![]() |
Re: Упрощение процедуры оформление документов на малые суда в Регистре Украины.
Иванович,
Уважаемый - имхо вы путаете теплое с мягким:neznayu:. Автору темы - вы так и не представились:smuschenie:. |
Re: Упрощение процедуры оформление документов на малые суда в Регистре Украины.
Я за отмену ТО, а для проверки имеются ли в лодке спас жилеты и тд. есть водная полиция
|
Re: Упрощение процедуры оформление документов на малые суда в Регистре Украины.
Цитата:
:cool2: |
Re: Упрощение процедуры оформление документов на малые суда в Регистре Украины.
Цитата:
ПС рыбачу обычно в о одиночку! |
Re: Упрощение процедуры оформление документов на малые суда в Регистре Украины.
Цитата:
полтиник он может быть 90-хх годов за 1000-2000 у.е... а может 2017 года за 10ку... ну и кто из нас богат вопрос?! ( вы точно путаете мягкое с теплым) Добавлено через 2 минуты Цитата:
я так понимаю Вы пенсионер... на вёслах и на калибри 330... ( суда по обиде на других) |
Re: Упрощение процедуры оформление документов на малые суда в Регистре Украины.
...фантазёры, блинннн...:-))
|
Re: Упрощение процедуры оформление документов на малые суда в Регистре Украины.
Цитата:
Особисто я в ньому побачив той самий старий спосіб мислення (совковий, репресивний), який не дасть змоги змінити систему, а тільки пропонує "боротися з наслідками". І ще, щодо скандинавських 9м, облиште, будь-ласка, ту мусорську риторику типу "наш народ ще не готовий". Більшість нас все ж таки свідома і готова дотримуватися закону, співпрацювати з будь-ким, хто прагне навести лад. Тобто, в основі системи має стати об'єктивна користь для суспільства, безпека, свідомість, доступність, простота та прозорість. Цитата:
Спершу пропоную ставити питання ширше. Що дає суспільству і власнику човна обов'язкова реєстрація маломірного судна довжиною 2-3-4метри? Чи впливає на безпеку руху проходження обов'язкового ТО такого судна? Тут кругом буде відповідь - ні, або нічого. Інша справа - можливість добровільного ТО і реєстрації, тобто декларування, човна та моторів до нього в реєстрі. Якщо стисло по пропозиції, то ось так: 1. Човни до 3м та/або з мотором до 6к.с. Права, реєстрація, ТО не обов'язкові, на розсуд власника. 2. Човни до 6м та/або з мотором до 60к.с. Права обов'язкові, реєстрація обов'язкова (декларативна, в т.ч. он-лайн), ТО не обов'язкове. 3. Човни до 8м та/або з мотором до 150к.с. А також ті, що використовуються в комерційній діяльності незалежно від розміру та потужності. Права, реєстрація, ТО обов'язкове. Трошки фантазій. Мотивація добровільної реєстрації (декларування) в певному загальному реєстрі: 1. звільняє від необхідності мати всюди всі документи, інспектор все бачить на планшеті. Власне кажучи, самі папірці, всі ті бланки тощо стають взагалі непотрібними. 2. на випадок крадіжки фото, номери тощо засвітяться миттєво у інспекторів по всій країні (stop-list) 3. все робиться просто, не піднімаючи дупи з дивана 4. Регістр має більш реальну статистику маломірного флоту, інспектори за згоди власника можуть робити попередню реєстрацію човна з мотором прямо на воді чи на березі водойми. Мотивація добровільного ТО: 1. мати можливість отримати у інспектора професійну консультацію (!) щодо безпеки свого човна, рекомендації щодо усунення можливої небезпеки життю. 2. свіжа наліпка (голографія, типу віньєтки) на консолі човна покаже оточуючим, перш за все патрулю на воді, що вони мають справу з поміркованим свідомим власником і що човен дійсно безпечний. |
Re: Упрощение процедуры оформление документов на малые суда в Регистре Украины.
