![]() |
Re: ЧП на Днепре.
Цитата:
|
Re: ЧП на Днепре.
У темі 3 долучень
Цитата:
|
Re: ЧП на Днепре.
Mykola234, пойдите свечку поставьте, я серьезно.
|
Re: ЧП на Днепре.
Странно, бывало, накидывался почти до аута, как отчаливал, шел домой, на РОП заходил, как швартовался - провал в памяти. Однако, чем синее, тем аккуратнее и осторожнее. Максимум - забывал залоговое у матроса забрать...:-) Если подшофе на подвиги тянет - лучше не пить.
|
Re: ЧП на Днепре.
У нас 3 недели ищут рыбака.Двое в лодке,на корме румпельный Мерк 40.Шли в пол газа ,якорь на носке простой на веревке.Упал в воду и двое за бортом.Один спасся ,а второй печалька .
|
Re: ЧП на Днепре.
Наверное сюда
ВОт это точно АХРЕНЕТЬ ! И власть не знает кто ЭТО? Попри тиск та погрози місто відбуксирує незаконно розміщений на Дніпрі дебаркадер – Володимир Бондаренко (+відео) 15 листопада цього року в акваторії парку Наводницький здійснено спробу встановлення плавучого ресторану на базі дебаркадера «Стелла» без жодних дозвільних документів. Швартовка була здійснена із грубими порушеннями вимог безпеки, вночі, на місці, яке не призначене навіть для тимчасового відстою плавучих засобів. На вимогу представників КП «Плесо» продемонстровано тільки додаткову угоду до договору 2008 року на швартовку до причалу. Натомість дебаркадер «Стелла» пришвартований до тимчасових опір у воді, що у випадку її коливань, сильного вітру або сходу криги може спричинити відшвартовку судна та пошкодження опор мосту Патона. Більше того, на вказаному дебаркадері відсутній навіть мінімально визначений правилами екіпаж. Під час спроби 20 листопада відбуксирувати дебаркадер, група невідомих у балаклавах захопила дебаркадер і буксир та почала погрожувати фізичною розправою посадовим особам комунальних підприємств «Міські парки», «Плесо», Київської міської державної адміністрації. Більше того, того ж дня, 20 листопада на місці з᾽явились також представники однієї із політичних сил, які провели на дебаркадері імпровізований мітинг під гаслами «збереження бізнесу». «Наразі ситуація контролюється представниками міста та поліції. Столична влада займає чітку та принципову позицію щодо наведення порядку під час здійснення підприємницької діяльності та демонтажу незаконно розміщених засобів. Попри тиск та погрози буксирування вказаного плавучого засобу буде здійснено», – запевнив сьогодні під час брифінгу керівник апарату КМДА Володимир Бондаренко. Він також повідомив, що міська влада звернеться до органів Укртрансбезпеки з вимогою забезпечити присутність своїх інспекторів на місці події і виконання законних і обґрунтованих вимог муніципальних служб. Посилання на відео: |
Re: ЧП на Днепре.
Цитата:
|
Re: ЧП на Днепре.
"Миша, все херня, давай с начала" (с)
Стоит тот дебаркадер на растяжках пришвартованный как положено, вчера видел. Если не ошибаюсь даже к коммуникациям подключен. Бабосы решают. |
Re: ЧП на Днепре.
Щодо швартування дебаркадеру біля Наводницького парку
21.11.2016 Увечері 16 листопада в Наводницькому парку, поруч з пам’ятником засновникам Києва, невідомими особами було незаконно розміщено стоянкове судно «Стелла» (за специфікацією — офісно-розважальний центр, судновласник — ТОВ «Укрбудінжинірінг-К»). Швартування судна було здійснено всупереч вимог Наказу Міністерства транспорту України від 16.02.2004 N 91 «Про затвердження Правил судноплавства на внутрішніх водних шляхах України», місцевих правил плавання на внутрішніх водних шляхах та Рішення Київської міської ради від 22.01.2009 N 38/1093 «Про використання земель водного фонду та прибережних захисних смуг у м. Києві». 18 листопада представник судновласника на вимогу інспекторів КП «Плесо» надав договір на обслуговування причального понтону, укладений з державним підприємством «Адміністрація річкових портів України» на термін до 30.12.2020р., який тим не менш, жодним чином не надає права стоянки у зазначеній локації. Слід зазначити, що стаціонарний причал та інженерні комунікації в місці швартування судна — відсутні, якірна стоянка — заборонена. Таким чином, будь-яке розміщення дебаркадера в даному місці суперечить вимогам чинного законодавства. Фактично, судно пришвартоване до невідомої металевої конструкції, впритул до непристосованої для швартування підпірної стінки, створюючи загрозу техногенного характеру. З метою недопущення виникнення надзвичайної ситуації, пов’язаної з ризиком для життя та здоров’я людей, Управління з питань надзвичайних ситуацій Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища КМДА та КП «Плесо» вимагають від власника судна ТОВ «Укрбудінжинірінг-К» терміново змінити місце швартування. Щодо швартування дебаркадеру біля Наводницького парку — КП "Плесо" |
Re: ЧП на Днепре.
|
Re: ЧП на Днепре.
Щодо швартування дебаркадеру біля Наводницького парку
21.11.2016 Сегодня утром выезжал с 6 го РОПа , в районе яхтклуба НАТАЛКА, помоему он уже стоит |
Re: ЧП на Днепре.
У темі 1 долучень
Сегодня на р. Стугна, между жд и автомобильным мостом наблюдал дрейфовавший чей то личный причал. Без людей. Фото с берега противоположного, качество не очень.
|
Re: ОТЧЁТЫ - 2016г.
|
Re: ОТЧЁТЫ - 2017
Свежак. Будьте бдительны, пингвины!!!
м. Київ: столичними рятувальниками з крижини врятовано 30 рибалок - ДСНС України |
Re: ЧП на Днепре.
наверное сюда СМИ: В реку Днепр вылилось около 300 тонн мазута - Новости в регионах Украины - В Каменском в местном речпорту затонули баржа и кран, из-за этого в реку Днепр вылилось около 300 тонн мазута - Новости Телеграф так это только то что становится известно.. думаю прецедентов намного больше
|
Re: ЧП на Днепре.
В Вилково в ноябре месяце затонул буксир в Затоне Базарчук. Вылилось около тонны соляры и немного масла. Лично видел у кромки воды пятна и остатки масла на песке. В новостях ни слова про это не было , даже в местных. Видать замяли по тихому.
|
Re: ЧП на Днепре.
Цитата:
Будем ждать мазут у себя :-> |
Re: ЧП на Днепре.
300 тонн - это немного больше, чем дохрена. И собирать его вряд ли будут...
|
Re: ЧП на Днепре.
Цитата:
|
Re: ЧП на Днепре.
Цитата:
Но 300т это чересчур КРУТО, где-то вопросик кроется? Технические характеристики судна ПЛАВУЧИЙ КРАН №2063 Плав.кран http://www.techstory.ru/krans/krantech/prk100_tech.htm Скачать ГОСТ 5534-79 Краны плавучие. Технические условия Скачать бесплатно без регистрации https://ru.wikipedia.org/wiki/КПЛ_(плавкран) Конструктивные особенности и характеристика плавучих кранов |
Часовий пояс GMT +3. Поточний час: 04:20. |
vBulletin 3.8.7 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010