![]() |
Re: История одного Амура
Цитата:
|
Re: История одного Амура
Был на Волыни, совсем рядом с Польшей. На местном базаре продают сиденья, как я понял для маршруток. Ну и увидел вот эти, они типа складные, раскладываются по необходимости. Прикольные, я на след год займусь обустройством кокпита на своем Амуре, вот и приглядываюсь-присматриваюсь. На вид прикольные, компактные, легкие (для меня это основной параметр). Единственноё не было время рассмотреть что с низу, как крепить? Те крепежи, что на фото не совсем для лодки..... А так, в общем и целом очень прикольные, обычно идут парами (вродебы). Цена в пределах 500-800.
|
Re: История одного Амура
У темі 3 долучень
Рено Сценик 3. На стандартные крепы. Но на хорошей волне они не практичны.
|
Re: История одного Амура
А можно по-подробней что с ними не так? Вроде компактные лёгкие? Как Вы их крепили?
|
Re: История одного Амура
:-))
Простите господа, но автомобильные кресла на лодке это "Колхоз стайл" ... |
Re: История одного Амура
Крепили болтами на сквозь. Велик не мой! У меня с Рено но совсем другие(Быстро съёмные). Я такие не хотел, там поролон мягкий при волне пятая точка страдает.
|
Re: История одного Амура
Многие рекомендуют складные от газелевской маршрутки, вроде не тяжёлые. Может кто пробовал?
|
Re: История одного Амура
Щас заглянет сюда Толя и наваляет всем "французам" за балачки.
|
Re: История одного Амура
Цитата:
|
Re: История одного Амура
Цитата:
Про французів зняю що вони гарно вміють робити вертушки мепс, ейфелеву вежу, ножи опінель і звісно мін нет :-D:-D:-)) Сідухи будуть рибальські, це не совхозна тєлега щоб в неї вантажити мотлох. Можна, карпове крєсло заколхозити. А з Q7 може й поставлю на ельку :'( |
Re: История одного Амура
Сорі але саме практичне це складні стульчики з спинкою, собі робив навибирався. в кінці зупинився на простих устойчивих стульчаках, крепляться 1 болтом в підлогу. пасажирський зовсім не креплю, та й свій майже тоже. Приїхав на відпочинок заніс їх на берег до столу, тре кудись гайнути кинув в лодку і вперед, спати зложив в носі і в тебе рівна підлога.
не придумуйте велосипед. |
Re: История одного Амура
У темі 9 долучень
Мої Вітання!
Я планею задне сидіння зробити хорстким, з рибацьким варіантом сидіння з вінілу , аля діванчик. А під відпочинок з сім*єю планую, на задній діван, кріпляться 2 надувних сидіння , які в рундуках не займають багато міста , накачуються за 3 хвилини, і дуже гарні під час відпочинку і як круг можна використовувати , як сидіння біля столика на березі і в човні, м*яке сидіння, яке компактне і комфортне. Варіанти використання на фото. |
Re: История одного Амура
У темі 4 долучень
Усім усього і побільше!
Презентую сидіння, яке буде базуватися в носу. Усім добра і любові! |
Re: История одного Амура
Весьма! Где брал?
|
Re: История одного Амура
Цитата:
|
Re: История одного Амура
Цитата:
Порез не проблема, перетяжка такого сидения стоит 900 грн работа, плюс материалы. Знаю место где можно перешить %-} |
Re: История одного Амура
А рули там перешивают?
|
Re: История одного Амура
Пока нет
|
Re: История одного Амура
У темі 3 долучень
Мої вітання водномоторне братерство.
До Вашої уваги питання в студію :«чим зашити карти? » Варіанти: вологостійка фанера, чи екоБонд, чи ще щось що Ви Порекомендуєте. Також якщо в когось є виху на бюджетні пропозиції цих матеріалів, врошу надати контакти чи ссилки на продукт з ціною. Можливо приклали як облаштувати. Буду вдячний кожній пораді. Бажаю усім вдалого вечора, неділі і усього життя.! |
Re: История одного Амура
Фанера "бакелитовая" 6 мм. Точная подгонка, отсутствие сколов, поменьше видимых колхозо-заклёпок. И никаких тряпок-ковролинов. При соблюдении этого - вид ОГОНЬ!:ok:
|
Часовий пояс GMT +3. Поточний час: 03:06. |
vBulletin 3.8.7 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010