![]() |
Re: История судов на подводных крыльях
А дедушку https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%92...B2%D0%B8%D1%87 Таки захлестнуло. Реально знает что водный транспорт, грузовой, самый дешевый.... ХЗ, может ностальжи у деда? Бог ему в помощь!
|
Re: История судов на подводных крыльях
Цитата:
В парламенті другий рік ходить кабінетами закон про внутрішній водний транспорт. Офіційний портал Верховної Ради України Почитайте, вельми цікава річ. Він має спростити доступ бізнесу до річки, в т.ч. іноземного. Також спрощується життя пересічним громадянам, як відсутність реєстрації та ТО на судна з мотором до 16к.с. (незалежно від довжини!), безкоштовний прохід шлюзами і таке інше. Це дуже добре, правда? Крім того, законом встановлюється річковий збір. з пассажира він має складати близько 5грн за рейс. Це кошти на уьримання річки, шляхи, бакени таке інше. Тепер Нібулон, а з ним і Укррічфлот. Наразі два монополіста на Дніпрі. В першу чергу на вантажоперевезеннях. Конкуренції ніякої, рейси суден розписані чи не на ввсю навігацію наперед! Все в шоколаді! А тут закон нарешті має пройти парламент, а з ним з'являться іноземні компанії, тарифи стають конкурентними, тобто знижуються, з'являється річковий збір. І не 5грн з людини, а дещо більше. І ще треба за клієнта змагатися з капіталістами. Воно цим старим людям потрібно??? :) І вони активно лобіюють в парламенті проти цього закону. Тож побажайте "дідусю" й надалі лобіювати проти нормальних умов життя та роботи на річці. Далі. Пассажирські регулярні річкові перевезення збиткові, це факт. Тому їх і нема. Нібулон визнав, що собівартість перевезення пассажира при 60% заповненні судна - 150грн! Ніхто не стане регулярно їздити ракетами за 200грн, де можна маршруткою скоріш доїхати навіть за 50. НІХТО! Є виключення, де нема "наземної" альтернативи, типу Кінбурнської коси, але то таке, лише виключення з правила. Чому Греція свого часу і купила наші ракети, бо між осторвами це зручно і прибутково. Тоді навіщо Нібулону такий найзбитковіший тип річкового транспорту? Вангую. ) Ви ж до цього мого допису не мали уявлення про закон і річковий збір, правда? Лише маєте позитивне ставлення до "дідуся" та нібулона в його прагненні розвитку річкового транспорту. І таких багато, просто більшість. Невігласи. Так є, це нормально. Мало хто бере в руки калькулятор, і задає питання "навіщо все це їм?" Завдяки усьому цьому піару вони набирають "позитивний імідж в суспільстві", і це їм вдається, судячи по тутешнім дописам. А потім підключають симпатизуючу громадськість, пресу до супротиву прийняттю закону мотивуючи це тим, що він зробить збиткові пасажироперевезення (які насправді не існують) ще збитковішими! І громадськість (оті невігласи) їх щиро і гаряче підтримають! Бінго! Насправді 5грн при ціні квитка 200грн це дріб'язок. Справжня ціль - не допустити річкового збору на вантажоперевезеннях. ось де бабосики. І такі, що в порівнянні з ними усі ці піар танці з бубнами, чи то, ракетами - просто дитячі забавки! Два тижні тому на сайті ВР з'явилася нова редакція закону. Справа рухається, але повільно. І виключно завдяки зусиллям нібулону не дати пройти. Останнім часом у всій цій історії мене напружує ще те, що в декількох піар заходах на тих ракетах помітив нардепа, який є ініціатором закону. До чого б це? |
Re: История судов на подводных крыльях
Абстрагируясь от политики... скоро тему можно будет переименовывать и убирать слово "история", пару недель назад за пол дня видел три Стрелы (Волги) на воде и одну вновь появившуюся на стапеле рядом с моей телегой на РОПе под восстановление :super:
|
Re: История судов на подводных крыльях
Цитата:
Добавлено через 1 минуту Цитата:
|
Re: История судов на подводных крыльях
Цитата:
|
Re: История судов на подводных крыльях
Новости из Росси
Россия возобновила производство судов на подводных крыльях |
Re: История судов на подводных крыльях
Цитата:
|
Re: История судов на подводных крыльях
Цитата:
|
Re: История судов на подводных крыльях
Да,было такое два года назад. Я с механиком разговаривал,и все удивлялся,как они проползли из Чернигова? Он сказал "и не спрашивай")
Зато расход просто очаровываетM:-) 1100 литров в час. И старющий мотор "Звезда М-401" стоит. Я у шоці:smuschenie: Вот переход: https://www.youtube.com/watch?v=paR7aj-6FuY |
Re: История судов на подводных крыльях
Цитата:
|
Re: История судов на подводных крыльях
Цитата:
|
Re: История судов на подводных крыльях
Цитата:
|
Re: История судов на подводных крыльях
Цитата:
:smuschenie: 110л/час,видать это на крейсерской скорости. С таким же движком глиссирующие суда типа "Заря" кушали точно сотню в час. |
Re: История судов на подводных крыльях
У темі 1 долучень
Цитата:
|
Re: История судов на подводных крыльях
Это уже не судно а музейный экспонат .
|
Re: История судов на подводных крыльях
Почему? Он ведь на ходу,экспонат:-)
Правда степень сжатия маловата... |
Re: История судов на подводных крыльях
Цитата:
|
Re: История судов на подводных крыльях
Никогда не видел ни на воде, ни на ходу. Но всегда впечатляла своим видом стоя на кильблоках.
имхо интересное видео http://www.youtube.com/watch?v=7c-eLYGbsP4 |
Re: История судов на подводных крыльях
Цитата:
|
Re: История судов на подводных крыльях
Катер на подводных крыльях Дельфин V2. Подводные крылья обеспечивают комфортное передвижение по воде со скоростью до 85 км/ч. Катер «Витамин» оборудован подруливающим устройством, современной электроникой, а также креслами с пневмоамортизаторами.
Катер на подводных крыльях воплощён в стремительном и, одновременно, элегантном стиле: эксклюзивный дизайн салона с панорамным остеклением и климат-контролем, располагающим к комфортному и безопасному вождению; палуба отделана хромированными элементами с вставками ценных пород дерева. Технические характеристики катера на подводных крыльях «Дельфин V2» Длина габаритная, м 10,6 Ширина габаритная, м 2,5 Высота габаритнаяс крыльями и мачтой, м 3,14 Осадка габаритная, м на плаву/ при ходе на крыльях 1,1/0,5 Водоизмещение полное, т 3,7 Скорость хода на тихой воде, км/ч до 85 Пассажировместимость, чел до 7 Численность экипажа, чел 1 Дальность хода, км (по запасам топлива) 250 |
Часовий пояс GMT +3. Поточний час: 13:36. |
vBulletin 3.8.7 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010