Форум водно-моторного Клуба Фрегат

Назад   Форум водно-моторного Клуба Фрегат > Все о клубе > Клубная жизнь > Общалка


Общалка Околоклубные мероприятия и общение между собой

Результати опитування: Проект обращения от Игоря Neel
За 34 100,00%
Против 0 0%
Голосували: 34. Ви ще не голосували в цьому опитуванні

Відповідь
 
LinkBack Параметри теми Параметри перегляду
Старий 16.11.2011, 17:43   #21 (permalink)
Кандидат в "клубни"
 
Аватар для macleod
 
Псевдо: Алексей
Звідки Ви: Киев
Карапь: пластик
Дописи: 1.999
Сказал(а) спасибо: 1.089
Поблагодарили 1.212 раз(а) в 305 сообщениях
Типово Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки

друзья, с сайта offroadmaster.com

"
Вот их телефон: зателефонувавши на інформаційну „гарячу лінію” з питань запровадження податку на багатство 0-800-507-309 (у робочі дні з 9.00 до 18.00, всі дзвінки з України безкоштовні); "

можно начинать звонить
чем больше обращений, тем лучше!
macleod зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 16.11.2011, 17:44   #22 (permalink)
Кандидат в "клубни"
 
Аватар для macleod
 
Псевдо: Алексей
Звідки Ви: Киев
Карапь: пластик
Дописи: 1.999
Сказал(а) спасибо: 1.089
Поблагодарили 1.212 раз(а) в 305 сообщениях
Типово Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки

кстати с того же сайта мысль - что база кроме "стоимости" должна каждый год пересчитываться - то есть машина/лодка не молодеет, и дешевеет каждый год
macleod зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 17.11.2011, 01:49   #23 (permalink)
Клубень
 
Аватар для Neel
 
Псевдо: Игорь
Звідки Ви: Киев
Карапь: Brig
Дописи: 3.876
Сказал(а) спасибо: 2.171
Поблагодарили 5.490 раз(а) в 992 сообщениях
Типово Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки

..."Я хочу, чтобы до конца года (этот законопроект был принят Верховной радой), чтобы это уже работало на бюджет Пенсионного фонда в 2012 году", — сказал Тигипко.

Он отметил, что, согласно законодательству, законопроект должен пройти общественное обсуждение в течение месяца. Через три недели вице-премьер планирует вынести его для одобрения на заседание кабинета министров для последующего направления на рассмотрение Рады...


т.е. времени не оч много...
__________________
Ше ніколи не було шоб якось не було
Neel зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 17.11.2011, 01:54   #24 (permalink)
Кандидат в "клубни"
 
Аватар для macleod
 
Псевдо: Алексей
Звідки Ви: Киев
Карапь: пластик
Дописи: 1.999
Сказал(а) спасибо: 1.089
Поблагодарили 1.212 раз(а) в 305 сообщениях
Типово Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки- вариант2

Відкритий лист
президенту України/
автору законопроекту



Шановний _______
До Вас звертається громадська організація ______ водномоторників України _____
Наша оргпнізація об”єднує велику кількисть людей по всій Україні, які є власниками різноманітних лодок та катерів, які мають особливе ставлення до навколишнього середовища, екологичного стану водойм на прилеглих територій.
ВМК Фрегат є засновником багатьох суспільно-важливих подій та акцій, спрямованих на популяризацію здорового способу життя, дбайливого ставлення до довкілля, виховання молоді. Серед таких акцій можна зазначити такі як Видкритий чемпіонат Кієва з водномоторного спорту, Проведення видновлення рибних запасів Дніпра на багатьох його ділянках, Прибирання території пляжів та островів та інші.

Наша оргаеізація має активну громадянську позицію, та активно слідкує за новинами у законодавстві України, особливо за тими, що стосуються водномоторної тематики.

Через засоби масової інформації, до нашого відома було доведено, що Верховна Рада Украіни планує розглянути законопроект (копія додається) про внесення змін до Податкового Кодекса, а саме доповнити Кодекс Розділом XVIII - Податок на багатство.

Особливу увагу нашої громадської організаціі привернув той факт, що даний проект Закону має велику кількість недоліків, що призведуть до значного погіршення матеріального стану багатьох рядових громадян - власників водної техніки, та не повною мірою враховує інтереси суспільства у даному питанні.

