Re: Попытка отстоять "старые" права
Поки ми тут чешемо потилиці з правами та листами до кабміну, в державі знов дещо змінилося. :-)
Кабмін 6 вересня прийняв постанову 1095 "Про утворення Державної служби морського та річкового транспорту України". https://www.kmu.gov.ua/ua/npas/pro-u...portu-ukrayini По-перше, там в додатку про зміни до попередніх постанов, зокрема, внесено зміни до "Положеня про Державну службу України з безпеки на транспорті" від 11 лютого 2015 р. А там ---ТАДАААМММ!----- пункт1: "1. Державна служба України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра інфраструктури і який реалізує державну політику з питань безпеки на наземному транспорті та у сфері безпеки на морському та річковому транспорті (крім сфери безпеки мореплавства суден флоту рибного господарства)." Ну і так далі по тексту... Коротше кажучи, тепер Укртрансбезпека до річок та морів не має ніякого відношення, і повноважень на перевірку будь-яких документів на воді не має. Точніше, на воді вони з 06.09.17р. просто ніхто. Відповідні функції передано до новоствореної "Державної служби морського та річкового транспорту України". А там згідно положення своі фахівці, своя підготовка, свої документи і повноваження. Див. додатки до Постанови за посиланням. Думаю, що саме туди треба надсилати листа для отримання роз'яснень. Тому що: "п.4. Морська адміністрація відповідно до покладених на неї завдань: 1) узагальнює практику застосування законодавства з питань, що належать до її компетенції, розробляє пропозиції щодо вдосконалення законодавчих актів, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, нормативно-правових актів міністерств та в установленому порядку подає їх Міністрові інфраструктури;" Всім, хто за совковою звичкою "навсякійслучай" :-) наввипередки бігав міняти "старі" права на "нові" присвячується: Ви ж розумієте, що ваші нові "бамажки" з 06.09.17р., за існуючою чиновницькою логікою, вже перейшли в розряд "старих"? І ми всі тепер "на одному боці"! :*-)%* Згідно постанови Кабміну нова Морська адміністрація України: "п. 45) видає посвідчення судноводія торговельного судна, яке допущено до плавання судноплавними річковими внутрішніми водними шляхами, посвідчення морського лоцмана, посвідчення річкового лоцмана, посвідчення лоцмана-оператора служби регулювання руху суден, а також судноводія маломірного (малого) судна;" PS З терміном припинення повноважень УТЗ я мабуть поквапився, постанова дійсна з деякими виключеннями. Але вже призначено тимчасово виконуючого обов'язки керівника Морської адміністрації (нинішній зам голови утз), і дата початку її роботи - 1серпня2018р. |
Re: Попытка отстоять "старые" права
Цитата:
|
Re: Попытка отстоять "старые" права
У темі 1 долучень
Цитата:
http://forum.fregat.club/attachment....4&d=1516271948 |
Re: Попытка отстоять "старые" права
У темі 1 долучень
Ох и бабла на рубят
№38 самый интересный, думаю исчезнут все стоянки на которые положили глаз " малоимущие " типа Шуфрича. http://forum.fregat.club/attachment....5&d=1516272237 |
Re: Попытка отстоять "старые" права
Цитата:
Документ в первом посту. |
Re: Попытка отстоять "старые" права
Цитата:
Другой вопрос. Заехал на РОП, взял документы. В правах, выданных летом 2007 года, талона предупреждений нет. Права без срока давности. Уже ясно - в руки людям, представляющимся от "трансбезпеки", корочки в руки не давать. С нетерпением жду, когда их принесет в нашу акваторию.:-) |
Re: Попытка отстоять "старые" права
Цитата:
Треба зобов'язати і цих, і майбутніх посадовців діяти в межах конституції. Спочатку листуванням, далі судами. Для цього потрібен юрист, фактично на зарплатню (поточна робота + премія за позитивний кінцевий результат), бо справа довга, а на громадських засадах ніто це робити не буде, у всіх свої справи. Чомусь впевнений, що спільнота форуму вже готова витрачатись на роботу юриста і на поштові та судові витрати. Досвід першого листа це вже довів. 100грн. навіть щомісяця кожному, це дрібниця, 3 л бензину. А справа того варта. |
Re: Попытка отстоять "старые" права
Цитата:
Думаю что выдушу еще одно/два письма в те-же деньги. Но надо четко поставить задачу... |
Re: Попытка отстоять "старые" права
Надо пробовать позвонить в приемную правительства по работе с обращениями граждан. Чтобы звонок не единичный, а достаточно массово было С Водоканалом помогло, не только перестали насчитывать за водоотвод горячей воды, но и признали, что должны мне 1000 гривен =-O
|
Re: Попытка отстоять "старые" права
Цитата:
