Форум водно-моторного Клуба Фрегат

Форум водно-моторного Клуба Фрегат (http://forum.fregat.club/)
-   Флудилка (http://forum.fregat.club/флудилка/)
-   -   Ахренеть (http://forum.fregat.club/флудилка/603-ахренеть.html)

Larik 16.09.2011 12:41

Re: Ахренеть
 
Цитата:

Допис від Святовит (Допис 68046)
.........................:->:->:->:->:->:->:->:->:->:-> Ну Ларик, рассмешил :-)), ты бы ещё на китайском какую то информацию разместил и ожидал бы что все поймут о чём там идёт речь, тем более когда текст с серьёзным техническим уклоном и соответствующей терминологией .

Ну согласен, не дописал анотацию. Расчитывал что все поклацают слева менюшку и увидят знакомые и не знакомые строения двигателей.
Ну теперь то уже понятно что это?

stp 16.09.2011 12:44

Re: Ахренеть
 
Цитата:

Допис від Святовит (Допис 68046)
тем более когда текст с серьёзным техническим уклоном и соответствующей терминологией .

Зачем тебе текст????
Я например добросовестно пересмотрел все картинки.
И кое-что потом еще прояснил для себя в Википедии. В частности наконец-то изучил что такое Роторно-поршневой двигатель.

dimon 19.09.2011 12:28

Re: Ахренеть
 
У темі 1 долучень
Действительно....ИЗ ЧЕГО??????

MERLIN 19.09.2011 14:50

Re: Ахренеть
 
У темі 3 долучень
Недавно путешествовал по Крыму и на Сапун-горе сделал фото:
(немножко охренел) решил поделиться.

Руслан 35 19.09.2011 14:52

Re: Ахренеть
 
Прикольно, ониб ещё и шаг винта написали.....

Гена 19.09.2011 22:16

Re: Ахренеть
 
Цитата:

Допис від Руслан 35 (Допис 68511)
Прикольно, ониб ещё и шаг винта написали.....

А чего писать и так понятно:-)):-)):-)) 3 x 112 x 150. Вроде так в сегодняшней класификации :-)):-)):-))

Gonivo 20.09.2011 09:22

Re: Ахренеть
 
Extreme Sports Compilation - YouTube

esvesk 21.09.2011 16:43

Re: Ахренеть
 
У темі 1 долучень
Вот, жена сегодня съездила в налоговую. Говорит - выхожу и что-то не могу свою машину найти. А машинка - вот она - метров на 10 дальше и уже превращённая в хэтчбек.

Толяныч 21.09.2011 16:51

Re: Ахренеть
 
Цитата:

Допис від esvesk (Допис 69192)
Вот, жена сегодня съездила в налоговую. Говорит - выхожу и что-то не могу свою машину найти. А машинка - вот она - метров на 10 дальше и уже превращённая в хэтчбек.

Вот это действительно ахренеть... Хорошо, что ее там не было

Гена 22.09.2011 01:16

Re: Ахренеть
 
Цитата:

Допис від esvesk (Допис 69192)
Вот, жена сегодня съездила в налоговую. Говорит - выхожу и что-то не могу свою машину найти. А машинка - вот она - метров на 10 дальше и уже превращённая в хэтчбек.

Сергей а часом не на Святошино это было. Как вопрос порешали?

Larik 22.09.2011 11:09

Re: Ахренеть
 
Вот это уж точно Охренеть!!!

WarNet.ws: Фолкеркское колесо (26 фото + 1 гифка)

Історія і сучасність

Фолкеркське колесо — перший у світі обертовий суднопідйомник, який з’єднує канали Форт-Клайд і Юніон. Саме місце, між іншим, знакове. Фолкерк і його околиці мали стратегічне значення ще за часів античності, коли доживали свій вік давні чудеса світу. У XVIII столітті цей район став одним із ключових у індустріальній революції. Саме в цю бурхливу епоху тут з’явилися перші канали, які стали важливими шляхами сполучення. Але до початку ХХ століття, коли тут побудували залізницю, у каналах не було необхідності, і їх засипали.

Про них згадали через кілька десятиліть, коли знову підвищився інтерес* до подорожей водою. У 1998 році ухвалено рішення відродити судноплавство на каналах Шотландії і з’єднати Глазго з Единбургом. Проект очолила фірма British Waterways. Розглядалися різні варіанти, головною вимогою до яких була актуальність і сучасність ідеї: пропонувалося і величезне «чортове колесо», і поворотні площадки, але після довгої дискусії її учасники зупинилися на принципі підйому-спуску суден. Так і закрутилося в 2002 році Фолкеркське колесо. До речі, його відкриття могло б і не відбутися через повінь, спровоковану вандалами, які відкрили ворота ковшів підйомника...

Різниця в рівнях між двома каналами — близько 24 м, але масивна інженерна споруда з бетону й сталі з легкістю піднімає судна на висоту восьмиповерхового будинку. Судно запливає в роз’єм колеса по одному з каналів, робить півоберта — і опиняється в іншому каналі. Це схоже на колесо огляду, але не для людей, а для суден.

Як це працює

Навколо акваторії Фолкеркського колеса розставлені щити із плакатами, на яких можна прочитати історію створення каналів і етапи будівництва грандіозної споруди, представлені схеми й креслення. Є і плакат такого змісту: «Кожен* знає, що вода не може текти вгору. Але що робити, коли човну треба піднятися? Фолкеркське колесо — ось рішення!»