Я бы отменил ТО, но при условии, что каким-то образом поотбирать нафиг все купленные права. Тогда ходить по воде станет безопасно. Раньше, я в 90-х застал, при прохождении ТО какждый год инспектор созерцал лодку с наличием необходимого барахла и задавал минимум три вопроса по правилам судновождения. На 7-м РОПе инспекторил товарищ с язвой чего-то там, непьющий и замученный недугом, с соотв. настроением. Такая метода имела смысл, но все равно в итоге принимала извращенную форму. У товарища на самострое за колонкой был приварен для удлинения корпуса и как площадка для купания то-ли бак, то-ли отсек плавучести. Сантиметров 20-25 над водой выступал. Так тот инспектор ему тыкал носом, какой у него низкий транец и от берега дальше 500 метров отходить нельзя. Это параходу под 13 метров длины, с высотой борта больше метра...
Потому, в нынешних реалиях ТО - нафиг! Жопы бюрократов поместить в лодки и пусть соблюдение правил на воде контролируют. |
Re: Упрощение процедуры оформление документов на малые суда в Регистре Украины.
У темі 3 долучень
Цитата:
Еще, раз о Регистре речь идет, то его основополагающая задача есть: "-розроблення та затвердження правил і технічних вимог щодо забезпечення виконання умов безпеки плавання суден, охорони життя і здоров'я пасажирів, суднових екіпажів, збереження вантажів, що перевозяться, екологічної безпеки суден" Как он сможет ее выполнять в связи с вашим предложением часть судов не учитывать? |
Re: Упрощение процедуры оформление документов на малые суда в Регистре Украины.
Вам дай волю и на матрасе поплавать будет нельзя. И на пляже только с определённым документом.
Вы ещё с требованиями пограничников не знакомы. И в чем криминал, что девушка на надувной черепахе играет с собаками. На общественное место (пляж) это не похоже и потому пусть резвятся. Добавлено через 32 минуты Цитата:
|
Re: Упрощение процедуры оформление документов на малые суда в Регистре Украины.
Цитата:
|
Re: Упрощение процедуры оформление документов на малые суда в Регистре Украины.
Иметь иное мнение, чем большинство, зазорно. Скажи где не прав, если уж на ты. Или сотри меня, раз уж модератор. Это форум вообще-то здесь люди разные мнения выражают. Попрошу без оскорблений если других аргументов нет.
|
Re: Упрощение процедуры оформление документов на малые суда в Регистре Украины.
Цитата:
|
Re: Упрощение процедуры оформление документов на малые суда в Регистре Украины.
Цитата:
|
Re: Упрощение процедуры оформление документов на малые суда в Регистре Украины.
Цитата:
|
Re: Упрощение процедуры оформление документов на малые суда в Регистре Украины.
Івановичу би дати можливість утримувати бізнес і розвивати його в ці часи. А окрім податків ще допомагати хлопцям в окопах. Може б тоді інакше дивився на цю ситуацію. Для мене ваш пост заклик до часткового повернення в ссср.
|
Re: Упрощение процедуры оформление документов на малые суда в Регистре Украины.
Цитата:
Цитата:
Це ми вже проходили рівно 100 років тому, коли "кто бил нікєм, захотєл стать всєм", землю крєстьянам, заводи рабочім... І знаємо, що з того вийшло. |
Re: Упрощение процедуры оформление документов на малые суда в Регистре Украины.
Цитата:
Чому ви вирішили, що комусь в державі має бути діло до обліку надувнух? Яким чином облік впливає на безпеку руху і дотримання правил на воді? Яким чином Регістр впливає на цю безпеку? Він за неї відповідає? Цитата:
Шо будемо робити? |
Re: Упрощение процедуры оформление документов на малые суда в Регистре Украины.
Цитата:
|
Re: Упрощение процедуры оформление документов на малые суда в Регистре Украины.
Тема напоминает анекдот про занять очередь с вечера, чтобы утром пораньше освободиться :->
Есть ли здесь те, кто возит с собой все те вещи, записаные в "технічном формулярі"? Я думаю, таких нет...о каком прохождении ТО можно говорить в таком случае? Любители контроля на воде тоже веселят...ок, какая-нибудь "инспекция" резко начинает "контролировать" все плавсредства в октябре-ноябре...как много на форуме лодок, у которых в "свідоцтві придатності" стоит не Т2 (ограничение по температуре воды)? :-] |
| Часовий пояс GMT +3. Поточний час: 23:02. |
vBulletin 3.8.7 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010