Проектом закону передбачено, у п.341.1 що платниками податку є фізічні особи, які є власниками зазначеного у п. 342.1.1-342.1.6, пункту 342.1 статті 342 майна.

Згідно ст.58 Конституції України,
Стаття 58. Закони та інші нормативно-правові акти не мають
зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або
скасовують відповідальність особи.
Тому, додаткові податки та збори, щодо техніки, яка вже знаходиться у володінні громодян не можуть бути застосовані, тому що даний закон погіршить матеріальний стан людей, що вже володіють даною технікою.

Пункт 342.1.5 даного законопроекту описує як предмет “багатства” судна, зареєстровані у Державному судновому реєстрі України або у Судовій книзі України, оснащені стаціонарним або підвісним двигуном (двигунами) потужністю понад 55 кВт;
Наголошуємо, що така формуліровка не є коректною, так як окрім потужності двигуна, судно, як і будь-який транспортний засіб має багато інших характеристик, які впливають на загальну вартість техніки (рік виробництва, розміри, опції, призначення, матеріал корпусу, стан судна та інші). Саме ринкова вартість техніки та будь-яких товарів або послуг має бути основою для обчислення податкової бази у розумінні “багатства”.

Фактично, це екологічний податок з потужності мотора, причому без розподілу на нові, старі, мотори та лодки, без пільг для продукції вітчизняного виробництва, а не з роскоші.
Ми вважаємо, що подібний податок, має бути прив”язаний до фактичної ринкової вартості майна на момент сплати, та виражати його у гривні, з прив”язкою до кількості мінімальних зарплат - наприклад лодка вартістю більше 1000 мінімальних зарплат є предметом багатства, та підлягає оподаткуванню, незалежно від наявності/ відсутності мотора (моторів) та їх потужності.

Україна є як імпортером, так і виробником та експортером катерів та лодок. Тому у державі є об”єктивні дані про вартість звичайних лодок, катерів та яхт, так і про вартість дійсно розкішних катерів та яхт імпортного виробництва, які коштують сотні тисяч доларів.

Безумовно, можна вважати предметом розкоші маломірні суда та великі моторні та парусні яхти, які мають значно більшу ніж середня ринкова вартість аналогічних за розміром та потужністю двигуна судів, але в законопроекті суб”єктами оподаткування визнано всі без виключення маломірні суда з мотором.

Розвиток індустрії відпочинку на воді - це важлива державна задача для такої держави як Україна. Але така задача на даний час вирішується особисто громадянами за власний рахунок. Даний законопроект не приведе до значного надходження до бюджету, але викликає велике незадоволення народу, тому що є несправедливим та непрофесийним.
Більш того, слід враховувати, що зазвичай водна техніка використовується для відпочинку не тільки власниками та членами їх сімей, а також великою кількістю друзів власників та членами їх сімей - тому додатковий тиск на власників водної техніки викликає невдоволення значно більшої кількості населення, ніж можна уявляти базуючись тільки на кількості лодок, катерів та яхт.

Володіння водною технікою, як з мотором, так і без - це конституційне право громадян, що випливає із статті 13, Конституції України
Стаття 13. Земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші
природні ресурси, які знаходяться в межах території України,
природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської)
економічної зони є об'єктами права власності Українського народу.
Від імені Українського народу права власника здійснюють органи
державної влади та органи місцевого самоврядування в межах,
визначених цією Конституцією.
Кожний громадянин має право користуватися природними
об'єктами права власності народу відповідно до закону.
Громадянин України має право користуватися водними та іншими природними ресурами України, причому спосіб користування не обмежено.

Згідно ст.22 Конституції України, права і свободи громадянина не можуть бути скасовані.
Стаття 22. Права і свободи людини і громадянина, закріплені
цією Конституцією, не є вичерпними.
Конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути
скасовані.
При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних
законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і
свобод.

Але саме введення додаткового податку на водну техніку значно обмежить можливість користування водними ресурсами для громадян України, та значно звузить гарантовані Конституцією права та свободи громадян.

