![]() |
|
Re: Ахренеть
Цитата:
Ну теперь то уже понятно что это? |
Re: Ахренеть
Цитата:
Я например добросовестно пересмотрел все картинки. И кое-что потом еще прояснил для себя в Википедии. В частности наконец-то изучил что такое Роторно-поршневой двигатель. |
Re: Ахренеть
У темі 1 долучень
Действительно....ИЗ ЧЕГО??????
|
Re: Ахренеть
У темі 3 долучень
Недавно путешествовал по Крыму и на Сапун-горе сделал фото:
(немножко охренел) решил поделиться. |
Re: Ахренеть
Прикольно, ониб ещё и шаг винта написали.....
|
Re: Ахренеть
Цитата:
|
Re: Ахренеть
|
Re: Ахренеть
У темі 1 долучень
Вот, жена сегодня съездила в налоговую. Говорит - выхожу и что-то не могу свою машину найти. А машинка - вот она - метров на 10 дальше и уже превращённая в хэтчбек.
|
Re: Ахренеть
Цитата:
|
Re: Ахренеть
Цитата:
|
Re: Ахренеть
Вот это уж точно Охренеть!!!
WarNet.ws: Фолкеркское колесо (26 фото + 1 гифка) Історія і сучасність Фолкеркське колесо — перший у світі обертовий суднопідйомник, який з’єднує канали Форт-Клайд і Юніон. Саме місце, між іншим, знакове. Фолкерк і його околиці мали стратегічне значення ще за часів античності, коли доживали свій вік давні чудеса світу. У XVIII столітті цей район став одним із ключових у індустріальній революції. Саме в цю бурхливу епоху тут з’явилися перші канали, які стали важливими шляхами сполучення. Але до початку ХХ століття, коли тут побудували залізницю, у каналах не було необхідності, і їх засипали. Про них згадали через кілька десятиліть, коли знову підвищився інтерес* до подорожей водою. У 1998 році ухвалено рішення відродити судноплавство на каналах Шотландії і з’єднати Глазго з Единбургом. Проект очолила фірма British Waterways. Розглядалися різні варіанти, головною вимогою до яких була актуальність і сучасність ідеї: пропонувалося і величезне «чортове колесо», і поворотні площадки, але після довгої дискусії її учасники зупинилися на принципі підйому-спуску суден. Так і закрутилося в 2002 році Фолкеркське колесо. До речі, його відкриття могло б і не відбутися через повінь, спровоковану вандалами, які відкрили ворота ковшів підйомника... Різниця в рівнях між двома каналами — близько 24 м, але масивна інженерна споруда з бетону й сталі з легкістю піднімає судна на висоту восьмиповерхового будинку. Судно запливає в роз’єм колеса по одному з каналів, робить півоберта — і опиняється в іншому каналі. Це схоже на колесо огляду, але не для людей, а для суден. Як це працює Навколо акваторії Фолкеркського колеса розставлені щити із плакатами, на яких можна прочитати історію створення каналів і етапи будівництва грандіозної споруди, представлені схеми й креслення. Є і плакат такого змісту: «Кожен* знає, що вода не може текти вгору. Але що робити, коли човну треба піднятися? Фолкеркське колесо — ось рішення!» Щоб зрозуміти, як це відбувається, візьмемо два кухлі або скляні банки. Наллємо в них воду до одного рівня. Тепер у одну з банок опустимо будь-який плаваючий предмет — «корабель». Рівень води в банці з ним піднявся, бо предмет, поринаючи у воду, витісняє її в певному обсязі, поки архімедова сила не врівноважить силу тяжіння. Тільки із цього моменту власне корабель і почне плавати на поверхні води. Але конструктивно «бан*ки»-*пенали в Falkirk Wheel — і порожні, і з кораблем — повинні мати обсяги води, що заповнює їх, на одному рівні, адже вони розташовуються на однаковій відстані-радіусі від центра колеса. Отже, вага води у верхньому пеналі буде більше ваги води в нижньому, бо частину її витіснено корпусом корабля під час заходження в колесо. Якщо дверцята-затвори зачинити, матимемо ізольовані від усіх каналів «банки», одна з яких (та, що з кораблем усередині) буде легше. Досить трохи підштовхнути двигун, і колесо-гойдалка перекинеться, пенали поміняються місцями. Як бачите, закони фізики ніхто не скасував, але корабель піднято! Архітектурний шедевр? А чому ні? Недарма Королівська академія мистецтв нагородила автора проекту цієї неординарної гідротехнічної споруди особливим дипломом, відзначивши, що унікальний ліфт для кораб*лів є і витонченим витвором архітектури. Колосальних розмірів споруда із двома сріблястими «дзьобами» нагорі й унизу відразу привернула увагу туристів не менше, ніж озеро Лох-Несс. Саме тому Фолкеркське колесо одночасно є і туристичним центром. Подорож водою починається поза ліфтом, біля центру для відвідувачів, архітектура якого не менш цікава, ніж саме колесо: плавні лінії й овальна форма цієї будівлі чудово сполучаються з округлими деталями колеса й навколишнім ландшафтом. Масштаб У центрі для відвідувачів є цікава інформація: шотландці скрупульозно підрахували кожен гвинтик і болт, витрачені на будівництво нового дива світу. На спорудження підйомника пішло 4868 болтів і 1000 шестірень різного діаметра. Ліфт може підняти за раз 600 т, а це відповідає вазі 100 африканських слонів! Безликий вантаж відразу «оживає», якщо уявити собі таке стадо... Найцікавіше те, що висоту споруди порівнюють не з багатоповерховим будинком, а з іншою британською визначною пам’яткою — дабл-декерами, двоповерховими автобусами. Отож, 35 м Фолкеркського колеса — це висота восьми дабл-декерів, поставлених один на одного. За 15 хвилин колесо обертається на 90 градусів. Але найдивовижніше, що на один його оберт потрібно лише 1,5 кВт електро*енергії — не більше, ніж для кип’ятіння 8 чайників води. А ще в дива інженерної думки є гарантія — аж 120 років. За цей час Лох-Несське чудовисько встигне вмерти (або розплодитися), а Фолкеркське колесо — обрости легендами. |
Re: Ахренеть
Цитата:
|
Re: Ахренеть
Я обалдел ... :cool2:
Мечта любого рыбака |
Re: Ахренеть
Нам охренеть а для них это реальная проблема.
Они толстолоба в пищу не употребляют, и считают его сорной рыбой, при чём завезённой из вне, которая наносит вред аборигенным видам и быстро распространяется. Как то там пытаются ловить и перерабатывать на муку, но не шибко у них это получается. На Дискавери фильм был, посвящённый этой проблеме. |
Re: Ахренеть
|
Re: Ахренеть
А что там фонтастического?Это же не верёвка или трос натянуты.
Металлический квадрат,который не прогибается и не расшатывается. |
Re: Ахренеть
в этом мире ничего не меняется )))
ДНИ.РУ ИНТЕРНЕТ-ГАЗЕТА ВЕРСИЯ 5.0 / Рыбаки повредили атомную подводную лодку |
Re: Ахренеть
|
Re: Ахренеть
Специально для тех кто смотрит состав продукта на этикетке и привиде любой Е-шки говорит что нет неберу тут Ешки :))))))))))))
http://ru.fishki.net/picsw/092011/26/pics/pics_041.jpg |
Re: Ахренеть
У темі 1 долучень
Не факт...но очень близко..
|
Часовий пояс GMT +3. Поточний час: 00:48. |
|
vBulletin 3.8.7 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010