Форум водно-моторного Клуба Фрегат

Назад   Форум водно-моторного Клуба Фрегат > Обо всем > Автомобильная тематика > Автомобили

Відповідь
 
LinkBack Параметри теми Параметри перегляду
Старий 10.02.2022, 02:52   #1 (permalink)
Активный участник
 
Псевдо: Ярослав
Звідки Ви: Киев
Карапь: Крым
Дописи: 3.675
Сказал(а) спасибо: 1.409
Поблагодарили 2.857 раз(а) в 1.080 сообщениях
Типово Re: восстановления мотора Тойота Корола

Трохи відмив кацемби та зробив фото поршнів. Кільця були запаковані наглухо, після жорсткої хімії звільнились компресійні. Але, на світлинах видно що там є... Шановні, це повна дупа. Якщо кільця лягли - тілько розбирати на відмивати. І тілько ручна робота, те що виймав з масловідвідних каналів не візьме ніяка УЗ мийка, проходив свердлом (пальцями потроху...). Клапанну групу верстатнику, там геометрію однозначно треба буде відновлювати.
Відповідально - 90% капіталки це видалення закоксовки, старих прокладок, герметика... Наслідки єкономії на оливі вражають. Не твердий нагар, то легко. Якась срань, що липне до всього, її ніщо не бере, що не пожере люмінь. Спочатку зішкрябати (дуже допомагає стоматологічний інструмент). Потім залити ворожим "Лавром", рази два-три піну поновити. Він дорогий, але працює! Але після ньго треба ацетоном відмивати. Бензин не розчиняє жижу. Мав ацетону достатньо, щоб не експерементувати з магазинними розчинниками. Там у роботі десь з півлітра бовталось, коли впукний відмивав. Без протигаза краще не братися... Потім Калоша та бавовняне лахміття. Якщо знімається "голова" як мінімум зняти піддон картера, хоч подивитись що там робиться. На своєму виявив "стомившуюся" фарбу, яка лізла у оливу.
Зараз вже приблизно по термінам та цінам. Приблизно для капіталки 90% невеликих двигунів, 4 циліндра, 16 клапанів. Якісно відмити "голову" та поршні десь 16 годин, це вже коли на столі лежить. Для "голови" - це без доведення до норми геометрії каналів. Там може три години, а може і два рочих дні затягне. Поки колупають клапанну групу, треба відмити усе залізо, поновити фарбу та інше. Це же 8-12 годин роботи. Вважайте тепер кошторис за послуги (Київ середньо 500 гривень за годину робіт СТО), ще 4-5 годин розібрати/зібрати-завести. 2000К за повну капіталку двигуна надто дешево. Не знаю, а може ще є ортодоксальні альтруїсти?
Долучені зображення
Тип файлу: jpg 20220205_143430.jpg (291,0 КБ, 61 переглядів)
Тип файлу: jpg 20220205_143736.jpg (296,1 КБ, 51 переглядів)
Тип файлу: jpg 20220205_145535.jpg (879,9 КБ, 46 переглядів)
Тип файлу: jpg 20220205_145541.jpg (358,8 КБ, 53 переглядів)
Тип файлу: jpg 20220205_151048.jpg (352,6 КБ, 40 переглядів)
Тип файлу: jpg 20220205_170509.jpg (4,40 МБ, 40 переглядів)
Тип файлу: jpg 20220205_143721_HDR.jpg (398,2 КБ, 59 переглядів)
__________________
Карантин только оттягивает неизбежное...

Востаннє редагував Ярослав JK: 10.02.2022 о 04:12.
Ярослав JK зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Пользователь сказал cпасибо:
AlexGrom (10.02.2022)
Старий 10.02.2022, 19:39   #2 (permalink)
Активный участник
 
Аватар для Pasic
 
Псевдо: Саня
Звідки Ви: Киев
Карапь: Прогресс 4 в процессе
Дописи: 5.305
Сказал(а) спасибо: 3.739
Поблагодарили 2.706 раз(а) в 826 сообщениях
Типово Re: восстановления мотора Тойота Корола

Ярослав,вы зря берёте при расчете 500 грн час. В ремонте автомобилей, лодок, неважно,есть понятие длинные и короткие работы. Короткая работа это к примеру шаровую поменять. Полчаса замена, 10 минут загнать на подъемник 10минут согнать с подъемника. Убрать итд. И по факту работа вроде бы на полчаса,а потратил час плюс. Ещё время уходит одна машина уже ушла,а следующая будет через полчаса. Простой пример. Покрасить бампер,100уе. Это с материалами. Берём 3000 грн. Ну ещё накину 3500.На материалы минимум 500. То есть человек красит бампер,с выготовкой, грунтовкой,поездками за краской, поехать нужно 2 раза и это все за 6 часов? Нереально. То есть цифра 500 в час справедлива только для коротких работ. Где времени на подготовку уходит больше чем на работу. Капремонт мотора к этому не относится. Либо же меняйте сто.

Считаем 500*8*22= 88000грн. Даже по минимуму минимуму 30%механику. Почти 27000 выходит. Это при графике 2 выходных и 8 часов. Я прямо завтра на такую работу пойду, только нет её.

