![]() ![]() |
|
![]() |
#1 (permalink) |
Активный участник
Псевдо: Саша
Звідки Ви: Гостомель
Карапь: Энерджи 2,90+Суза 2,5, но мечтаем о лучшем...
Дописи: 2.807
Сказал(а) спасибо: 1.261
Поблагодарили 1.855 раз(а) в 746 сообщениях
|
![]()
Есть такая славянская народная мудрость о нашем автопроме, из современных:
"Легче болт забить, чем гвоздь закрутить"
__________________
Хочешь помочь - отойди не мешай |
![]() |
![]() |
Пользователь сказал cпасибо: |
Карапуз (03.09.2012)
|
![]() |
#2 (permalink) |
Активный участник
Псевдо: Дима
Звідки Ви: Киев
Карапь: Резинка + 3 л\с, Длинномер+60 л\с
Дописи: 7.879
Сказал(а) спасибо: 5.785
Поблагодарили 8.884 раз(а) в 3.314 сообщениях
|
![]()
А я с подачи Рыжего...и не долгого владения VW Т3......заболел реально. Очень жаль, что такие машины не выпускают.
Offroad mit VW T3 Syncro - YouTube VW T3 T25 Vanagon Syncro Strata Florida Greenlane 4x4 Weekend - YouTube Volkswagen T3 Syncro 4WD - YouTube VW T3 T4 Syncro Treffen Mammutpark Stadtoldendorf 2011 HD Sandkastenspiele1080p H 264 AAC - YouTube
__________________
ну шо когда революция? еще скоро или обождать? |
![]() |
![]() |
Пользователь сказал cпасибо: |
student (14.01.2013)
|
![]() |
#3 (permalink) |
Клубень
Псевдо: Віктор
Звідки Ви: КИЇВ
Карапь: Merlin-2 Mercury 60 EFI(в минулому)
Дописи: 23.746
Сказал(а) спасибо: 16.434
Поблагодарили 14.072 раз(а) в 3.726 сообщениях
|
![]()
А Т-3 все Syncro или отдельные модификации?
__________________
Люблю рыбалку и уху!!! Merlin-2 Mercury 60 EFI |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 (permalink) | |||||||||||||||||||||||
Активный участник
Псевдо: Дима
Звідки Ви: Киев
Карапь: Резинка + 3 л\с, Длинномер+60 л\с
Дописи: 7.879
Сказал(а) спасибо: 5.785
Поблагодарили 8.884 раз(а) в 3.314 сообщениях
|
![]()
Нет, все Т3 просто задне приводные(с разными моторами)....а есть Синхро. Нажмите здесь для того чтобы увидеть полный текст
T3 як і всі його попередники мав індекс Type2. У VW T3 було проведено безліч технічних нововведень. Колісна база Т3 збільшилася на 60 міліметрів. Т3 став на 12,5 сантиметрів ширше ніж його попередник Т2 і важив мінімум на 60 кілограмів більше (1365 кг).
Двигун в Т3 як і в більш ранніх моделях знаходився позаду, хоча в той час це вважалося застарілим. Тим не менш модель користувалася величезним успіхом в Німеччині, Нідерландах, Австрії та на території колишнього СРСР. VW T3 Syncro VW T3 з високим дахом VW запропонував величезний вибір додаткового обладнання в тому числі електричні склопідйомники, електричний регулятор зовнішніх дзеркал заднього виду, центральний замок, тахометр, підігрів сидінь, задні склоочисники, система очищення фар, а з 1985 повний привід і кондиціонер. З 1986 на Т3 можна було встановити ABS за додаткові 3720 німецьких марок (дані на 1989 рік). Подушки безпеки з'явилися тільки в його наступника Т4. Найбільшою проблемою Т3 було швидке покриття іржею деяких деталей. В 1985 році з'явився ексклюзивний Caravelle Carat який був розрахований на бізнес клієнтів. Автомобіль був обладнаний литими дисками, передніми спойлерами, опущеним шасі, складним столом, підсвічуванням сходинок, сидіннями з замші. Сидіння у другому ряду могли повертатися. В 1985 році представлений Multivan - сімейний автомобіль універсального використання. Т3 став останнім автомобілем Volkswagen в європі який мав заднє розташування двигуна. Т3 розглядають як останнього справжнього Bulli. В 1990 у було завершено виробництво на заводі в Ганновері, а в 1992 на заводі в Австрії. Починаючи з 1992 року виробництво було перенесено на завод в Південній Африці який випускав Т3 виключно для місцевого ринку. Виробництво тривало до літа 2003 року. Т3 досі дуже популярні в Африці та на території колишнього СРСР.
__________________
ну шо когда революция? еще скоро или обождать? Востаннє редагував dimon: 13.01.2013 о 20:32. |
|||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
Пользователь сказал cпасибо: |
MERLIN (15.01.2013)
|
![]() |
#5 (permalink) |
Клубень
Псевдо: Денис
Звідки Ви: Херсон
Карапь: Крым
Дописи: 7.462
Сказал(а) спасибо: 3.226
Поблагодарили 3.786 раз(а) в 1.606 сообщениях
|
![]()
отдельно
есть и Т4 синхро и Т5 просто у Т3 база покороче что лучше для бездора ну и развесовка другая (движек сзади)
__________________
Крым + Mercury 25 EFI Сбавь скорость и начни жить!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 (permalink) |
Активный участник
Псевдо: Дима
Звідки Ви: Киев
Карапь: Резинка + 3 л\с, Длинномер+60 л\с
Дописи: 7.879
Сказал(а) спасибо: 5.785
Поблагодарили 8.884 раз(а) в 3.314 сообщениях
|
![]()
Да...в Т3 развесовка 50\50.
__________________
ну шо когда революция? еще скоро или обождать? |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
Тут присутні: 1 (учасників - 0 , гостей - 1) | |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Розділ | Відповідей | Останній допис |
Кто и КАК свою машину в драбадан..... | Гена | Флудилка | 76 | 31.03.2013 21:45 |
Хочу в Астрахань | Slava SL | Рыбалка | 8 | 02.04.2011 22:37 |
Новогодний подарок себе любимому. | Святовит | Путешествия зарубеж | 5 | 21.12.2010 17:54 |
ХОЧУ ТАКОЙ | dimon | Флудилка | 20 | 21.03.2010 19:16 |