Виходячі із тексту законопроекту, об”єктами оподаткування є суда з потужністю мотору вище 55 кВт.
Звертаємо вашу увагу, що переважна більшість сучасних суден, має потужність значно вище зазначеной у законопроекті, але ця потужність не є предметом розкоші.
Це маломірні суда, що використовуються для аматорскої рибалки, сімейного відпочинку, активних видів водного спорту (водні лижі, вейкбордінг та інші) та маюсь відповідну пасажиромісткість та потужність для безпечного використання у рекреаційних цілях пересічними громадянами згідно свїх конституційних прав закріплених у ст.13, 21 Конституциї України.

Згідно п. 344.1.4 що запропоновано внести у Податковий Кодекс - ставка податку запропоновано на рівні 20 відсотків розміру мінімальної заробітної плати за 1 кВт потужності двигуна (двигунів)
Запропонована ставка є невмотивовано великою для будь-якого судна.
Середня потужність сучасного мотору для маломірного судна становить значно більшу ніж 55 кВт, а саме до 220 кВт та вище.
Виходячи із законопроекту, щорічний платіж у такому разі буде становити (станом на листопад 2011)
Мінімальна заробітна плата - 985 грн, 20% = 197 грн
Тобто платіж буде складати від 14 578 грн до 43 340 грн та вище на рік
Така сума щорічно є невиправданою, та у багатьох випадках буде складати від 100% до 10% вартості самого судна, що приведе до неможливості уплати податку та неможливості законного використання свого майна громадянами.
А це також порушує ст.41 Конституції України на право безперешкодного використання власного майна.

Також слід наголосити, що при значно більшій вартості автомобілів люкс-класу, вартість аналогічного податку буде на порядок меньшою - наприклад для автомобіля з об”ємом двигуна 4л це буде складать 7880 грн
Причому, існує багато автомобілів преміум-сегменту, що коштують набагато більше водномоторних засобів середнього класу мають двигун значної потужності, але меньший за 4000 кубічних сантиметрів.
Але автомобільний податок теж некоректно прив”язано до технічних характеристик, а не до фактичної ринкової вартості об”єкту оподаткування.

Також важливо зауважити, що водномоторні транспортні засоби потребують значної кількості палива, у порівнянні із аналогічними автомобілями, а у вартість палива вже включено додаткові податки (акциз). Таким чином, власники водномоторних транспортних засобів сплачують значну кількість податку шляхом використання палива.
Крім того, власники водномоторної техніки володіють автомобілями, під час користування якими вже сплачується податок у ціні палива, тому експлуатуючи катер - податок сплачується двічи.

Виходячи із зазначеного вище, введення додаткових податків щодо фізичниї осіб - власників водної техніки, є порушенням ст.13, 21, 22, 58 Конституції України.

Звертаючись до Вас, як до Гаранта Конституції, просимо від імені всіх власників водномоторних транспортних засобів не допустити введення даних правок до Податкового Кодексу, тому що:
1. Це погіршує стан громадян, що є недопустимо згідно ст.58 Конституції України
2. Значне та невмотивоване підвищення вартості володіння водномоторними засобами зробить неможливим для багатьох пересічних громадян їх використання з метою відпочинку, пропаганди активного способу життя, водного спорту , що приведе до значного погіршення загального стану здоров”я нації, та особливо дітей та підлітків.
3. Призведе до зниження обсягу продажу водномоторних засобів вітчізняного виробництва всіх типів, що в свою чергу приведе до значних втрат в економіці, втраті робочих місць, приведе до зниження наукового потенціала України, та погіршить імідж України на міжнародній арені.
4. Не приведе до значного надходження до бюджету, але викликає велике незадоволення народу, підвищіть соціальну напруженість в суспільстві, знеможливить для багатьох людей повноцінний відпочинок на воді таким чином знижуючі загальні показники здоров”я нації

Україна є морською державою, з величезним об”ємом внутрішніх водойм, тому водні транспортні засоби не є признаком багатства, а є необхідним атрибутом громадян, які проживають близько водойм.

Цей закон є несправедливим щодо величезної кількості громадян, тому вимагаємо йогго не розглядати за запобігти його прийняттю.

Щодо самих предметов розкоші та багатства - пропонуємо вважати такими тількі транспорт преміум брендів, антикваріат, коштовності високої вартості, коштовні годинники та інші товари, які дійсно є предметами розкоші.
Звичайні лодки, катери, автомобілі світових брендів що не належать брендів люкс-класу не можуть вважатися предметами розкоші, тому не повинні обкладатися таким податком.

