
|
LinkBack | Параметри теми | Параметри перегляду |
|
|
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||||||||||||||
|
Активный участник
Псевдо: Sergey
Звідки Ви: Kiev
Карапь: Всяческие, работа такая
Дописи: 1.076
Сказал(а) спасибо: 497
Поблагодарили 1.404 раз(а) в 391 сообщениях
|
Мова про те, що жухали за нічні переходи. А там мало того, що чартерний контракт зазвичай це забороняє (можливі виключення), та ще й цим категоріям, Day Skipper (RYA) та Bareboat Skipper (IYT), просто заборонено ходити вночі, просто за їхньою категорією. І тут вже без варіантів. Вони ж тому так і називаються - Дєй Шкіпер. |
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Активный участник
Псевдо: Oleksii
Звідки Ви: Kyiv
Карапь: WATERLAND
Дописи: 304
Сказал(а) спасибо: 75
Поблагодарили 291 раз(а) в 107 сообщениях
|
Можливо це тому, що яхтений контакт у чартерних компаній стандартний. Навіть, якщо ти приходиш з яхт-мастер рівнем - тобі його дають підписувати. Навіть, якщо швартуєшся сам, однією рукою, с закритими очима))) |
|
|
|
| 2 пользователя(ей) сказали cпасибо: |
Sergey_Kiev (01.05.2020),
БОНДЫК (03.05.2020)
|
![]() ![]() |
| Тут присутні: 1 (учасників - 0 , гостей - 1) | |
|
|
Схожі теми
|
||||
| Тема | Автор | Розділ | Відповідей | Останній допис |
| Замена Прав. | dimon | Законодательство | 63 | 19.04.2021 19:06 |
| ОТЧЁТЫ - 2017 | biocon | Рыбалка | 110 | 02.02.2018 00:02 |
| РАСПРОДАЖА СТАРЫХ СПИНОВ... | VIKOV | Архив | 6 | 23.10.2016 15:43 |
| Отличия 80-115 Мерков новых и старых. | Виталий28 | Подвесные импортные брендовые | 93 | 01.06.2015 22:54 |
| Замена старых батарей. | MALIBU | Строительство, ремонт | 27 | 05.10.2014 21:09 |