Форум водно-моторного Клуба Фрегат

Форум водно-моторного Клуба Фрегат (http://forum.fregat.club/)
-   Амур (http://forum.fregat.club/амур/)
-   -   История одного Амура (http://forum.fregat.club/амур/21577-история-одного-амура.html)

Кацан 07.03.2017 23:37

История одного Амура
 
У темі 10 долучень
Мої Вітання Усім!
Оскільки я став Щасливим власником Амура 1 , то буду потроху Вам доповідати про процес перебудови човна.

Човен йшов с москвичовським двигуном, який попередній власник замінив на двигун БМВ. Так як я планував підвисний двигун, то відкупив голий корпус. Хочу подякувати Андрію28, який вніс коррективи в моє баченнЯ про човни, коли в мене була Южанка з булями - в простонароді метла.

Човен на реконструкції у Гени Булиги.
В такому вигляді я його купив.
Запасаємось попкорном, Далі буде.

Гена 08.03.2017 00:42

Re: История одного Амура
 
На данный момент в Амуре Толика выровнен уровень пола по всему кокпита, что требовало доработки шпангоутов почти всех, уьран развал бортов внутрь, теперь он стал прямобортным и сделаны 2 бака под паёлы общим обьёмом порядка 105 литров. Сейчас удлиняем корпус до 5,9 метра длинны и делается транец с площадкой сзади. Фотки если захочет выложит Толик сам.

Andrey 09 08.03.2017 00:47

Re: История одного Амура
 
Ахренеть! Катер будет бомба!
А сколько времени эти переделки заняли?

Гена 08.03.2017 00:52

Re: История одного Амура
 
Цитата:

Допис від Andrey 09 (Допис 471914)
Ахренеть! Катер будет бомба!
А сколько времени эти переделки заняли?

Переделки ещё не закончились, так что о времени говорить рано. но скоро он будет на Воде, если будет мотор.

Andrey 09 08.03.2017 01:15

Re: История одного Амура
 
Мотор навестить это пару часов. Ну молодцы, интересно все получается

Гена 08.03.2017 02:06

Re: История одного Амура
 
Цитата:

Допис від Andrey 09 (Допис 471922)
Мотор навестить это пару часов. Ну молодцы, интересно все получается

Навесить мотор и за полчаса можно, а вот подключить немного больше времени, вспмони свою МоторСич.

Кацан 08.03.2017 09:18

Re: История одного Амура
 
У темі 9 долучень
Першим ділом відклепали задню стінку корми, вирізали усі приблуди які тримали двигун усередині, також видалена перегородка між моторним відсіком і кокпітом. розвернули борти, порізали метал , Погнули у Бакена, і вкинули до старих шпангоутів.
Печаль була коли хотіли помити із середини. Об*їхали 4 мийки, на четвертій з потугами частково відмили від мазути и зарядили 500 грн.- пришлось грубіянити.

Шурави 08.03.2017 09:25

Re: История одного Амура
 
Оце ви псіхонули. :cool2:
Зміна геометрії корпусу не позначиться на мореходних якостях човна?

Кацан 08.03.2017 09:25

Re: История одного Амура
 
У темі 16 долучень
Вировняна підлога по всій довжині, поварені шпангоути (зв*язані), те що писав Гєна.

Кацан 08.03.2017 09:30

Re: История одного Амура
 
У темі 4 долучень
Зварено два баки,
загальна ємність приблизно 90 літрів

Кацан 08.03.2017 09:43

Re: История одного Амура
 
У темі 16 долучень
Щоб ув*язати транець, було мною прийняте рішення подовшити човни на 280мм. Добжина човна буде 5950мм.

спочатку приклепали 280мм, а потім посилили конструкцію і проварили.

Усе на фото.

