Форум водно-моторного Клуба Фрегат

Назад   Форум водно-моторного Клуба Фрегат > Водномоторная тематика > Околодвигательные вопросы > Установка и настройка двигателя

 
 
LinkBack Параметри теми Параметри перегляду
Prev Попередній допис   Наступний допис Next
Старий 05.04.2020, 23:58   #38 (permalink)
Клубень
 
Аватар для Гена
 
Псевдо: Гена
Звідки Ви: м. Київ,
Карапь: ----------------------
Дописи: 15.285
Сказал(а) спасибо: 4.540
Поблагодарили 4.495 раз(а) в 2.709 сообщениях
Типово Re: Высота установки ПЛМ

Цитата:
Допис від Святовит Переглянути допис
.....................Для мене це досить цікава тема тому що сам пройшов увесь шлях переобладнання човна зі стационара в підвісняк (115 - 130 к/сил) на виносному транці, приблизно на такуж відстань що робите зараз ви.http://forum.fregat.club/album.php?a...&pictureid=791 ось тут є чимало інф. на цю тему + в темі про човен "Крим" http://forum.fregat.club/%D0%BA%D1%8...D0%BC-4-a.html можно ознайомитись з перебігом подій пов"язаних з переробкою та всією хронологією. Додам що на фото, котрі ви побачите по ссилці - не останній варіант переобладнання, транцеві пластини пізніше довелось замінити на значно більші, такі що майже продовжували днище до самого дейвуда ПЛМа ну і звісно мали можливість механічних регулювань. Робилось це само для того щоб уникнути дильфінування , або іншого зла як то прохвати на поворотах та величезного "бурунчука" позаду човна. А взагалі вважаю що це хороше рішення (виносний транець) вивільняється купа місця в кокпіті котрого завжди в будь якому човні чомусь не вистачає. Треба лише прикласти руки то мізки за для досягнення хорошого результату. Що стосовно порад та розрахунків, все вирішується виключно експериментальним шляхом і доводиться до розуму під час ходових випробувань та подальшої експлуатації.

Тобто Вадим ти зробив майже те, шо подовжив корпус за рахунок транцевих плит у ходу, але на відміну від подовженого корпуса ти не покращив поведінку корпуса у статиці, він так само глибоко занурюється на стоянці за рахунок плеча, на якому висить двигун. Казанка 5, у якої ми вбираємо виносний подовженням дна і бортів і в статиці піднімається десь см на 15 в статиці. А з виносноим вони теж усі ідуть з транцевими, яких у нашому випадку геть не треба і занурення по транцю см 25.
__________________
067 598 00 00 Командери, гвинти, прилади контролю та інша комплектація до човнів.
Гена зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
 


Тут присутні: 1 (учасників - 0 , гостей - 1)
 

Ваші права у розділі
Ви не можете створювати теми
Ви не можете писати дописи
Ви не можете долучати файли
Ви не можете редагувати дописи

BB-код є Увімк.
Усмішки Увімк.
[IMG] код Увімк.
HTML код Вимк.
Trackbacks are Увімк.
Pingbacks are Увімк.
Refbacks are Увімк.


Схожі теми
Тема Автор Розділ Відповідей Останній допис
Подвесной на длинномере - вопросы установки и оформления. DIG Длинномер 11 26.03.2012 11:15
Водомет для установки на лодку Kitaco Архив 7 24.02.2011 12:05
Минимальная высота выхлопного отверстия. dimon Установка и настройка двигателя 0 07.12.2010 15:49


Часовий пояс GMT +3. Поточний час: 06:18.


vBulletin 3.8.7 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010

Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0