Щоб зрозуміти, як це відбувається, візьмемо два кухлі або скляні банки. Наллємо в них воду до одного рівня. Тепер у одну з банок опустимо будь-який плаваючий предмет — «корабель». Рівень води в банці з ним піднявся, бо предмет, поринаючи у воду, витісняє її в певному обсязі, поки архімедова сила не врівноважить силу тяжіння. Тільки із цього моменту власне корабель і почне плавати на поверхні води.

Але конструктивно «бан*ки»-*пенали в Falkirk Wheel — і порожні, і з кораблем — повинні мати обсяги води, що заповнює їх, на одному рівні, адже вони розташовуються на однаковій відстані-радіусі від центра колеса. Отже, вага води у верхньому пеналі буде більше ваги води в нижньому, бо частину її витіснено корпусом корабля під час заходження в колесо. Якщо дверцята-затвори зачинити, матимемо ізольовані від усіх каналів «банки», одна з яких (та, що з кораблем усередині) буде легше. Досить трохи підштовхнути двигун, і колесо-гойдалка перекинеться, пенали поміняються місцями. Як бачите, закони фізики ніхто не скасував, але корабель піднято!

Архітектурний шедевр?

А чому ні? Недарма Королівська академія мистецтв нагородила автора проекту цієї неординарної гідротехнічної споруди особливим дипломом, відзначивши, що унікальний ліфт для кораб*лів є і витонченим витвором архітектури.

Колосальних розмірів споруда із двома сріблястими «дзьобами» нагорі й унизу відразу привернула увагу туристів не менше, ніж озеро Лох-Несс. Саме тому Фолкеркське колесо одночасно є і туристичним центром. Подорож водою починається поза ліфтом, біля центру для відвідувачів, архітектура якого не менш цікава, ніж саме колесо: плавні лінії й овальна форма цієї будівлі чудово сполучаються з округлими деталями колеса й навколишнім ландшафтом.

Масштаб

У центрі для відвідувачів є цікава інформація: шотландці скрупульозно підрахували кожен гвинтик і болт, витрачені на будівництво нового дива світу. На спорудження підйомника пішло 4868 болтів і 1000 шестірень різного діаметра. Ліфт може підняти за раз 600 т, а це відповідає вазі 100 африканських слонів! Безликий вантаж відразу «оживає», якщо уявити собі таке стадо... Найцікавіше те, що висоту споруди порівнюють не з багатоповерховим будинком, а з іншою британською визначною пам’яткою — дабл-декерами, двоповерховими автобусами. Отож, 35 м Фолкеркського колеса — це висота восьми дабл-декерів, поставлених один на одного.

За 15 хвилин колесо обертається на 90 градусів. Але найдивовижніше, що на один його оберт потрібно лише 1,5 кВт електро*енергії — не більше, ніж для кип’ятіння 8 чайників води.

А ще в дива інженерної думки є гарантія — аж 120 років. За цей час Лох-Несське чудовисько встигне вмерти (або розплодитися), а Фолкеркське колесо — обрости легендами.

esvesk 22.09.2011 13:43

Re: Ахренеть
 
Цитата:

Допис від Гена Б. (Допис 69258)
Сергей а часом не на Святошино это было. Как вопрос порешали?

Не, на БВС. Протокол составили, а дальше будем посмотреть. Решим как-то, куда ж он денется.

Толяныч 22.09.2011 15:18

Re: Ахренеть
 
Я обалдел ... :cool2:
Мечта любого рыбака

Russel 22.09.2011 16:01

Re: Ахренеть
 
Нам охренеть а для них это реальная проблема.
Они толстолоба в пищу не употребляют, и считают его сорной рыбой, при чём завезённой из вне, которая наносит вред аборигенным видам и быстро распространяется.
Как то там пытаются ловить и перерабатывать на муку, но не шибко у них это получается.
На Дискавери фильм был, посвящённый этой проблеме.

peps 22.09.2011 16:17

Re: Ахренеть
 
Фантастический трюк!!!Не имеет аналогов в Мире!

Бедный козлик !!!:plachu:

в1961 22.09.2011 19:30

Re: Ахренеть
 
А что там фонтастического?Это же не верёвка или трос натянуты.
Металлический квадрат,который не прогибается и не расшатывается.

Вареник 22.09.2011 19:31

Re: Ахренеть
 
в этом мире ничего не меняется )))

ДНИ.РУ ИНТЕРНЕТ-ГАЗЕТА ВЕРСИЯ 5.0 / Рыбаки повредили атомную подводную лодку

Larik 26.09.2011 11:53

Re: Ахренеть
 
Автомобили для рыбалки в летний период и зимой:

http://fion.ru/new/580/

Novell 26.09.2011 17:26

Re: Ахренеть
 
Специально для тех кто смотрит состав продукта на этикетке и привиде любой Е-шки говорит что нет неберу тут Ешки :))))))))))))

http://ru.fishki.net/picsw/092011/26/pics/pics_041.jpg

dimon 27.09.2011 07:28

Re: Ахренеть
 
У темі 1 долучень
Не факт...но очень близко..


Часовий пояс GMT +3. Поточний час: 00:48.

vBulletin 3.8.7 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010


Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0