Кацан 08.03.2017 09:48

Re: История одного Амура
 
У темі 4 долучень
Потім Разом з Гєничем і Юрою розпланували корму.
Контур і візуалізація на фото .
Поки усе!
Дякую хлопцям за терпіння і мізковий штурм по вдосконаренні варіантів реконструкції мого човна. Важко їм зі мною.%OD%OD%OD
>:o>:o>:o>:o>:o>:o>:o>:o>:o>:o>:o>:o>:o>:o>:o>:o>:o>:o

Кацан 08.03.2017 09:50

Re: История одного Амура
 
Цитата:

Допис від Гена (Допис 471916)
Переделки ещё не закончились, так что о времени говорить рано. но скоро он будет на Воде, если будет мотор.

Гена, що означає "Якщо буде двигун?"

Яж погодився на Яму100, яку Ви мені з 1961 запропонували. Чекаю!

Rasputin 08.03.2017 11:30

Re: История одного Амура
 
Йоханый экибастус, я даже слабо представляю себе бюджет подобного "тюннинга" =-O=-O=-O

Хотя это по ходу дела постройка нового судна ...

Varyagg 08.03.2017 11:45

Re: История одного Амура
 
Цитата:

Допис від Гена (Допис 471913)
убран развал бортов внутрь, теперь он стал прямобортным

Зачем?

Уже понял, выгнутые борта сложнее удлинить

Кацан 08.03.2017 12:01

Re: История одного Амура
 
Цитата:

Допис від Rasputin (Допис 472005)
Йоханый экибастус, я даже слабо представляю себе бюджет подобного "тюннинга" =-O=-O=-O

Хотя это по ходу дела постройка нового судна ...

Про драконів не слова.

Добавлено через 10 минут
Цитата:

Допис від Varyagg (Допис 472009)
Зачем?

Уже понял, выгнутые борта сложнее удлинить

Тепер
В районі кокпіта ширина 1980мм , натранці 1900мм.по наружі.
Як би не зрізали борти, то на транці бувби високий борт , тому що там велике було закруглення 1300мм внутрішня ширина, при цьому низ по наружі 1600мм

БАКЕНН 08.03.2017 12:09

Re: История одного Амура
 
Цитата:

Допис від Varyagg (Допис 472009)
Зачем?

Уже понял, выгнутые борта сложнее удлинить

Выровнять борта это одна из моих идей :
1. Увеличение кокпита по ширине .
2. Правельный рецес с толковым силовым набором.
3. Визуализация корпуса будет :happy:

Толь ,звыняй что влез :smuschenie:

Кацан 08.03.2017 12:26

Re: История одного Амура
 
Цитата:

Допис від БАКЕНН (Допис 472015)
Выровнять борта это одна из моих идей :
1. Увеличение кокпита по ширине .
2. Правельный рецес с толковым силовым набором.
3. Визуализация корпуса будет :happy:

Толь ,звыняй что влез :smuschenie:

От якщо б не ти, то на транці ширинаб була 1300мм
Дякую друже!

tyrbo77 09.03.2017 21:29

Re: История одного Амура
 
Не проще взять амур с прямыми бортами, там и набор повеселее и по финансам намного дешевле данного тюнинга? А какую цель приследуете с удлинением корпуса, и так килеватость стремится к крыму? Вытяжные заклепки в наборе?????

Кацан 09.03.2017 21:47

Re: История одного Амура
 
У темі 1 долучень
Цитата:

Допис від tyrbo77 (Допис 472200)
Не проще взять амур с прямыми бортами, там и набор повеселее и по финансам намного дешевле данного тюнинга? А какую цель приследуете с удлинением корпуса?

Діма, у Амура з прямими бортами інша форма хвильоріза. А значить роботи більше.
Ви правильно підмітили, там «набор» веселіше і важче. Є підтвердження що Амур1 і Амур2 і АмурМ відрізняються вагою і «наборами». Самий легкий - перший.
Подовження корпусу на 28см потрібно для ув'язки транцю. Пізніше по фоткам ви зрозумієте.
Проект в роботі.
Додам фотку свого Амура, коли він тягав вейки у Гідропарку. З двигуном БМВ


Часовий пояс GMT +3. Поточний час: 09:19.

vBulletin 3.8.7 ; Copyright © 2000-2024 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010


Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0