Востаннє редагував Pasic: 10.02.2022 о 19:50.
Pasic зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
7 пользователя(ей) сказали cпасибо:
AlexGrom (10.02.2022), exceptional (10.02.2022), polek (11.02.2022), sofyart (13.02.2022), Андрей7 (18.02.2022), Вовчик (10.02.2022), Евгений (Киев) (11.02.2022)
Старий 10.02.2022, 21:33   #3 (permalink)
Клубень
 
Аватар для Роман 37
 
Псевдо: Роман
Звідки Ви: Киев
Карапь: Днепр+mercury 40
Дописи: 10.421
Сказал(а) спасибо: 6.735
Поблагодарили 4.419 раз(а) в 1.635 сообщениях
Типово Re: восстановления мотора Тойота Корола

Саня фірменні СТО рахують роботи в нормогодинах, зп слюсарів в залежності від класності первний процент від нормогодин. Мотористи це найкласифіковані працівники. І да капремонт двигуна 4 ц приблизно 60-80 нормогодин, а по ітогу виходить більше, але поки моторист чекає на запчастини, підробляє тошками і мілкими ремонтами по двигуну. ( термостат, грм ремінь помпу замінити...).
__________________
Один Володя почав другий Володя закінчить!!!!!
Роман 37 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Пользователь сказал cпасибо:
Ярослав JK (12.02.2022)
Старий 11.02.2022, 19:10   #4 (permalink)
Активный участник
 
Аватар для Pasic
 
Псевдо: Саня
Звідки Ви: Киев
Карапь: Прогресс 4 в процессе
Дописи: 5.305
Сказал(а) спасибо: 3.739
Поблагодарили 2.706 раз(а) в 826 сообщениях
Радость Re: восстановления мотора Тойота Корола

Цитата:
Допис від Роман 37 Переглянути допис
Саня фірменні СТО рахують роботи в нормогодинах, зп слюсарів в залежності від класності первний процент від нормогодин. Мотористи це найкласифіковані працівники. І да капремонт двигуна 4 ц приблизно 60-80 нормогодин, а по ітогу виходить більше, але поки моторист чекає на запчастини, підробляє тошками і мілкими ремонтами по двигуну. ( термостат, грм ремінь помпу замінити...).

Рома,я не имел в виду фирменные сто. На них делать капиталку экономически нецелесообразно. Я имел в виду классическую сто широкого профиля.

И вообще ремонт авто,это такая скользкая тема. Как было а теме выше 100$цилиндр плюс запчасти. 4ц мотор 400$ плюс запчасти. Так только на расточить блок,шлифонуть колено,гбц сотка уйдет.
И потом начинается ,ой надо голову шлифонуть это за ваш счёт, итд. То есть такое,мягкое кидалово. Человека зацепили,мотор разобрали и начинаем разводить. Так как эти моменты до начала работ мы не оговорили..
Ярослав правильно написал только гбц нормально сделать 6-7 по работе.
Чем действительно интересно капремонт. Ты его делаешь даже по 300 час,но попутно ты делаешь короткие работы по 500 час. Та же замена сальников, грм, итд. То есть когда ходовик курит,у него работы нет ты делаешь капиталку.


P.s. А самое главное, работайте с проверенными людьми. Важно не настолько крутое сто,а кто там работает. У меня есть ходовик, хороший, если я ему сейчас позвоню и скажу надо диагностика ходовой,он меня запишет в лучшем случае на вторник, на 8 утра. Потому что на 9 у него уже машина в очереди стоит. По кузовным работам, есть у нас на форуме Сергей автодок, попробуйте к нему на завтра записаться. У хорошего мастера всегда очередь. А если вы звоните,и вам говорят приезжайте прямо сейчас, это уже повод задуматься. А если ещё и интересная цена, то повод задуматься умножаем на два. Хороший мастер без работы не сидит.

Востаннє редагував Pasic: 11.02.2022 о 19:13.
Pasic зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
7 пользователя(ей) сказали cпасибо:
AlexGrom (11.02.2022), vlad2002 (11.02.2022), Вовчик (11.02.2022), КТМОВ-- (11.02.2022), Ромчик 777 (11.02.2022), Шумахер (18.02.2022), Ярослав JK (12.02.2022)
Старий 11.02.2022, 13:17   #5 (permalink)
Активный участник
 
Псевдо: Anton
Звідки Ви: Черновцы
Карапь: g3 sportsman 1810pfx
Дописи: 228
Сказал(а) спасибо: 21
Поблагодарили 179 раз(а) в 76 сообщениях
Типово Re: восстановления мотора Тойота Корола