З повагою
--------------

прошу носителей языка высказаться по корректности написания и вычитать текст

также явно будет что-то что свежий взгляд предложит поправить, поменять местами и тп

критикуйте:)

Востаннє редагував macleod: 17.11.2011 о 02:00.
macleod зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
2 пользователя(ей) сказали cпасибо:
Dalnomershchik (17.11.2011), igor67 (17.11.2011)
Старий 17.11.2011, 01:59   #25 (permalink)
Кандидат в "клубни"
 
Аватар для macleod
 
Псевдо: Алексей
Звідки Ви: Киев
Карапь: пластик
Дописи: 1.999
Сказал(а) спасибо: 1.089
Поблагодарили 1.212 раз(а) в 305 сообщениях
Типово Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки

Цитата:
Допис від Neel Переглянути допис
..."Я хочу, чтобы до конца года (этот законопроект был принят Верховной радой), чтобы это уже работало на бюджет Пенсионного фонда в 2012 году", — сказал Тигипко.

Он отметил, что, согласно законодательству, законопроект должен пройти общественное обсуждение в течение месяца. Через три недели вице-премьер планирует вынести его для одобрения на заседание кабинета министров для последующего направления на рассмотрение Рады...


т.е. времени не оч много...

да - я повесил контакты горячей линии, завтра буду звонить

призываю всех звонить и регистрировать свои замечания согласно тексту письма которое тут обсуждаем

по результатам - отписываться в ветке- чтобы понимать что там происходит

ребята с офроадмастера звонили -
---
действительно, народ - звоним, не разглагольствуем.
на сколько это поможет - будущее покажет.

я дозвонился, зарегистрировали и записали всё.
надо сказать что вы по поводу: "ЗАКОН УКРАЇНИ
Про внесення змін до Податкового кодексу України
щодо запровадження податку на багатство"
что вы считаете: "треба оцінювати автомобілі не за объємом двигуна, а за їх реальною ринковою вартісттю"

в течении месяца сказали будет письменый ответ по месту жительства.
---

Востаннє редагував macleod: 17.11.2011 о 02:04.
macleod зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 17.11.2011, 02:06   #26 (permalink)
Кандидат в "клубни"
 
Аватар для macleod
 
Псевдо: Алексей
Звідки Ви: Киев
Карапь: пластик
Дописи: 1.999
Сказал(а) спасибо: 1.089
Поблагодарили 1.212 раз(а) в 305 сообщениях
Типово Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки

Цитата:
Допис від MERLIN-2 Переглянути допис
Всё верно! Как можно больше общественных организаций. Дом рыбака, ГРУ, Спілку човнярів, и т.д

Что по поводу подключения других организаций?
Кто займется? Каков механизм?
Явно есть какие-то контакты у старых "членов профсоюза" - ребята, кто подключит к нашей инициативе дружественные организации???
macleod зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 17.11.2011, 02:08   #27 (permalink)
Кандидат в "клубни"
 
Аватар для macleod
 
Псевдо: Алексей
Звідки Ви: Киев
Карапь: пластик
Дописи: 1.999
Сказал(а) спасибо: 1.089
Поблагодарили 1.212 раз(а) в 305 сообщениях
Типово Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки

Міністерство соціальної політики України

В умовах загострення світової економічної ситуації соціальна справедливість вимагає, щоб заможні громадяни платили більше, ніж бідні. 11 листопада Міністерство соціальної політики України розпочинає громадське обговорення проекту Закону про внесення змін до Податкового кодексу України (щодо запровадження податку на багатство).
Законопроект підготований для більш ефективної реалізації принципів соціальної справедливості та виконання програми Президента України «Заможне суспільство, конкурентноздатна економіка, ефективна держава». При розробці документу використовувався як світовий досвід, так і напрацювання вітчизняних науковців.

Усі зауваження та пропозиції зацікавлені громадяни, громадські організації можуть направляти:
- на поштову адресу Міністерства: вул. Еспланадна, 8/10, м. Київ, 01001, з приміткою „Громадське обговорення”;
- зателефонувавши на інформаційну „гарячу лінію” з питань запровадження податку на багатство 0-800-507-309 (у робочі дні з 9.00 до 18.00, всі дзвінки з України безкоштовні);
- надіславши листа на електронну адресу press@mlsp.gov.ua.

