![]() ![]() |
|
|
|
|
#1 (permalink) |
|
Клубень, модератор
Псевдо: Володимир
Звідки Ви: Україна
Карапь: Параплан-Skywalk Chili 2
Дописи: 19.699
Сказал(а) спасибо: 9.567
Поблагодарили 7.182 раз(а) в 3.170 сообщениях
|
Якщо можна моя думка. Якщо без амортизаторів,то лафет має бути ідеально збалансований під конкретний корабель. При відсутності амотризаторів,виду ,,різносортності,, наших доріг .То на підвісь діють різного ступеня поштовхи,які по суті і мають амотризувати,амотизатори. Якщо з однієї сторони поштовх,буде сильнішим. То в протилежну сторону,буде більший крен.При цьому,появляється бокова інерція,так як змінюється центр ваги. Тому буде в ту сторону,зміщення. Ще думаю треба , враховувати викривлення шин,при боковій інерції. І на мою думку ,саме ці коливання,розхитують комплект. Амортизатори,мають виправити ,ситуацію. Можливо ,що перегружені торсіони. Або перевищена вага штатна. Тому торсіони,з трудом справляються,з коливанням.Ну така от думка.
Такий відос.Думаю треба збалансувати комплект. Я так думаю що,таки центр ваги ,має бути по середині підвіски. Востаннє редагував Вовчик: 02.10.2020 о 21:53. |
|
|
|
![]() ![]() |
| Тут присутні: 1 (учасників - 0 , гостей - 1) | |
|
|
Схожі теми
|
||||
| Тема | Автор | Розділ | Відповідей | Останній допис |
| Риб "Колибри450"/2014 + Yamaha Enduro55/2009 + Лафет | Кацан | Лодки (плавсредства) | 16 | 17.11.2017 22:44 |
| Прогресс-4, Yamaha50,лафет"Кияшко". | Макар74 | Лодки (плавсредства) | 32 | 16.06.2017 12:22 |
| Трансформер: лафет для "Прогресса" из прицепа. | Бруно Феррари | Прицепы | 4 | 09.11.2015 22:34 |