Цитата:
Допис від Ярослав JK Переглянути допис
Трохи відмив кацемби та зробив фото поршнів. Кільця були запаковані наглухо, після жорсткої хімії звільнились компресійні. Але, на світлинах видно що там є... Шановні, це повна дупа. Якщо кільця лягли - тілько розбирати на відмивати. І тілько ручна робота, те що виймав з масловідвідних каналів не візьме ніяка УЗ мийка, проходив свердлом (пальцями потроху...). Клапанну групу верстатнику, там геометрію однозначно треба буде відновлювати.
Відповідально - 90% капіталки це видалення закоксовки, старих прокладок, герметика... Наслідки єкономії на оливі вражають. Не твердий нагар, то легко. Якась срань, що липне до всього, її ніщо не бере, що не пожере люмінь. Спочатку зішкрябати (дуже допомагає стоматологічний інструмент). Потім залити ворожим "Лавром", рази два-три піну поновити. Він дорогий, але працює! Але після ньго треба ацетоном відмивати. Бензин не розчиняє жижу. Мав ацетону достатньо, щоб не експерементувати з магазинними розчинниками. Там у роботі десь з півлітра бовталось, коли впукний відмивав. Без протигаза краще не братися... Потім Калоша та бавовняне лахміття. Якщо знімається "голова" як мінімум зняти піддон картера, хоч подивитись що там робиться. На своєму виявив "стомившуюся" фарбу, яка лізла у оливу.
Зараз вже приблизно по термінам та цінам. Приблизно для капіталки 90% невеликих двигунів, 4 циліндра, 16 клапанів. Якісно відмити "голову" та поршні десь 16 годин, це вже коли на столі лежить. Для "голови" - це без доведення до норми геометрії каналів. Там може три години, а може і два рочих дні затягне. Поки колупають клапанну групу, треба відмити усе залізо, поновити фарбу та інше. Це же 8-12 годин роботи. Вважайте тепер кошторис за послуги (Київ середньо 500 гривень за годину робіт СТО), ще 4-5 годин розібрати/зібрати-завести. 2000К за повну капіталку двигуна надто дешево. Не знаю, а може ще є ортодоксальні альтруїсти?

Береш раскоксовку VeryLube в баночке (нужно где то две банки)
Раскоксовка (бензин, дизель) | Автохимия Verylube

Находите емкость металическую по размеру поршня, наливаете в нее жижу, вставляете поршень так, что бы полностью покрыло его и нагреваете градусов до 60.

30мин - и все смывается кисточкой.

Добавлено через 7 минут
Цитата:
Допис від exceptional Переглянути допис
"Уже можно описывать результат. Хадо и ЛиквиМолли Тачку купил с "убитым" мотором, по мнению компетентных людей"
"Пару км от заправки до стоянки было, как залил присадку. Утром завел - подумалось, что мотору край... Дымовая завеса... После трех баков с этой присадкой (см. инструкцию) мотор масло жрать перестал. От слова вообще. Эта присадка походу прочищает все, включая залегшие кольца. А мне такого рассказали, и на СТО и вообще..."
http://forum.fregat.club/%D0%B0%D0%B...%BE%D0%B2.html Ваш пост.
Вы бы уже определились, может и не нужно было кап.ремонт делать? Получается что не компетентные мастера на всяких сто которые ( по вашему мнению зарабатывают 500грн/1чач) советовали вам херню, но вы решили не послушать мастеров и повозиться со всякими присадками. ( Сколько вы потратили на присадки?)

Советую на спиртовом бензине покататься. То же отмывает все так, что как новое внутри. Клапана, поршня сверху, коллектора, топливную и т.д.
Makar82 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 11.02.2022, 14:01   #6 (permalink)
Клубень
 
Псевдо: Миша
Звідки Ви: Украинка
Карапь: казанка 5 маринер 50
Дописи: 1.204
Сказал(а) спасибо: 380
Поблагодарили 634 раз(а) в 382 сообщениях
Типово Re: восстановления мотора Тойота Корола

Цитата:
Допис від Makar82 Переглянути допис


Советую на спиртовом бензине покататься. То же отмывает все так, что как новое внутри. Клапана, поршня сверху, коллектора, топливную и т.д.

Мне не надо, спасибо. Все эти жидкости если и дают результат то временный.
exceptional зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Пользователь сказал cпасибо:
Ярослав JK (12.02.2022)
ВідповідьПереход на главную страницу


Тут присутні: 1 (учасників - 0 , гостей - 1)
 

Ваші права у розділі
Ви не можете створювати теми
Ви не можете писати дописи
Ви не можете долучати файли
Ви не можете редагувати дописи

BB-код є Увімк.
Усмішки Увімк.
[IMG] код Увімк.
HTML код Вимк.
Trackbacks are Увімк.
Pingbacks are Увімк.
Refbacks are Увімк.


Схожі теми
Тема Автор Розділ Відповідей Останній допис
Нужны старые колодки Тойота камри 40ка александр sss Подарю. Приму в дар 0 23.11.2016 10:15
Стоимость восстановления документов Gosha-09 Подскажите плиз... 1 24.07.2015 08:32
2 мотора Хакимбай Подвесные отечественные (СССР, СНГ) 2 14.01.2015 10:20
Тойота Хайлюкс Ser Архив 14 05.06.2014 22:12
Продам Тойота Прадо 2008 г.в., 4,0 Михаил Архив 8 18.01.2013 22:50


Часовий пояс GMT +3. Поточний час: 17:28.


vBulletin 3.8.7 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010

Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0