Найцікавіші думки будуть оприлюднені на сайті Міністерства соціальної політики. Запрошуємо громадськість активно брати участь у дискусії.
macleod зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Пользователь сказал cпасибо:
igor67 (17.11.2011)
Старий 17.11.2011, 02:16   #28 (permalink)
Кандидат в "клубни"
 
Аватар для macleod
 
Псевдо: Алексей
Звідки Ви: Киев
Карапь: пластик
Дописи: 1.999
Сказал(а) спасибо: 1.089
Поблагодарили 1.212 раз(а) в 305 сообщениях
Типово Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки

вот еще для комментов
та на Сергей Тигипко | Facebook у розділі «Надішли свої пропозиції».

источник http://silnaukraina.com/news/show/id/2330
macleod зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 17.11.2011, 05:24   #29 (permalink)
Клубень
 
Аватар для Neel
 
Псевдо: Игорь
Звідки Ви: Киев
Карапь: Brig
Дописи: 3.876
Сказал(а) спасибо: 2.171
Поблагодарили 5.490 раз(а) в 992 сообщениях
Типово Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки

Вот - чуток подкорректировал...


Відкритий лист
президенту України...

Шановний Вікторе Федоровичу!

Звертаємося до Вас як до гаранта конституційних прав та свобод громадян України, в рамках всенародного обговорення законопроекту «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо запровадження податку на багатство», текст якого розміщено на інтернет-сторінці Міністерства соціальної політики України.

Відзначаючи важливе соціальне значення цього Закону для українського суспільства, вважаємо необхідним звернути Вашу увагу на неприпустимість прийняття законопроекту в запропонованій редакції.

Окремі норми законопроекту, які передбачають оподаткування власників моторних суден, розроблені без урахування діючих міжнародних та вітчизняних правових норм та реальної ситуації в Україні в сфері річкового та прибережного морського судноплавства. Проектом закону (Ст. 342.1.5) передбачено віднесення до об’єктів оподаткування суден, зареєстрованих у Державному судновому реєстрі України або у Судовій книзі України, оснащених стаціонарним або підвісним двигуном (двигунами) потужністю понад 55 кВт.

Згідно Ст. 344.1.4 законопроекту, ставка щорічного податку пропонується на рівні 20 відсотків розміру мінімальної заробітної плати за 1 кВт потужності двигуна. Запропонована ставка є невмотивовано великою для будь-якого судна. Для сучасного маломірного судна, яке відповідно до українського законодавства може безпечно експлуатуватись на внутрішніх річках та водоймах, включаючи водосховища, а також в прибережних морських водах, звичайна потужність двигуна становить від 45 до 220 кВт.
Виходячи із законопроекту, щорічний платіж при розмірі мінімальної заробітної плати близько 1000 грн. буде становити від 15 до 50 тисяч гривень на рік.

Така велика сума щорічного податку є абсолютно невиправданою, та у багатьох випадках буде складати від 20 до 100% вартості самого судна, що зробить такий податок безглуздим та нежиттєздатним. При цьому, законопроектом передбачено, при значно більшій вартості автомобілів люкс-класу, розмір аналогічного податку значно меншим: для автомобіля з об’ємом двигуна 4 літри розмір податку буде становити близько 8 тис. грн. на рік.

Законопроект містить принципову помилку: віднесення судна до об’єкта оподаткування, як атрибуту багатства на підставі потужності його двигуна є абсолютно некоректним, оскільки потужність двигуна маломірного судна не є його визначальною характеристикою. Загальноприйнятною нормою у міжнародному праві, а також в українському законодавстві є визначення в якості основної характеристики судна його довжини та водотоннажності. Конструкція маломірних суден передбачає можливість заміни двигунів, що спричинює неможливість використання потужності двигуна судна в якості його основної характеристики. Нерідкою практикою для маломірних суден, рибальських човнів та катерів також є використання декількох двигунів різного типу та потужності, електричних двигунів, вітрильної оснастки.

