Форум водно-моторного Клуба Фрегат

Назад   Форум водно-моторного Клуба Фрегат > Обо всем > Автомобильная тематика > Автомобили

Відповідь
 
LinkBack Параметри теми Параметри перегляду
Старий 02.09.2012, 19:41   #1 (permalink)
Активный участник
 
Аватар для shahter
 
Псевдо: Саша
Звідки Ви: Гостомель
Карапь: Энерджи 2,90+Суза 2,5, но мечтаем о лучшем...
Дописи: 2.807
Сказал(а) спасибо: 1.261
Поблагодарили 1.855 раз(а) в 746 сообщениях
Типово Re: Хочу себе такую машину.

Есть такая славянская народная мудрость о нашем автопроме, из современных:
"Легче болт забить, чем гвоздь закрутить"
__________________
Хочешь помочь - отойди не мешай
shahter зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Пользователь сказал cпасибо:
Карапуз (03.09.2012)
Старий 13.01.2013, 20:16   #2 (permalink)
Активный участник
 
Аватар для dimon
 
Псевдо: Дима
Звідки Ви: Киев
Карапь: Резинка + 3 л\с, Длинномер+60 л\с
Дописи: 7.879
Сказал(а) спасибо: 5.785
Поблагодарили 8.884 раз(а) в 3.314 сообщениях
Типово Re: Хочу себе такую машину.

А я с подачи Рыжего...и не долгого владения VW Т3......заболел реально. Очень жаль, что такие машины не выпускают.
Offroad mit VW T3 Syncro - YouTube

VW T3 T25 Vanagon Syncro Strata Florida Greenlane 4x4 Weekend - YouTube


Volkswagen T3 Syncro 4WD - YouTube


VW T3 T4 Syncro Treffen Mammutpark Stadtoldendorf 2011 HD Sandkastenspiele1080p H 264 AAC - YouTube
__________________
ну шо когда революция? еще скоро или обождать?
dimon зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Пользователь сказал cпасибо:
student (14.01.2013)
Старий 13.01.2013, 20:24   #3 (permalink)
Клубень
 
Аватар для MERLIN
 
Псевдо: Віктор
Звідки Ви: КИЇВ
Карапь: Merlin-2 Mercury 60 EFI(в минулому)
Дописи: 23.746
Сказал(а) спасибо: 16.434
Поблагодарили 14.072 раз(а) в 3.726 сообщениях
Типово Re: Хочу себе такую машину.

А Т-3 все Syncro или отдельные модификации?
__________________
Люблю рыбалку и уху!!!
Merlin-2 Mercury 60 EFI
MERLIN зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 13.01.2013, 20:29   #4 (permalink)
Активный участник
 
Аватар для dimon
 
Псевдо: Дима
Звідки Ви: Киев
Карапь: Резинка + 3 л\с, Длинномер+60 л\с
Дописи: 7.879
Сказал(а) спасибо: 5.785
Поблагодарили 8.884 раз(а) в 3.314 сообщениях
Типово Re: Хочу себе такую машину.

Цитата:
Допис від MERLIN Переглянути допис
А Т-3 все Syncro или отдельные модификации?

Нет, все Т3 просто задне приводные(с разными моторами)....а есть Синхро.
Нажмите здесь для того чтобы увидеть полный текст
T3 як і всі його попередники мав індекс Type2. У VW T3 було проведено безліч технічних нововведень. Колісна база Т3 збільшилася на 60 міліметрів. Т3 став на 12,5 сантиметрів ширше ніж його попередник Т2 і важив мінімум на 60 кілограмів більше (1365 кг).

Двигун в Т3 як і в більш ранніх моделях знаходився позаду, хоча в той час це вважалося застарілим. Тим не менш модель користувалася величезним успіхом в Німеччині, Нідерландах, Австрії та на території колишнього СРСР.

VW T3 Syncro

VW T3 з високим дахом


VW запропонував величезний вибір додаткового обладнання в тому числі електричні склопідйомники, електричний регулятор зовнішніх дзеркал заднього виду, центральний замок, тахометр, підігрів сидінь, задні склоочисники, система очищення фар, а з 1985 повний привід і кондиціонер. З 1986 на Т3 можна було встановити ABS за додаткові 3720 німецьких марок (дані на 1989 рік). Подушки безпеки з'явилися тільки в його наступника Т4.

Найбільшою проблемою Т3 було швидке покриття іржею деяких деталей.

В 1985 році з'явився ексклюзивний Caravelle Carat який був розрахований на бізнес клієнтів. Автомобіль був обладнаний литими дисками, передніми спойлерами, опущеним шасі, складним столом, підсвічуванням сходинок, сидіннями з замші. Сидіння у другому ряду могли повертатися.

В 1985 році представлений Multivan - сімейний автомобіль універсального використання.

Т3 став останнім автомобілем Volkswagen в європі який мав заднє розташування двигуна. Т3 розглядають як останнього справжнього Bulli. В 1990 у було завершено виробництво на заводі в Ганновері, а в 1992 на заводі в Австрії.

Починаючи з 1992 року виробництво було перенесено на завод в Південній Африці який випускав Т3 виключно для місцевого ринку. Виробництво тривало до літа 2003 року.

Т3 досі дуже популярні в Африці та на території колишнього СРСР.
__________________
ну шо когда революция? еще скоро или обождать?

Востаннє редагував dimon: 13.01.2013 о 20:32.
dimon зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Пользователь сказал cпасибо:
MERLIN (15.01.2013)
Старий 13.01.2013, 20:31   #5 (permalink)
Клубень
 
Аватар для dberegovoy
 
Псевдо: Денис
Звідки Ви: Херсон
Карапь: Крым
Дописи: 7.462
Сказал(а) спасибо: 3.226
Поблагодарили 3.786 раз(а) в 1.606 сообщениях
Типово Re: Хочу себе такую машину.

отдельно
есть и Т4 синхро и Т5 просто у Т3 база покороче что лучше для бездора ну и развесовка другая (движек сзади)
__________________
Крым + Mercury 25 EFI
Сбавь скорость и начни жить!!!
dberegovoy зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 13.01.2013, 20:44   #6 (permalink)
Активный участник
 
Аватар для dimon
 
Псевдо: Дима
Звідки Ви: Киев
Карапь: Резинка + 3 л\с, Длинномер+60 л\с
Дописи: 7.879
Сказал(а) спасибо: 5.785
Поблагодарили 8.884 раз(а) в 3.314 сообщениях
Типово Re: Хочу себе такую машину.

Да...в Т3 развесовка 50\50.
__________________
ну шо когда революция? еще скоро или обождать?
dimon зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
ВідповідьПереход на главную страницу


Тут присутні: 1 (учасників - 0 , гостей - 1)
 

Ваші права у розділі
Ви не можете створювати теми
Ви не можете писати дописи
Ви не можете долучати файли
Ви не можете редагувати дописи

BB-код є Увімк.
Усмішки Увімк.
[IMG] код Увімк.
HTML код Вимк.
Trackbacks are Увімк.
Pingbacks are Увімк.
Refbacks are Увімк.


Схожі теми
Тема Автор Розділ Відповідей Останній допис
Кто и КАК свою машину в драбадан..... Гена Флудилка 76 31.03.2013 21:45
Хочу в Астрахань Slava SL Рыбалка 8 02.04.2011 22:37
Новогодний подарок себе любимому. Святовит Путешествия зарубеж 5 21.12.2010 17:54
ХОЧУ ТАКОЙ dimon Флудилка 20 21.03.2010 19:16


Часовий пояс GMT +3. Поточний час: 17:29.


vBulletin 3.8.7 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010

Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0