Трохи "лірики". Коли я завертаю на сто, то не прошу механіка закрутити окрему гайку, аби подешевше було. Я прошу майстра сто чи іншого керівника зробити так, щоб авто їздило і не ламалось. Мені потрібно саме це. А ось що саме для цього потрібно робити механікам, то вже їх внутрішня справа, діагностувати і дати мені оцінку можливості ремонту і його вартість. Це все, що мені потрібно від сто, щоб погодити з ними кошторис і терміни ремонту. Зважаючи на те, що вже сталося з ініціативою відстоювання старих прав, я думаю, що ви мали справу з "механіком", який може відкрутити, чи закрутити щось, але на кінцевий результат для замовника йому абсолютно байдуже. Інакше не пояснити те, що вас не попередили про обов'язковість відправки рекомендованого листа з повідомленням про отримання. (це зробили б в будь-якій юр.консультації, яких на кожному розі..) Бо за наявності такого повідомлення, і за відсутності відповіді кабміну можна було вже і позов до суду подавати. То ж на мою думку чітка задача повинна з нашого боку полягати в тому що: 1. Ми вважаємо, що деякі постанови уряду і рішення окремих органів влади суперечать конституції і порушують наші конституційні права. Юрист (чи юр.контора) може оцінити наші перспективи в суді, але це консультація, і коштуватиме вона стільки-то. Ми вирішуємо, платити, чи ні. Якщо так, то платимо і: 2. Юристи дають нам свою письмову експертизу поточного стану законодавства, свою оцінку перспективності подальших рухів (до суду, громадських чи особистих звернень, координованих нашими юристами, тощо), обов'язково оцінку термінів (від і до, приблизно) і бюджет можливої роботи в цьому напрямку. Знов-таки, наша справа тільки вирішити, платити, чи ні. І тут саме важливе зрозуміти, що платити нам доведеться в будь-якому випадку! В першому варіанті, щоб захистити своє право, поставити посадовців на своє місце. В другому - на майбутні штрафи, нескінченні заміни одних "бамажок" на інші, "перепідготовки екстерном", "іспити" і таке інше. І це не враховуючи часу, нервів тощо. Якщо все робити правильно, то ми тільки маємо шанс (ніяких гарантій) отримати правильний результат. Це треба розуміти. Якщо с самого початку робити неправильно (шукати механіків), то годі й чекати на щось. |
Re: Попытка отстоять "старые" права
Цитата:
Наверное Вам просто хотелось поговорить про гайки... :smuschenie: |
Re: Попытка отстоять "старые" права
Лажа это всё.
|
Re: Попытка отстоять "старые" права
Цитата:
|
Re: Попытка отстоять "старые" права
Цитата:
Вся беда в том, что при попытке предъявить старые права - проверяющие будут утверждать, что эти вот старые права не соответствуют действующему образцу и будут правы, т.е. управление с документами, не соответствующими действующему юридически утвержденному образцу - незаконно (и фактически является управлением без прав со всеми вытекающими)...:-( Всё остальное - бессмысленная лирика... |
Re: Попытка отстоять "старые" права
Цитата:
Похоже вы хотите, сами перед собой оправдать свой обмен прав на "новые". |
Re: Попытка отстоять "старые" права
Цитата:
ШАГ 1. Составить грамотный запрос в соответствующее министерство о том, не содержатся ли нарушения требований таких-то положений Закона в таких-то положениях соответствующего подзаконного акта. Можно оформить как обращение граждан с требованием отменить незаконный подзаконный акт. (тарабарщина))) При этом руководствоваться решением Конституц. суда Украины № 1-22/201 от 30.05.2001. Это судебное решение весьма подходит к нашему случаю. ШАГ 2. Блин!!! Вы же в Киеве. Занесли в министерство. Поставили отметку. ШАГ 3. Ждем ответа или неответа в течение месяца. ШАГ 4. Фантастический. Чиновники осознали, раскаялись и отменили всю йухню. ШАГ 5. На основании отписки министерства или отсутствия ответа составляем обращение в суд. ШАГ 5. Через 2-3 месяца будет назначено первое заседание суда. Из-за неявки ответчика его перенесут снова на 2-3 месяца. Потом еще несколько раз перенесут. ШАГ 6. Получаем решение суда. Радуемся или материмся в зависимости от результата. ГЛАВНОЕ. Нужны деньги на добросовестного нудно-въедливого специалиста и судебные издержки. Вся процедура займет не менее 1-2 лет... :*-)%* |
Re: Попытка отстоять "старые" права
Цитата:
Осталось пройти все остальные шаги. Или что-то было не так в письме? |
Re: Попытка отстоять "старые" права
Цитата:
|
Re: Попытка отстоять "старые" права
Цитата:
|
Re: Попытка отстоять "старые" права
Цитата:
...что-то я повторяюсь...)));-) :*-)%* |
Часовий пояс GMT +3. Поточний час: 04:25. |
vBulletin 3.8.7 ; Copyright © 2000-2024 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010