Окрім того, неприпустимим є ігнорування експлуатаційного терміну та віку суден при визначенні їх в якості об’єктів оподаткування. Обкладання податком на багатство суден, які знаходяться в експлуатації тривалий час, більше 10-20 років, мають потужні двигуни, проте дуже незначну ринкову ціну, є соціально несправедливим та необґрунтованим. Власники таких човнів зовсім не є багатими людьми, вони не мають змоги і не повинні платити такий податок.

В умовах України найбільш коректною та соціально справедливою, обгрунтованою законодавчою нормою буде включення суден до бази оподаткування податком на багатство відповідно до їх ринкової вартості, з урахуванням року виробництва. Податок на багатство мають платити власники дійсно розкішних катерів та яхт імпортного виробництва, які коштують сотні тисяч доларів, тобто судна вартістю понад 1000 розмірів мінімальних зарплат, незалежно від наявності чи відсутності двигуна (двигунів) та їх потужності.

Відповідно до Конституції України, земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об'єктами права власності Українського народу. Кожний громадянин України має право користуватися водними та іншими природними ресурами України, причому спосіб користування не обмежено. Проте введення податку на принципах, що пропонуються в законопроекті, буде не податком на багатство, а насправді податком на водний відпочинок, і отже стане тягарем для широких верств рибалок, любителів водномоторного спорту та сімейного відпочинку на воді, для яких моторний човен є не атрибутом багатства, а звичайним транспортним засобом. Це значно обмежить можливість користування водними ресурсами для громадян України, та звузить гарантовані Конституцією права та свободи громадян.

Звертаючись до Вас, як до Гаранта Конституції, просимо від імені всіх власників водномоторних суден врахувати наші пропозиції та не допустити появи нового непрацюючого податку «на водний відпочинок», який реально буде приносити мізерні надходження до бюджету, проте викличе масове невдоволення широких верств населення.

Україна є морською державою, з величезним об’ємом внутрішніх водойм, потужним потенціалом суднобудівної промисловості, невичерпними можливостями розвитку туризму, рибальства, водних видів спорту, річкової та морської інфраструктури, закладів охорони здоров’я та літнього відпочинку дорослих і дітей. Розвиток водної сфери залежить від того, якою буде державна регуляторна, і в першу чергу, податкова політика – заборонною чи стимулюючою.

З повагою
__________________
Ше ніколи не було шоб якось не було
Neel зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
3 пользователя(ей) сказали cпасибо:
Dalnomershchik (17.11.2011), dimon (17.11.2011), macleod (17.11.2011)
Старий 17.11.2011, 07:19   #30 (permalink)
Кандидат в "клубни"
 
Аватар для macleod
 
Псевдо: Алексей
Звідки Ви: Киев
Карапь: пластик
Дописи: 1.999
Сказал(а) спасибо: 1.089
Поблагодарили 1.212 раз(а) в 305 сообщениях
Типово Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки

я бы еще добавил про вітчизнягих виробників, які виробляют звичайні якісні човни та катери з потужними двигунами для безпечної експлуатації але вони мають невисоку вартість та не є розкішью

также я бы откорректировал
"оподаткування податком на багатство відповідно до їх ринкової вартості, з урахуванням року виробництва, країни виробництва та виробника (бренду) "

а так вроде отлично получилось - лаконично

ну и от кого с регалиями тоже надо оставить

кстати - я тут калькулятором поигрался...
http://forum.fregat.kiev.ua/78069-post138.html
может еще цифр добавить?

Востаннє редагував macleod: 17.11.2011 о 07:25.
macleod зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 17.11.2011, 09:29   #31 (permalink)
Активный участник
 
Аватар для dimon
 
Псевдо: Дима
Звідки Ви: Киев
Карапь: Резинка + 3 л\с, Длинномер+60 л\с
Дописи: 7.872
Сказал(а) спасибо: 5.785
Поблагодарили 8.880 раз(а) в 3.310 сообщениях
Типово Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки

Только тянуть с отправкой письма не надо. Надо его Отдать в бумажном виде....и вывесить в электронном(Где можно)
__________________
ну шо когда революция? еще скоро или обождать?
dimon зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 17.11.2011, 10:22   #32 (permalink)
Клубень
 
Аватар для MERLIN
 
Псевдо: Віктор
Звідки Ви: КИЇВ
Карапь: Merlin-2 Mercury 60 EFI(в минулому)
Дописи: 23.744
Сказал(а) спасибо: 16.433
Поблагодарили 14.072 раз(а) в 3.726 сообщениях
Типово Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки

При упоминании Конституции обязательно указывать номер статьи. Не лишним будет упомянуть о двойном налогообложении водного транспорта(бензин и налог на двигатель и длину лодки) Предлагается третий налог
PS И в обращении исправьте- Президент с большой буквы.
__________________
Люблю рыбалку и уху!!!
Merlin-2 Mercury 60 EFI
MERLIN зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Пользователь сказал cпасибо:
Neel (17.11.2011)
Старий 17.11.2011, 10:29   #33 (permalink)
Клубень
 
Аватар для ТорбаСаня
 
Псевдо: Саша
Звідки Ви: Киев
Карапь: Прогресс 2
Дописи: 2.922
Сказал(а) спасибо: 2.039
Поблагодарили 1.647 раз(а) в 589 сообщениях
Типово Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки

Вот здесь не много другая инфа С владельцев Лексусов будут взимать налог на роскошь - Закон - Авто - bigmir)net
ТорбаСаня зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 17.11.2011, 10:29   #34 (permalink)
Активный участник
 
Аватар для dimon
 
Псевдо: Дима
Звідки Ви: Киев
Карапь: Резинка + 3 л\с, Длинномер+60 л\с
Дописи: 7.872
Сказал(а) спасибо: 5.785
Поблагодарили 8.880 раз(а) в 3.310 сообщениях
Типово Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки

Так надо отправлять и Президенту и тигипко и........
__________________
ну шо когда революция? еще скоро или обождать?
dimon зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 17.11.2011, 10:42   #35 (permalink)
Клубень
 
Аватар для Neel
 
Псевдо: Игорь
Звідки Ви: Киев
Карапь: Brig
Дописи: 3.876
Сказал(а) спасибо: 2.171
Поблагодарили 5.490 раз(а) в 992 сообщениях
Типово Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки

Цитата:
Допис від macleod Переглянути допис
я бы еще добавил про вітчизнягих виробників, які виробляют звичайні якісні човни та катери з потужними двигунами для безпечної експлуатації але вони мають невисоку вартість та не є розкішью

также я бы откорректировал
"оподаткування податком на багатство відповідно до їх ринкової вартості, з урахуванням року виробництва, країни виробництва та виробника (бренду) "

а так вроде отлично получилось - лаконично

ну и от кого с регалиями тоже надо оставить

кстати - я тут калькулятором поигрался...
http://forum.fregat.kiev.ua/78069-post138.html
может еще цифр добавить?

Все правильно пишешь, только я бы не перегружал письмо - и так уже того что написано - более чем достаточно. Кстати, витчизняни товаровиробники могли бы и сами написать письмо президенту или еще куда-нибудь - этот налог лупит по ним как обухом по голове.

А вот тут - "з урахуванням ... країни виробництва та виробника (бренду)" - не согласен, нельзя такую норму предлагать - налоги не могут дискриминировать конкретную страну или компанию...

Далее - наверное, поскольку письмо будет от имени клуба - нужно участие кого-то из правления клуба - нужно утвердить текст, может быть, действительно, предложить его для совместного подписания другим ОО ... ну и далее ... как его отдавать в администрацию президента, или где-то печатать...
__________________
Ше ніколи не було шоб якось не було
Neel зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 17.11.2011, 10:59   #36 (permalink)
Активный участник
 
Аватар для dimon
 
Псевдо: Дима
Звідки Ви: Киев
Карапь: Резинка + 3 л\с, Длинномер+60 л\с
Дописи: 7.872
Сказал(а) спасибо: 5.785
Поблагодарили 8.880 раз(а) в 3.310 сообщениях
Типово Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки

Цитата:
Допис від Neel Переглянути допис
ну и далее ... как его отдавать в администрацию президента, или где-то печатать...

Вариантов много....отправить почтой с уведомлением. Отвезти лично(в канцелярию)
А печатать....так на той-же странице в Фейсбуке у тигипка....да и где удобно.
Это позиция ОО,Клуба,Форума....и ВСЕХ людей не безразличных к таким вопросам.
__________________
ну шо когда революция? еще скоро или обождать?
dimon зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 17.11.2011, 11:35   #37 (permalink)
Активный участник
 
Аватар для Толяныч
 
Псевдо: Толян
Звідки Ви: Николаев (работаю в Красноперекопске)
Карапь: Крым, Вихрь-30
Дописи: 956
Сказал(а) спасибо: 245
Поблагодарили 538 раз(а) в 230 сообщениях
Типово Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки

Цитата:
Допис від MERLIN-2 Переглянути допис
При упоминании Конституции обязательно указывать номер статьи. Не лишним будет упомянуть о двойном налогообложении водного транспорта(бензин и налог на двигатель и длину лодки) Предлагается третий налог
PS И в обращении исправьте- Президент с большой буквы.

У нас прохождение тех. осмотра никто не отменял, хотя бензин подорожал.
И налог тоже приличный платим.
__________________
Что я буду иметь за свое бескорыстие?
Толяныч зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 17.11.2011, 11:37   #38 (permalink)
Кандидат в "клубни"
 
Аватар для macleod
 
Псевдо: Алексей
Звідки Ви: Киев
Карапь: пластик
Дописи: 1.999
Сказал(а) спасибо: 1.089
Поблагодарили 1.212 раз(а) в 305 сообщениях
Типово Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки

Я предлагаю

1. Поставить на голосование проект от Игоря Neel как самый удачный
и лаконичный

2. Если большинство проголосовавших поддержит отправку этого проекта - печатаем и заказным письмом по указанному адресу от имени клуба
Можно еще подписей живых собрать, но думаю не обязательно

3. На мейл отправить от имени клуба тот же текст

4. На странице Тигипко комментировать беря за основу больше цифр из первого или второго варианта...

5. Всетаки старожилам форума/клуба связаться если есть контакты с другими клубами и/или журналами. Если контактов нет- поставить себе такую задачу

Физическое выполнения всех пунктов - или вызываются добровольцы или как? (особенно п.1 - напечатать / отправить заказным письмом и п 5 - как и с кем контактировать) - кто займется?

Модераторы - как сделать голосовалку??? И срок - до скажем понедельника.
В понедельник в 12-00 окончили голосовать и поехали?

Комментируйте:)
macleod зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 17.11.2011, 11:58   #39 (permalink)
Активный участник
 
Аватар для dimon
 
Псевдо: Дима
Звідки Ви: Киев
Карапь: Резинка + 3 л\с, Длинномер+60 л\с
Дописи: 7.872
Сказал(а) спасибо: 5.785
Поблагодарили 8.880 раз(а) в 3.310 сообщениях
Типово Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки

Голосуем до Понедельника.
__________________
ну шо когда революция? еще скоро или обождать?
dimon зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 17.11.2011, 12:00   #40 (permalink)
Кандидат в "клубни"
 
Аватар для macleod
 
Псевдо: Алексей
Звідки Ви: Киев
Карапь: пластик
Дописи: 1.999
Сказал(а) спасибо: 1.089
Поблагодарили 1.212 раз(а) в 305 сообщениях
Типово Re: обсуждение поправок к НК / налог на лодки

сделал 2 вещи

1. отправил мейл на адрес министерства

2. откомментил на фейсбуке

присоединяйтесь!
macleod зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
ВідповідьПереход на главную страницу


Тут присутні: 1 (учасників - 0 , гостей - 1)
 

Ваші права у розділі
Ви не можете створювати теми
Ви не можете писати дописи
Ви не можете долучати файли
Ви не можете редагувати дописи

BB-код є Увімк.
Усмішки Увімк.
[IMG] код Увімк.
HTML код Вимк.
Trackbacks are Увімк.
Pingbacks are Увімк.
Refbacks are Увімк.


Схожі теми
Тема Автор Розділ Відповідей Останній допис
Переносной генератор . Обсуждение. Бекас Электрика 47 21.11.2011 19:42
Обсуждение Yamaha Рыжий Подвесные импортные брендовые 54 07.10.2011 13:34
Обсуждение Вареник Символика и атрибутика 20 15.02.2011 18:12
Обсуждение габаритных огней. Anton Мой опыт 5 15.01.2011 00:08


Часовий пояс GMT +3. Поточний час: 22:41.


vBulletin 3.8.7 ; Copyright © 2000-2024 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010

Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0